Şimdi Ara

Mitsubishi Lancer Hakkında!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
304
Cevap
11
Favori
242.773
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Beyler Mitsubishi Lancer kullananlar araç hakkında yorum yapabilirler mi? Performansı, yakıt tüketimi, konforu nasıldır? (1.6 düz vites ve 2007 model için)



  • Hocam vazgeçtiğin iyi olmuş. Zaten piyasası kısıtlı bir araba. Öylesi elinde kalır. Dediğin gibi sigortacılar ya da benzerleri o araba üzerinden iyi para yemişler. Fakat değiştireceksen arabanı Lancer seçeneğini atlama derim. o fiyata bir japoncu için daha iyi ve modelli bir araba bulman mümkün değil. Mitsubishi kötü araba yapmaz.

    Geleyim diğer arkadaşın sorusunda,

    Hocam Lancer piyasada fabrika çıkışlı tüplü arabalardan bile daha uyumlu lpgye. Ammaa.. LPG dediğin zaman ne tüpün, ne enjektörlerin, ne diğer parçaların kalitesi birbirinden çok farklı değil. En önemli nokta kusursuz bir dönüşüm işçiliği. Eğer bunu yaptırabilirsen Lancer'ın tüpte mi benzinde mi olduğunu hiç hissetmezsin. Zaten pek elektronik bir araç olmadığı için sağda solda yanan lambalar, gazda gittikçe düşen benzin ibresi, ortalama yakıt karışıklığı gibi sinir bozucu durumlarla karşılaşmazsın. Benim aracımda 2 yıllık atiker var. Maşallah en küçük bir sorun yok. Hatta arabayı ilk aldığımda benzinde gideyim de motor gücünü tam göreyim demiştim. Halt etmişim, gazla benzinin birbirinden hiç farkı yok çekiş konusunda.

    Bir de şunu eklemek istiyorum;

    Ben arabalarımı almadan önce haftalarca forumları dolaştım. Net bilgiler bulamamaktan muzdariptim. Benim durumuma düşenler için bu fiyat aralığındaki tecrübelerimi de paylaşayım dedim.

    Diyelim ki 17-19 arası bir bütçeniz var. Öncelikle arabada ne aradığımızı kendimize soruyoruz.

    -''Arabada ne arıyorum?''
    -Donanım, yakışıklık, 10 yaş ve altı.

    Hemen internette kendinize bir Stilo bakmaya başlıyorsunuz. Tam bu fiyat aralığında sizi donanıma boğacak 1.6 Dynamic modeli internet kazan biz kepçe arıyoruz. Araştırırken görüyoruz ki bu arabanın kronik elektronik arızaları var, önemsemezsek, elektronik sicili temiz bir araç arıyoruz. Biraz daha bakıyoruz ki internettekilerin yarısından çoğunun SkyWindow dedikleri tam açılır cam sunroofları arızalı. Bunu nerelerde tamir ediyorlar? İstanbul, Ankara ve Bursa'da kolayca usta bulursunuz. Fiyatı 700 lira civarı tutar. Sonra ikinci eline bakıyorsunuz, evet, ikinci eli de ölü gibi. Fakat donanım olarak o fiyatta daha iyi başka bir araba yok

    -''Arabada ne arıyorum?''
    -Performans, ekonomi, 10 yaş ve altı.

    Arama seçeneklerimizi Citroen Xsara 2 olarak belitleyip, 2004 2005 modellere odaklanıyoruz. Stilo kadar olmasa da donanımlı bir araç olan Xsara yukarıda belirttiğim gibi performanslı, çok konforlu ve çok ekonomik, yine ikinci eli yavaş(Ben bir haftada istediğim paraya sattım) ve sürüş keyfine doyulmaz bir araba. Yalnız bu arabanın adı ''ZAARA'' diye okunur. ''KISARA, İKSARA, ZISARA'' gibi telaffuzlar yanlıştır. İsmindeki bu karışıklığın dışında -onu da çözdük zaten- kronik bir sorunu yoktur. Alın geçin, temizse pişman olmazsınız

    -''Arabada ne arıyorum?''
    - Sağlamlık, konfor, emniyet, biraz daha kalite

    Benim tercihlerim bu noktaya geldiğinde Lancer almaya karar verdim. İyi ki almışım diyorum şimdi. Sessiz konforlu gittiğini hissettirmeyen bir araç. Çok kaliteli bir motora sahip olması biniciler için önemli bir nokta. Ama donanım derseniz sınıfta kalır o açıdan. Zaten bu fiyat aralığında çok da beklenti içine girmemek lazım donanım konusunda. Bir araba 100bin kilometreyi ve 7-8 yaşı geçtikten sonra o donanımlar bize masraf olarak geri dönüyor. Lancer bu fiyat araliginda bence binici için en mantıklı araç

    Gelelim çabuk satılma meselelerine. Aracınız temizse, iyi reklamını yaparsanız satamayacağınız bir araç yok. Sırf çabuk elden çıkarırım diye bu fiyat aralıklarında Clio, Logan gibi çok afedersiniz eşşeklere bineceğinize biraz geç satacağınız ki bu hiç belli olmuyor, adam gibi arabalara binin arkadaşlar. Artık yerli diye saçma sapan fiyatlar istenen, parça ucuzluğuna kanıp, aynı parçayı senede 2 kez değiştireceğiniz, servisi ucuz diye servisinden çıkamayacağınız, sağından solundan flarmoni orkestrası gibi sesler gelen, plastik kalitesi bebeklere oyuncak yapılmayacak kadar kötü ve zararlı olan, tuttuğunuz parçanın elinizde kalacağı arabalara binmeyin. İnternetteki Crash Testleri ciddiye alın. Altımızdan rüzgar geçiyor, Allah muhafaza her şey olabilir. Vita yağ tenekesi gibi ilk darbede sekiz olacak, ağzı burnuna dönecek arabalara binmeyin. Elin köyünün ellenmişi yerine kendi köyümün bilmem ne yapılmamışını alırım mantığıyla yerli olsun benim olsun diyeceğiniz arabalara binmeyin. Size sürüş zevki vermeyen, iş olsun diye kullanacağınız arabalara binmeyin. En önemlisi ise cesur olun, gönlünüzün sevdiği arabaya binin ve size alacağınız arabanın marka ve modeli hakkında dayatmalarda bulunan hiç kimseyi dinlemeyin. Sadece kalbinizin seçtiği arabaya binin. Arabanızı sevin, onunla konuşun, bütünleşin. Her huyunu öğrenmeye çalışın. Aldığınız aracın forum sitelerine üye olun, videolarını izleyin, yetmedi mi bilgisayar oyunlarında varsa kendi aracınızı bulun. Onu orada da kullanın. Sürekli aracınızın içini ve dışını temiz tutmaya uğraşın. Ve son olarak aracınızla kalbinizdeki bağı sevgilinizle olduğu kadar kuvvetli tutmaya çalışın

    Herkese emniyetli ve keyifli sürüşler diliyorum. Yollarda daha az teneke görmek ümidiyle
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Mitsubishi Lancer: Ayrıntılı Bir İnceleme

    Mitsubishi Lancer, uzun yıllardır yollarda olan popüler bir kompakt otomobil. Güvenilirliği, yakıt verimliliği ve sportif sürüşüyle tanınır.

    Mitsubishi Lancer Özellikleri

    Mitsubishi Lancer, çeşitli donanım seçenekleri ve motor seçenekleriyle gelir. 1.6 litrelik giriş seviyesi motor, 117 beygir gücü ve 154 Nm tork üretir. Daha gelişmiş modellerde ise 2.0 litrelik bir motor bulunur ve bu motor 150 beygir gücü ve 198 Nm tork üretir.

    Lancer, hem manuel hem de otomatik şanzıman seçenekleriyle sunulur. Otomatik şanzıman, sorunsuz ve rahat bir sürüş deneyimi sağlar.

    Mitsubishi Lancer Yorumları

    Mitsubishi Lancer kullanıcı yorumları genel olarak olumludur. Birçok kullanıcı, aracın güvenilirliğinden, yakıt verimliliğinden ve sportif sürüşünden memnun olduğunu bildirir. Bazı kullanıcılar aracın iç mekanının biraz dar olduğunu söylerken, diğerleri bu konuda şikayetçi değildir.

    Mitsubishi Lancer 1.6 Invite Yorumları

    Mitsubishi Lancer 1.6 Invite, giriş seviyesi bir donanım seviyesidir. Kullanıcı yorumları, bu donanım seviyesinin günlük kullanım için yeterli özelliklere sahip olduğunu göstermektedir. 1.6 litrelik motor, çoğu sürücü için yeterli güç sağlar ve yakıt verimliliği oldukça iyidir.

    Mitsubishi Lancer Otomatik Vites Yorumları

    Mitsubishi Lancer otomatik vitesli modelleri, sorunsuz ve rahat bir sürüş deneyimi sunduğu için birçok kullanıcı tarafından takdir edilmektedir. Şanzıman sorunsuz bir şekilde vites değiştirir ve ara hızlanmalar sırasında yeterli güç sağlar.

    Sonuç

    Mitsubishi Lancer, günlük kullanım için iyi bir seçenek olan güvenilir ve yakıt verimli bir kompakt otomobildir. Sportif sürüşü ve çeşitli donanım seçenekleri ile geniş bir sürücü kitlesine hitap eder. Kullanıcı yorumları genel olarak olumludur ve araç, güvenilirliği, yakıt verimliliği ve sürüş keyfi ile tanınır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Evet bunu bende merak ediyorum
  • lancer sahipleri lancerlarıyla tatildeler belli ki
  • 2 araç arasında kaldım Mitsubishi Lancer ve Alfa Romeo 147 bu araçların + ve - lerini bilmem lazım ne kadar araştırsamda kullanıcı yorumu gibi olmuyor. Resimlerden çıkarttığım kadarıyla mitsubishilerin ön konsolu biraz kötü duruyor 2004 model arabanın içi 1995 model araba gibi
  • Her Japon modelde olduğu gibi Lancer modelinin içi de sadedir, ama kalitesiz diyemeyiz. Hala 80 li yılların Lancer modellerinin bile muadillerine kıyasladığımızda gayet sağlıklı olduğunu görmekteyiz. Mitsubishi'de her zaman kaput altında ki mühendislik satılmaya çalışılmış, aracın görselliğine çok fazla önem verilmemiştir, taa ki günümüze kadar. Mitsubishi de dış kasanın şekillenmesinde rüzgar sürtünme katsayısının minimum olduğu şekilde çıkarılmaya çalışılmıştı ve tüm modellerinde araç şaseleri gayet sağlam ve genelde yarım boy kullanılan B segmenti araçlar da bile tam boy şase kullanılmaktadır. Mitsubishi yi tercih ederseniz aracınızın sadece bakımlarını yaptırmak şartıyla aracınızı uzun süre sorunsuz kullanabilirsiniz ve Mitsubishi araç kullanıcıları da araçlarından gayet memnun olarak kullanmaktadır. Birçok yakınımda Lancer eski ve yeni kasası olmakta ve ben de bizzat kullanıcısı olarak her iki kasayı da tereddütsüz tavsiye edebilirim.




  • Araştırmalarına devam etmeni ve iki aracıda bir şekilde denemeni öneririm.. Lancer den gayet memnunum 7 aydır kullanıyorum. uzun yol deneyimimde oldu.. yolun nasıl bittiğini farketmedim bile.. eve geldiğimde hiç yol yorgunluğu yoktu. yol sesi alıyor fln diyorlar rahatsız edecek bişi diil bana sorarsan... Ön Konsola gelince bugune kadar arabama binen kimse "ne kadar güzelmişten" farklı bir yorum yapmadı.. arkası zaten yayla gibi...

    kısaca uzun süre burada yorum okuyup aldığım arabamdan pek bir memnunum zaten hoşuma gidiyordu.

    ayrıca sormak istedğin bişi varsa cevaplamaya çalışırım..
  • 2 yıldır kullanıyorum.
    Güzel bir motor sesi ile birlikte süper yumuşak pedallara sahip. Pedallardaki yumuşaklık sayesinde ondaki sürüş zevkini herhangi bir araçtan alamayacağınızı düşünüyorum. (f/p olarak düşündüğünüzde)
    Motor canlı ve yeterli. (herkese yeter mi bilmiyorum)
    Özellikle düşük motor devirlerinde (şehir içi) kesinlikle stop etme eğilimi göstermiyor gayet stabil.
    Yakıt tüketimi 1.6 motor için çok çok iyi.
    Sade ve geniş bir iç mekan mevcut.
    Memnun musun? Memnunum.
    Satsan ne alırsın? Aynısı veya yeni kasasını.
    Şimdilik bunlar...



    Ayrıca takıldığın yer olursa sor yazalım böyle anlattık mı tam olmuyor.
  • Ön konsola kötü derken kalitesiz demek istememiştim biraz kötü dizayn edilmiş, mitsubishiye kalitesiz demek yakışmaz zaten özelliklede kaputun altında yatanlar için. Araştırdığım 2 araba içinde çok güzel yorumlar var. Bir süre daha araştırayım aslında dediğiniz gibi 2 aracıda denemek mantıklı. Kafama takılan bir sorun olursa ilk danışacağım yer burası zaten. İlgilendiğiniz için teşekkür ederim
  • alfa da çok güzel bir araba. alfada ön konsol ve göstergeler daha alımlı ve sportiftir. ama lancer de baya iyi ve o da sportif. alfa ise onadan biraz daha +diyebilirim. ama lancer ile 147 yi mukayese etmezdim, alfada muhadili bence 156 dır.
    tabi bence bu tür kararlar tamamen bir zevktir. doğru olan senin seçimin ve kararın. sonuçta ne alırsan al, değerlendirmelerinde objektif olur duygusal bakmazsan, mutlaka sevdiğin ve eksik bulduğun yanları olacaktır araçların. mükemmel olan araçlar değil insandır. sonuçta, ikisi de güzel bir tercih olur bence. bu iki araçtaki fiyat durumları ve senin bütçen tercihinde daha belirleyici olabilir.
  • denemeden karar verme derim.ikisinide yakından incele bir veya birkaç defa test sürüşü yap bence.
  • tabi deneme en iyisi olur. ama test sürüşlerinden ben bişey anlamıyorum açıkçası. zaten hız yaptırmazlar, düz kısa bir yol, en fazla 3 ile gidersiniz. 3 km yol yapıp gelirsiniz. ben bu şekilde yeni lanceri test ettim bişey anlamadım! aracı test ederek anlamak için bence,
    1) virajlı köy yolu.
    2) otoyol veya şehirlerarası yol.
    3) yokuş rampa, tırmanma.
    4 ) yağışlı yol koşulu olması lazım.

    yoksa emniyet kemerini takıp kontak çevirip 3. vitesle gitmeyle bişey anlaşılmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manisa_tr

    tabi deneme en iyisi olur. ama test sürüşlerinden ben bişey anlamıyorum açıkçası. zaten hız yaptırmazlar, düz kısa bir yol, en fazla 3 ile gidersiniz. 3 km yol yapıp gelirsiniz. ben bu şekilde yeni lanceri test ettim bişey anlamadım! aracı test ederek anlamak için bence,
    1) virajlı köy yolu.
    2) otoyol veya şehirlerarası yol.
    3) yokuş rampa, tırmanma.
    4 ) yağışlı yol koşulu olması lazım.

    yoksa emniyet kemerini takıp kontak çevirip 3. vitesle gitmeyle bişey anlaşılmaz.


    @respect
    Bir günlüğüne kiralasana,hem bütün merakın gider hemde yanlış birşey yapmış olmazsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CiGa95 -- 20 Ağustos 2009; 10:42:42 >




  • Merhabalar ben yaklaşık 3 aydır 2004 model 1.6 Manuel Lancer kullanıcısıyım. Acaba düşündüğünüz araçlar ikinci elmi onu anlayamadım ancak size Lancer hakkında izlenimlerimi aktarmaya çalışayim.Alfa hakkında hiç bir bilgim yok hiç binmedim onun için karşılaştırma yapamıyacağım.Arabamı 91000 de aldım.Motoru bu km de olmasına rağmen sanki sıfır gibi sessiz ve pürüzsüz bir çalışmada heleki yağını yeni değiştirdim motor biraz ısındığında ışıklarda durduğum zaman tüm camları kapatıyorum motorun sessizliğini dinleyerek her defasında Lancer almışım diyorum.Kokpit geniş ve ferah çok modern değil kabul ediyorum ancak dışarıdan verdiği oturaklı aile arabası hissini içeridede hissediriyor.Malzemeler bance kaliteli öncam boyunca uzanan konsol yumuşak deri benzeri bir madde (son model çoğu arabada sert plast era,palio ,symbol...) onun bitimi direksiyon hizasında itibaren olan kısım güzel bir mauna benzeyen bir kaplama ve onun dahada altı olan kısım torpido civarı sert plastik.Kapılar yine aynı kombinasyonda maun kaplama dağil ve güzel bir kumaş kaplamada ekstrası.Şimdi ben bu konsola açıkcası kalitesiz diyemem çokda kalite olarak beğeniyorum. Dört cam otomatik dikiz aynaları elektrikli bence düğmeleri kaliteli ve çok rahat ulaşılabilecek yerlere konulmuş.Direksiyon çok teknik olarak bilmiyorum ancak fonksiyonel galiba hem yukarı aşağı ayarı var hemde hızlandıkça sertleşiyor ve ele iyi oturan bir yapısı var 2007 - 2008 lerde galiba değişik yalnız bir problem yaşıyorum park sırasında avuç içi ile çok çevirirken plastiğinden sürtünme sesi geliyor çok önemli değil bence.Yol bilgisayarı yok .Yol sesi içeriye bence çok fazla almıyor.Koltukları rahat yalnız sırt dayama ile ilgili ileri gerinin dışında bir ayarı yok.Performansı bence yeterli kalkış kişiye göre değişir ancak hızlanıldığında gazdan ayağınızı çekip tekrar yüklendiğinizde kaldığı yerden hızlanmaya devam ediyor.Görünümünden dolayı EVO performansı bekleyenler hayal kırıklığına uğramasınlar.Vites geçişleri prüzsüz ve sürüş zevki veriyor.Pedalların hepsi çok yumuşak frenler eğer disk ve balataların durumu iyi ise çok güzel.Jant çelik jant ve 15' standarda olması güzel köpekbalığının informunda bile çelik jant yok.Dört frende disk.Ve biryerde okumuştum süspansiyon olarak da dört teker bağımsız süspansiyon yol tutuşunda büyük fark oluşturuyor.Belkide ilk arabam olması itibari ile ben hep iyi yanlarını yazdım açıkcası kötü bir yanını pek görmedim.Bir de araba gerçekten çok sağlam şasi ve kaporta olarak ailem ile güvenli bir şekilde gönlüm rahat bir şekilde kullanıyorum.Parçalarını Maslak sanayiden bulup ağır bakımını yaptırdım parçalar bir şekilde bulunuyor bilginize.Tüm Mitsubishi ailesine selamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahim1981

    Merhabalar ben yaklaşık 3 aydır 2004 model 1.6 Manuel Lancer kullanıcısıyım. Acaba düşündüğünüz araçlar ikinci elmi onu anlayamadım ancak size Lancer hakkında izlenimlerimi aktarmaya çalışayim.Alfa hakkında hiç bir bilgim yok hiç binmedim onun için karşılaştırma yapamıyacağım.Arabamı 91000 de aldım.Motoru bu km de olmasına rağmen sanki sıfır gibi sessiz ve pürüzsüz bir çalışmada heleki yağını yeni değiştirdim motor biraz ısındığında ışıklarda durduğum zaman tüm camları kapatıyorum motorun sessizliğini dinleyerek her defasında Lancer almışım diyorum.Kokpit geniş ve ferah çok modern değil kabul ediyorum ancak dışarıdan verdiği oturaklı aile arabası hissini içeridede hissediriyor.Malzemeler bance kaliteli öncam boyunca uzanan konsol yumuşak deri benzeri bir madde (son model çoğu arabada sert plast era,palio ,symbol...) onun bitimi direksiyon hizasında itibaren olan kısım güzel bir mauna benzeyen bir kaplama ve onun dahada altı olan kısım torpido civarı sert plastik.Kapılar yine aynı kombinasyonda maun kaplama dağil ve güzel bir kumaş kaplamada ekstrası.Şimdi ben bu konsola açıkcası kalitesiz diyemem çokda kalite olarak beğeniyorum. Dört cam otomatik dikiz aynaları elektrikli bence düğmeleri kaliteli ve çok rahat ulaşılabilecek yerlere konulmuş.Direksiyon çok teknik olarak bilmiyorum ancak fonksiyonel galiba hem yukarı aşağı ayarı var hemde hızlandıkça sertleşiyor ve ele iyi oturan bir yapısı var 2007 - 2008 lerde galiba değişik yalnız bir problem yaşıyorum park sırasında avuç içi ile çok çevirirken plastiğinden sürtünme sesi geliyor çok önemli değil bence.Yol bilgisayarı yok .Yol sesi içeriye bence çok fazla almıyor.Koltukları rahat yalnız sırt dayama ile ilgili ileri gerinin dışında bir ayarı yok.Performansı bence yeterli kalkış kişiye göre değişir ancak hızlanıldığında gazdan ayağınızı çekip tekrar yüklendiğinizde kaldığı yerden hızlanmaya devam ediyor.Görünümünden dolayı EVO performansı bekleyenler hayal kırıklığına uğramasınlar.Vites geçişleri prüzsüz ve sürüş zevki veriyor.Pedalların hepsi çok yumuşak frenler eğer disk ve balataların durumu iyi ise çok güzel.Jant çelik jant ve 15' standarda olması güzel köpekbalığının informunda bile çelik jant yok.Dört frende disk.Ve biryerde okumuştum süspansiyon olarak da dört teker bağımsız süspansiyon yol tutuşunda büyük fark oluşturuyor.Belkide ilk arabam olması itibari ile ben hep iyi yanlarını yazdım açıkcası kötü bir yanını pek görmedim.Bir de araba gerçekten çok sağlam şasi ve kaporta olarak ailem ile güvenli bir şekilde gönlüm rahat bir şekilde kullanıyorum.Parçalarını Maslak sanayiden bulup ağır bakımını yaptırdım parçalar bir şekilde bulunuyor bilginize.Tüm Mitsubishi ailesine selamlar.


    2004 model,91000 km'de bir araba için bu yorum yapılırsa daha söylenecek ne kalıyorki,Kardeşim güle güle kullan nice 91000 km'elere.




  • Allah aşkına 10 dk lık bayideki test sürüşleirnden bişey anlayan varsa ne diyeyim. lunaparkta oyuncak arabaya binmek gibidir bence o km test bayi sürüşleri. gerçek test sürüşleirne bakın tv ve oto dergilerindeki ne demek istediğimi anlarsın giga. araba almak şaka değilki, merak giderilsin, hayatında harcıyacağın en büyük paralardan biri, öyle körü körüne alınmaz, 1 günlük kiralamak da imkansız ama gerçek böyle, arabayı gerçeğe yakın test etmen lazım. benim yazdığım maddeler az bile
  • ben şanslıyım demek ki.iki defa test sürüşüne çıktım.hemde otoban bağlantı yolunda.öyle 40-50 km hızla sürmedim.100-110 civarı.2 test sürüşü dışında 3 defa galeriye gidip.dakikalarca inceledim.hatta abartıp çay söyledim şöyle aracın karşısında oturup keyif bile yaptım.eee o kadar para vereceksin..hiç çekinmeyin 5 defa bile gidebilirsiniz.sonuçta siz müşterisiniz.aldığınız malı içinize sindirmeniz lazım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CiGa95

    quote:

    Orijinalden alıntı: manisa_tr

    tabi deneme en iyisi olur. ama test sürüşlerinden ben bişey anlamıyorum açıkçası. zaten hız yaptırmazlar, düz kısa bir yol, en fazla 3 ile gidersiniz. 3 km yol yapıp gelirsiniz. ben bu şekilde yeni lanceri test ettim bişey anlamadım! aracı test ederek anlamak için bence,
    1) virajlı köy yolu.
    2) otoyol veya şehirlerarası yol.
    3) yokuş rampa, tırmanma.
    4 ) yağışlı yol koşulu olması lazım.

    yoksa emniyet kemerini takıp kontak çevirip 3. vitesle gitmeyle bişey anlaşılmaz.


    @respect
    Bir günlüğüne kiralasana,hem bütün merakın gider hemde yanlış birşey yapmış olmazsın.

    Maddeler gayet mantıklı sonuçta arabayı alınca sürekli otobanda veya düz yolda kullanmıcaz ancak arabayı kiralayıp test etmek 2 araç içinde haksızlık olur. Kiralık otoların durumu ortada şu zamana kadar bir sürü araba kiraladım hatta galeriden çıkalı daha 1 ay olmuş bir Honda City kiraladım ki durumu içler acısı debriyaj bitik, frenler iyi değil, vitesten garip sesler geliyor bu durumdaki araçlar ile ne kadar sağlıklı test yapılbilir ki?




  • Ciga95 kardeşim saolun sizde kazasız belasız yıllarca binersiniz inşAllah.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahim1981

    Ciga95 kardeşim saolun sizde kazasız belasız yıllarca binersiniz inşAllah.




    Bu arada yazdıklarınızı okudum anladığım kadarıyla aracınızdan çok memnunsunuz inşallah kazasız belasız yıllarca binersiniz
  • Yeni konu açmadan bir soru sormak isterim. "2005-2007 lancer" ın bazılarının arkasında "plus" yazıyor. Diğerleri ile plus ın ne farkı var? Ve bu yıllar arasındaki lancerların kaç çeşit donanımları mevcut?
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.