Şimdi Ara

MERCEDES W222 S-SERİSİ İZLENİMLERİ (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
117
Cevap
1
Favori
4.658
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Mercedes buldu evet. Pre safe sistemini bulan ve ilk kullanan mercedestir.

    O sistemin benzerini Mercedes ile ayni yilda (2003) Honda ve Toyota kendi araclarinda kullanmis diyorum size bilgi veriyorum hala Mercedes in ilk buldugunda diretiyosunuz hocam. Honda ve Toyota daki sistemleri ve ne zaman kullanildigina bakin isterseniz. Bakmak istemiyorsaniz da Mercedes in cogu seyi ilk kendisinin buldugunu ve ilk kendinde kullandigina inanabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ultiMance kullanıcısına yanıt
    Honda ve toyota hangi araclarinda kullanmis o bahsettigin sistemi? Kullandi diyelim. Simdiki araclarinda niye yok? Bunca yildir otomobil dunyasini takip ediyorum. Toyotanin adam akilli guvenlik teknolojisi kullandigini gormedim. Acil durum freni bile kullanmiyorlar halen. sen presafe diyorsun. Merak ettim hangi modelde kullandilar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Honda ve toyota hangi araclarinda kullanmis o bahsettigin sistemi? Kullandi diyelim. Simdiki araclarinda niye yok? Bunca yildir otomobil dunyasini takip ediyorum. Toyotanin adam akilli guvenlik teknolojisi kullandigini gormedim. Acil durum freni bile kullanmiyorlar halen. sen presafe diyorsun. Merak ettim hangi modelde kullandilar.

    Hocam buyrun bakin burda hepsi yaziyor. Hatta bu sistemi bulan ve kullanan ilk Toyota ymis yani Mercedes degil ;)

    wikipedia.org/wiki/Collision_avoidance_system

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultiMance

    quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Airmaticin magic body control ile alakasi yok. Ikisi halen ayri ayri sunuluyor S serisinde. Airmatic baska mbc baska. Pre-safe sistemi kaza tehlikesi sezdigi zaman emniyet kemerlerini gerer, koltuklari dik konuma getirir, camlari ve sunroof u kapatir. Bunu yapan baska firma yok henuz. Toyotanin ve hondanin boyle bir sistemi yok. Presafe brake ile karistiriyorsun galiba olayi.

    Hocam yanlışınız var başka şey dediğiniz magic body control airmatic süspansiyona entegre edilmiş stereo kameradan ibaret. O süspansiyonlar yolun durumuna göre nasıl gevşeyip sıkılaşıyor sanıyorsunuz. Ayrıca PRE-SAFE sistemine benzer sistem başka firmalarda yok demişsin arkadaş Golf'ü koymuş. Honda'nın CMBS sistemi ve Lexus ( Toyota ) daki PCS sistemine bir bakın derim. Bu sistemler 2003 yılında kullanılmış bu markalarda. Öyle bir söylüyorsunuz ki bunları sadece Mercedes yapıyor. Mercedes'in teknolojilerine saygım var ama otomotiv dünyasında her şeyi de Mercedes bulmuş sadece o kullanıyo gibi konuşmayın

    Olay iki kamera oymaktan ibaret sanıyorsun ama o kadar kolay değil sayın biyoloji mezunu,hayatınızda kaç kez acaba AR-GE ortamina girip nasıl geliştirdiklerini gördünüz.intenetten ibaret değil bu hayat her yazılan teorik bilgi yazdığı kadar kolay olmuyor maalesef.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • ultiMance kullanıcısına yanıt
    Mercedes sistemi 2002 yilinda tanitmis. Toyota ise 2003 subatta tanitmis. toyota bu sistemi ilk olarak ic pazardaki 2 modelde kullanmis. Japonya disina cikmamis sistem. Simdi priusta sunuyorlar. Global anlamda ilk kullanan da mercedes oluyor.Toyotadaki sistem sadece emniyet kemerlerini geriyormus. Mercedesinki daha kapsamli. Ayni degiller yani



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 27 Şubat 2014; 8:12:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mercedes'in Pre safe sistemi ile Volvo'nun City Safety adlı çarpışma önleyici sistemi karıştırılmasın yalnız.

    Volvo'daki collision protection yani çarpışmayı önlemek için 50 km'ye kadar acil frenleme (emergency brake) yapıyor (2. Nesil 50km'ye çıkarıldı)

    Diğeri hem acil frenleme yapıyor, hem de oturma pozisyonu, kemer gibi donanımları çarpışma için optimal hale getiriyor ek olarak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Mercedes sistemi 2002 yilinda tanitmis. Toyota ise 2003 subatta tanitmis. toyota bu sistemi ilk olarak ic pazardaki 2 modelde kullanmis. Japonya disina cikmamis sistem. Simdi priusta sunuyorlar. Global anlamda ilk kullanan da mercedes oluyor.Toyotadaki sistem sadece emniyet kemerlerini geriyormus. Mercedesinki daha kapsamli. Ayni degiller yani

    '' Toyota Motor Corporation's Pre-Collision System (PCS), the first production forward-warning collision system, is used on the manufacturer's Lexus and Toyota brand vehicles. ''

    Kırmızı ile renklendirdiğim kısımda bu konuda ilk ürün olduğu yazıyor.

    '' In September 2003, PCS made its first appearance in North America on the Lexus LS 430 ''

    Japonya dışına çıkmamış demişsiniz aynı yıllarda Kuzey Amerika'da Lexus LS 430 modelinde sunulmuş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE


    quote:

    Orijinalden alıntı: ultiMance

    quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Airmaticin magic body control ile alakasi yok. Ikisi halen ayri ayri sunuluyor S serisinde. Airmatic baska mbc baska. Pre-safe sistemi kaza tehlikesi sezdigi zaman emniyet kemerlerini gerer, koltuklari dik konuma getirir, camlari ve sunroof u kapatir. Bunu yapan baska firma yok henuz. Toyotanin ve hondanin boyle bir sistemi yok. Presafe brake ile karistiriyorsun galiba olayi.

    Hocam yanlışınız var başka şey dediğiniz magic body control airmatic süspansiyona entegre edilmiş stereo kameradan ibaret. O süspansiyonlar yolun durumuna göre nasıl gevşeyip sıkılaşıyor sanıyorsunuz. Ayrıca PRE-SAFE sistemine benzer sistem başka firmalarda yok demişsin arkadaş Golf'ü koymuş. Honda'nın CMBS sistemi ve Lexus ( Toyota ) daki PCS sistemine bir bakın derim. Bu sistemler 2003 yılında kullanılmış bu markalarda. Öyle bir söylüyorsunuz ki bunları sadece Mercedes yapıyor. Mercedes'in teknolojilerine saygım var ama otomotiv dünyasında her şeyi de Mercedes bulmuş sadece o kullanıyo gibi konuşmayın

    Olay iki kamera oymaktan ibaret sanıyorsun ama o kadar kolay değil sayın biyoloji mezunu,hayatınızda kaç kez acaba AR-GE ortamina girip nasıl geliştirdiklerini gördünüz.intenetten ibaret değil bu hayat her yazılan teorik bilgi yazdığı kadar kolay olmuyor maalesef.

    Öncelikle biyoloji değil biyoloji öğretmenliği mezunuyum

    Ayrıca şu anda ne iş yaptığımı nerden biliyorsunuz bu ülkede zaten herkes mezun olduğu bölümle yaptığı işle yargılanır.

    Bana biyoloji mezunu derken siz herhalde otomobil fabrikasında AR-GE bölümünde falan çalışıyorsunuz herhalde

    http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W222

    Suspension

    Mercedes' Airmatic Active Body Control air suspension has been updated with a system dubbed Magic Body Control that is fitted with a road-sensing system that pre-loads the shocks for the road surface detected. Using a stereo camera, the system scans the road surface up to 15 meters ahead of the vehicle at speeds up to 130 km/h (81 mph), and it adjusts the magnetorheological shocks dampening at each wheel to account for imperfections in the road.

    İngilizceniz varsa okursunuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    Mercedes'in Pre safe sistemi ile Volvo'nun City Safety adlı çarpışma önleyici sistemi karıştırılmasın yalnız.

    Volvo'daki collision protection yani çarpışmayı önlemek için 50 km'ye kadar acil frenleme (emergency brake) yapıyor (2. Nesil 50km'ye çıkarıldı)

    Diğeri hem acil frenleme yapıyor, hem de oturma pozisyonu, kemer gibi donanımları çarpışma için optimal hale getiriyor ek olarak.

    Hocam Volvo da kemerleri en iyi sıkılığa getiriyor.
  • ultiMance kullanıcısına yanıt
    Bu sisten Mercedestekiyle tamamen ayni degil diyorum. Sen ilk toyota kullandi diyorsun. 2002 eylulde mercedes S serisiyle tanitti ve satisa sundu. Toyota nasil ilk kullanmis oldu o zaman? Toyota gibide sinirli pazarlara sunmamis. Dunyanin her yerinde satmis ve satiyor. Toyota sadece emniyet kemerini geriyor. Mercedesteki ozellikler de attigin linkte yaziyor. Lexus LS430 da sadece abd de satiliyordu. Yine kisitli yani. Istisna oldugu icin soz etmedim ondan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Bu sisten Mercedestekiyle tamamen ayni degil diyorum. Sen ilk toyota kullandi diyorsun. 2002 eylulde mercedes S serisiyle tanitti ve satisa sundu. Toyota nasil ilk kullanmis oldu o zaman? Toyota gibide sinirli pazarlara sunmamis. Dunyanin her yerinde satmis ve satiyor. Toyota sadece emniyet kemerini geriyor. Mercedesteki ozellikler de attigin linkte yaziyor. Lexus LS430 da sadece abd de satiliyordu. Yine kisitli yani. Istisna oldugu icin soz etmedim ondan.

    Bu konudaki ilk sistem olduğu yazıyor Mercedes inkiyle tamamen aynı olmayabilir daha da uzatmıcam her şey ortada
  • Tamam kapatalim bencede.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


  • Bir aracı kullanmdan bu kadar net bir uslüp şaşırttı beni.
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Phaeton zaten Bentley Continental ile aynı platformu paylaşıyor.Altyapısına bu derece önem verilen bir modelin detay maliyetleri de oldukça yüksek olacaktır.

    Konu hakkında da, benim için S Serisi demek W221 demek.Bu kasayı hiç mi hiç sevemedim.Açıkçası A8 ve 7 de hoşuma gitmiyor.

    Cebime bu paraları koyup da araba almaya çıksam; Jaguar XJ, Maserati QP, Porsche Panamera arasından bir tercih yapardım sanırım.
  • Cebimde para olsa F segmenti araba almam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu aracın mantığı farklı. Bunu alacak adam şusu var mı busu var mı diye bakmaz. S Class alabiliyorum yada alamıyorum olayına bakar. Audi ona bu imkanı sağlayamaz.

    Bu aracın sahibinin arabayla alakası bile yoktur. Kapı koluna bile dokunmaz. Sağ arka koltuğa oturur Holding'ine gider,toplantısına gider v.b

    Bu arabanın olayı tamamen gövde gösterisidir. Aynı şey Ferrari içinde geçerlidir. Türkiye'de Ferrari'ye binecek yol yok. Hız tutkunu adam gider M5 yada motor alır. Ferrari ile keyifle gezmek için gelişmiş Avrupa ülkelerinde yada Amerika'da yaşamak gerekir. Köprü trafiğinde 3 saat beklemek için Ferrari alınmaz.
  • çok iyi yaa



  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.