merhabalar; eskilerden kimse kaldımı bilmiyorum hemen hemen 2 senedir filan yazmıyorum. 2006 dan beri forumda olan hala varsa bilir ara ara araçlarımın kullanım raporlarını yazarım attrage için en son 60 bin yazmıştım sanırım. neyse; gelelim arabaya araç 2016 aralık ayında trafiğe çıktı; şu an 107000 km de. 1.2 motor 80 hp dohc mivec motorlu, jatco cvt7 hybrid cvt şanzımanlı 36000 km den beri de brc lpg ile kullanılıyor. 70 bin km lik lpg maceramız lpg fiyatı tekrar benzinin yarısı olana dek sona erdi artık kısmet. araçta bu süreçte ilk 5 bin km de fabrikasyon olarak değişen arka aks ve derisi gene fabrikasyon hatalı olan direksiyon dışında herhangi bir değişen parça yok. bakımları 20 binde bir di ama lpg taktırdığımdan beri 10 bin de bir yağ değiştiriyorum bu km ye kadar motor sorunu yaşamamış olmamda bunun etkisi var kanımca. rot rotil amortisör vb de hala fabrikasyon olarak devam ediyor. bakımlarımı yapan özel ustam bu arabayı nasıl sürüyorsun herşey (alt takımları kast ederek) yepyeni diyor. araba sorunsuz olunca rapora da yazacak bir şey bulamıyor insan :9 gelelim kusurlarına; muadil parça bulmakta zorlanıyorum.( standart değişen filtre disk balata vb de sorun yok onlar mevcut) misal amortisörleri hala piyasada mevcut değil arkalar uydurulur ama ön amortisörleri herhalde servisten alacağım bu gidişle. tanesi 1500 tl şu an ama bu işlemin ortalama 130-140 bin km de olacağı hesap edilirse parça dayanımı açısından katlanılabilir bir maliyet olduğu söylenebilir aracın piyasası şu an 130-150 bin tl arasında. geçen ay bir arkadaş 130 a hasar kayıtlı orta donanım olanını sattı mesela. araçla ilgili sorusu olan sorabilir veya ansiklopedik konusunu hala okumadıysa okuyabilir :) hayırlı günler :) < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 18 Ekim 2021; 13:53:27 > |
Mitsubishi Attrage 107.000 km raporu :)
-
-
Hocam hala satmadın mı? Tebrik ederim. Amortisörler megane 2 ile uyumlu diye biliyorum. Deneme imkanın varsa bir bak.
-
güzel bilgi; araştıralım teşekkür ederim.
hayır hala satmadım
zira satsam daha az özelliklere sahip ,daha çok yakan bir arabaya, daha fazla ( en az 80-90 bin tl) ödemem gerek.
şu an; tam otomatik klimalı 8 havayastıklı , anahtarsız giriş çıkış çalıştırmalı, cc li yagmur far sensorlu, bir b segment sedan kaç bin tl den başlıyor? bir de attrage kadar geniş iç hacme , vergi avantajına ve hybrid olmayan en az yakan atmosferik motora sahip olacak.
neden satayım?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 18 Ekim 2021; 14:6:36 > -
Nice kmlere -
Sizi gormek guzel -
Sizi de🖐️
-
Vay be kaç yıl geçmiş ilk aldığınız da okumuştum konunuzu nice kmlere.
-
Sevgili Hocam uzun süre sonra sizi görmek güzel hoş geldiniz. Günlük hayatta ben de işyerinin aracı olan "Mitsubishi L200 4X4 2018 Model kullanıyorum". Yalnız şunda size katılmıyorum, 107.000 Km de ki aracınızın alt takımlarının da herhangi bir bozukluk olmaması aracın sağlamlığını göstermez bence. 62.000 Km de aldığım Clio3 1.5 DCi 2011 Model aracı 2019 da 92.000 Km de sattım, alt takımının tamamı fabrika çıkışı orjinaldi (Aracın tüm Bakımları yetkili servis de yapılmıştı), 90.000 Km de hem servis de hem de Rot Balanscı da dikkatle incelettim en ufak bir sorun yoktu (Amortisörler dahil), 2010 Yılın da 28.000 Km de satın aldığım Hyundai Accend Admire marka aracı tam 6,5 Yıl kullandım, bırakın Alt Takımın orjinalliğini, araçta herhangi bir Ampul bile patlamadı. Sözün özü bu durum Aracın sağlamlığından çok, iyi ve doğru kullanılmasının etkisinin daha büyük olduğunu düşünüyorum.
-
Dediginiz doğrudur katiyen hor kullanmam,
ama attrage özelinde aracin hafif olusu (970 kg) bu parcalara az yuk binmesini sagliyor, ayrica mitsubishi ve genel japon teknik saglamligida alt takimlarin sorunsuzlugunda etkili kanimca.
Hayirli gunler -
Aracınızı aldığınız zamanı biliyorum. O tarihlerde forma üye değildim ama sürekli girip okuyordum. Umarım aracınızı daha uzun yıllar sorunsuz kullanırsınız.
Aslında ben de bu aracı almanın kıyısından döndüm diyebilirim.
Özellikle şimdi auto club'da programlar yapan Halit Bolkan adlı otomobil duayeni! bir televizyon kanalında bu otomobilin incelemesini yaparak, övgüler yağdırmış ve pekala alınabileceğini söylemişti ama işte sizin de belirttiğiniz gibi yaşadığım şehirde servisinin ve yedek parçasının olmaması kararımı olumsuz etkilemişti.
Yıllar sonra aynı şahıs auto club adlı You Tube kanalında konuşurken bu otomobili yerin dibine batırıp, bu aracın Endenozya, Hindistan gibi 3. dünya ülkeleri için üretildiğini söylemişti.
Aracın o tarihlerdeki fiyatı donanımına göre çok iyiydi. Yanılmıyorsam 50.000 civarı bir fiyatla satılıyordu.
5 yıl sonra 100.000 km'yi devirmiş bu aracı 3 katına bir fiyatla satabileceğinizi söylemiş olmanız sizin adınıza oldukça sevindirici.
Arsa falan da alsanız herhalde anca bu kadar pirim yapardı.
Bir de yöneticilerimizi beğenmiyoruz. Var mı acaba Dünyada bizim gibi bir başka ülke.
-
Allah kaza bela vermesin hocam. Attrage düşünen arkadaşlara yardımcı olur umarım.
-
Arac budget car denen araclardan, fazladan hicbirsey yok, misal gostergeler eski moda arac bilgisayari km sayacinin icinde vb,
Ama sinifina gore en azindan 2016 yili icin belkide en donanimli aracti.
Attrage ve kardesi mirage/space star basta abd olmak uzere avrupanin bir cok ulkeside dahil, dunyada cok sayida ulkede satildi.
Hala da 2022 model olarak uretimi devam ediyor.
Bana sorarsaniz bir symbolden, rapidden farki yok malzeme kalitesi acisindan. Teknik anlamda ise fazlasi var.
Araba fiyatina hic girmeyelim bir bizim ulkede boyle bu is. Baska ulkede cop diye atiyorlar 5 yasina geldimi bizimkinde sarap misali tl bazinda kiymetleniyor -
Sizi pek sık göremiyoruz artık burada. Daha nice 100 bün kmlere diyelim.
Bende de sizle aynı zamanda alınmış cvt jazz var ama daha 32 binde. -
Güle güle kullanın bişey merak ediyorum cvt şanzıman için 5 yıl yada 50 bin km'de mutlaka yağı değişin diyor uzman tamirciler fakat Türkiye'de servisler kitapçıga bakıp (honda, Toyota hariç) yag ömürlük diyor açıkçası cvt kullanıcısı olduğumdan bu mevzuyu çok merak ediyorum. -
Mitsubishi 80000km/4 yilda sivi degisimi oneriyor. Bende degistirdim. Cvt sivisi (yag degildir cvt de yag olmaz yagli bir sey olsaydi aracımız oldugu yerde debelenir dururdu cvt deki sivinin asil amaci sogutmadir) cvtnin canidir. Mutlaka degismeli.
Mitsubishide cvt sivisi ile birlikte sanziman icinde bulunan yag filtresine benzeyen bir filtrede beraberinde degisiyor. Araciniz ne marka bilmiyorum ama nissan suzuki vb ise sizinkide jatcodur. Sizinkide de bu filtre vardir. Onuda degistirin muhakkak.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 18 Ekim 2021; 18:28:7 > -
Aynen suzuki benimki sadece kontrol yazmışlar kitapçıkta sizin hangi serviste oldu değişim acaba Suzuki taş koyarsa madem aynı şanzıman oraya gelirim bende birde maliyeti nedir
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emekkk -- 18 Ekim 2021; 18:32:21 > -
Ben yildizlar mitsubishide yaptirmistim. Sivinin litresi su an 250 tl ve 7 litre kadar aliyor. Tabi kur arttikca buda artacak.
Garantiniz devam ediyorsa kendi servisinize basvurun derim sonra garantiniz bozulur. Tam ne modeli aracınızin -
19 Suzuki swift ,aynen servis tabiki öncelik sadece kitapçıkta kontrol yazması kafamı karıştırdı teşekkürler
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emekkk -- 18 Ekim 2021; 19:22:33 > -
Jatconun sitesinde eski kasa swiftin resmi var yenisini koymamislar. O bakimdan cok kesin konusamayacagim. Jatco jvt 7 degilde baska bir cvt modeli olabilir. -
Benzer içerikler
- audi a6 bluetooth bağlantısı nasıl yapılır
- egr iptali
- arabayi baskasinin ustune yapma
- opel astra otomatik şanzıman tipi
- blueefficiency ne demek
- toyota corolla 2022 fiyat listesi
- bmw 120 fiyat listesi
- suzuki swift 2024
- suzuki jimny 5 kapı
- 2022 fiat egea
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X