Şimdi Ara

Monk Tartışma Başlığı (78. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.344
Cevap
11
Favori
102.594
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7677787980
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: birkankuyumcu

    quote:

    Orijinalden alıntı: birkankuyumcu

    quote:

    Orijinalden alıntı: TouchOfSleep

    Skornla üst seviyelere(mp7+) çıkmak çok zor. Monkda hız çok önemli vurduğun sürece varsın. Ama skornla çok seri mp1 2 hatta3 yapılır eze eze. Monkda asla kullanmıyacağım bir item.

    1.42 AS ile eze eze mp6 yapıyorum aynı partiye gel gör isersen! (Skorn konusunda bakış açın genişler). Keza 1.42 nin üstüne aşağıdakiler eklenince MP7+ yapılabilir.

    %9 Mempo
    %9 Witching
    %9 Lacuni
    %3 takılardan kaybım var

    1,72 AS oluyor. Ha buda yetmez deyip life ihtiyacımda fazla yok diyorsan. %9 Tal Rasha Chest ile 1.81 AS yapar ki sana şöyle bir karşılaştırma sunmak isterim;

    Dual Weapon ile 1.61 AS olan charına %81 AS eklersen 2.74 AS yapar ki! 500-800 One Hand Weapon damage ile 2.74 AS mi yoksa 1400-1500 Two Hand Weapon damage ile 1.81 AS mi efektif olur?

    Sen ilk mesajında mp1 2 3 yapar ama mp7+ de dökülür dedin. Bende şuanki gearımda mp6+ elitler dahil eze eze keserim (Skorn u gösterme amacı ile). Ama istersen elite hariç mp10 tüm yaratıkları eze eze keserim. AS m Desactor Arcane gibi şeylere life sağlacak hızda değil Max 1,81 olur bende 1.42 var. Ayrıca burası tartışma formu amac şov değil test sonuçlarını göstermek. O yüzden birlikte MP10 yapıp test edelim Tag Akuma#2618

    Hocam yanlış anlama senle asla bi sorunum yok. Yüksek dps kaynağı skorn fakat çoook sağlam itemlarınız yoksa tek el silahlar monk karakteri için (yüksek mpde (8 9 10) daha yararlıdır demekti asıl amac.

    Dün size msj attıktan sonra bir skorn düşürdüm. Life steal ve 1500 küsür max dmg li. 140 chd li :( 15 20k dps verdi bana. Hiç skill değişmeden denedim. mp4 de hiç canım inmeden (180k dps ile)(bufsuz) tıkır tıkır ilerleyebiliyorum.

    Şimdi as yükseltmeyi düşünsem... Çok sağlam bi lacuni almam gerek. Gloves e as eklemem gerek ( diğer statları çok yüksek olduğundan asden gelen dmgi karşılıyordu şuan) Neck değişmem gerekki şuan bu iteme as eklemem 2 3 milyara mal olur... (tabi öyle bi neck varsa )

    Alacağım sonuç için kesinlikle değmez...

    Saygılar.




  • http://tr.twitch.tv/invisuk

    bu adam mp10 lolipop yarar gibi oyunuyor
  • Birkaç konu başlığında Monk u eleştirmiştim. Skiller az , dps az, vuruşlar %110 Wepaon damage. Halbuki Barbarda %175 vuruş güçlü skiller var gibilerinde hatta barbara merak salmıştım. Neyse araştırdım. Monk un skiller malum higher attack speed avantajı sağlıyor (FoT vb) Ama bu oran bayağı yüksek miş onu anladım. Bir kaynakta aşağıdaki bilgilere eriştim. Yani monk FoT ile %50 hızlı vuruyor. Bu çok büyük bir avantaj. Gözümde birden yüceldi kıymeti arttı charın


    "Diablo 3 Monk Spirit Generator Attack Speeds Guide by Mechanical

    Since Fist of Thunder said it is a "series of extremely fast punches", I wanted to see how much faster it was than other attacks. I equipped a 1.1 attacks per second daibo and held shift to attack for a minute and counted the attacks. I did this twice to make sure I did not count wrong. (it is much easier to count every 3rd attack if you want to verify this)

    Normal Attack - Count 68/68, should be 66, so that is close, probably just the way the first attack was at 0 seconds. Also the daibo has attack animations for it that are pretty nice and depend on how the monk is facing to the direction of attack... too bad we will never see them in game because the weapons are not used on spirit generators.

    Fist of Thunder - Count 102/101 - much faster, 1.7 attacks per second. About 55% faster

    Deadly Reach - Count 90/89 - also faster, 1.5 attacks per second. About 36% faster. I found this odd because the description did not mention that it was faster than the normal attack.

    Crippling Wave - Count 77/77 - faster but not that much, 1.28 attacks per second, About 16% faster. I suppose it is slower than the others because the AOE damage at 110% of weapon damage."




  • quote:

    Orijinalden alıntı: birkankuyumcu

    Birkaç konu başlığında Monk u eleştirmiştim. Skiller az , dps az, vuruşlar %110 Wepaon damage. Halbuki Barbarda %175 vuruş güçlü skiller var gibilerinde hatta barbara merak salmıştım. Neyse araştırdım. Monk un skiller malum higher attack speed avantajı sağlıyor (FoT vb) Ama bu oran bayağı yüksek miş onu anladım. Bir kaynakta aşağıdaki bilgilere eriştim. Yani monk FoT ile %50 hızlı vuruyor. Bu çok büyük bir avantaj. Gözümde birden yüceldi kıymeti arttı charın


    "Diablo 3 Monk Spirit Generator Attack Speeds Guide by Mechanical

    Since Fist of Thunder said it is a "series of extremely fast punches", I wanted to see how much faster it was than other attacks. I equipped a 1.1 attacks per second daibo and held shift to attack for a minute and counted the attacks. I did this twice to make sure I did not count wrong. (it is much easier to count every 3rd attack if you want to verify this)

    Normal Attack - Count 68/68, should be 66, so that is close, probably just the way the first attack was at 0 seconds. Also the daibo has attack animations for it that are pretty nice and depend on how the monk is facing to the direction of attack... too bad we will never see them in game because the weapons are not used on spirit generators.

    Fist of Thunder - Count 102/101 - much faster, 1.7 attacks per second. About 55% faster

    Deadly Reach - Count 90/89 - also faster, 1.5 attacks per second. About 36% faster. I found this odd because the description did not mention that it was faster than the normal attack.

    Crippling Wave - Count 77/77 - faster but not that much, 1.28 attacks per second, About 16% faster. I suppose it is slower than the others because the AOE damage at 110% of weapon damage."



    Bence hala oyundaki en iyi karakter monk ama pasiflerine 1 tane life steal gelmeli en azından.




  • Dün skorn 1.00 AS ile test ettim Sonuçlar şöyle;

    Saf vuruş : 10 saniyede 10 kere vurdu
    Fist of Thunder : 10 saniyede 15 kere vurdu (+%50 AS)
    Deadly Reach : 10 saniyede 13 kere vurdu (+%30 AS arzu ederseniz +%18 Skill damage ile kullanılabilir)

    Buradan şu sonuç çıkıyor. FoT kullanıyorsanız DPS niz kaçsa üzerine %50 ekleyin. Mesala;
    *Barbar var 150k DPS unbuffed damage diyor. Bu char normalde de 150k unbuffed DPS damage olarak vurur.
    *Monk için 150k DPS unbuffed damage diyorsa. Bu char normalde de FoT ile 225k unbuffed DPS damage olarak vurur.(Bu dps nin yanına %15 Breath of Heaven damage, Sweeping Wind Damage, Cyclone Damage, Mantra Eva - Blacklash Damage ekleyerek onu ölüm makinesine dönüştürebilirsiniz. Ama bu makine için para harcamak lazım. Hala daha bir barbar bir wizard gibi 30-50m ile yüksek mp farm yapacak seviyede değil)

    Blizzardın hatası, bu oranları seçilen skille göre karakter penceresinde göstermemek. Diablo 2 de seçilen skille göre damage anlık olarak değişirdi. Hiç olmadı skill açıklama kısmında %110 Weapon Damage + %50 AS yaz dimi!

    Artık diğer charların unbuffed damage lerini görüp iç çekmeye gerek yok. Kendi DPS nize %50 ekleyin içiniz huzura ersin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birkankuyumcu -- 22 Kasım 2012; 11:07:11 >




  • @birkankuyumcu

    Monk Spirit Generator Attack Speed's hakkında, beta zamanında konuşmuştuk. Altını çizmek istediğim bi'kaç nokta var. Öncelikle hesabın ortalama değerleri yansıtıyor. Birinci ve ikinci atak ile üçüncü atak hızı arasında biraz fark var efektten dolayı. Ayrıca referans olarak 1dk alırsan sonuçlar daha net çıkar.

    Kesinlikle kağıt üzeri damagelere bakıp iç çekenlere göre bi'sınıf değil monk. Cyclone tornadoları tek başına yeter.
    Şöyle güzel bi'piyango vursa, EF ile WKL seti yaparım. Tornadolar dönerken keyfime bakarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: layneth

    @birkankuyumcu

    Monk Spirit Generator Attack Speed's hakkında, beta zamanında konuşmuştuk. Altını çizmek istediğim bi'kaç nokta var. Öncelikle hesabın ortalama değerleri yansıtıyor. Birinci ve ikinci atak ile üçüncü atak hızı arasında biraz fark var efektten dolayı. Ayrıca referans olarak 1dk alırsan sonuçlar daha net çıkar.

    Kesinlikle kağıt üzeri damagelere bakıp iç çekenlere göre bi'sınıf değil monk. Cyclone tornadoları tek başına yeter.
    Şöyle güzel bi'piyango vursa, EF ile WKL seti yaparım. Tornadolar dönerken keyfime bakarım.

    Echo + Wkl + Stone of Jordan diyecektin heralde :)




  • monkun zaten sıkıntı çekmesinin başlıca sebebi silahlarının anormal pahalı olmasından kaynaklanıyor. en güçlü sınıf denilemez belki ama sağlamlık konusunda tüm classlara fark atar.
  • Meraba arkadaşlar, bende eski bir diablo oyuncusuyum fakat diablo 3 e 1 ay önce falan başladım genelde battlenet in forumuna bakıyordum donanimhaberde de baya bi oyuncu varmış yeni farkettim..

    İlk barbar olarak başladım oyuna fakat paragonal e geçtikten sonra zevk almamaya başladım barbardan bende Monk açtım.
    Şöyle bi Monk um var;

    http://eu.battle.net/d3/en/profile/bunver-2865/hero/22203525

    elimden geldiğince geliştirmeye çalışıyorum dpsim biraz düşük onu yükseltmeye çalışıyorum bu aralar tavsiyelerinize açığım. iyi silalarda ateş pahası malum..

    battle tagim bunver#2865




  • @Rocka

    Inna pantolon al ilk olarak; DPS açısından oyundaki dex. tabanlı BiS item. Sonra paranın yettiği kadarını Natalya bot ve yüzük arasında bölüştür. Yüzükte crit chance veya crit damage yerine ave. damg. ara, fiyatları daha uygun.
    O dagger hiç olmamış orda! Main hand için derhal salt phy. damage vuran (non-elemental!), damage aralığı düşük bir fist ya da sword al. düzgün bir silah alabilirsen DPS'in 70-75k'yı aşar muhtemelen. Bu noktadan sonra da LoH yerine LS kullanman daha faydalı olur; şöyle 2.5 en azından.
    Kolyende ave. damg. ve crit. damg. yok. Kolye silahlardan sonra en fazla DPS getirisi sağlayan 2. slot.

    Tabi bunlar hep bütçe meselesi.

    EDIT: imla, anlatım bozukluğu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shruikan -- 23 Kasım 2012; 16:00:24 >
  • En sonda da söylediğin gibi bütçe meselesi :) inna's pants alırsam resistten ve vitality den baya gidecek socketlere de büyük ihtimal emerald takarım dmgım baya artar ama sonra o resist ve vit açığını nasıl kapatırım? ice climbers olabilir mi botlar için? genelde hem all res ve fire res olan itemları almaya çalışıyorum ya da sadece fire res.

    silaha gelincede gerçekten günlerdir bakıyorum elimdekinden daha iyisini bulamadım (bütçeme uygun) life steal benimde ilk amacım düzgün ls li bi silah bulursam amuleti değiştirmeyi düşünüyorum zaten ama şu an hayatta kalmamı o kolye sağlıyor.. üstümfeki legendarylerin yarısı barbarian oynarken düştü zaten monk açmaya iten bi sebepte oydu beni :)
  • Bide inna set için 2 parçadan sonra gereksiz geliyor bana 130 dexini al çekil kenara :) yerimde olsan bu kafalığı kullanmaya devam edermiydin? hpmin büyük çoğunluğu o kafalıktan geliyor gerçi..
  • http://eu.battle.net/d3/en/profile/ErkanT-2627/hero/14405982

    Benim itemlere bir bak istersen örnek olması açısından. Kimi parçaları farm için değiştirdim; asıl kullandıklarım;
     Monk Tartışma Başlığı  Monk Tartışma Başlığı  Monk Tartışma Başlığı  Monk Tartışma Başlığı

    Resistler 750 küsür (OWE)
    DPS 120k
    Armor 3500-3600
    LoH ~1200

    Şimdi naçizane önerim şu(nlar) olur;

    Monk biraz gariptir. Kağıt üzerinde DPS (karakter ekranındaki DPS) miktarını artırmak bir noktadan sonra zor ve çok masraflı hale gelmekte. Bir DH gibi bir Barbar gibi direkt DPS artıran pasifler yok Monk'ta. O yüzden statik dps miktarına aldanma.
    Monk'un aktif skilleri ile DPS miktarında resmen "patlama" yapabilirsin. Doğru item seçimi ve doğru zamanda doğru skill kullanımı ile DPS'te diğer sınıflara toz yutturabilirsin.
    Bak ne güzel, bir WKL edinmişsin. Çok absürd bir fiyata daha iyisini bulmadıkça sakın değiştirme. FoT-TC ve SW-Cyclone üzerinden dps yapıyorsan, kağıt üzerindeki DPS'ine bir %25 daha direkt ekle!
    Mantra; Overawe ile de bir %48 daha ekle!
    Bu ikisi DPS ekranında GÖRÜNMEZ; ama efektiftir! Etti mi sana %73 DPS artışı.
    Daha başka skiller de var DPS artıran; hem görünen hem görünmeyen.
    Demek istediğim şu; bir Barbar'a ya da bir DH'ye bakıp da "benim dps'im düşük!" şeklinde düşünme.

    İtem önerilerine gelince;
    - Silah ille de "1k dps sınırını geçmeli" diye bir kural yok. Zaten benzer affix'te 900 dps ve 1000 dps silah arasındaki getiri farkı çok küçük. 50m'lik 1000 dps silaha kıyasla 3m'lik 900 dps silah'ın performans fiyat oranı çok daha yüksektir.
    - Takılarda genelde herkes crit chance ve crit damage alma eğiliminde; fakat halen büyük bir kesim ave. damg.'in etkisinin farkında değil. Eğer paran azsa crit chance ve ave. damg. affix'li takılara yönel.
    - DPS kasarken, dex.'ten, crit damage'den ve att. spd'den ödün verebilirsin; ama crit. chance ASLA!
    - Yavaş silahlardan uzak dur.
    - Inna pantolonu önermemin sebebi üzerinde sabit olarak att.spd., crit chance ve move.spd gibi üç harika affix'i bulundurması.
    - Natalya bot ve yüzükten ise %7 crit. chance set bonusu, bottan %12 move.spd ve all res., yüzükten de atk.spd alabilirsin. Bu affixleri ayrı ayrı rare ya da diğer leg. itemlerden edinmeye kalkarsan muhtemelen daha fazla para harcamış olacaksın.
    - Ice Climbers'ın HP getiris fena değil; fakat bu item bir Monk'a uygun bir item değil bence. Bir kere sen Barbar değilsin, o yüzden HP'nin yüksek olması gibi bir zorunluluğun yok. Senin işin DENGE kurabilmekte. O yüzden Natalya bot Monk için BiS bir itemdir. Paran yetmiyorsa -100 dex'li bir bot al, ucuzlar.

    Önemli:Silah konusunda;
    Mutlaka; ama mutlaka salt phy. damg. vuran bir silah edin. Mevcut itemlerini dikkate alınca, -daha doğrusu- inna belt ve WKL kullandığın sürece, 1000 dps elemental dmg. vuran bir silah ile 900 dps salt phy. dmg. vuran bir silah aynı dps getirisini sağlar. Ve 900 dps silah, 1000 dps silahtan çok daha ucuzdur!
    Nedeni; kemerdeki %7-8 holy damage ve WKL'deki %5-6 lightning damage'tir. Itemin üzerinde "adds %8 to Holy damage" yazar; fakat bu açıklama hatası. Bu affix'in asıl işleyişi şudur; "adds %8 Holy damage to Physical damage". Yani kemerdeki %7-8 elemental dmg. bonusu ile WKL'deki %5-6 elemental dmg. bonusu, kombine bir şekilde, %12-14, senin PHYSICAL damage miktarına bonus olarak eklenir. Ve bu DPS ekranına yansır. Phy. dmg. vuran silah önermemin sebebi bu.
    Her silah bir miktar phy. dmg. vurur. Elemental silahlarda phy. vuruş miktarı haliyle düşüktür, bu yüzden de elemental dmg. bonusunun etkisi bu tür silahları kullandığında azalır.




  • WKL yi alma sebebim fist of thunder zaten.. elimdeki daggerı da 500k ya mı ne almıştım şu ana kadar bundan daha iyisini bulamadığım için bütçeme göre mecbur kullanıyorum. şu an öncelikli arayışım silah işte.

    AH de arama yaparken socketli , crit dmglı , life steal lı silahlara bakıyorum ama yok yani.. uçuk uçuk fiyatlar..

    Natalya Seti ve Inna legs i alsam yaklaşık 30m para gider dediğin gibi botlarda 100- dex alırsam o zaman da 20m e falan patlar..

    Aslında ilk olarak dps imi bi 75k ya falan çıkarıp mp5 de farm yapıcam. Şu an mp4 oynuyorum da bazı elitler sıkıntı çıkarabiliyo :) özellikle reflect dmg ve arcane takılanlar..

    Neyse bakalım artık ucuz bişiler düşürmeye çalışacam AH den.. :)
  • http://eu.battle.net/d3/en/profile/kaan1978-1298/hero/22500886


    bayağı yukarıda skorn hakkında konuşmuştuk.

    şöyle bir durum daha varmış skorn hakkında aslında inna setinde katkısı var. şöyleki;

    + inna setindeki kemer adds %7 holy damage veriyor.

    + skorndaki + 48% damage holy damageye dahil oluyormuş (ne kadar doğru bilmiyorum tabi) aydınlatırsanız sevinirim.

    + way of the hundered fists - rune fists of fury (buda holy damage vuruyor)

    + mantra of conviction- rune overawe

    şu mantrayı kullanmadığım zaman 220 k vuruyor mantrayı açtığım zaman ise 600 k ya çıkıyor. chirtical ve skille 1.2 mil vuruyorum.

    başka hiç bir mantra yükseltmiyor bu kadar. inna seti kemeri ve skornu olmayan arkadaşlarım bu mantrayı ve runeyi kullandıkları zaman ise çok az veya hiç bir fark olmadığını söylüyorlar vuruş gücünde. sorum mantra holy damagenin verdiği hasarımı artırıyor.? bilgilendirirseniz sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bismark78

    http://eu.battle.net/d3/en/profile/kaan1978-1298/hero/22500886


    bayağı yukarıda skorn hakkında konuşmuştuk.

    şöyle bir durum daha varmış skorn hakkında aslında inna setinde katkısı var. şöyleki;

    + inna setindeki kemer adds %7 holy damage veriyor.

    + skorndaki + 48% damage holy damageye dahil oluyormuş (ne kadar doğru bilmiyorum tabi) aydınlatırsanız sevinirim.

    + way of the hundered fists - rune fists of fury (buda holy damage vuruyor)

    + mantra of conviction- rune overawe

    şu mantrayı kullanmadığım zaman 220 k vuruyor mantrayı açtığım zaman ise 600 k ya çıkıyor. chirtical ve skille 1.2 mil vuruyorum.

    başka hiç bir mantra yükseltmiyor bu kadar. inna seti kemeri ve skornu olmayan arkadaşlarım bu mantrayı ve runeyi kullandıkları zaman ise çok az veya hiç bir fark olmadığını söylüyorlar vuruş gücünde. sorum mantra holy damagenin verdiği hasarımı artırıyor.? bilgilendirirseniz sevinirim.

    overawe mantra spam şeklinde kullanılıyor, bastığın zaman ilk 3 sn içinde yaratıklara +%48 daha fazla hasar veriyorsun. 3 sn sonrasında +%24'e düşüyor. bu yüzden overawe'in kullanırken o 3sn'lik zaman dilimini kullanarak kasılıyor, sık sık basıcan yani.

    +%48 mantığını yaratıkların armorunu düşürüyor şeklinde düşünebilirsin. anlaman kolaylaşır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nephiss

    quote:

    Orijinalden alıntı: bismark78

    http://eu.battle.net/d3/en/profile/kaan1978-1298/hero/22500886


    bayağı yukarıda skorn hakkında konuşmuştuk.

    şöyle bir durum daha varmış skorn hakkında aslında inna setinde katkısı var. şöyleki;

    + inna setindeki kemer adds %7 holy damage veriyor.

    + skorndaki + 48% damage holy damageye dahil oluyormuş (ne kadar doğru bilmiyorum tabi) aydınlatırsanız sevinirim.

    + way of the hundered fists - rune fists of fury (buda holy damage vuruyor)

    + mantra of conviction- rune overawe

    şu mantrayı kullanmadığım zaman 220 k vuruyor mantrayı açtığım zaman ise 600 k ya çıkıyor. chirtical ve skille 1.2 mil vuruyorum.

    başka hiç bir mantra yükseltmiyor bu kadar. inna seti kemeri ve skornu olmayan arkadaşlarım bu mantrayı ve runeyi kullandıkları zaman ise çok az veya hiç bir fark olmadığını söylüyorlar vuruş gücünde. sorum mantra holy damagenin verdiği hasarımı artırıyor.? bilgilendirirseniz sevinirim.

    overawe mantra spam şeklinde kullanılıyor, bastığın zaman ilk 3 sn içinde yaratıklara +%48 daha fazla hasar veriyorsun. 3 sn sonrasında +%24'e düşüyor. bu yüzden overawe'in kullanırken o 3sn'lik zaman dilimini kullanarak kasılıyor, sık sık basıcan yani.

    +%48 mantığını yaratıkların armorunu düşürüyor şeklinde düşünebilirsin. anlaman kolaylaşır.

    bildiğim şeyi yazmışsın 3 sn lik damagemi yazmadım. şöyle sorayım ilk 3 sn de 750 k sonrasında 600 k ya düşüyor. + 48% damage adı üstünde bana + yaratıklara -

    bu durumda benim sikllerimin çoğunu holy damage seçmem ve inna setindeki kemerinde holy damage katkısı var demi.?? sorum başka hiçbir skill veya mantra bu artışı sağlamıyor. aynı mantrayı kullanın holy damagesiz bu artışı elde edemessiniz. doğrumudur değilmidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bismark78

    bildiğim şeyi yazmışsın 3 sn lik damagemi yazmadım. şöyle sorayım ilk 3 sn de 750 k sonrasında 600 k ya düşüyor. + 48% damage adı üstünde bana + yaratıklara -

    bu durumda benim sikllerimin çoğunu holy damage seçmem ve inna setindeki kemerinde holy damage katkısı var demi.?? sorum başka hiçbir skill veya mantra bu artışı sağlamıyor. aynı mantrayı kullanın holy damagesiz bu artışı elde edemessiniz. doğrumudur değilmidir.


    dostum dediğini biraz eksik anlatmışsın, bende yanlış anlamışım kusura bakma. başka skill kombinasyonlarıyla daha da fazlasına ulaşabilirsin.

    Aktif skiller'de

    mantra conviction owerawe
    exploding palm - flesh is weak
    blinding flash - faith in the light

    vuruş kombinasyonları ve pasifte de combination strike ile

    way of hundred fist - blazing fist
    deadly reach -foresight

    kombinasyonu ile maksimumuna ulaşabilirsin. şimdilik en hızlı aklıma gelen bunlar. daha da dmg arttıracak skil var aslında ama barda onları koyacak yer kalmıyor. kombinasyonu uygulamak sana kalmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nephiss -- 24 Kasım 2012; 11:36:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bismark78

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nephiss

    quote:

    Orijinalden alıntı: bismark78

    http://eu.battle.net/d3/en/profile/kaan1978-1298/hero/22500886


    bayağı yukarıda skorn hakkında konuşmuştuk.

    şöyle bir durum daha varmış skorn hakkında aslında inna setinde katkısı var. şöyleki;

    + inna setindeki kemer adds %7 holy damage veriyor.

    + skorndaki + 48% damage holy damageye dahil oluyormuş (ne kadar doğru bilmiyorum tabi) aydınlatırsanız sevinirim.

    + way of the hundered fists - rune fists of fury (buda holy damage vuruyor)

    + mantra of conviction- rune overawe

    şu mantrayı kullanmadığım zaman 220 k vuruyor mantrayı açtığım zaman ise 600 k ya çıkıyor. chirtical ve skille 1.2 mil vuruyorum.

    başka hiç bir mantra yükseltmiyor bu kadar. inna seti kemeri ve skornu olmayan arkadaşlarım bu mantrayı ve runeyi kullandıkları zaman ise çok az veya hiç bir fark olmadığını söylüyorlar vuruş gücünde. sorum mantra holy damagenin verdiği hasarımı artırıyor.? bilgilendirirseniz sevinirim.

    overawe mantra spam şeklinde kullanılıyor, bastığın zaman ilk 3 sn içinde yaratıklara +%48 daha fazla hasar veriyorsun. 3 sn sonrasında +%24'e düşüyor. bu yüzden overawe'in kullanırken o 3sn'lik zaman dilimini kullanarak kasılıyor, sık sık basıcan yani.

    +%48 mantığını yaratıkların armorunu düşürüyor şeklinde düşünebilirsin. anlaman kolaylaşır.

    bildiğim şeyi yazmışsın 3 sn lik damagemi yazmadım. şöyle sorayım ilk 3 sn de 750 k sonrasında 600 k ya düşüyor. + 48% damage adı üstünde bana + yaratıklara -

    bu durumda benim sikllerimin çoğunu holy damage seçmem ve inna setindeki kemerinde holy damage katkısı var demi.?? sorum başka hiçbir skill veya mantra bu artışı sağlamıyor. aynı mantrayı kullanın holy damagesiz bu artışı elde edemessiniz. doğrumudur değilmidir.



    Beltteki holy damagenin katkısı abiki var ama bu her vuruşda etkin zaten?

    Ve MantraOfConviction- Overawe Rune %48 damage artışı sağlıyor ama bu elemental olarak değil direkt fiziksel. Yani yine defansı az olana defansı çok olandan daha fazla vuracaksın sonuç olarak sadece daha fazla vuracaksın. Burda kullandığın skilin vurduğu elemental dmg etkin değil.

    Açıklama yaptım ama ben bunu sorduğunu sanıyorum, biraz daha açarsan sordugunu daha kolay yardımcı olabiliriz.

    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shruikan

    http://eu.battle.net/d3/en/profile/ErkanT-2627/hero/14405982

    Benim itemlere bir bak istersen örnek olması açısından. Kimi parçaları farm için değiştirdim; asıl kullandıklarım;
     Monk Tartışma Başlığı  Monk Tartışma Başlığı  Monk Tartışma Başlığı  Monk Tartışma Başlığı

    Resistler 750 küsür (OWE)
    DPS 120k
    Armor 3500-3600
    LoH ~1200

    Şimdi naçizane önerim şu(nlar) olur;

    Monk biraz gariptir. Kağıt üzerinde DPS (karakter ekranındaki DPS) miktarını artırmak bir noktadan sonra zor ve çok masraflı hale gelmekte. Bir DH gibi bir Barbar gibi direkt DPS artıran pasifler yok Monk'ta. O yüzden statik dps miktarına aldanma.
    Monk'un aktif skilleri ile DPS miktarında resmen "patlama" yapabilirsin. Doğru item seçimi ve doğru zamanda doğru skill kullanımı ile DPS'te diğer sınıflara toz yutturabilirsin.
    Bak ne güzel, bir WKL edinmişsin. Çok absürd bir fiyata daha iyisini bulmadıkça sakın değiştirme. FoT-TC ve SW-Cyclone üzerinden dps yapıyorsan, kağıt üzerindeki DPS'ine bir %25 daha direkt ekle!
    Mantra; Overawe ile de bir %48 daha ekle!
    Bu ikisi DPS ekranında GÖRÜNMEZ; ama efektiftir! Etti mi sana %73 DPS artışı.
    Daha başka skiller de var DPS artıran; hem görünen hem görünmeyen.
    Demek istediğim şu; bir Barbar'a ya da bir DH'ye bakıp da "benim dps'im düşük!" şeklinde düşünme.

    İtem önerilerine gelince;
    - Silah ille de "1k dps sınırını geçmeli" diye bir kural yok. Zaten benzer affix'te 900 dps ve 1000 dps silah arasındaki getiri farkı çok küçük. 50m'lik 1000 dps silaha kıyasla 3m'lik 900 dps silah'ın performans fiyat oranı çok daha yüksektir.
    - Takılarda genelde herkes crit chance ve crit damage alma eğiliminde; fakat halen büyük bir kesim ave. damg.'in etkisinin farkında değil. Eğer paran azsa crit chance ve ave. damg. affix'li takılara yönel.
    - DPS kasarken, dex.'ten, crit damage'den ve att. spd'den ödün verebilirsin; ama crit. chance ASLA!
    - Yavaş silahlardan uzak dur.
    - Inna pantolonu önermemin sebebi üzerinde sabit olarak att.spd., crit chance ve move.spd gibi üç harika affix'i bulundurması.
    - Natalya bot ve yüzükten ise %7 crit. chance set bonusu, bottan %12 move.spd ve all res., yüzükten de atk.spd alabilirsin. Bu affixleri ayrı ayrı rare ya da diğer leg. itemlerden edinmeye kalkarsan muhtemelen daha fazla para harcamış olacaksın.
    - Ice Climbers'ın HP getiris fena değil; fakat bu item bir Monk'a uygun bir item değil bence. Bir kere sen Barbar değilsin, o yüzden HP'nin yüksek olması gibi bir zorunluluğun yok. Senin işin DENGE kurabilmekte. O yüzden Natalya bot Monk için BiS bir itemdir. Paran yetmiyorsa -100 dex'li bir bot al, ucuzlar.

    Önemli:Silah konusunda;
    Mutlaka; ama mutlaka salt phy. damg. vuran bir silah edin. Mevcut itemlerini dikkate alınca, -daha doğrusu- inna belt ve WKL kullandığın sürece, 1000 dps elemental dmg. vuran bir silah ile 900 dps salt phy. dmg. vuran bir silah aynı dps getirisini sağlar. Ve 900 dps silah, 1000 dps silahtan çok daha ucuzdur!
    Nedeni; kemerdeki %7-8 holy damage ve WKL'deki %5-6 lightning damage'tir. Itemin üzerinde "adds %8 to Holy damage" yazar; fakat bu açıklama hatası. Bu affix'in asıl işleyişi şudur; "adds %8 Holy damage to Physical damage". Yani kemerdeki %7-8 elemental dmg. bonusu ile WKL'deki %5-6 elemental dmg. bonusu, kombine bir şekilde, %12-14, senin PHYSICAL damage miktarına bonus olarak eklenir. Ve bu DPS ekranına yansır. Phy. dmg. vuran silah önermemin sebebi bu.
    Her silah bir miktar phy. dmg. vurur. Elemental silahlarda phy. vuruş miktarı haliyle düşüktür, bu yüzden de elemental dmg. bonusunun etkisi bu tür silahları kullandığında azalır.

    Söylediklerine tavsiyelerine katılıyorum. Fakat dps si düşük ve bütcem kısıtlı diyen birisine natalya set teklif etmenize katılmadım açıkcası.

    Dps si ve defans-dodge durumu zayıf olan bir karakterde bir üst seviyeye çıkabilmesi için dexterity lazım. Dex hem ofansif(dps) hemde defansif(dodge) bir değerdir. Tıpkı str(defans) ve int.(resist) gibi... ve çoğaltılması as chd chc ye göre daha kolay yani maliyeti daha azdır.

    Dengeli bir şekilde kullanılması gerektiğinden bahsedip dengesiz bir şekilde item tavsiyesi olmuş gibi geldi bana.

    Ayrıca average dmg daha öncede bahsetmiştim sadece dps bakımından karaktere katkı yapar. Millet aptal değil çözemedi demişsinizde. Bir ringde chc as ve chd + main stat çoook daha önemlidir. Çünkü burada belirttiğim değerlerin birden fazla özelliği vardır. Average dmg inse sadece dpsye katkısı... Ama dersenki param yok dpsmi artırıcam tabiki tavsiyene katılıyorum. Fakat arkadaşın diğer değerleride düşük olduğundan dps sini artırması tek başına hiç işe yaramıyacaktır. Normal mobs lara sağlam vurup reflect dmgli elitlerden bi kamyon dayak yedikten sonra ne anlamı kalır? Dengeden bahsetmiştinizya ona aykırı.

    Yinede söylediklerinizin çoğuna katılıyorum.

    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TouchOfSleep -- 24 Kasım 2012; 11:55:53 >




  • 
Sayfa: önceki 7677787980
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.