Şimdi Ara

Monster ve Yaşananlar...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
2.350
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, yazım uzun olacak ve detaylı.

    İyi tarafı:

    *Son cihazı satın aldıktan sonra, kampanyası yapılan rise of the tomb raider oyununu. Kampanyaya dahil olmama rağmen müşteri memnuniyeti için verdiler.
    *Eski teknik servisleri, özellikle ömür ersin, sıkıntıyı %100 çözüp, en kısa zamanda yolluyordu.


    Kısaca anlatılmak istenen monster teknik servis sorunları...

    2013: MSI Kasa (16F33) Sıfır
    2015: MSI Kasa (16F33) İkinci El
    2016: Clevo Kasa (Tulpar V4.3.4) Sıfır

    2'si ofis'te
     Monster ve Yaşananlar...

    1'i evde
     Monster ve Yaşananlar...

    * 2013 yılında almış olduğum monster. Ozamanlar ön sipariş olayı vardı , parayı ödüyordu 3 veya 4 ay sonra notebook geliyordu. Söylenen tarihten yaklaşık 3 - 4 ay sonra teslim etmişlerdi. İlk cihazda ekran kartı bozuk çıkmıştı gelir gelmez. Onuda sağolsun 3ncü yollamamda ömür bey ilgilenip, çözüp ücretsiz olarak müşteri memnuniyeti için upgrade etmişti. Onun dışında bi sorun yaşamadığım için 2nciyide aldım.

    * 2015 yılında almış olduğum monster. Cihazı ikince el almıştım internetten hiç bir sorun çıkmadı uygun fiyatada aldım gayet memnunum.

    *** 2016 yılında almış olduğum monster.

    İşte benim bütün sorunlarım burada başladı :). Keşke almaz olaydım.

    Modeli tulpar 4.3.4 -970m 6gb- 16gb 2400mhz ram taktırttım. 2 tane msata 850 pro raid.

    Cihazın siparişini geçtikten sonra ubuntu yüklemelerini istedim, vatandaşlar ubuntu kurulumunu yapmadıklarını söyledi. Daha öncede ilk pc ubuntulu gelmişti.

    Sorunlar;

    - Cihaz gelir gelmez windows 10 kurdum flash disk'ten herşey gayet iyiydi. Taki driverları tanıtmaya gelinceye kadar. İçinden driver cd si çıktı ama dvd rom yeri yoktu pc'de :) O anki şaşkınlığımı anlatamam. Sorarım monster'a ben 7000 bin tl lik cihaz alıyorum dvd rom yok. 5 Liralık flash bellek yollamazmı adam. Tam bi fiyaskoydu onu gördükten sonra zaten bi anda soğudum bu pc den ilginç bir şekilde.

    - Cihazı kurduk, oyunlar vs derken hoop klavyede yanmayan led ve mavi ekran :),
     Monster ve Yaşananlar...

    - Dota 2 oynayalım dedik bir gördüm ekranı hayattan soğudum.

    Yeni pc nin ekranı
     Monster ve Yaşananlar...

    Eski pc nin ekranı
     Monster ve Yaşananlar...

    Bu sorun ips panellerde oluyormuş siyah ekranda, ips glow vs bi ton şey diyorlar.

    - Aynı gün ürünü yolladım servise geri, sorunlar: IPS ekran sorunu, Turbo led ışığı yanmaması, Mavi ekran hatası vermesi, Klavyede yanmayan ledler ve arada birde nvidia ve diger ekran kartı bağlantıyı kesiyor.

    3 - 4 gün kaldı servis'de ilk başta sorunun normal olduğunu söylediler. Bende 15 günlük iade hakkımı kullanmak istediğimi söyleyince. Bütün panelleri denemişler en az sorun yapanı yollayacaklarmış beğenmezsem iade edebilirmişim. Onada tamam dedik ürün geldi ekranda ölü piksel ve ilk resimdeki sorun devam ediyordu. Fakat azalmıştı. Geri gönderdim 3 -4 gün sonra bidaha geldi.

    En son değişen panel
     Monster ve Yaşananlar...

    Sonuç hüsran,

    Hayatım boyunca lisanslı windows kullanmayan ben, birde lisanslı windows satın alayım belki sorun hakkaten servisin dediği gibi ( Mavi ekran ve tuaf hatalar vermesin'den dolayı) windows'dan dır dedim. Kinguin'den pro oem kodu aldım sıfırdan kurulum yaptım.
     Monster ve Yaşananlar...

    Orjinal windows'un crackliye göre hakikaten farkı varmış. Craksizde günde ortalama 2 - 3 defa mavi ekran verirken orjinal windows'de 2 ayda 2 tane mavi ekran verdi. Ama ekran kartı bağlantıyı kesti diyip siyah ekran gelmesi ve bazende kitlenmesi halen devam ediyor.

    Bunlarda hata mesajları;

    2 ayda orjinal windows'da 2663 tane hata mesajı :)
     Monster ve Yaşananlar...

     Monster ve Yaşananlar...
     Monster ve Yaşananlar...
     Monster ve Yaşananlar...

    Monster mavi ekran için yeni bios istemiş 1 haftaya gelir dedi 2 ay oldu gelen giden yok :)
    Monster ips ekranda sorun normal dedi, sadece monster'da normalmiş.
    Monster klavyede yanmayan led normal dedi, hepsi aynıymış.
    Monster oyunlarda donma vs ekran kartı bağlantıyı kesti ıvır zıvıra windows dedi. Orjinalini aldık gene aynı.

    Sonuç: Monster notebook'un şuanki teknik servisi rezalet. Ömür bey satışa geçmiş. Geçmeseydi o çözerdi sıkıntıyı. Cihaz 05.01.2016'da alındı servisdeki günlerini saymazsak 2 aylık cihaz.

    Cihazı yukardaki sorunlarıyla, satmak istiyorum. Monster notebook ve teknik servisiyle uğraşmamak için! Satın almak isteyen ö.m'dan teklif bıraksın.

    Not: Aslında birkaç şey daha var ama onları yazacak vaktim olmadığı için kısa kesiyorum. Cihaz yaklaşık 1.5 aydır dizi, müzik dinleme ve ("tuzluk" mecazen :) amacı ile kör topal kullanıyor. Kalan zamanlarda yatıyor, iş yapmıyor, işin tam ortasında kitlenip kaldığı için öyle bekliyor. Uğraşıp yaptıracak varsa satıcam. MSI Kasa eski model veya yeni model fark etmez varsa takasda edebilirim. Clevo cacık çıktı.

    Umarım monster daha fazla müşteri kaybetmeden düzelir...

     Monster ve Yaşananlar... Monster ve Yaşananlar... Monster ve Yaşananlar... Monster ve Yaşananlar... Monster ve Yaşananlar... Monster ve Yaşananlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi realbyx -- 1 Nisan 2016; 22:49:12 >







  • Geçmiş olsun.Geçenlerde arkadaşıma tavsiye ediyordum.Monsterı da göz önünde bulundur filan...

    Servisi iyi olsa bile servise götürtmeyecek durumda sorunsuz cihazlar yapmaları lazım.
  • Teknik servis konusunda ileri gideceklerini, geri gidiyorlar :) Bi servis resimdeki panele normal diyebilirmi ? Diyor ama...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: realbyx

    Teknik servis konusunda ileri gideceklerini, geri gidiyorlar :) Bi servis resimdeki panele normal diyebilirmi ? Diyor ama...
    Forumda kim ne problem yazmışsa, neredeyse hepsi, aldığım bir hafta içinde bende de çıktı. Sürekli devam etmedi ama en az bir kere oldu hepsi.

    1- İlk önce bir tuşta fiziksel bir problem çıktı, sağolsunlar hemen değiştirdiler.
    2- Ekran kartı görüntülemeyi durdurdu gibi bir hata aldım bir kaç gün, onu da bir şekilde çözdüm gibi kendi imkanlarımla.
    3- Mavi ekran sorunu yaşadım yaklaşık bir saat önce. Devamı gelecek mi göreceğiz.
    4- Tomb Raider satın aldım yükledim, şöyle bir problem yaşadım.

    Bu sorunu da bir şekilde çözdüm, nasıl çözdüm bilmiyorum ama bir daha olmayacağının garantisi yok. O yüzden huzursuzum.
    5- 4 numaralı sorunu çözdükten sonra bu seferde oyunda anlık takılmalar meydana gelmeye başladı. Şu an oyunu oynayamıyorum. Ayarları en düşüğe de getirsem sorun devam ediyor.
    6- Ekrandaki beyaz olması gereken şeyler bariz sarı. Mimarlık yapıyorum photoshop kullanıyorum, başıma iş açacak gibi.
    7- USB girişlerinden biri çalışmıyor. Bunu yeni farkettim çünkü o girişi ilk kez kullanmaya çalıştım. Driverları falan kontrol ettim, yüklü. Yarın telefonla, yardım almaya çalışacağım. Çözeceklerini tahmin ediyorum.

    Kötü bir şey söylemek suçlamak istemiyorum, bizzat mağazaya da gittim, iyi niyetli ve ilgili bir ekip, sorunları çözecekleri konusunda güven veriyorlar. Umarım bu ilgi alaka, iade süreci olan ilk 15 güne özel değildir. Umarım size söylenen gibi bana da bunlar normal falan demezler ileride çıkacak sorunlarda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thriller89 -- 2 Nisan 2016; 1:48:15 >




  • 2013 de teknik servisleri mükemmeldi, 2nci veya 3ncü servise gidişinde kesn çözüyorlardı. Şimdi söyledikleri şey sabi windows orjinalmi, format atın. Panel üretimi yapan firma normal olduğunu söylüyor, yapacak birşey yok. Üretici firmadan bios update bekliyoruz, gelince düzelicek lütfen siteyi takip edin :) çözüm yok yani anlıyacağın. Firmayı sattışar başkası aldı desem...

    Neyse yattım ben iyi geceler :)
  • Geçmiş olsun ben de göndermeyi düşünüyorum teknik servise aras kargoyla.Benim pc tulpar v2.6 dvd rom var.Sizin aldığınız üründe açıklamaları ve özellikleri okuduysanız bazı ürünlerde dvd rom var bazılarında yok.Benim sorunum ise win 8.1 den win 10 yükselttim ama crackli.Win10 da pc ilk power tuşuna bastığımda monster logosu falan geliyor tam windows yüklenecek logosu çıkıyor pc kendini kapatıyor.2. Denememde olay çözülüyor windows geliyor.Diğer sorunum ise pc nin bakım yapılmasını istiyorum sıcaklık dereceleri yüksek oluyor.Bus simulatörde bile ısınıyor 70 derece ye kadar çıkıyor.Temmuz 2015 de almışdım halen kullanmaktayım çok mumnunum aslında ama temmuzdan beri hiç bakıma falan göndermedim pc nin içini bile açmadım




  • Yalnız bu bahsedilen sıkıntıların hiçbirisi msi kasalarda çıkmıyordu, yada ben öyle biliyorum. Sanırım clevo kasalar sıkıntılı veya bana öyle denk geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: realbyx

    Yalnız bu bahsedilen sıkıntıların hiçbirisi msi kasalarda çıkmıyordu, yada ben öyle biliyorum. Sanırım clevo kasalar sıkıntılı veya bana öyle denk geldi.
    Panel ile ilgili sıkıntı yaşayanın tek ben olmadığıma sevindim. Gerçi bende böyle renk tonlarında patlamalar yok ancak ekranda beyaz renkleri göremiyorum. Beyaz olması gereken renklerin sarı olduğunu bariz fark ediyorsunuz, gözü yoruyor ancak aynı şekilde servis aynı ürün ile karşılaştırıldığında renk farkının olmadığını söylüyor hatta iddia bile ediyor. Üstüne üstlük dalga geçer gibi servis fişine de yazıyor bir fark yok diye.

    Ben veya resimde ki 2 adet aynı ürünün panellerinde ki renk farkını görenler mal yada asalak sanırsam.


    Bu mesaja eklenen görseller:

     Monster ve Yaşananlar...




  • Berkay AKSOY B kullanıcısına yanıt
    Renk farkı bariz şekilde görülüyor. Geçen yıl intel ekran kartının sürücüsünü güncellediğim zaman benzer bir renk tonu farkı ortaya çıkmış, sonraki güncellemede düzelmişti. Sürücülerin sürüm numaralarını kontrol etmenizde fayda var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcgoktug

    Renk farkı bariz şekilde görülüyor. Geçen yıl intel ekran kartının sürücüsünü güncellediğim zaman benzer bir renk tonu farkı ortaya çıkmış, sonraki güncellemede düzelmişti. Sürücülerin sürüm numaralarını kontrol etmenizde fayda var.
    Ben de bugün USB girişindeki arıza nedeniyle servise bizzat götürdüm. Arıza giderildi. Gitmişken ekrandaki renk tonu sorununu sordum. Bir sıkıntı görünmüyor dediler. Evde çektiğim bir karşılaştırmalı fotoğrafı gösterdim, fark barizdi ama bu seferde, diğer cihazın farklı bir paneli var florasan aydınlatma var dediler.

    Bir de daha önce hiç ekranla ilgili böyle bir şikayetle karşılaşmadıklarını söylediler. İlk kez benden duymuşlar yani. İstersem cihazı bırakabileceğimi kontrollerinin yapılabileceğini söylediler ama bilgisayara iş için ihtiyacm olduğu için bırakamadım. Renk olayı da pek rahatsız etmedi beni. Başka bir cihazla yanyana koymayınca anlaşılmıyor. Cihazı aldığımdan beri Cumartesilerim teknik serviste geçiyor. Bu son olur inşallah.




  • thriller89 kullanıcısına yanıt
    Laptoplara bakım da yspıyorlarmı?Ücretsizmi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pusat1249

    Laptoplara bakım da yspıyorlarmı?Ücretsizmi?

    Evet ücretsiz bakım yapıyorlar.
  • Panelinde bariz sarılık olanlar Aida64 ile modeline bi baksınlar bence o sarı paneller benim bildiğim ucuz işçilik panelllerde olur hatta aynı modellerde oluyorsa beyazlar ile sarılar arasındaki panellerin modellerine bakın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Storm Raider

    Panelinde bariz sarılık olanlar Aida64 ile modeline bi baksınlar bence o sarı paneller benim bildiğim ucuz işçilik panelllerde olur hatta aynı modellerde oluyorsa beyazlar ile sarılar arasındaki panellerin modellerine bakın...

    Baktım, model bu:

    Monitör Adı LG Philips LP173WF4-SPD1
    Monitör Kimliği LGD046C
    Üretici LG Display
    Model LP173WF4-SPD1
    Monitör Türü 17.3" LCD (FHD)
    Üretim Tarihi 2014
  • Nekadar çok servisten dert yanan varmış benim gibi. Monster kaliteyi düşürmüş anlaşılan, msi kasalarda bu tür sıkıntılar varmı?
  • Bende de sizin ekrandaki köşe ve ortalarda ışık süzmesi mi demeliyim bilmiyorum ondan var fakat gonderenlere normal dedikleri ve cihazı geri alanlarin bir çoğunda başka bir sorun ya ölü piksel ya da benzeri sorun çıktığı için göndermeye vazgeçtim
  • Yok abi valla clevo kasadan hayır gelmiyor. Monster sorun,arıza, sıkıntı başlığının altında benim gördüğüm %90 clevo kasa. Ne varsa msı kasalı monsterlarda var. Kendimde msı kasalı monster kullanıyorum maşallah bana mısın demedi 2 yaşına girecek ne kozmetik sorunu var nede ilk günki performansından gözle görülebilir bir kayıp var. Hala canavar hala sorunsuz. Alacak arkadaşlara tavsiyem tulparı maı kasalı alın arkadaşlar varsın işlenciniz 4. Nesil olsun boşverin derim. Şahsi fikrim tabi...
  • Ne diye satıyorsunuz ki? Açın mahkemeyi paranızı geri alın. Bu kadar basit. Şunun gibi teknoloji özürlü ve vatandaşı aldatan insanlara prim vermeyin.
  • thriller89 kullanıcısına yanıt
    Panelin orjinali kaliteli benim msi panelimle aynı özellikte 80$ benim msi 2qf , 6q(df) panelleride 100-120$ boyutlara göre)

    Teknik özelliklere göre söylüyorum panel ayıplı bence beyaz ekran vermesi lazım o parada

    Aynı ekran hemde clevo ürün ;
    http://www.notebookcheck.com/Test-Schenker-XMG-P705-Clevo-P670SA-Notebook.133283.0.html

    gayet hoş duruyor burdaki ekran...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GrandLotus

    Yok abi valla clevo kasadan hayır gelmiyor. Monster sorun,arıza, sıkıntı başlığının altında benim gördüğüm %90 clevo kasa. Ne varsa msı kasalı monsterlarda var. Kendimde msı kasalı monster kullanıyorum maşallah bana mısın demedi 2 yaşına girecek ne kozmetik sorunu var nede ilk günki performansından gözle görülebilir bir kayıp var. Hala canavar hala sorunsuz. Alacak arkadaşlara tavsiyem tulparı maı kasalı alın arkadaşlar varsın işlenciniz 4. Nesil olsun boşverin derim. Şahsi fikrim tabi...

    hocam ben de sizinle aynı fikirdeyim 2.5 seneyi geçti msi kasalı tulparı alalı bu süre zarfında ziyadesiyle memnun kaldığımı söyleyebilirim. ara ara göz atıyorum buralara da sorun gördüğümde ilk baktığım şey modeli oluyor ki genelde de clevo kasa ağırlıklı dediğiniz gibi. ayrıca forumdaki başlıklara bakınca tulpar serisiyle abra serisi arasında da clevo bile olsa memnuniyet açısından yine fark var gibi ama bu biraz da satış rakamlarıyla alakalı da olabilir tabi. bu da benim görüşüm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aqua07 -- 4 Nisan 2016; 22:17:30 >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.