Şimdi Ara

Millenicom’dan ZAMCIK (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
130
Cevap
1
Favori
8.255
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    Hocam bende sözleşmem bitsinde Türknete geçeyim diye bekliyorum aylardır dün sözleşmem bitti Türkneti aradım Altyapınız yok hizmet veremeyiz diyorlar ben nasıl kullanıyorum diyorum
    saçma sapan şeyler söylüyor yok e devletten adresi güncelle vs gibi baktım olmuyor Netspeedi aradım hiç bir sıkıntı çıkarmadı sözleşmenin çıktısını alıp gönderdim.
  • alex59 kullanıcısına yanıt
    Her nekadar Zam gelsede Türktelekom kadar olmaz 50Mb hızı 150 Tl veriyor
  • cumartesi internetten türknet'e başvuru yapmıştım bugün aynı hızda kullanabileceğimin onayını aldıktan sonra belgelerimi gönderdim kargo ile.
  • crawlers kullanıcısına yanıt
    Hangi paketmiş öyle 50mb 75 Tl bende 50 Mb kullanıyorum 96 Tl geliyordu sözleşmem bitti 150 Tl gelicekMillenicom’dan ZAMCIK
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crawlers

    Taahhüt olmamasının zararları görmeye başladınız galiba =) Taahhüt olsaydı zam yapamazlardı fiyata. Tabi çıkıp başka firmaya gitmek daha kolay bu durumda.
    Övündükleri gibi fiyatları da düşük değil. Cgnat kullanıyorlar, aboneleri bir havuza toplayıp interneti gıdım gıdım veriyorlar. Prime time da 100mbit diye övündüğünüz hattınız 3mbite düşüyor vs.
    Ucuz internet alıcam derken paranızla rezil olursunuz.

    Ben yazmaktan bıktım, artık son kez yazıyorum. Al-sat yapan firmalardan uzak durunuz. isimlerini tek tek yazmama gerek yok, araştırın bulun.

    50mbit kotasız tt kullanıyorum 74.99TL. Varsa benzer bir tarife buyurun yazın.
    herkezin geçemeyeceği tarifeleri sanki herkez alabiliyor gibi yazmayın lütfen.
    8mbit 75tl şu an ttnet te...




  • ecay kullanıcısına yanıt
    Sayın Yönetici mmümkün mertebe objektif değerlendirmeye çalıştım. Taahhütsüz dışında taahhütlü paketlerinide karşılaştırdığımda iki firmanın yine sizin dediğiniz gibi oyuncu ve normal kullanıcıya göre avantajı dezavantajı var.

    Her ne kadar taahhütsüz paketlerin kendine göre dezavantajları olsa dahi yine tahhütlü tarifelere nazaran avantajları daha fazladır. Ancak bilinmesini istediğim şey artık eskisi gibi alternatif firmalar'da taahhütlü paketler'de Türk Telekom arasında aman aman farklar kalmadı.

    Yinede her şeye rağmen alternatif internet servis sağlayıcılarını bende destekliyorum
  • mydonesse M kullanıcısına yanıt
    Türknet'i düşmanıma vermesin diyorum hani o derece kötü tabi siz sözleşmeniz bitmesine yakın yada bittikten sonra mobil taşıma gibi taşıyabilirdiniz.
  • 100mbit 69 TL ödüyordum, 99 TL olmuş, müşteri hizmetlerine Whatsapp üzerinden yazdım ama cevap gelene kadar burada sonucu buldum bile. Neyse yeni ISS arayışımız başlasın o zaman.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper_Karaer

    Herkese selamlar.
    Fiyat artışı konusunda bir açıklama yapmak isterim.
    69,9 TL 35 mbps kullanan müşterilerimiz 79,9 TL’ye çıktı.
    84,9 TL’ye 100 mbps kullananlar 99,9 TL’ye çıktı.
    Bir de bu kampanyayı ilk çıktığımızda 100 mbps’yi 69,9 a alan müşteti grubumuz vardı. Bu grup da 99,9 a çıktı.

    Burada özellikle 69,9 a 100 mbps kullanan müşterlerimizin serzenişini görüyorum ve müşter gözüyle tabi haklılar. Diğer yandan 69,9 a 100 mbps inanılmaz derecede iyi bir teklifti ve muadili yoktu. Uzun süredir bu paketten zarar ediyorduk. Müşterlerimizi aynı fiyat seviyesine getirmek zorundaydık ve 84,9’dan 15 TL zam alan kitleye göre 69,9’dan 30 TL zam almış oldular.
    İnanın Türk Telekom’un toptan maliyetlere getirdiği yüksek zamlar ve son 2 yılın yüksek enflasyonu olmasaydı bu zam böyle olmazdı. Sektörde sonuna kadar direnip en son zam yapan firma olduğumuzun altını çizerim.
    Sizlerin desteği ile iyi bir alternatif Servis Sağlayıcı olmaya çalışıyoruz. Tepkinizi anlarım ama bizimle kalmayı seçerseniz bugüne kadar memnun olarak kullandığınız hizmeti aynı kalitede devam ettireceğimize söz veriyoruz.

    Not: Ağustos’tan bu yana yeni abone olmuş müşteriler zaten 79,9 ve 99,9 TL’den abone olduklarından dolayı onların fiyatları değişmemiştir.
    Bende agustos 2018 ayindan beri 100 mb kadar 69.9tl musteri gurubundayim altyapi kontrolunde 100 mb kadar hiz alabilirsiniz denmesine ragmen birakin yuzu birkez 50 mb gormedim musteri hizmetlerini arayip modemi ac kapa yap disinda bir onerisi olmayan ve ben herseye ragmen kullanmaya devam ederken 29 eylul 2019 tarihinde yetkili ile gorusup sizden memnun olmama ragmen bursaya tasinacagim eger nakil ucreti 30 lira almaz ve ayni sartlarda ordada ayni hizi alabildigim icin ayni rakamdan devam edersem devam edecegim yoksa kapatacagim dedim.Telefondaki yetkili musteri memnuniyeti acisindan almayacagiz deyip ayni sartlarda devam edeceksiniz notumu aliyorum demesine ragmen bir hafta sonra gelen faturada hem nakil ucreti yansimis hemde bana telefonda ayni sartlar devam edecek denmesine ragmen 99 tl ye bildirim olmadan yukseltilmis.Musteri sizin hangi sozunuze guvenecek,gercek anlamda telefon kayitlari var ise hersey bu kadar net iken neyi nasil savunup yeni musteri kazanacaksiniz?once verdiginiz sozun arkasinda duracaksiniz,varmidir bununla ilgili bir aciklamaniz hem ben hem forumdaslar ogrenmis olurlar tavrinizi




  • crazydentist kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Size böyle bir söz verilmiş ve uygulamada aksama olduysa mutlaka telafi ederiz. İnceleyebilmemiz için bana ve “millenicom” hesabına müşter numaranızı ve yukarıdaki şikayetinizi PM atabilir misiniz?
    Bu kısım nakil ücretine dairdi.
    Fiyat değişimi için ise durum farklı. Bilgi Teknolojileri Kurumu bize ve tüm servis sağlayıcılara diyor ki eğer fiyat değişecekse bunu 1 fatura dönemi öncesinde müşterlerinize fatura üzerinde bilgilendirmek zorundasınız. Biz de yükümlü olduğumuz üzere fiyatı değişecek müşterilerimize geçen ay faturalarının üzerinde bu bilgiyi ilettik. Bu yöntemle yapmamız zaten yönetmelikler gereği zorunlu.
    Özetle size nakil ücreti konusunda söz verilmişse bunu mutlaka sağlarız. Fiyat konusunda ise siz ve tüm müşterilere yönetmeliğin emrettiği şekilde bilgilendirmeyi yaptığımızı belirtmek durumundayım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yahu zammı yaptınız iyi hadi onu anladıkta madem zam yapıyorsunuz niye bir ay önceden haber vermiyorsunuz ? Hadi haber verdiniz zam yapıcaz diye niye bir ay beklemiyorsunuz?
    Geçen hafta zam yapıcaz dediniz bu ayın faturasına hemen geçirmişsiniz? Bu zorunluluk kısmı Türkiyede niyeyse bir tek kullanıcıya zorunlu anasını satayım başka hiç kimseye değil. Herkes kafasına göre bir uygulama yapıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Porno Graffiti

    Yahu zammı yaptınız iyi hadi onu anladıkta madem zam yapıyorsunuz niye bir ay önceden haber vermiyorsunuz ? Hadi haber verdiniz zam yapıcaz diye niye bir ay beklemiyorsunuz?
    Geçen hafta zam yapıcaz dediniz bu ayın faturasına hemen geçirmişsiniz? Bu zorunluluk kısmı Türkiyede niyeyse bir tek kullanıcıya zorunlu anasını satayım başka hiç kimseye değil. Herkes kafasına göre bir uygulama yapıyor.
    Merhaba , taahhütsüz tarifelerde zam yapılmadan önce tarafınıza bilgilendirmesi sağlanıyor . İyi günler dileriz .
  • ben bu konudan öğrendim bilgilendirme yapılmadı, yapılanlara da zaten kesilmiş faturanın bilgilendirmesi yapılmış.

    edit : diğer arkadaş faturada bilgilendirme var demiş, ağustos faturasında en altta şu var sadece.

    Millenicom’dan ZAMCIK



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi b0Ni -- 8 Ekim 2019; 17:18:23 >
  • millenicom kullanıcısına yanıt
    Merhaba, perşembe günü zam yaptık diye bilgilendirme yapıyorsunuz salı günü yani bugünde geçirdik diye bilgilendirme yapıyorsunuz. Zahmet etmişsiniz bi dahakine faturadan 10 saniye önce falan gönderin.
    Benim bildiğim zammı önceden haber verir o ay millet son kez zamsız fiyatı öder bir sonraki ay millet yeni tarifeden ödeme yapar.
    Siz zam yaptık deyip 4 gün sonra giydirmişsiniz faturaya.
    Hadi neyse deyip geçiş yapmayacaktım başka firmaya ama ama yarın sabah kalkıp ilk iş başka bir iss na geçiş evraklarını göndermek olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Porno Graffiti kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Bilgi Teknolojileri Kurumu müşterilerin fiyat değişimlerini 1 fatura dönemi öncesinde fatura üzerinde bilgilendirme yapılması gerektiğini belirtiyor. Biz de bu kurallara tabi bir firma olarak sizlere fyat değişiminden 1 fatura önce yani 1 ay önce adınıza basılan fatura üzerinde bilgilendirme yaptık.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yaptığınız zamdan sonra 94 mbps nin altına düşmeyen internet hızımın 3 mbps e sabitlenmesi de tamamen tesadüf mü yoksa bazı ayarlamalar mı yapıldı ?
  • millenicom kullanıcısına yanıt
    o fiyatlar taksit ile ıphone 6 32 veriyordu turkcell
  • turk telekom alıyorum 100 MBps 85 TL hız yavaşlama donma vs yok

    millenicom müşteri hizmetlerini aramak için bile hayat sigortası yaptırdım sinirden ölürsem evdekilere para kalsın diye bir müşteri hizmet 4 MBps düşürdüğü hızı neden tekrar 8 MBps yapamıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper_Karaer

    Merhaba,

    Bilgi Teknolojileri Kurumu müşterilerin fiyat değişimlerini 1 fatura dönemi öncesinde fatura üzerinde bilgilendirme yapılması gerektiğini belirtiyor. Biz de bu kurallara tabi bir firma olarak sizlere fyat değişiminden 1 fatura önce yani 1 ay önce adınıza basılan fatura üzerinde bilgilendirme yaptık.
    Millenicom’dan ZAMCIK

    Fatura burda. 9. Ayda kesilmiş yeni fiyattan. Siz zam yaptık diye 03. 10.2019 da bana mesaj gönderiyorsunuz. Bu nasıl bir ay önceden haber vermek oluyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba,

    Zammın yansıdığı faturadan bir önceki fatura üzerinde bilgilendirme yapılmıştır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.