Şimdi Ara

MSI RTX 2080TI COIL WHINE SORUNU(İADE ONAYI ALDI)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
1
Favori
2.812
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 21.03.2019 da coil whine sebebiyle garantiye gönderdiğim ürün 2.04.2019 da iade/değişim onayı aldı.

    Merhabalar , 15.03.2019 da Vatan Bilgisayardan aldığım msi rtx 2080ti gaming x trio modelde coil whine sorunu yaşadım kartı alır almaz vatana götürdüm ancak mağazadan aldığım için iade,değişim yapmıyorlarmış mecburen garantiye göndermek zorunda kaldım.

    Garantiye gönderirken kartla birlikte usb bellek gönderdim karttan çıkan sesin kayıtlarını yüklemiştim burayada atıcam zaten.Daha sonra servis kartı test ettiğini fakat coil whine sesinin çok az miktarda çıktığını, termal macun sürüp tekrar denediklerini ancak yine sorun olabilecek seviyede bir sesle karşılaşmadıklarını söylediler. sesin power supply ile alakalı olabileceğini söylediler fakat ben bu kartı 3 ayrı sistemde denedim benim sistemde corsair rm750x var diğer denediğim sistem iş istasyonu onda corsair rm1000x var 2 sistemde de aynı ses çıkıyodu karttan bunu söyledim.

    msi globale rapor göndereceğiz onlar değişim derlerse değiştiririz dediler gönderecekleri raporda bana söyledikleri şekilde olacakmış yani "çok az miktarda ses geldiğini" yazacaklarmış raporda. buarada daha sıfır aldığım üründe "hiç bir sorun bulamadığınızı" söylemenize rağmen niye termal macun sürüyorsunuz dediğimde "termal macun" ve "bios update" işlemlerinin tamir kapsamına girmediğini söylediler. Şimdi ben bu durumda nasıl bir yol izlemeliyim arkadaşlar

    Bu da karttan gelen sesin kaydı :https://www.youtube.com/watch?v=GJuQzl02i0A


    MSI GLOBAL ile yazışmanın tamamı:

    Benim yazdığım 1 :

    I've been experiencing a lot of buzzing sound known as "coil whine" on the graphics card I bought on 15.03.2019. I used it for 3 days and sent it to MSI warranty service Turkey, they told me that the card didn't have coil whine problem so they would ship it back to me. I have tried the card on 3 different systems and I've observed the same problem on all of them. These systems had "Corsair rm750x" and "rm1000x" on them. The service told me it's possible that I have this problem due to the power supply which I am using however I don't think this is the case. For this reason, I have contacted you, I don't want to experience a problem with a card at this level. I kindly ask you to change the graphics card. I am sending you the recorded sample videos which I tested on the systems I have. You can hear the buzzing sounds clearly in the video (https://youtu.be/GJuQzl02i0A). Moreover, I am sharing the properties of the systems I used and serial number along with the service number. I appreciate your help in advance. Apart from this problem, it was said to me that in the technical service, they couldn't find any issues on the card, they applied thermal paste on it and tested again. Even though it was claimed that they couldn't find any problems, I don't accept the fact that they disassembled it and that's why I demand the product's change

    Cevap 1:

    Dear Sir/Ms:
    Thanks for choosing MSI!
    Glad to be of service.
    Regarding your concern,

    Coil whine is no way to completely eliminate, under the less load, the sound size is not the same, increase the power supply may have some improvement, we are now looking at reducing this noise problem, to bring you distress we are deeply sorry, if you can not recognize this noise, you could coordinate with the retailer, See if you can replace a video card, or if you can fix the graphics card

    Best Regards
    Have a nice day.

    Yazdığım 2:

    Thanks for your reply , I already contacted the reseller, they forwarded me to you that is warranty service. They asserted that they will not change anything without service report in any way. They said that they contacted MSI Global in your service, only MSI Global could decide on change, if they said to change, they could make the change. For this reason I contacted you. If coil whine noise had been observable slightly, I wouldn't have demanded such thing however it's too much and disturbing that's why I request the change. i already tested it with the "Corsair RM1000x Power Supply". Please help me

    Cevap 2:

    Is the Coil whine noise of your graphics card very intense? (Very loud sounds can be heard across the chassis, and noise can generally be heard more than 1 meters away). We now want to determine the size of your graphics card noise (you send the audio we do not have permission to open), every graphics card there is Coil whine noise, if the noise is loud, it is recommended to put the video card RMA, we can also help transfer to MSI repair department, ask them to help deal with this problem, thank you



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi viper. -- 3 Nisan 2019; 18:29:21 >







  • msi den halen cevap gelmemiş, bu arada bende yazdım msi globale ancak sonuç alamıyorum aynı şeyleri tekrarlayıp duruyorlar.
  • Merhaba çok geçmiş olsun, bende bu gün konu açtım, akşam iş çıkışı Vatan Bilgisayara teslim edeceğim. Benim kartımda Asus Rog Strix 2070 Oc. Aynı sorunu yaşıyoruz sizin ile. Bana mağaza müdürü 1 ay dolmadığı için değişim talep ederiz dedi. Bakalım takip edeceğim. Haberleşelim.
  • viper. V kullanıcısına yanıt
    Benim video da kısa olarak linkte.


    Afşin Edremitliyoutube
    28 Mart 2019
    https://youtu.be/kLpLznDcfxE
  • gerçekten inanılmaz rahatsız edici bir ses. sen gel tonlarca para döküp en baba ekran kartını al sonra bu tarz can sıkıntısı yaşa. buna bir çözüm bulmaları gerek artık
  • IIBurkiII kullanıcısına yanıt
    Bulmamakta inat ediyorlar, piyango işine döndü artık.
  • viper. V kullanıcısına yanıt
    Bir ekran kartına servet öde sonra da böyle problemlerle uğraş :(

    Vallahi önerecek bir yolum yok. Ama MSI globale 1200$ lık ekran kartının ülkemizde kaç paraya denk geldiğini açıklar bi mail de at. O zaman acırlar belki. Ama çoğu zaman düşük seviyede coil whine sesini sorun olarak kabul etmiyorlar :/.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: afsinedremitli

    Merhaba çok geçmiş olsun, bende bu gün konu açtım, akşam iş çıkışı Vatan Bilgisayara teslim edeceğim. Benim kartımda Asus Rog Strix 2070 Oc. Aynı sorunu yaşıyoruz sizin ile. Bana mağaza müdürü 1 ay dolmadığı için değişim talep ederiz dedi. Bakalım takip edeceğim. Haberleşelim.
    Size de geçmiş olsun, haberleşelim. umarım değişim yaparlar. 15 gündür uğraşıyorum hocam valla artık bıktırdılar. servisi ayrı msi globali ayrı işi yokuşa sürüyor.
  • g3nj kullanıcısına yanıt
    Onu da belirttim , ama her kartta bu sesin olduğunu söylüyorlar. söylediklerine göre kasa kapalıyken 1 metre uzaktan ses duyulabiliyorsa kabul ediyorlarmış. attığım videoyu açamadıklarını yazmışlar bende tekrar attım aynı linki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: viper.

    Onu da belirttim , ama her kartta bu sesin olduğunu söylüyorlar. söylediklerine göre kasa kapalıyken 1 metre uzaktan ses duyulabiliyorsa kabul ediyorlarmış. attığım videoyu açamadıklarını yazmışlar bende tekrar attım aynı linki.
    Üstüne Bi bardak soğuk su iç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: afsinedremitli

    Merhaba çok geçmiş olsun, bende bu gün konu açtım, akşam iş çıkışı Vatan Bilgisayara teslim edeceğim. Benim kartımda Asus Rog Strix 2070 Oc. Aynı sorunu yaşıyoruz sizin ile. Bana mağaza müdürü 1 ay dolmadığı için değişim talep ederiz dedi. Bakalım takip edeceğim. Haberleşelim.
    hocam bana da msi servis raporu olmadan değişim yapamayacaklarını söylediler. mağaza müdürü asustan mı değişim talep ederiz dedi yoksa vatanın insiyatifinde olan bir değişim mi kastetti ?
  • MSI servisin bi b*k dan anlamadığı zaten termal macun sürüp denemesinden kendini ele veriyor,şaka gibi. Fabrikanın sürdüğü kaliteli macunu silip, ÇÖP level macun ile değişmişler

    CW konusunda master yapmış biri olarak söylüyorum sende Buzzing değil CW var.

    Buzzing

    Tür 1 ) Kartın VRM ve devreler ısınmadan çıkan bobin titreme sesi = SORUN DEĞİL

    Tür 2 ) VRM ve devreler ısınsa bile bitmeyen ŞİDDETİNE göre makul olan ses = SORUN DEĞİL

    Kisaca = her pascal kartta bu ses var,şiddeti değişir. % 90 Turing de durum aynı

    CW A.K.A ÇIĞLIK sesi

    Tür 1 ) Yırtılma,çığlık, tiz sesidir ve % 100 RMA / DOA olması gereken kart.

    Bu konuda 400 sayfaya yakın yabancı makale okudum 2016 dan beri. Elimden geldiğince izzah ettim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi StreamRolleR -- 29 Mart 2019; 21:39:55 >
  • RTX lerde de mi CW varmış? Ne cozumsuz bişey miş.
  • msi ürünün değişim/iadesini onayladı. vatana gidip kartın değişimini yaptım , yenisinde sıkıntı yok.
  • Aga her yeni nesilde kartı değiştiriyorum, bi bana denk gelmedi bu mübarek CW
  • Bu satıcı sorunu da ayrı bir dert, satılan kart sorunlu ise servise gitmez. Satıcı götürür. Ben bozmasın ki kartı, bende iken servise gitsin. Vatan bu konuda eskiden sorun çıkarmıyordu. Bu kartın performansını beğenmedim şunu alayım dediğinde bile değişim yapılıyordu. Vatan da yakında Teknosa ya döner.
  • 1050ti Ve 1080ti'de dahil olmak üzere hepsini kullandım hepsindede coil whine vardı servise yolladığımda termal macunu yenileyip gönderdiler fabrika çıkışı bu şekilde kartlar yapıcak bir şey yok dediler sürdükleri macunda kalitesizdi daha fazla ısınmaya başladı kart. Malesef 0 almadığım için iade edemedim fakat satıp kurtulmuştum. Şimdi RTX 2060 almayı düşünüyorum inşallah bu sorunla karşılaşmam eğer dediğiniz gibi değişim yapıldıktan sonra sıkıntı yoksa içim rahat olur en azından iade eder başka alırım.
  • dostum buda bir ders olsun. kötüde olsa tecrübe tecrübedir. sıfır ekran karti alırken internetten sipariş verin. bende 2 hafta önce vatandan rx 580 aldim markasina güvendiğim için asus rog strix aldim fakat coil whine çıktı hemen gerekçe göstermeksizin iade ettim. böyle bi saçmalık olamaz bu kartlarin fiyati insanlarin bir kaç aylık asgari ücreti yaa.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kajmerian -- 4 Nisan 2019; 2:47:20 >
  • StreamRolleR kullanıcısına yanıt
    Hocam sizde bu konuda bilgiliyseniz biz ekran kartı alacaklar için açtığınız konu vs. varmı ? sonuçta 2016 dan beri takip ettiğiniz için sanirim bir analiz yapmışsınızdır problemli kartlarla veya markalarla ilgili.
  • kajmerian kullanıcısına yanıt
    Şu markada modelde var, şunda yok gibi bir şey söz konusu değil bu olayda.

    Aynı marka modelde birinde olmazken diğerinde olabiliyor.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.