Şimdi Ara

Merhaba Sizce Garanti kapsamındamıdır? Dell in kullanıcı hatasi demesi...!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
808
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • KARAMÜRSEL KAYMAKAMLIĞINA;

    (Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Başkanlığı)
    Davacı : Nebi IRMAK

    Adresi : Arif hoca mahallesi balbaros bulvarı no :52 KOCAELİ / KARAMÜRSEL - Ereğli
    Tel: 0262 459 32 66

    Davalı : Dell teknik destek

    Adresi : İstanbul 02165708754

    Şikayetin Parasal Değeri : 400TL
    Dava konusu : Dell marka dizüstü bilgisayarın sag menteşe ve sol harici bellek sorunu
    garanti kapsamına alınmaması.Ücretsiz yerinde servis destegin bu ürüne kapatılması(20/
    04/2013 ‘e kadar garantili ürün.)
    OLAY : Daha önceden normalinden daha zor açılıp kapanan katlanabilir aksamın
    menteşe kısmı arızası gerçekleşmiştir , müşteri hizmetlerini aradım ve arızanın olduğu
    dizüstü bilgisayarımın sol harici bellek girişi ve sağ menteşe kısmının fotoğraflarını Dell
    yetkili servisine gönderdim. Resimler onaya gönderildikden kısa süre sonra onaylandı.
    Arizanın giderilmesi için teknik servis geldi bilgisayarımın içini sökdü bir kac fotoğraf
    cekip bu ‘arizanın kullanıcı hatasi’ olduğunu söyleyip ürünümü tamir etmeden geri
    döndüler.Ayrıca Dell teknik servisi bilgisayarımı sökerken klavye kısmına zarar vermiş
    ve tüm vidaları takmamıstır. Tekrar müşteri hizmetlerini arayarak sordum ve size teknik
    servisin kapatıldığını tekrar servis hizmeti alamayacağımı söylediler. İstersem ücretli
    olarak kendim dizüstü bilgisayarımı kargo yolu ile teknik servise gönderirsem ücretli
    olarak tamir yapılacağını belirttiler
    Hukuki Deliller :- 4822 sayılı Kanunla Değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında
    Kanun
    – Borçlar Kanunu, – Tanık, – Bilirkişi ve her türlü delil.
    Neticei Talep : Yukarıda açıklanan Dell Servis Numarası ‘JLZRSP1’ olan arızalı dizüstü
    bilgisayarımın tamamen ücretsiz olarak dell teknik servisi tarafından sag menteşe kısmı
    ile sol harici bellek kısmının ve teknik desteğin zarar vermiş oldugu klavyeyi düzeltmesi
    hususunda karar verilmesini arz ederim.

    20/07 / 2012
    Adı – Soyadı
    Nebi IRMAK

    Ekler: ‘’DELL INSPIRON 15R Servis Numarası : JLZRSP1 ‘’ ait resimlerdir.


    http://f1207.hizliresim.com/z/n/9wp7u.jpg


    MENTEŞE FOTOGRAFINI EKLEDİM USB YE GEREK YOK AMA ONUDA TÜKETİCİ HAKLARI HEYETİNE SUNDUM SİZCE KARAR NE OLUR ..!







  • DAVALI ADRESİNE YANİ DELL İN ADRESİNEDE KOCSİSTEMİN ADRESİNİ YAZDIM DELL İN SİTESİNDE DİSTRUBUTOR FİRMA OLARAK GÖZÜKÜYOR
  • pc yi nerden aldınız?..distrubutor garantileri böyle sorunlar çıkarıyor işte..cihazı 30 40 tl ucuza alıyorsunuz ama garantilerde bu tip sorunlar çıkıyor..distrubutor garantisi normal garantiyle aynı diğenler bu konuyu insallah okur..sanada geçmiş olsun insallah karar senden yana olur
  • ürünün garantisi var ama dell yetkili servisi bu ürünün garanti kapsamı dişinda oldugunu söylemektedir koskoca DELL firması ?
  • Genelde kullanıcı dostu kararlar çıkıyor...
  • arkadaşlar bu sü 30 iş günümü ? 30 günmü yoksa 20 iş günümü ?
  • günceldir
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.