Şimdi Ara

Motor Yağ Kapağında Köpürme (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
0
Favori
6.865
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Matheas

    5000de yağ değiştirmek para israfından başka bişey değil

    Alıntıları Göster
    Tofaşlar 5000de bir değiştimek zorunda. klavuzlarda bu yazar
    Tasarım ve kullanılan materyalle alakalı
  • şimdiye kadar 2 yıldan önce hiç yağ değişimi yapmadım ama kime sorsan şöyle olur böyle olur der durur
    hatta eskiden 3-4 yıldan önce değiştirmezdim ,bir arabayı bu şekilde 17 sene kullandım motorda 1 tane dahi sorun yaşamadım

    hadi teknoloji değişti desek bile her yıl yağ değişimi nedir arkadaş (çok fazla km.yapılmamışsa)

    tamircim de illa değiştirelim deyip durdu ama kusura bakmasın 2 yıl dolmadan asla değiştirmem
    aslında yağın kıvamına bakmak gerekiyor ama artık piyasa kurt olmuş ,1 yağ değişiminden bir sürü kişi ekmek yiyor

    lütfen bana tavsiye falan vermeye kalkmayın ,bu teknolojileri iyi kötü bilirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    Tofaşlar 5000de bir değiştimek zorunda. klavuzlarda bu yazar
    Tasarım ve kullanılan materyalle alakalı

    Alıntıları Göster
    Şahin kullanmasam inanıcam bu dediğine yaklaşık 5 yıl şahin kullandım yağını hep 10.000 dolduğu zaman değiştirdim hiç problem yaşamadım bence senin dediğin israf başka bişey değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    Hiç istisnası yok en kötü elektirik motorları bile yer yüzünde kurum yapıyorken yağın lekesiz çıkabilmesi mümkün değil

    Alıntıları Göster
    Eğer motordan çıkan yağ simsiyah zift gibi çıkıyorsa o motorda sorun var demektir hyundai i30 aracım var bakım aralığı 15.000 diyor yetkili servis ve yağı tertemiz çıkıyor yani diyeceğim şu eğer yağ 5000 de 7500 kilometrede falan değişip simsiyah çıkarsa o yağ motorda sorun var demektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ccestr

    Şahin kullanmasam inanıcam bu dediğine yaklaşık 5 yıl şahin kullandım yağını hep 10.000 dolduğu zaman değiştirdim hiç problem yaşamadım bence senin dediğin israf başka bişey değil

    Alıntıları Göster
    Şahin aç şahinin kaputunu tavsiye edilen yağa bak sonra yağın ambalajını ve arabanın klavuzunu oku.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ccestr

    Eğer motordan çıkan yağ simsiyah zift gibi çıkıyorsa o motorda sorun var demektir hyundai i30 aracım var bakım aralığı 15.000 diyor yetkili servis ve yağı tertemiz çıkıyor yani diyeceğim şu eğer yağ 5000 de 7500 kilometrede falan değişip simsiyah çıkarsa o yağ motorda sorun var demektir.

    Alıntıları Göster
    15.000km de o motor milyar devir çevirip sürtecek ve hiç lekesiz kalıntısız renksiz kalacak siz yağ değiştirmeyin bence israf hatta sizden çıkan yağı başka arabalarda kullanalım biz. Sizin motorlarda sürtünme yok demek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    15.000km de o motor milyar devir çevirip sürtecek ve hiç lekesiz kalıntısız renksiz kalacak siz yağ değiştirmeyin bence israf hatta sizden çıkan yağı başka arabalarda kullanalım biz. Sizin motorlarda sürtünme yok demek

    Alıntıları Göster
    Senin paran çok herhalde erkenden yağ değişimi yapmak nedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Matheas

    Senin paran çok herhalde erkenden yağ değişimi yapmak nedir

    Alıntıları Göster
    Sen yanlış anladın galiba ben değişimi yağın ve motoru tasarlayan mühendislerin belirledikleri aralıkta değiştirilmesi gerektiğini savunuyorum. Diğer arkadaş 2 katı fazla kullandığını ve motora zarar vermediğini idda ediyor. Mümkün olabilir mi?

    Ez cumle;
    Siz yağ değiştirmeyin paradan tasarruf edin ama arabayı satarken ilana yazın bunu alacak adamla konuşun yağ ve değişimini nasıl yaptığınızı bildirin yeterli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    Sen yanlış anladın galiba ben değişimi yağın ve motoru tasarlayan mühendislerin belirledikleri aralıkta değiştirilmesi gerektiğini savunuyorum. Diğer arkadaş 2 katı fazla kullandığını ve motora zarar vermediğini idda ediyor. Mümkün olabilir mi?

    Ez cumle;
    Siz yağ değiştirmeyin paradan tasarruf edin ama arabayı satarken ilana yazın bunu alacak adamla konuşun yağ ve değişimini nasıl yaptığınızı bildirin yeterli

    Alıntıları Göster
    Sana hak vermek istiyorum ama veremiyorum senin iddia ettiğin şey yağ değişimi kilometre dolmasa bile yıl dolduğu anda değişmeli diyosun örneğin ben bugün yağ değiştirdim 2020 3 ekim'e kadar 4000 kilometre yaptım ne yapıcam yani yağımı değiştiricem sonuçta yağ motorda 4000 kilometre dolaşmış o yağa hiç bişey olmaz sana şöyle örnek vereyim arkadaşım 2018 nisan ayında 2009 model ford fiesta aldı ve aldığı kişi yağı yeni değişti demiş daha halen o yağ ile geziyor aracı aldığında 97.000deydi şuan 103.000 de geçen yağı beraber kontrol ettik bal gibi duruyor yağ ne silahlaşma var ne kurumlanma var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Matheas

    Sana hak vermek istiyorum ama veremiyorum senin iddia ettiğin şey yağ değişimi kilometre dolmasa bile yıl dolduğu anda değişmeli diyosun örneğin ben bugün yağ değiştirdim 2020 3 ekim'e kadar 4000 kilometre yaptım ne yapıcam yani yağımı değiştiricem sonuçta yağ motorda 4000 kilometre dolaşmış o yağa hiç bişey olmaz sana şöyle örnek vereyim arkadaşım 2018 nisan ayında 2009 model ford fiesta aldı ve aldığı kişi yağı yeni değişti demiş daha halen o yağ ile geziyor aracı aldığında 97.000deydi şuan 103.000 de geçen yağı beraber kontrol ettik bal gibi duruyor yağ ne silahlaşma var ne kurumlanma var

    Alıntıları Göster
    Şahsen sana bir tavsiyede bulunmak istiyorum en azından arabana motor yağı alırken raftaki ambalajın üretim tarihine bak yakın olsun.

    Kendi ambalajında raf ömrü bulunan ürünün çalışma ortamında bilemedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    Şahsen sana bir tavsiyede bulunmak istiyorum en azından arabana motor yağı alırken raftaki ambalajın üretim tarihine bak yakın olsun.

    Kendi ambalajında raf ömrü bulunan ürünün çalışma ortamında bilemedim.

    Alıntıları Göster
    Bu kadar çok takılma bence araba yağsız kalmadığı sürece bişey olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Matheas

    Bu kadar çok takılma bence araba yağsız kalmadığı sürece bişey olmaz

    Alıntıları Göster
    Sana değil senin gibilerden araba alacakalra acıdığım için yazıyorum malum bakımları gününde yapıldı deyip satacaksınız. Takıldığım siz değil sizin giblerden araba alacak insanlar buraları okurda daha titiz davranır
    Dediğim gibi satarken ilana yazın yağı nasıl değiştirdiğinizi bunu alıcılarınıza muhakkak anlatın.
    Yağdan tasarruf ederlermiş siz araba almayın beceremiyorsunuz tasarruf ettikleri kaç kuruşsa

    Hala bana yukardan yukardan konusuyorsunuz.
    Lafa bak yılda 10.000km yapamıyor araba durduğu yerde yağlama yaparmı? o uzun süre beklemeden kuru kalıp korozyona başlayan metal yüzey motor çalışıp sürtünme başladığında ekstra aşınma yapmıyormu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    Sana değil senin gibilerden araba alacakalra acıdığım için yazıyorum malum bakımları gününde yapıldı deyip satacaksınız. Takıldığım siz değil sizin giblerden araba alacak insanlar buraları okurda daha titiz davranır
    Dediğim gibi satarken ilana yazın yağı nasıl değiştirdiğinizi bunu alıcılarınıza muhakkak anlatın.
    Yağdan tasarruf ederlermiş siz araba almayın beceremiyorsunuz tasarruf ettikleri kaç kuruşsa

    Hala bana yukardan yukardan konusuyorsunuz.
    Lafa bak yılda 10.000km yapamıyor araba durduğu yerde yağlama yaparmı? o uzun süre beklemeden kuru kalıp korozyona başlayan metal yüzey motor çalışıp sürtünme başladığında ekstra aşınma yapmıyormu?

    Alıntıları Göster
    Sen yağı kaç binde değiştiriyosun?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Matheas kullanıcısına yanıt

    1.6 8v "Hitler" tabir edilen motorlarda normal deniliyor. 




    1.Yağ çubuğunda köpüklenme OLMAMALI


    2.Soğutma suyunda köpüklenme OLMAMALI


    3.Yağ çubuğunda üfleme OLMAMALI


    4.Eksoz dumanı BEYAZ VE MAVİ OLMAMALI yani YAĞ ve SU EKSİLTMEMELİ




    Bunlar olmadığı sürece VW Grubu 1.6 8V olanlarda yağ dolum kapağında TAHİN GİBİ KÖPÜKLENME NORMALDİR.


    Sizin bu konudaki netice ne oldu ?

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.