|
Migros İnternet Ana Konu (9. sayfa)
-
-
Günü gelmeden yükleme yapsak olur mu?
Tek seferde 2 pnr yükklesek 2 ay öteleyebilir miyiz?
-
10 gün sonra iptal oluyor. -
2 aydır kullanıyorum bi sıkıntı yaşamadım şuana kadar vaat edilen hız neyse onu veriyor akşamları yavaşlama filan gibi şeyler olmuyor. Bağlattığım ilk hafta hızım düşüktü ve ping vardı aradım Telekom ekibi yönlendirdiler gelen ekip yeni modem verdi sorunum düzeldi onun dışında şuanlık herşey iyi. Bu arada netspeedden geçiş yaptım. -
Eski modeminiz neydi acaba? Benzeri sıkıntılar bende de mevcut bende modemdem olduğunu düşünüyorum, zyxel 3301 getirdiklerinin modeli arkadan klipsli 2 ayağı ayrı açılan... birde kendilerine nasıl ulaştınız genelde telefonları açmıyorlar
-
ilk kurulum için 48 saat diyebilirim. Cuma günü kuruluma geldiler internet aktif oldu, migrosa gitme fırsatım olmayınca pazar günü internet kesildi. Hemen gidip yükleme yaptıktan sonra geri geldi, şimdilik öyle açma kapama ücreti tarzı bir şey görünmüyor.
-
akşam eve gidince bakarım. Müşteri hizmetleri içinde alfa ve oris iletişimin internetde yer alan bütün numaralarını aradım :D
-
Migros tan pnr kodu aldım 2 fiş çıktı ödemeyi yaptım çıkan fişte pnr kodu yok şaka gibi ya. "aylık internet paketi geçiş" yazıyor fişte. Adamlara da ulaşamıyorum -
Pnr çıkmama durumunda para iadesi yapıyorlardı, sizin sıfır başvurumuydu?
Eğer ilk mesajdaki barkod yanlış girildiyse örnek sıfır kurulum olana geçiş barkodu satışı ondan olabilir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Birkanbey -- 16 Aralık 2024; 22:30:56 > -
Web sitelerinen başvuru yaptım telefonumu bıraktım. Ben başka bir internet sağlayıcısına geçtim kullanıyorum hala arayacaklar
-
Bunlar hep ilk mesajı okumamaktan
Okusaydınız aynı gün geçişiniz olurdu
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Birkanbey -- 16 Aralık 2024; 22:52:21 > -
757 ile biten kod. Geçiş kodu yani. Sms ile de attıkları kod.
Arıyorum kesinlikle Mh ye bağlamıyor 2 gün önce geçiş olduğu için "aldığınız pnr numarasını girin" diyor. Pnr yok ortada bu aşamayı geçemediğimden Mh ye sistem bağlamıyor şaka gibi sistem kurmuşlar, mecbur Web sitelerinden bana dönün diye mail attım bunlara, geçiş başvurusuna gece 10 da arayan Mh sorun olduğunda telefona çıkmıyor. Oris alfa hepsini aradım. İşler yarına kaldı bakalım ne olacak. Migros iade mi yapacak yoksa Mh kendisi mi halledecek.
İşlemi yaptığım migros un da haberleri yok ilk defa yapmışlar hatta migros net diye birşey olduğunu dahi duymamışlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sioux -- 17 Aralık 2024; 0:7:54 > -
Geçiş yapmayı düşünüyordum ama bu başlığı gördükten sonra vazgeçtim. Ufak bir aksaklıkta perişan ederler besbelli, yorumlardan bunu ve MH diye birşey olmadığını muhatap bulunmadığını anladım.
EDİT: bu mesajı yazmadan 2dk önce migrosnet başvuru kısmına numara yazıp göndermiştim. Bu mesajı yazdıktan 2dk sonra MH tarafindan arandım. Başvurun alındı gerekli bilgi verildi. Akabinde e-devlet evrak onayını da yapınca sabaha geçiş işlemi başlatıldı. Gün içinde işlemler tamamlanıp yeni abonelik aktif oldu. Netice olarak eleştirdiğimin aksine gayet hızlı ve sorunsuz bir geçiş oldu. Zaman içerisinde sorun yaşanır mı artık orası kısmet.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HerGiyotineBurnunuSokma -- 18 Aralık 2024; 15:16:52 > -
Bu arkadaşlardan destek almamız için hokkabaz olmanız lazım. Bugün dün bıraktığım kayıt ile ilgili bir kadın aradı. Kasa fişini bir cep numarası atarak oris tahsilat numarasıymis, oraya göndermemi istedi ve hatta kalmamı istedi. Ben bu işleri yaparken telefonda hat kesildi.
Ne verdiği whatsap hattından cevap geldi ne de bir daha aradılar.
Yeni bir telefon numarası ile sıfırdan abone olmak ister gibi form doldurup gönderince 2-3 dakika içinde arıyorlar sorunu anlatıyorum sizi destek ekibine bağlıyorum diyor hatta bekleyin diyor beklerken çat.. Telefon suratıma kapandı. Aynı yöntemle bir daha abone olmak istiyorum şeklinde siteden kayıt gönderdim hoop 3 dakika sonra aradılar.
kendilerinin kampanya birimi olduğunu fakat kayıt açabildiklerini söyledi kayıt açtırdım bekliyorum destek ekibinin aramasını inşallah maşallah suphanallah. Hala adamlar sorunumu çözemediler.
Migrosnet dediğiniz olay bu arkadaşlar bilginize. pnr numarasını o fişe basmayı beceremeyen bir oluşum.
Geçmek isteyip sinir hastası olmaya niyeti olanlar geçebilir
-
Bende altyapıdan kaynaklı sıkıntı oldu; ilk açtığım kayıt iptal oldu ama daha sonra yeni bir kayıt açtım. İkinci kayda onay vermek için e-devlet'e girdiğimde iki kayıt gözüktüğünü gördüm. İptal olmasına rağmen o kayıt niye gözüküyor ki? Onaylandı yazıyor kayıtta. -
Ben de uzun zamandır dsl kullanmıyordum. 2 Aralık'ta başvurup e-devlet işlemlerini tamamladım. 3 Aralık'ta port tahsisi, 6 Aralık'ta port aktivasyonu SMS'i geldi.
Kablolama için müsait olamadım, bunu müşteri hizmetlerine de danıştım. 16 Aralık'ta kablolamayı yaptım. Modem olarak OpenWrt yüklü Zyxel p-2812 kullanacaktım. Bir türlü DSL ışığı yanmadı.
Cihazın yazılımını orijinale çevirdim, kablolamaları ve bağlantı noktalarını tekrar tekrar kontrol ettim. Bu işler ve arada çıkan problemler yüzünden 2 gece 1 tam gün uğraştım. Arada MH'yi de aradım. Yanması gerekiyor dediler. Multimetre ile tekrar kontrollerimi tamamladım. Birinden ödünç bir modem aldım, fişe taktım ve DSL ışığı yine yanmadı.
Anladım ki sorun benden kaynaklı değil. Dün akşam tam yarım saatte MH'ye bağlandım. Arıza kaydı açtılar halen ışık yok..
Güncelleme: Telekom önce ankastre arızalı diye arıza kaydını kapatmış. Her şeyi doğru yaptığımı söyledim. Migrosnet sanırım aynı kaydı yeniden açtı. İsmimin yazılı olduğu kabloyu ankastrede yanlış yere çakmışlar. Gelip düzelttiler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 18yusuf -- 19 Aralık 2024; 16:0:27 >
-
e-Devlet onayının ardından "Adınıza port tahsis edilmiştir" şeklinde bir mesaj geldi. Kullanıcı adı ve şifre de yer alıyor. Bu mesajdan sonraki süreç nasıl işliyor. Bilgilendirme yapabilecek var mı ?
(Ayrıca mesajda modem kurulumunu yapıp dsl ışığını kontrol edin yazıyor da kontrol edemedim henüz.) -
İlk mesajı okuyun, kasadan ödeme yapın.
-
İlk mesajda yazılan barkod numarasıyla mı ödeniyor fatura.
Port tahsil edildi mesajının ardından aktivasyonla ilgili mesajın da gelmesi gerekmiyor mu ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jzecs -- 18 Aralık 2024; 22:22:43 > -
@Jzecs Konunun ilk mesajında tüm bilgiler mevcut bir baksanız...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Birkanbey -- 18 Aralık 2024; 22:23:13 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X