Şimdi Ara

Motora başlıyorum tavsiye

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
833
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Cumartesi günü A1 icin ehliyet sınavına giriyorum yaş 17.İzmir deyim 0 cbr 125 almaya karar verdim. Ekipman icinde 1500-2000 tl gibi bütçe ayırdım. Bisiklet dışında iki teker tecrübem yok.Bana motor, ekipman vs. hakkında tavsiye verirseniz cok sevinirim.
    Cevap vereceklere şimdiden teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Dostum benim görüşüm 125 cc lik süper sport motor olmaz yazık 11 12 bin para cbf veya ybr gibi bir motorla pişip 250 500 cc gidersin
  • Hocam cinliyle baslayin kimseyi dinleme kotu falan diyeni evet ariza verir belki ama elin anahtar tutmayi ogrensin o motor illa dusucek cbr grenajina para yetistiricegine cinliyi dusur icin acimasin pisir kendini dedigi gibi arkadasin 250cc ile devam edersin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peki hocam ybr yi 10.000 km kullansam yeterli olur mu 250cc ye gecmek icin.Apaçi işi geliyo görünüş olarak o motorlar :/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sikörtıl35 kullanıcısına yanıt
    apaçi dediklerin ekonomik sorunsuz masrafsız iyi makinelerdir.
  • ss sınıfı en afıllı janjanlı sınfıtır ama ılk motor ıcın en yanlısıdr,hem kullanması nıspeten dıger sınıfların cogundan zor,hem parcası daha pahalıdır

    o motoru alanların %99 en onde goruntu kreterı ıle alır,ılk motor 0 tecrube ıllakı surtme yatırma dusurme olacak,yavas surerım soyle yaparım bosken surerım kendını kandırmaktır.

    sonrasında hem bır urkeklık olacak,hem masraf daha kallavı olacak,sonraında satarken 125cc sport ve kazalı olanı satarkende cok zarar edılecek.

    ılk motor ıcın scooter , scooter olmayacaksa commuter ıle baslamak cok daha mantıklıdır,akıllı adam ısıdır.

    ybr125 cbf150 hero hunk yada hero glamour gıbı,dengesı ve oturusu guzel,hafıf,surusu kolay,parcası adamı uzmeyecek motorlar baslanmalı,hatta temız 2.el ile daha bıle ıyı olur bır sezon bınılır.4000-5000 km kullanılır.( sıkıldım denmez, A2 ehlıyetde alınır)

    bu sefer nolur,2.motoru daha bılıncle,neyı ıstedıgını neye ıhtıyacın olduguna bılerek karar verılır,bır parca tecrubede oldugunadn sadece 125lıkler mahkum kalınmaz,sınıf degısıklıgı ıcın bılgı bırıkım nıspeten ılk motora gore artmıstır,zorlanılmaz.gıdılır mıs gıbı race ıcın yzf 25 bakılır,mt25 bakılır,honda forza,hero karızma,suzukı gsxr gıbı bakılırda bakılır.

    yas genc,heves bol,para varsa gaza gelmek ıcın ortam musaıt su an.

    elbette para zevk karar senın , ama aklın yolu bir




  • Crauls kullanıcısına yanıt
    Hocam eline sağlık cok güzel anlatmışsın.Fikirlerimi değiştirdim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende aynı fikirdeyim. Ybr 125 yada Cbf 150 alıp rahat rahat başlayabilirsin. Parçası ucuz düşürsen canın yanmaz. İşletme maliyeti az. Biraz tecrübelendikten sonra 250 yada 500cc'ye kadar yükseltirsin ben öyle yapmıştım:)
    Şimdiden hayırlı olsun
  • Araç göstergesi panelindeki lambaların ne anlama geldiğini 9ğrenmek için bir uygulama.



    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.arizalamba.arabaarzalamba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben Kymco People Öne 125i aldım çok memnunum şiddetle tavsiye ederim. Her bakımdan çok iyi bir alet.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnşallah almamışsınızdır cbr
  • ilk başlangıc ıcın 0 cbr sakın alma ikinci el bir ybr veya cbf senın ıcın uygun ögrenırsın daha sonra başlarsın ss lere
  • 2. El Ybr 125 aldım cevap verenlere tesekkurler.

    Gayet guzel motor.

    Sehirici icin cok kullanisli ama cevreyoluna ciktiginizda gitmiyo ya bu demeye basliyosunuz.



    Benim canim kiymetli diyen de hic motor almasin :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Crauls

    ss sınıfı en afıllı janjanlı sınfıtır ama ılk motor ıcın en yanlısıdr,hem kullanması nıspeten dıger sınıfların cogundan zor,hem parcası daha pahalıdır

    o motoru alanların %99 en onde goruntu kreterı ıle alır,ılk motor 0 tecrube ıllakı surtme yatırma dusurme olacak,yavas surerım soyle yaparım bosken surerım kendını kandırmaktır.

    sonrasında hem bır urkeklık olacak,hem masraf daha kallavı olacak,sonraında satarken 125cc sport ve kazalı olanı satarkende cok zarar edılecek.

    ılk motor ıcın scooter , scooter olmayacaksa commuter ıle baslamak cok daha mantıklıdır,akıllı adam ısıdır.

    ybr125 cbf150 hero hunk yada hero glamour gıbı,dengesı ve oturusu guzel,hafıf,surusu kolay,parcası adamı uzmeyecek motorlar baslanmalı,hatta temız 2.el ile daha bıle ıyı olur bır sezon bınılır.4000-5000 km kullanılır.( sıkıldım denmez, A2 ehlıyetde alınır)

    bu sefer nolur,2.motoru daha bılıncle,neyı ıstedıgını neye ıhtıyacın olduguna bılerek karar verılır,bır parca tecrubede oldugunadn sadece 125lıkler mahkum kalınmaz,sınıf degısıklıgı ıcın bılgı bırıkım nıspeten ılk motora gore artmıstır,zorlanılmaz.gıdılır mıs gıbı race ıcın yzf 25 bakılır,mt25 bakılır,honda forza,hero karızma,suzukı gsxr gıbı bakılırda bakılır.

    yas genc,heves bol,para varsa gaza gelmek ıcın ortam musaıt su an.

    elbette para zevk karar senın , ama aklın yolu bir

    Duke 125 nasildir uzun sureli kullanirim alirsam kullanimi kolay mi bde koruma takozu taktirsak



    Dandiklerle ugrasmayalim diyorum ama

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.