Şimdi Ara

Millenicomun ankastre değişimi konusunda verdiği hizmet ve yetersiz destek.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
112
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1 hafta önce aldığım internet hizmeti hakkında yazıyorum.

    23.08.2023 tarihinde adresimdeki altyapı 350metredeki ankastreden geldiği için bunu 100metre mesafedekine aktarmak için başvuruda bulundum. Ayrıca komşularım bu ankastreden bağlılar. Arasında %65-70 e varan hız farkı oluşuyor.

    1.talep sorun yok dendi kapatıldı. sonrasında 24.08.2023 te tekrar izah ederek talep açtım.

    2. alep yine aynı şekilde sorun yok dendi kapatıldı. baktım olmayacak taahhüt dolmadan fesih edeyim dedim. aldığım hizmet eğer buysa hiç gerek yok dedim. bedavadan hizmet almıyoruz. para veriyorsam karşılığında hizmet beklerim.

    fesih işlemine ilişkin genel müdürlükten isa bey iletişime geçti ve vip ekip göndererek hatta işlem ücreti dahil almayacağını söyleyerek işlemi halledeceğini söyledi. İkna ederek fesih işlemini geri çektim.

    bugün yani 25.08.2023 te sabah işleminiz gerçekleşmiştir mesajı geliyor arıyorlar hatta sorun olmadığını söylüyorlar, şikayet biriminden kayıt açıyorum gönüş yapıyorlar ve vip ekip geri kapatılmış ve bu işlemi türk telekom yapacak diyorlar. Hani ekip gelecekti adrese diyorum öyle bir şey yok diyorlar. 3 gündür gelen giden bile yok. Bu tür hizmetlerde altyapısal değişiklik için İSS tarafından talep açılması ve çözülmesi gerektiğini biliyorum fakat oradaki temsilciler aynı şeyi söylerek işlemin olmayacağını beyan ediyor. Söylenen sözler tutulmuyor ve boşu boşuna taahhüt süremin dolmasını bekliyorlar anladığım kadarıyla. Bugün itibariyle taahhüt dolmadan iptale ilişkin başvuru sağladım.

    Siz, siz olun ve bunlardan uzak durun. Daha tecrübeli ve işini yapan bir iss ile çalışın.








  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.