Şimdi Ara

Mercedesten soğudum -Aracı aldım-(son edit ) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
268
Cevap
1
Favori
23.203
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
73 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bakımla ücreti ile ilgili bir kaç mesaj gördüm. Garantisi bitmiş c180 ve e250 standart bakımları(yağ-hava-polen filtresi) 1500'er lira tuttu yetkili serviste. Bu sene gitmedim fakat İstanbuldaki bayilerin A ve B bakımlarına göre 1500-2000 arası diye çok reklamlarını gördüm. Özellikle c ve e serisilerinin garantisi bitince sanayi fiyatına bakım yaptırılıyor. Sadece şanzıman yağı değiştiğinde 4000 binli rakamı gördüm ki 10lt yag kullanılıyor normal.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cyber-shot -- 6 Nisan 2020; 0:58:45 >
  • Valla kardeş 2 örnek vereyim abimde 2006 Passat var enjektör arızası yaptı 4 lü takım olarak değişim doğuş otoda 18 bin dendi Esenyurt sanayide 8 bin TL'ye bulduk en uygun. Değiştirdi taa bodrumdan geldi . 2 ay sonra turbo bozuldu 4 bin TL İzmir'de serviste değiştirildi. 22 bin TL hepside yazın oldu.
    Kayınpederde Laguna var 2004 model oda enjektör leri değiştirdi motor tekliyor diye . Sanayide yapıldı kayınpeder servise gitmez hiçbir zaman . 4 lü takım enjektör 1200 TL artı triger değişti yağı bakımı falan 1800 TL toplam 3000tl
    Her 2 arabayada bindim sürüşü ve konforu 10 numara passatın
    Ama 2 Side sonuçta aynı işi yapıyor seni bir yerden bir yere götürüyor mademki lüks olsun rahat olsun diyorsun elini cebine Atacan yada ayağını yorganına göre uzatacan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 3344yusuf -- 6 Nisan 2020; 0:59:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Söylediğim zaman yaylım ateşine tutuluyorum, ama bizim gibi ortadoğulu ve kasabalı bir halka yabancı üretim arabalar çok fazla. Renault ve Fiat yeter bize. Parçası ucuz, servisi bol.

    Çok değil, sadece 1 sene. 1 sene yabancı firmalara adamakıllı bir boykot. Almayalım, kullanmayalım, tüketmeyelim. Anlı şanlı dolandırıcı Doğuş, Borusan, MBT kedi olur 🐈.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben de uygun bir jaguar düşünüyordum ama bu durumdan korktuğum için var geçtim, bunları almak kolay da yürütmek zor maalesf
  • Hiç denk gelmediniz mi w211 gruplarında bu şikayetleri daha önce görmediniz mi? Mesela w204 kompresorlerde de aynı sıkıntı oluyor. Manyetik dişlileri zamanla bozuluyor yağ kaçırıyor, kullanıcı bunu fark etmiyor ardından zincirin uzamasına sebep veriyor. Sonuç olarak vanoslar zincir vs. derken 10-11 buluyor özel serviste tabi. Bence iyi bir özel servise de uğrayın, sadece yetkiliye bağlı kalmayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JordaNN

    o arabayı alabiliyorsan o masrafı da ödersin
    ne saçma insanlar var dimi?
    su msjı atan da, like layan da ağır kıskanç ve başkalarının mallarında gözü kalan tiplerden ibaret
    bu kadar belli etmeyin olum kendinizi
  • kardeşim mercedes değil bizim ama zamanında megane2 de egzantirik dişlisi bozulmuştu
    ilk marşta çalışmıyordu bazen bide böyle araba soğukken çalıştırdığında traktör gibi ses çıkarıyordu
    sebebi ise egzantirik dişlisinin içindeki yağın soğuyunca boşalmasıydı araba sıcakta çalıştırınca tek marşta sessizce çalışıyordu
    birde araba gaza bastığında devir yükseltiyordu ama hızlanmıyordu aldığı devir kadar
    bahsettiğim sene 2012 felandı
    renault yetkili servisinde bize parçanın 1000 tl olduğu söylenmişti biz ise sanayide 200 liraya değiştirdik
    sorunsuz kullanmaya devam ettik
    isterseniz birde özel servislere bakın bazen yetkili servis olmadık parça değişimleri istiyor
    eğer bu dişli iki araba da aynı işlevi görüyorsa o kadar pahalı olmaması gerekir diye düşünüyorum
  • Alaman gavurna para verme honda Civic var 6 yıldır 1 tl bile masraf etmedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • niye 20 milyarlik araba alan 2 milyar masraf yaptimi yaziyomu buraya 200 milyarlik araba aliyorsan 20 milyarda koymamasi lazim sana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok geçmiş olsun . Yetkili servis size ayrıntılı bir şekilde ne olup biteceğini söylemiş şu şu parçalar değişecek demiş. İlla yetkili servis mi ? Türkiyede istanbulda ankarada mercedes servis çikişli çok çok iyi ustalar var . Söylediğiniz ariza önemli ama çok çok çok büyük bir ariza değil. Sonuçta motorda zarar yok alti üstü bir iki parça değişecek . Özelde yari yariya yaptirabilirsiniz tabi sağlam ustaya giderek.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Öncelikle çok geçmiş olsun. Herkes mercedese saydırmaya başlamış ama şu gerçeği de ne yazık ki atlamamak gerekiyor. Aracın 2. sahibiymişsiniz. Sizden önceki sahibi (en az) 25 bin km kullanmış. Bu süreçte aracı baştan aşağı bile yan sanayi ile değiştirmişte olabilir? Yani bir ihtimal. Tarcanları izliyoruz görüyoruz. Eksper raporlarında araç sapasağlam görünüyor ama Tarcanlar bir bakıyor meğerse araç ağır hasarlı. Bir bakıyor 25bin km de değil 250 bin km de. Neler neler oluyor maalesef. Bu sebeple 2. el araçta, üreticiye saydırmadan önce, önceki satıcı her haltı yemiş olabilir, unutmamak lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JordaNN

    o arabayı alabiliyorsan o masrafı da ödersin
    kıskanma
  • özel serviste yaptırın. en mantıklısı bu. 10a falan hallederler diye tahmin ediyorum.
  • Hedef2020 kullanıcısına yanıt
    Hocam parça Almanya'dan geliyorsa euro cinsinden hesaplaması normal.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSuNaMi_

    e250 w212flde de 1.8 motor var

    Alıntıları Göster
    Hayır, makyajlı E250'de motor 2 litre.
  • Cidden inanılmaz yorumlar var. Konuyu açan arkadaşın derdi ne bahsettiği şey ne hiç bakmadan konuyla bağlantısız yazmanın sebebi nedir anlamak güç.

    MBT'ye kalırsa sorununuzun hallolması zor. Gerçi daha önce Almanya merkeze mail atarak sonuç alan arkadaşları görmüştüm forumda ama hangi marka sorun neydi hatırlayamadım tabi. Kolaylıklar dilerim.
  • kim ne derse desin mercedes eski mercedes değil eskiden önce kalite ve marka herşeyden önce geliyordu şimdi ise herşey maliyet odaklı ve para için.Mercedes in bir fiat veya opel gibi olmaması lazım elbette para kazanacak ama marka değeri birinci sırada olacak yeni model bir mercedes le eski modelin kapı iç döşemelerine bile bakınca yenilerin şık görünen ama asla eski kalitesinde olmayan süslü teknolojik bir oyuncak olduğu anlaşılıyor.
  • Bire bir aynı problemi 2018 de C180 aracımda yaşadım ve o zaman için servise 10.500TL ödedim. HAtta bunun için forumda konu açtım.

    Benimde Egzantrik zinciri, dişlileri değişti, yanında bir iki parça daha değişti. Sorunu biraz araştırdım ve bu sorunun 1.8 cgi motorlu Mercedesde kronik olduğunu öğrendim, mercedes merkez ile görüştüm hiç bir şekilde indirim yapmadılar yardımcı olmadılar.

    Dışarıda aracı yaptırmak için araştırdım. servis 10.500 TL istedi, dışarıda orjinal parçalar ile yapacağını söyleyen servislerden en iyi fiyat veren 7.000 TL verdi. fakat şöyle bir sorun vardı, dışarıdaki servisler asla garanti vermedi vermek istemedi.

    Mecburen servise yaptırdım en azından tekrarı durumunda değişen parçaların iki yıl garantisi vardı.

    Size en azından işçilik ve malzemede indirim yapılmış, bana kuruş inmediler.

    Aracı yaptırdım, iki hafta sonra sattım. Alan kişiyede durumu izha ettim ve kabul ederek aldı.

    Ben şu yönden şanslıydım. Aracı ikinci el aldım ve bir buçuk ay sonra bu sorun ortaya çıktı, aldığım fiyatın üzerine 10.500 TL yide ekledim satılığa çıkardım ve bir ay içinde aracı sattım.

    Maddi olarak bir zararım olmadı.

    Alan kişi ile hala görüşürüm. iki yıl geçti aradan ve aracı hala kullanıyor. Bir sorun olmadığını söylüyor. Bayada km yaptı.


    Ekleme, sizin araç e250 cgi ama motor 2.0 mı 1.8 mi ? 1.8 lerde bu sorun kronik ama 2.0 larda düzeltmişler diye duymuştum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi efe_yakub -- 6 Nisan 2020; 10:15:26 >




  • ödeyemeyeceğin aracın altına girme demişler
  • Geçmiş olsun.

    Bu arabanın normale zincir değişimi kaç kilometrede yapılmalı?

    75.000'de bakıma girmişsiniz, problem yok demişler.

    Zincir değişimi 90.000 bile olsa araba daha 85.000'de zincirden dolayı arıza vermiş. Neresinden bakarsanız bakın araç tamamen servis bakımlı ve dışarıdan herhangi bir müdahale yoksa sizin 5 kuruş para ödemeden tüm işlemleri hallettirmeniz gerek.

    En azından parçalardan ücret almasınlar, işçilik de bir miktar indirim yapılsın, 90.000 bakımını da siz ödeyin. Böyle bir teklif gelirse bence kabul edilebilir.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.