Şimdi Ara

MONSTER'DAN UZAK DURUN, PİŞMANLIK!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.829
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 26.08.2020 tarihinde aldığım monster abra a5 v15.5 cihazımda Ölü piksel (sadece bir adetti) ve hoparlörde yüksek seslerde cızırtı (patlak) nedeniyle henüz 20 günlük cihaz için sıfır misli ile değişim talep ettim. Değişim talebim onaylandı ve yaklaşık 10 günde yeni (? ) cihaz elime ulaştı.

    Bu cihazda hoparlör sıkıntısı yok ama şimdiye kadar tespit ettiğim ölü piksel, sol üst panel ile kasa arasında açıklık ve en önemlisi beni en çok üzen Mavi renkte diğer renklerden farklı olarak sol tarafta siyah kısım bir sütun içeriye giriyor. Bunların hepsi ölü piksel mi oluyor?

    Bu ürünler gönderilirken hiç testten geçmiyor mu? Ölü piksel direkt bios ekranında merhaba dedi bana :D
    Ya da bana yeni diye tamir edilmiş ayıplı mal mı gönderildi? Sol üst taraftaki açıklık bariz.

    Maalesef bir daha gönderemeyeceğim cihazı. Derslerim başladı. Bir aylık cihazı doğru düzgün kullanamadım bile.

    Şimdi de dalga geçer gibi tekrar gönderin diyorlar. Benim işim bilgisayar ile her göndermem de en az 10 gün blgisayarsız kalıyorum. Art arda aynı sorunu iki kez yaşatmak nasıl bir olaydır?
    https://files.sikayetvar.com/complaint/1606/16066805/monster-notebook-daha-buyuk-sorunlar-ile-donen-yeni-degisim-cihazi-1.jpg
    https://files.sikayetvar.com/complaint/1606/16066805/monster-notebook-daha-buyuk-sorunlar-ile-donen-yeni-degisim-cihazi-2.jpg
    https://files.sikayetvar.com/complaint/1606/16066805/monster-notebook-daha-buyuk-sorunlar-ile-donen-yeni-degisim-cihazi-3.jpg







  • Casper - Monster gibi markalar ürünlerini Çin'de fason ürettirirler.Diyebilirsiniz ki diğer firmalar bunu yapmıyormu ?Tüm firmalar genelde elektronik ürünlerini Çin'de üretiriyor ama onlar Foxconn vs gibi iyi fabrikalarda kalitli malzeme kullanılarak üretiliyorlar vede her marka laptopun kendine özgü çalışma sistemi vede ona göre üretimi yapıyor.Bizimkiler ise burada merdiven altı diye tabir edilen yerlere benzer yerlerde Çin'de ürettiriyorlar.O nedenle görünüşü çok albenili vede özellikleri iyi olsada içi boş ve kalitesi çok iyi olmayan ürünler satılıyor.

    Bu nedenle Casper Monster ve Exper markalarına hep mesafeli durmuşumdur.
  • bamorex kullanıcısına yanıt

    İnanabiliyor musunuz bu yaşadığım olaya teknoloji şans işi diyenler çıktı. Bu markayı öven çok kişi vardı, onlara kandım maalesef. Çocuk 13 yaşında reklamlara kanıyor babası alıyor monster gelir gelmez oyun kuruyor açıyor ya oyunu harika bilgisayar. Ölü piksel, ışık sızması testi yapmıyor. Çoğu kişinin bunlardan haberi yok diye cihazını sorunsuz sanıyor. Ben aldığım elektronik cihazları çok incelerim. Monster'da da bu sorunları keşfettim maalesef. Eminim ölü pikselli çok fazla cihazları var piyasada ama millet farkında değil bunun.


    yoksa iki defa bir cihazın ölü pikselli gelmesi şans ile falan alakalı değil.

  • sıradan1nick S kullanıcısına yanıt

    Kesinlikle katılıyorum. Monster sorunlu bir marka şansla alakası yok. 2 defa bana da aynı sorunlu laptopu gönderdiler 2side sıfırdı

  • sıradan1nick S kullanıcısına yanıt
    Hocam ne yapmayı dü?ünüyosunuz? Bi daha deği?im olucak mı?
    ?uraya kaderdasınızı bırakıyorum

    Monster Kaderda?ı

    Bu arkada? sorunun çözmü?. Umarım sizin de sorununuz çözülür. Yeni geli?me olursa haberdar ederseniz sevinirim.
  • SNPUJAZ kullanıcısına yanıt

    evet bu videoyu izledim. maalesef ben daha fazla uğraşamayacağım. derslerim başladı ve servisin olduğu illerin birinde yaşamıyorum. şunu anladım ki bu laptop'u göndersem bile yeni gelecek (o da değişimi kabul ederler ise) olan laptop'un sorunsuz çıkacağı hakkında şüpheliyim. bir müşterinin böyle düşünmesini sağlayan firmayı asla kimseye önermem. mesela arkadaşıma laptop bakıyorduk onu soğuttum monster'dan. ilk defa bir elektronik cihazda bu kadar sorun yaşadım. bir daha asla!

  • ymtrgkbr Y kullanıcısına yanıt

    sizin sorununuz neydi hocam? çözüm sağlayabildiniz mi?

  • sıradan1nick S kullanıcısına yanıt
    Hocam kesinlikle pesini bırakmayın. Türkiye'de teknik servislerle kavga etmeden sorunuzu çözemiyorsunuz . Ürün tazeyken deği?tirmeye bakın. Sonra pisman olursunuz. Ayrıca yeniden hatalı ürünün gönderilmesinden kaynaklı islemleri daha hızlı yapabilirler.
    Bu arada ben de monster almayı planlıyorum
  • sıradan1nick S kullanıcısına yanıt

    2 defa ekran arızalı laptop gönderdiler. 2side aynı arızadan. İade ettim parayı aldım

  • para iadesi al , kafanı rahatlat.

  • Beels kullanıcısına yanıt

    5800'e aldığım laptop şu an 7500 :(

  • Monster ne dizilmiş arkadaş
  • Ben de sorun yasadim ve iade ettim. Lenovo kullaniyorum su an memnunum. Turk markalarindan uzak durun
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.