< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eyasam -- 16 Aralık 2024; 15:54:15 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
MG4 Alıcıları ve Kullanıcıları (48. sayfa)
-
-
Comfort egea parasına alındığı unutulmazsa kullancıyı çok memnun eder.
Ama aracın genelindeki hissiyat göz önüne alınıp beklentiler yüksek olursa hayal kırıklığı.
geri görüş kamerası yok.Tavanda tutacak yok. arkada yolcu aydınlatması yok. Güneşliklerde ayna yok.
Çok basit donanımlardan kısılmış. Ancak bazı temel donanımlardan taviz verilmemiş. Şerit takibi adaptif cruise control vs. gayet güzel. Özellikle yazılım güncellemesi sonrası MGpilot güzel çalışıyor.
Performans olsun ,sürüş keyfi olsun kimseyi üzmez. Tüketim de zaten bahsedilmiş.
Siz sürekli kısa mesafe kullanacağınız için menzil 200 civarı düşünün. uzun yolda da 250 gibi. Kışın güzel ısınmanın faturası böyle :D Evde şarj imkanın yoksa kmde tüketimin 1 lira 70krş ile 2.20 arası değişecektir. Temel odaklanma noktanız bu olsun.
-
Hepsine tamamda plastik direksiyon nedir be kardeşim:)
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Can sıkıcı. ama tutuş hissi kötü değil.
-
-
Ben 1800km ye yakın Luxury kullandım, butun artıları zaten herkesce malum, fiyat olarak dogru yerde, rakiplere gore avantajlı, ben gordugum problemleri yazmak isterim,
- Otopilot capraz hareketlerde yetersiz, duz cizgide ilerlerken onde gordugu arabayı birkac defa gormemeye ve ondeki arabaya dogru tam gaz gitmeye calıstı, dikkat edilmesi gerekir.
-Uzerindeki lastik benim bugune kadar kullandıgım en basarısız lastık, duz frenleme problem, yanal kararlılık problem, hic guven vermiyor, kullanan herkes belirli bir guvenlik katsayısı ile kullanmalı.
-tek pedal kullanım ile dik yokus inerken, araba 100% kuvvet fren ve salma hareketi yapıyor, sanki tam fren tam gaz gibi bir durum olusuyor.
-recuperasyon ile ıslak virajlara girislerde tehlike oluyor, 1-2 defa arkasını bıraktı, mumkun oldugunca akan trafikte rekuperasyonu kapatıyorum.
-
Arkadaşlar obd ile veri takibi yapan arkadaşlar var mı?
Eğer varsa araç kullanırken intelligent battery heating batarya ısıtma kapalı iken batarya sıcaklığınız kaç derecede geziyor? Dış sıcaklık ile aynı mı?
Bu konuda yardımcı olabilecek varmı?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Hocam geri dönüşünüz için teşekkürler.
Benim merak ettiğim kışın 0 derecede iken batarya ısıtma aktif olmadığında batarya 20 dereceye kadar ısıtıyor mu? Araç kullanırken ne kadar kullanırsam kullanayım aracı Obd cihaz ile baktığımda dış sıcaklık ne ise onu görüyorum. Eskişehirde ikamet ediyorum 0 derecede iken bataryada aynı sıcaklıkta seyrediyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi T@zm@nic -- 21 Aralık 2024; 17:50:49 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Güzel bir soru. Muhtemel cevabı hava sicakligi ne ise +-2 ila 3 derece yakın seyredecektir batarya isitma kapalı iken. Yabanci forumlardan duyduguma gore 10(celsius) derece ustundeyse batarya sicakligi batarya isitmayi actiginizda devreye girmeyecektir. Eger bu durum dogruysa 0 derece bir batarya 10 dereceye kadar isiticaktir. Net bilgi için deneyimlemek lazım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar Merhabalar,
Size yaşadığımız trajikomik bir olay anlatacağım;
Bir süre yurtdışındayken hanımla çocuk gidip geldi işe araçla, ancak aracın şarj almadığını bildirdi bana hanım ve aşağıdaki hatayı alıyordu.
%40 üzeri asla şarj olmuyormuş araç. Neyse gelince bakarım dedim. Servise gideriz yapamazsak dedim.
Epey canı sıkıldı araç yeni böyle saçma arıza mı olur diye vs. Google'a baktım epey bir tek Birleşik krallıktaki forumlarda görüyorum 2021-22 MG ZS'de böyle hatalar olmuş falan ama MG 4'e dair hiç bişi yok.
Neyse geldim, farklı şarj istasyonu, AC - DC farklı şeyler denedim %40 üzeri şarj olmuyor ve ekrandaki hata geliyor.
Arka camdaki acil no'yu aradım 0850 ile başlayan, bilgileri verip teknik ekibe bağlandım.
Dediler akünün eksi kutbunu söküp 10dk bekleyin. Söküp bekledim, herşey sıfırlandı falan ama hala pil şarj olmuyor %40 üzeri.
Aradım söyledim, servise gidin dendi.
Ertesi gün servisi aradım durumu anlattım, bilmiyor kimse. Adam diyor abi araç deniz derya herşey olabilir gelin bakalım.
Neyse randevu aldım 2 gün sonraya verdi servisten. Gitmden önceki akşam üzeri yine şarja takmaya geldim sabah servise gideceğim için bizim site içinde var şarj istasyonları ama bu sefer çocuk da var yanımda (yaş 5).
Taktım şarj oluyor %40 a gelince devam edecek mi diye içeride bekliyoruz. O sırada bizimki zaten durmuyor kurcalıyor ekranı, radyoyu vs.
Pil ekranına girip oradaki pil indikatörü ile oynamaya başladı.
Ben orada indikatörün oynanabildiğini o ana kadar bilmiyordum ne yazık ki... Sonra bi ışık
Pilin şarj olma yüzdesinin sınırlandırabildiğini gördüm orada ve %40'a kadar bu düşürülebiliyormuş.
Sevinsem mi kızsam mı bilemedim, boşa bi sürü can sıkıntısı yaşadık bizim ufaklığın yüzünden.
Biz yandık siz yanmayın
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HiqhWoltage -- 22 Aralık 2024; 13:16:50 >
-
Ah şu ufaklıklar kurcalamadikları yer yok ☺️ sanırım bu sınırlama luxary için. Comfortta gördüğümü hatırlamıyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Evet hocam sormayın. Sis farının da ekrandan açıldığını sayesinde gördüm.
Luxury'de bu mevcut. 80'e çekip, şarja bırakılabilir araç geceden misal eğer pil ömrü düşünülüyorsa.
-
Merhaba kıymetli herkes,
DC şarjda maksimum anlık 40-50 KW görüyorum. Genelde ise 30 civarı oluyor. Araç comfort var mıdır bir sebebi. Akıllı pil ısıtma açık şarj ediyorum.
Teşekkürler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba Comfort paketin maksimum şarj hızı zaten 88 kw, tabi bunu alabilmek için uygun hava şartları ve dc’nin maksimum kapasitesi önemlidir. Soğuk havalarda normal bir durum yaşıyorsunuz. Birde aracı şarj ettiğiniz istasyonun hızı ne kadar örneğin en az 150 kw veya 180 kW olursa daha iyi olur. Akıllı pil ısıtmayı şarja takmadan 2 dk önce başlatın ve öyle deneyin. Selamlar
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Soğuk havalarda Akıllı ısıtma, hızlı şarjdan en az 30 dk önce açılmalı diye duymuştum
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bunu şöyle açıklayabilirim; Aracı geceden sabaha soğuk bir ortamda bıraktınız ve sabah şarja takacaksınız, bu tür bir durumda bu 10-15 dk önce açmanız yeterli olur (tabi bu dediğim eksi derecelerde). İkincisi ise araçla zaten seyahat halindesiniz araç sıcak yani, şarj noktasına geldiniz ve bulunduğunuz ortam soğuksa sadece şarj esnasında açmanız yeterli olur kanaatindeyim. Yabancıların çekmiş olduğu videolardan aldığım bilgi bu şekildedir, özellikle norveç gibi soğuk ülkelerde yapılmış deneyler var.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Sanırım anladım. Peki izlediginiz videolarda batarya sicakligina bakıyorlar miydi?
Atiyorum hava -5 derece sabaha kadar bataryada o sicakliklara kadar düştü diyelim. Uzun yola çıktık. 200 km sonra sarja durmamiz lazim. Akilli isitma hep kapaliydi. Batarya sicakligimiz ne olur 200 km sonunda? Veya akilli isitmayi 15-20 dk onceden actik tam olarak ne farkedek? 10 dereceye kadar isittigini duymustum akilli isitmanin. Dogru bilgi mi bilemiyorum
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
https://www.youtube.com/@bjornnyland/search?app=desktop&query=Mg4. Bu sitedeki vatandaşın yaptığı ısı ölçmeli denemeler mevcut, bakabiilirsiniz
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X