Şimdi Ara

Mitsubishi Attrage 107.000 km raporu :) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
3.093
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Emekkk kullanıcısına yanıt
    Baktigim kadari ile suzuki green 2 ile mitsu diaqueen j4 birbirinin muadili. Bilgisayar basindaysaniz sizde bakabilirsiniz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Motulun yağıda sanırım uygundu ben bakarım teşekkürler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Keşke facebook kullansaydın be hocam,eskiler hep oradaki grupta

    @tasshelhoff


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atrage görünce sizin nick aklıma geliyordu bir dönem. Tekrar okumak güzel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 130-140binde bir otomobil eğer düzgün kullanılıyorsa neden amortisörler değişsin ki?


    245,000km de sattığım (biri pert oldu) 2 fabia araçta hiç amortisör değiştirmedik mesela

    şu an 130,000km de octavia var amortisörlerde hiç sıkıntımız yok.

  • Kazasız belasız nice km kullanın. LPG kısmını anlayamadım hocam. LPG sistemini komple iptal mi ettirdiniz/ettireceksiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayir, dugmesinden kapattim, sistemi sokturmedim.

    ekimin basindan beri benzinde kullaniyorum. Su an lpg nin bir avantaji yok. Motoru hirpalamasina degmez bu fiyatlarla.

    Gene benzinin yarisi kadar olursa fiyati bir gun tekrar lpgye geçerim. O zaman kadar benzinde devam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Emekkk kullanıcısına yanıt

    Xv'lerde de kitapçıkta yağ değişimi yazmıyor ama yüksek km'lerde çok şanzıman arızası yaşayan olmuş. Bu yüzden maksimum 100bin km'de bir değiştirin diyor ustalar, servis vs. Gerçekten ihtiyaç var mı yoksa para kazanmak için mi diyorlar bilemem. Kitapçığında yok. 85bin km'de değiştirdim. 5.5lt yağ aldı.

  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Bilmiyorum ama birkaç yotube ustası yabancı 5 sene yada 50 bin demiş marka fark etmeksizin tabi honda gibi 2 senede bir değişenleri ayrı tutuyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba hocam, ben de eskilerdenim(2006 üyesi). Fazla yazmam, ancak okurum. Attrage konunuzu takip etmiştim. Tahmin ettiğim gibi sorunsuz, donanımlı ve ekonomik bir araç, kısaca ,tam japon:)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • selam sizi görmek güzel mitsubişhiyle özdeşsiniz gözümde zamanında colt yazılarınızı ilgiyle okurdum

  • 2009 yılından beri üyeyim hiçbir şeyin eski tadı yok maalesef buna forum da dahil.


    Colt ve bu aracınız ile alakalı paylaşımları keyifle takip ediyoruz.


    Ben Japon arabalarını zeytinyağlı taze fasulyeye benzetiyorum. Aşırı lezzet bekleme ama sağlığına da zarar vermez Alman arabaları ise acılı adana gibi aşırı lezzetli ama vücut için muhtelif bölgelerde riskleri var.

  • onder46 kullanıcısına yanıt
    Size ve diger iyi dileklerini sunan arkadaslara cok tesekkur ederim.

    Japon araclari konusunda bende sizin gibi dusunuyorum japonlar surucunun gordugu değil görmediği yerleri iyi yapıyorlar. Avrupa arabalari ise tam tersi.

    Hayirli günler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • şehir içinde çok ideal bir araç; sorunsuz-hafif-kullanımı kolay ama şehir dışında 80 beygir ile oldukça yorucu olsa gerek.

  • Klavyene sağlık forumdaşım. 



    Selamlar

  • ghostiki kullanıcısına yanıt
    Bu aracla 3000 km lik karadeniz turu yaptim, soyle aciklayayim bir kere otobanda 140 km ye sizi yormadan ulasabiliyor ve bir kere ulastiktan sonra cvt ninde etkisiyle diger 1.2 araclarin gidemeyecegi sekilde 3000 devirde bu hizi muhafaza edebiliyor.

    Rampalarda ise ciktigi devir max 4500-5000 oluyor (140 km icin) .

    Bu hiz bana yetiyor zaten genelde 120 ile cok daha dusuk devirde gidebiliyorum.

    B modu sayesinde de dik yokuslarda deviri sabit tutup torku yukselterek rahat cikmanizi sagliyor.

    Toparlarsak yasal hiz sinirlari içinde araba suren biriyseniz 1.6 atm agir kasali bir arabadan aman aman bir eksikligi yok.

    Tabi bunda kasa hafifligi, mivec teknolojisi ve cvtnin motorla mukemmel uyumu buyuk etken.

    Cogu cvt kullanmayi bilmeyen soforler cvtnin bagirdigindan sikayetci.

    Cvt de surekli gaza basmak yerine misal 120 ye geldikten sonra ayagi hafif gazdan cekip sonra tekrar gaza bastiklarinda ayni surati daha dusuk devirde de surdurebildiklerini gorecekler.

    Hayirli gunler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • servis 85k km oldu diye şanzıman yağı için ithal 7k temsa için 3k dedi. sanayide bulunur mu ? veya internetten alıp ustaya götürüp değiştirebilir miyiz ?

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.