Şikayetin Parasal Değeri : 400TL Dava konusu : Dell marka dizüstü bilgisayarın sag menteşe ve sol harici bellek sorunu garanti kapsamına alınmaması.Ücretsiz yerinde servis destegin bu ürüne kapatılması(20/ 04/2013 ‘e kadar garantili ürün.) OLAY : Daha önceden normalinden daha zor açılıp kapanan katlanabilir aksamın menteşe kısmı arızası gerçekleşmiştir , müşteri hizmetlerini aradım ve arızanın olduğu dizüstü bilgisayarımın sol harici bellek girişi ve sağ menteşe kısmının fotoğraflarını Dell yetkili servisine gönderdim. Resimler onaya gönderildikden kısa süre sonra onaylandı. Arizanın giderilmesi için teknik servis geldi bilgisayarımın içini sökdü bir kac fotoğraf cekip bu ‘arizanın kullanıcı hatasi’ olduğunu söyleyip ürünümü tamir etmeden geri döndüler.Ayrıca Dell teknik servisi bilgisayarımı sökerken klavye kısmına zarar vermiş ve tüm vidaları takmamıstır. Tekrar müşteri hizmetlerini arayarak sordum ve size teknik servisin kapatıldığını tekrar servis hizmeti alamayacağımı söylediler. İstersem ücretli olarak kendim dizüstü bilgisayarımı kargo yolu ile teknik servise gönderirsem ücretli olarak tamir yapılacağını belirttiler Hukuki Deliller :- 4822 sayılı Kanunla Değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun – Borçlar Kanunu, – Tanık, – Bilirkişi ve her türlü delil. Neticei Talep : Yukarıda açıklanan Dell Servis Numarası ‘JLZRSP1’ olan arızalı dizüstü bilgisayarımın tamamen ücretsiz olarak dell teknik servisi tarafından sag menteşe kısmı ile sol harici bellek kısmının ve teknik desteğin zarar vermiş oldugu klavyeyi düzeltmesi hususunda karar verilmesini arz ederim.
20/07 / 2012 Adı – Soyadı Nebi IRMAK
Ekler: ‘’DELL INSPIRON 15R Servis Numarası : JLZRSP1 ‘’ ait resimlerdir.
pc yi nerden aldınız?..distrubutor garantileri böyle sorunlar çıkarıyor işte..cihazı 30 40 tl ucuza alıyorsunuz ama garantilerde bu tip sorunlar çıkıyor..distrubutor garantisi normal garantiyle aynı diğenler bu konuyu insallah okur..sanada geçmiş olsun insallah karar senden yana olur
ürünün garantisi var ama dell yetkili servisi bu ürünün garanti kapsamı dişinda oldugunu söylemektedir koskoca DELL firması ?
Genelde kullanıcı dostu kararlar çıkıyor...
arkadaşlar bu sü 30 iş günümü ? 30 günmü yoksa 20 iş günümü ?
günceldir
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme