Şimdi Ara

Millenicom Fatura Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
435
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ben millenicom'dan başka bir servis sağlayıcısa geçtim millenicom bana eviniz 100mbps hızı kaldırıyor dedi ben tamam o pakete geçelim dedim sonra millenicom a geçtikten sonra eve 16 mbps fazla hız vermediler sonra destek kaydı açtım ve konuşma şu şekilde gerçekleşti
    (Millenicom)- Evinize ücretli destek ekibi yollayacağız ankastrede sıkıntı var xx TL iç tesisatta sıkıntı varsa xx TL dediler.
    (Ben)-Peki problem çözülmez ise ücret ödeyecekmiyim ?
    (Millenicom)- Hayır problem zaten bunlardan kaynaklanıyordur bunlar giderildikten sonra problem kalmaz eğer sorun devam ederse ücret alınmaz.
    (Ben)- Tamam o zaman gelsinler

    Sonra teknik ekip geldi mahallenin altyapısı eski olduğundan vdsl veremeyeceklerini internet sağlayıcısından adsl e geçmemiz istendi
    Sonra bana 156 TL'lik fatura çıkardılar 83TL si ücretli teknik destek
    Ben şimdi tüketici hakem heyetine başvurmak istiyorum herhangi bir ücret ödermiyim (haksız olduğum durumda ödermiyim.)

    Faturayı ödedikten sonramı başvuru yapacağım öncemi sonra davalık olmak istemiyorum







  • Selamlar
    Sizi bu süreçlerle hiç yormayalım. Bana müşteri numaranızı atarsanız hızla inceleyelim ve size dönüş yapalım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ne zaman geri dönüş sağlayacaksınız
  • xBlindGuardian X kullanıcısına yanıt
    Selamlar,
    Kontrol ettim ama bana PM olarak müşteri numaranız gelmemiş. Atmış mıydınız?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Evet
  • Evet
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    TTNET E-Fatura Sorunu
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.