Şimdi Ara

Mitsubishi Attrage hakkinda fikri olan var mı (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
2
Favori
5.763
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: joeblacker

    Bu arabayı övenler sahipleri sanırım, arabanın övülecek yanları var tabi de kullanması çok da keyifli bir araç değil. Olumlu yanlarından herkes bahsetmiş ama olumsuz ttaraflarindan pek bahseden olmamis. 2 yıl kullandım. Öncelikle dış gorunusune alisilamiyor, içi de pek iyi sayılmaz. Cvt ye belki ben alışamadım ama araç uzun yolda motor bağırmadan gitmiyor. Hızlanması kötü. Motor bagirmasin diye dengeli basmak gerekiyor sürekli. En kötü özelliği araç elinizde patlamiyor belki ama prim de kesinlikle yapmıyor. Prim yapmayan aracı almak da kafadan 3-5 bin den vazgeçmek demek. Az falan da yakmiyor normal yakıyor.
    Cvt sanzimani kullanmasini bilmek lazim, bildikten sonra 120km,2200devirde sessiz sakin surus yapabilirsiniz.



    Cvt de diger sanzimanlar gibi surekli gaz vermeyeceksiniz. Istediginiz surate geldikten sonra tabi duz yol icin konusuyorum, ayaginizi gazdan cekin, 2-3 sn sonra tekrar gaz verin aracin 2-2.5 devir arasinda seyrettiğini goreceksiniz.



    Attragein duz yol devri 2000 devir 100km dir



    1.2 80 hp arac icin cok dusuk bir deger.



    Surmesini bilirseniz sollamalar harici 4bin devre vardiramazsiniz zaten.



    Ici disi zevk meselesi, bu segmentte c elyysenin, sembolun ici de ahsap kapli degil zira.



    Segmentinde hicbir arabada olmayan guvenlik ve donanim ozellikleride cabasi.



    Hayirli gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Selamlar, ben de yaklaşık 2 ay önce 2015 model 65 bin km'de temiz bir Mitsubishi Attrage CVT Intense Plus'ı 610bin tlye satın aldım.

    Öncelikle forumda bu araçla ilgili yazılanlar epey ilginç geldi, ya çok övülmüş ya da çok gömülmüş Bence bu araç ikisini de hak etmiyor.

    Tabiiki bir araç alacaksak bütçemiz dahilindeki en iyi seçeneği seçmeye çalışacağız. Ben renk, marka, hızlı satılır mı vb. konuları pek umursamam, biniciyim. Arabaya bu kadar anlam yüklemek de gereksiz geliyor.

    Peki ben neden bu aracı tercih ettim? Kısaca anlatayım.
    Öncelikle istediğim kondisyonda otomatik arabaları listelediğimde fiyat 575'den başlıyor 850'lere kadar gidiyordu.

    Bütçeme uyan araçlar genel olarak picanto, i10, 208, 301, c-elysee, fiesta, corsa, clio vb araçlardı. 301, c-elysee ve 208 robotize ETG şanzıman sebebiyle direkt eledim. Fakat kalan araçların da ne dolu paketlerine erişilebiliyordu ne de düzgün kondisyonlusuna.
    Bir tek Corsa ve Attrage kalmıştı seçeneklerimden. Corsa performans, vergi, hacim ve yakıt tüketimi açısından Attrage'dan daha kötü ama diğer konularda genel olarak daha iyi bir araba.
    Gözümde ikisi de artısı ve eksisiyle eşitti, fiyat olarak Attrage daha avantajlıydı. Tercihimi Attragedan yana kullandım.

    Yaklaşık 4 bin km yaptım. Evet detaylı veri verilebilecek bir km değil fakat araçla alakalı elle tutulur bilgiler paylaşabilirim.

    Öncelikle rakiplerine göre donanım dolu. Zaten rakiplerine burada fark atıyor.

    +Mitsubishi bir klima üreticisi olduğundan mıdır bilmem ama kliması yaz günlerinde çok seri soğutuyor beni epey mutlu etti. Tabii otomatik ve dijital de.
    +Güneş altında çok göstermeyen fakat geceleri tatminkar bir geri görüş kamerası ve arka park sensörü var.
    +Ses sistemi sınıfı içerisinde iyi kabul edilecek seviyede.
    +Geri hızlanma özellikli hız sabitleyici mevcut. Yokuşlarda gayet yumuşak bir şekilde devir dengeliyor, epey beğendim.
    +CVT şanzıman motor ile gayet uyumlu, şikayet ettirmiyor. (140HP DSG bir araçtan geçtiğim halde memnunum). Maltepe fındıklıdaki korkunç yokuşları araçta iki kişiyken rahatlıkla çıktı
    +Yakıt tüketimi harika. Sürüşe bağlı 4.5-7lt arası yakıyor ortalama. Otobanda sabit 105 ile gittiğimde 4.5 litre civarı yaktı. 120 civarında gittiğimde ise 5.8 civarı yaktı.
    +Frenler arka kampana olmasına rağmen oldukça iyi. İstediğiniz an aracı durdurabileceğiniz güvenini veriyor.
    +Araç içi hacim C segmentine kafa tutuyor. Bagaj da diz mesafeleri de hakikaten şaşırtıcı.
    +Araç içi gözler tatmin edici, arka koltuklar için kol dayama bardaklık cep vs var.
    +6 ya da 8 hava yastığı var, klavuza bakıp teyit edemiyorum şu anda.
    +Anahtarsız giriş ve çalıştırma
    +Far sensörü
    +Yağmur sensörü
    +Lastik basınç sensörü
    +Bakımları 20.000km'de bir.

    Gelelim eksilere
    -Yol tutuşu soru işareti. Araç 945kg. hava biraz rüzgarlı ise uzun yolda 120 den itibaren ufaktan tedirgin etmeye başlıyor. Büyük araçlar sizi solladığında rüzgardan sarsıntıyı hissediyorsunuz. Tedirgin edici hissiyat hızlandıkça artarak devam ediyor. (301/c-elysee için de benzer yorumlar okumuştum, bu segmentte geneli böyle sanırım). Direksiyon elinizin altında minik hareketler yapmaya başlıyor.
    -Sürücü koltuğunun ayarları yetersiz. Uygun pozisyonu bulmak vakit alıyor.

    Şimdilik gözlemlerim böyle, sarı siteye baktığımda durumuna göre 500-650 arası fiyatlar görüyorum. Bence otomatik, hacimli ve iyi donanımlı bir araç aranıyorsa. Çok da hız meraklısı değileseniz, derdiniz A noktasından B noktasına gitmekse mutlaka bakılmalı. Şaka değil bu fiyatlarda iyi diye bilinen çoğu araçta arka camlar tuşlu bile değil, park sensörü bile yok.

    İyi forumlar


    Mitsubishi Attrage hakkinda fikri olan var mı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmettsezis -- 5 Şubat 2024; 10:5:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aracınızı güzel günlerde, güle güle kullanın ahmettsezis. Güzel bir tercih yapmışsınız. Ancak bizim millet arabada donanım, dayanıklılık vs gibi konulara değil de,

    direk markaya bakar. Marka olarak da hemen satılacak malum piyasa markalarına bakarlar. Yani onlara göre tertemiz, bol donanımlı böyle Mitsubishi, Mazda, Subaru gibi bir marka olacağına, motoru elden geçmiş, yağ eksilten ve sürekli bozulan bir malum piyasa markası olması çok çok daha efdaldir. Bırakalım, herkes kendi tercihini yaşasın.

    Böyle güzel Japon markaları ve arabaları da kimse tercih etmediği için her daim uygun fiyatlarla satılsın. Biz de alabilelim.

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.