Şimdi Ara

Mitsubishi Attrage hakkinda fikri olan var mı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
2
Favori
5.763
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar mitsubishi Attrage nin 1.2 otomatik sıfır modeli hakkında bilgi verebilecek olan var mıdır sanırım cvt şanzıman kullanıyormuş acaba nasıldır tavsiye eder misiniz yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.



  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Senkei

    tass tavsiye eder. diğer arkadaşlar tip öğ der.

    Kendi arabası olunca toz kondurmaz tabi.Gerçekleri söyleyince hoşunuza gitmiyor

    Aksine arabami 45 gunde bir yikarim. :)) saka bir yana 11 yildir forumdayim. Beni taniyanlar az cok nasil yazdigimi bilir. Siz daha yeni uye sayilirsiniz tanimamaniz normal ama bilgi sahibi olmadan fikir beyan etmek en buyuk hata. Hayirli gunler
  • Kullanan arkadaş var çağıralım...
    https://forum.donanimhaber.com/mitsubishi-attrage-1-2-cvt-52500-en-az-yakan-benzinli-cc-navi-anahtarsiz-sistem-dij-klima-6-airbag--122779248

    edit: arkadaşın açtığı konu linki umarım faydalı olur...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zeytinbey -- 27 Ocak 2017; 15:54:4 >
  • geldim geldim :))
  • tass tavsiye eder. diğer arkadaşlar tip öğ der.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    geldim geldim :))

    distrübütör gibi üyesin habayisi bukadar reklam yapsaydı şirketler bile sembol almazdı
  • Jatco Cvt yi araştırdım türkçe fazla kaynak olmasada forumda bir paylaşım mesela ;



    quote:

    Bu otomatik şanzıman işini doğru düzgün yapabilen dünyada çok sınırlı sayıda firma var. Japon Jatco ve Aisin, Alman Zf ve Getrag. Bu markaların otomatik şanzımanlarını güvenerek alırım. Bunun dışında bence iyi incelemek gerekli.




    Yabancı kaynaklardada işini iyi yaptığı düşünülüyor jatconun,







    Arabaya donanım fiyat şanzıman olarak diyecek söz yok 0 olarak rakibi yok,



    Tasarım kötüleselerde B segment sedanlara bakarsak accent 301 symbol pekde bişey diyemeyiz normal bir sedan.



    1.2 80Bg Atmosferik sürüp alışana pek rahatsız gelmez turbolu araçlar gibi olmuyor tüketim ortalamaları ortada gayet iyi...





    Ben hasta olmasam bu hafta bakmaya gidecektim Antalya Mitsubishiye inşallah haftaya ilk elden bakacağım videolarını izledim ama 1. gözden incelemeyi hakediyor araba biz şu an Clio ST 1.2 120Bg Edc İcon (ikinci el) ile bu arabanın arasındayız...




  • ben edc kullandım 2.5 yıl.- baskı balatasının 7000 lira olması dışında- bir problemi yok gayet güzel şanzıman :)) 126000 de baskı balata değiştirdim fluence de hala acıyor :))

    şaka bir yana 2. el alırken şayet edc ye karar kılarsanız servisler baskı balatanın kalınlığını ölçebiliyor. muhakkak ölçtürüp alın. yarıdan azsa ve 7000 lira vermeye niyetiniz yoksa almayın.

    şimdi abartıyorsun diyecekler çıkacak,lütfen reno servislerini arayıp sorsunlar fiyatı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 27 Ocak 2017; 16:12:3 >
  • Çöp
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    geldim geldim :))

    distrübütör gibi üyesin habayisi bukadar reklam yapsaydı şirketler bile sembol almazdı

    sormayın mitsubishinin kaderi bu.

    artık renoya geçti belki distrübütörlüğüde reno alır belli olmaz.

    hayırlı günler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Storm Raider

    Jatco Cvt yi araştırdım türkçe fazla kaynak olmasada forumda bir paylaşım mesela ;



    quote:

    Bu otomatik şanzıman işini doğru düzgün yapabilen dünyada çok sınırlı sayıda firma var. Japon Jatco ve Aisin, Alman Zf ve Getrag. Bu markaların otomatik şanzımanlarını güvenerek alırım. Bunun dışında bence iyi incelemek gerekli.




    Yabancı kaynaklardada işini iyi yaptığı düşünülüyor jatconun,







    Arabaya donanım fiyat şanzıman olarak diyecek söz yok 0 olarak rakibi yok,



    Tasarım kötüleselerde B segment sedanlara bakarsak accent 301 symbol pekde bişey diyemeyiz normal bir sedan.



    1.2 80Bg Atmosferik sürüp alışana pek rahatsız gelmez turbolu araçlar gibi olmuyor tüketim ortalamaları ortada gayet iyi...





    Ben hasta olmasam bu hafta bakmaya gidecektim Antalya Mitsubishiye inşallah haftaya ilk elden bakacağım videolarını izledim ama 1. gözden incelemeyi hakediyor araba biz şu an Clio ST 1.2 120Bg Edc İcon (ikinci el) ile bu arabanın arasındayız...
    Aracı trafikte gördüm sadece, incelemedim alacak durum olmayınca... Ancak sunduğu donanım ve istenen fiyat göz önüne alınca çok cazip duruyor... Araç almak için bakılıyorsa mutlaka gidip test sürüşü yapılmalı, herkesin beklentisi değişik şüphesiz, birine uygun olmayan diğeri için çok cazip olabilir... Ancak ekonominin şu halinde 2. el araç fiyatına sıfır araba...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zeytinbey

    Aracı trafikte gördüm sadece, incelemedim alacak durum olmayınca... Ancak sunduğu donanım ve istenen fiyat göz önüne alınca çok cazip duruyor... Araç almak için bakılıyorsa mutlaka gidip test sürüşü yapılmalı, herkesin beklentisi değişik şüphesiz, birine uygun olmayan diğeri için çok cazip olabilir... Ancak ekonominin şu halinde 2. el araç fiyatına sıfır araba...

    iyi gene siz görmüşsünüz ben daha göremedim :))

    bir whatsapp grubumuz var; istanbuldan ziyade anadoluda daha çok satılmış anladığım kadarı ile.

    araç genel olarak başarılı eksikleri yokmu elbet var;

    mesela dış hava sıcaklık göstergesi yok, torpido da ışık yok, pencere düğmelerinde de ışık yok, enteresandır vitesin yazılarında da ışık yok ( sanırım ampul kıtlığı varmış fabrikada )

    cvt biraz alışma gerektiriyor; normal şanzıman gibi hzlanayım diye gaza abanırsanız aşırı motor sesiyle karşılaşıyorsunuz cvt kullanımına alıştıktan sonra araç daha eğlenceli oluyor.

    arka koltuklar çok rahat hem koltuk konforu hemde diz mesafesi olarak. diz mesafesi c segmentinde bile çok az arabada vardır mesela.

    130 lu kmlere kadar zorlanmadan çıkabiliyor. 100 km de 1400 devirde gidebiliyor ( cvt sayesinde) ama 140 tan yukarısını özellikle rüzgarlı günlerde önermiyorum.

    bir diğer iyi/kötü yanı yerden yüksek olması. kötü yol tutuşa negatif etkisi var, iyi çukurlardan tümseklerden güle oynaya geçebiliyorsunuz altı fluence kadar yüksek.

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 27 Ocak 2017; 16:19:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Senkei

    tass tavsiye eder. diğer arkadaşlar tip öğ der.

    Kendi arabası olunca toz kondurmaz tabi.Gerçekleri söyleyince hoşunuza gitmiyor
  • piyasa aracı alın dizel sedan bir sürü araç var o fiyatlara
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Senkei

    tass tavsiye eder. diğer arkadaşlar tip öğ der.

    Kendi arabası olunca toz kondurmaz tabi.Gerçekleri söyleyince hoşunuza gitmiyor

    Aksine arabami 45 gunde bir yikarim. :)) saka bir yana 11 yildir forumdayim. Beni taniyanlar az cok nasil yazdigimi bilir. Siz daha yeni uye sayilirsiniz tanimamaniz normal ama bilgi sahibi olmadan fikir beyan etmek en buyuk hata. Hayirli gunler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 27 Ocak 2017; 17:24:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Senkei

    tass tavsiye eder. diğer arkadaşlar tip öğ der.

    Kendi arabası olunca toz kondurmaz tabi.Gerçekleri söyleyince hoşunuza gitmiyor

    bende onu beyan ettim zaten yorumumda.

    ama tass arkadaşın objektif olduğunu düşünüyorum.

    araç almadan önce birçok konu okudum. tecrübe sahibi olan arkadaşları dinledim.
    çoğu mitsubishi kullanan arkadaş araçlarından çok memnundu. mitsunun tek dezavantajı 2.eli. tip konusuna gelince clio falan çok mu tipli ? ama araç tutuluyor diye yutuyoruz tipini.
  • zaten tipi güzel olsa deli gibi satardı attrage. hem de fiyatı daha yüksek olurdu.
  • Torunuma miras bırakayım diyorsan al.
  • 5 sene mitsubishi sahibiydim

    0 km aldim 75.000km oldu bugün yarin saticam aracimi.



    Sorunsuzluk anlaminda konfor yakit anlaminda zor gün dostu bir araba yazin buz kisin cehennem hibk calisan klimasi nerdeyse lastikleri 65 yanak lastikleri parçalayacak kadar sert girilen çukurlara rağmen ip gibi dündüz giden ön takimi



    Rise tip tekparca gövde ve diz hava yastiginina kadar varan tam dolu güvenlik paketi ile tam parasinin arabasiydi.





    MitsubishiASX
  • Fikirleriniz için teşekkür ederim Fırsat bulursam ilk elden görmeye gideceğim bakalım nasılmış
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.