Şimdi Ara

Millenicom almayın! Alana da mani olun!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
1
Favori
959
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben 1 yılı aşkın süredir bulunduğum yerde TTnet 35mb kullanıyorum. Bakın aynı hat, aynı kablo, aynı modem, aynı pc ile millenicom 35mb kullanmaya başladım hayatımın en yüksek ping değerlerini görüyorum. Yani reklamlarda söylenen koca bir yalandan ibaret. Şansım şu oldu superonline gpon vardı millenicom üzerinden iyi ki SOL 24 tahhüt'e geçmemişim 2 send boyunca boşu boşuna para vermek zorunda kalacaktım.

    1000 üzeri ping nedir ya? Ben sadece deneyimimi paylaşıyorum. Mutlu mesut geçtiğim millenicom ile 1 haftadır eziyet çekiyorum. SOL fibers başvuru yaptım geçer geçmez kapatacağım.

    Edit: Ekran görüntüsü linky;
    Lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/qy30fw



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omer1327 -- 5 Şubat 2020; 22:30:2 >







  • 1 senedir kullanıyorum superonline fiber altyapısından 100mbit.. gayet memnunum.
  • omer1327 O kullanıcısına yanıt
    millenicom kullanıcısına yanıt
    Size yardımcı olması için destek ekibimizi etiketledim.
  • Merhaba , sizlere yardımcı olmak isteriz pm üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? İyi günler dileriz .
  • Konya'da Millenicom kullanıyorum TT Fiber altyapısından 100Mbps. VPN'siz bu şekilde. VPN açtığım zaman 38-42ms arası.

    Millenicom almayın! Alana da mani olun!

    Bir de bu ölüm maçı. Ranked sunucularda biraz daha düşebiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi k8s -- 6 Şubat 2020; 21:46:9 >
  • millenicom kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler 2 kere online işlemlerden ekran görüntüleri ve saat belirterek şikayette bulundum hız değerleriniz çok normal olarak şikayetler kapatıldı geri dönüş dahi yapılmadı. SOL altyapısı ile iyi hız değerlerine ulaşan arkadaşlar var ancak benim inancım kalmadığı için SOL taahhüdü veremem şu anda. Saat 19:00 - 24:00 arası 1000pinglere çıkmaya devam ediyor. Bir de geri dönüş yapan arkadaşlar bu tarz sorunlar bina içi tesisat, kullanılan cihazlardan kaynaklanmaktadır şeklinde yorum yaparak şikayeti kapatmış. Ancak şikayette daha önce aynı altyapı, aynı modem, aynı kablo, aynı cihaz ile böyle bir sorun yaşamadığımı belirtmiştim. Neyse sonuç olarak SOL altyapısına firmanın kendisi ile devam edeceğim. İyi bir sonuç alsaydım şayet 2 değil 5 yıl bile taahhüt verirdim.
  • Siz kötü sonuç aldınız diye herkese kötülemek doğru değil bende yüksek ping aldığım için ayrıldım ama bulunulan yere göre değişir millenicom dan 7 ping alanlar da var forumda
  • AL3lMA kullanıcısına yanıt
    Konunun en başında ben de belirttim zaten ben deneyimimi paylaşıyorum diye. İşin teknik kısmında maalesef her yerde aynı altyapı aynı hız verilemiyor. İşin komik yani ben hiçbirşeyi değiştirmedim kablo işaretlemek için bile gelmediler olduğu gibi sadece iss şirketini değiştirdim. Ben kalmayı çok istedim fakat maalesef şikayetlerim sürekli hiç bir sorun yok diye kapatıldı bu da gerçekten insanı üzüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omer1327

    Teşekkürler 2 kere online işlemlerden ekran görüntüleri ve saat belirterek şikayette bulundum hız değerleriniz çok normal olarak şikayetler kapatıldı geri dönüş dahi yapılmadı. SOL altyapısı ile iyi hız değerlerine ulaşan arkadaşlar var ancak benim inancım kalmadığı için SOL taahhüdü veremem şu anda. Saat 19:00 - 24:00 arası 1000pinglere çıkmaya devam ediyor. Bir de geri dönüş yapan arkadaşlar bu tarz sorunlar bina içi tesisat, kullanılan cihazlardan kaynaklanmaktadır şeklinde yorum yaparak şikayeti kapatmış. Ancak şikayette daha önce aynı altyapı, aynı modem, aynı kablo, aynı cihaz ile böyle bir sorun yaşamadığımı belirtmiştim. Neyse sonuç olarak SOL altyapısına firmanın kendisi ile devam edeceğim. İyi bir sonuç alsaydım şayet 2 değil 5 yıl bile taahhüt verirdim.
    Merhaba , sizlere yardımcı olmak isteriz pm üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? İyi günler dileriz .




  • millenicom kullanıcısına yanıt
    Pm'den bilgileri ilettim.

    Güncel durumu aktarıyorum; aylardır 1 saniye olsun kesilmeyen internet şu anda komple gitti. Maalesef ben sadece cs:go oynamak için internet kullanan birisi değilim. Dijital Pazarlama ve E-ticaret yönetimi yaptığım için şu an çıktım kafe kafe dolanıyorum. İlk defa Türkiye'de bir iss'dan tiksinerek bahsediyorum. Ömrüm yettiğince hiç bir arkadaşımın hiçbir akrabamın yanınızdan dahi geçmesine izin vermeyeceğim.
  • iyi günler dün itibariyle hız tanımlama problemi nedeniyle millenicom firması 5 günlük uğraş sonrası bağlı olduğum santrale arıza kaydı açmaya başarabildi bugün 11.27 de santralden aradılar hızınızı tekrar 102398 olarak tanımladık kontrol edin dedi görevli ve sorun yoktu düzelmişti gün içinde millenicom m.h den 2-3 defa arama geldi açıyorum telesekreter arızanız için arıyorum lütfen hatta bekleyin diyor 2 saniye sonra kapanıyor neyse forum üzerinden @millenicom a mesaj attım sorun çözüldü hızım 102398 olarak güncellendi arıza kaydını kapatabilirsiniz dedim saat 16.55 de internet kesildi tekrar geri geldi hız tekrar 88 mbite düşmüş çok zorda olsa santrale ulaşabildim santral görevlisi saat 16.54 de millenicom tarafından hattınıza güncelleme yapılmış bu nedenle hızınız 88 mbite sabitlenmiş diyor rica ettim tekrar 102398 e hattı güncelleyin diye yapamam tekrar ilgili firmaya kayıt açtırın diyor sonuç olarak millenicom ekipleri hatta güncelleme yaptığında 88 mbitte kilitlenip kalıyor sistemlerinde sorun var santral 100 e çıkarıyor millenicom müdahale edince 88 mbitte kilitleniyor tekrar 100 mbite çıkaramıyorlar düzgün çalışan hattıda böylece bozuyorlar sorunun kaynağı millenicom telefonla ulaşmak imkansız arıza kaydı anonsu çıkıyor sürekli artık geri dönüşte yapmıyorlar sürekli şikayet ediyorum diye küstüler herhalde




  • Merhaba , sizlere yardımcı olmak isteriz pm üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? İyi günler dileriz .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: k8s

    Konya'da Millenicom kullanıyorum TT Fiber altyapısından 100Mbps. VPN'siz bu şekilde. VPN açtığım zaman 38-42ms arası.

    Millenicom almayın! Alana da mani olun!

    Bir de bu ölüm maçı. Ranked sunucularda biraz daha düşebiliyor.
    Merhaba , sizlere yardımcı olmak isteriz pm üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? İyi günler dileriz .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omer1327

    Pm'den bilgileri ilettim.

    Güncel durumu aktarıyorum; aylardır 1 saniye olsun kesilmeyen internet şu anda komple gitti. Maalesef ben sadece cs:go oynamak için internet kullanan birisi değilim. Dijital Pazarlama ve E-ticaret yönetimi yaptığım için şu an çıktım kafe kafe dolanıyorum. İlk defa Türkiye'de bir iss'dan tiksinerek bahsediyorum. Ömrüm yettiğince hiç bir arkadaşımın hiçbir akrabamın yanınızdan dahi geçmesine izin vermeyeceğim.
    Merhaba , sizlere yardımcı olmak isteriz pm üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? İyi günler dileriz .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dark Reaver

    iyi günler dün itibariyle hız tanımlama problemi nedeniyle millenicom firması 5 günlük uğraş sonrası bağlı olduğum santrale arıza kaydı açmaya başarabildi bugün 11.27 de santralden aradılar hızınızı tekrar 102398 olarak tanımladık kontrol edin dedi görevli ve sorun yoktu düzelmişti gün içinde millenicom m.h den 2-3 defa arama geldi açıyorum telesekreter arızanız için arıyorum lütfen hatta bekleyin diyor 2 saniye sonra kapanıyor neyse forum üzerinden @millenicom a mesaj attım sorun çözüldü hızım 102398 olarak güncellendi arıza kaydını kapatabilirsiniz dedim saat 16.55 de internet kesildi tekrar geri geldi hız tekrar 88 mbite düşmüş çok zorda olsa santrale ulaşabildim santral görevlisi saat 16.54 de millenicom tarafından hattınıza güncelleme yapılmış bu nedenle hızınız 88 mbite sabitlenmiş diyor rica ettim tekrar 102398 e hattı güncelleyin diye yapamam tekrar ilgili firmaya kayıt açtırın diyor sonuç olarak millenicom ekipleri hatta güncelleme yaptığında 88 mbitte kilitlenip kalıyor sistemlerinde sorun var santral 100 e çıkarıyor millenicom müdahale edince 88 mbitte kilitleniyor tekrar 100 mbite çıkaramıyorlar düzgün çalışan hattıda böylece bozuyorlar sorunun kaynağı millenicom telefonla ulaşmak imkansız arıza kaydı anonsu çıkıyor sürekli artık geri dönüşte yapmıyorlar sürekli şikayet ediyorum diye küstüler herhalde
    Merhaba, Sizlere PM üzerinden dönüş sağlanmıştır. İyi akşamlar dileriz.




  • millenicom kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iletebilirim yine de ama sorunum yok, gayet memnunum verilen hizmetten. Teşekkür ederim.
  • Aman geçmeyin. Aynı durum bende de yaşandı. 1 aydır sürekli sorun sürekli sizle iletişime geçiyoruz.
    Buyrun 100mbps olması gereken değerlerim.
    Millenicom almayın! Alana da mani olun!
  • Oradaki ping gerçek değil ki orada benim 32 ms yazıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smart0201 -- 12 Şubat 2020; 1:56:48 >
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Buyurun paylaşın hocam 32ms'i
  • Daha önce çok paylaştım oyun yüklü değil


    Bunlardan birisini yazıp bakın ping kaç
    net_graph 3
    net_graph 2
    net_graph 1
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.