Şimdi Ara

Müşteri bilgi güncelleme rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
2.498
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Avea gerçekten öğrenci dostu uygulamalarıyla kısa sürede milyonlarca öğrenciye ulaşmış bir gsm operatörüydü. Birçok tarifesinde fiyat açısından sağladığı kolaylıklar nedeniyle, tercih sebebi olmuştu.Bu yoğunluğun getirdiği aksamalar yavaş yavaş çoğu avea kullanıcısı için çekilmez hal almaya başlamıştır. Bunlara bir yenisi daha eklendi.
    Yaklaşık 1.5 ay önce avea müşteri hizmetlerinden aldığım telefon şuydu. Bilgilerimde eksiklik olduğundan en yakın avea iletişim merkezine giderek bilgilerimi güncellemem, aksi takdirde hattımın kapatılacağıydı.Bende öyle yaptım.Kimlik fotokopisi ve imzaladığım sözleşmelerle avea iletişim merkezinden ayrıldım.2 gün önce gece yarısı hattımın bloke olduğunu farkettim. Müşteri hizmetlerini aradım ve ayrıntılı olarak öğrendim ki güncelleme yapmadığım için hattım bloke olmuş.Fakat durumu uzun uzun anlattım, bu işlemleri hallettiğimi kendilerine aktardım.Tekrar o iletişim merkezine giderek kontrol etmemi istediler.Bende tekrar giderek durumu izah ettim, yapabilecekleri birşey olmadığını kendilerinin belgeleri yolladığını gerisinin avea'ya kaldığını fakat 30 ytl verirsem hattımın tekrar açılması için işlem yapılabileceğini söyledilr.Takıldığım nokta bu değil, bu konuyla ilgili avea'nın kendisine şikayetimi belirttim.Daha sonra farklı bir iletişim merkezine giderek tekrar müşteri hizmetlerini aradım, oradan tekrar bu sefer faxla evrakları gönderdik. Telefonda bu işlemin 24 saat süreceği ve hattımın açılacağını öğrendim.Kendim öğrenciyim ve sabit telefonum yok,şuanda sınav zamanı ve insanın eli ayağı o telefon maalesef.Zorda olsa 24 saat sabrettim.Hattım hala açılmamıştı.Tekrar öğle saatlerinde müşteri hizmetlerini aradım, herşeyi anlattım.Belgelerin ulaşmadığını birkaç saat içinde tekrar aramamı istediler.Öyle yaptım akşam üzeri tekrar aradım, bu sefer belgelerin ulaştığını farklı bi departmana ileteceklerini söylediler, ve kısa süre sonra bilgi almak için tekrar aramamı istediler.Bu duruma sevinir oldum maalesef.Artık belgelerin ulaştığını hattımın açılacağını düşünürken, tekrar aradım bu seferde belgelerin ulaşmadığını,belgeler gelmez ise hattımın açılamayacağını söylediler.Bende her arayışımda şu yukarıda anlatmış olduklarımı kendilerine tekrar anlattım.Belgeyle bu işin çözülmeyeceğini anladım, çünkü bir belgeye sahip olamıyorlar, bunu da müşteri hizmetlerinde hiçbir şeyden haberi olmayan arkadaşlara ilettim.Hattımı kıracağımı ve bunu gerekli yerlere iletmelerini rica ederek telefonu kapattım.Durum budur. Bu şikayeti sikayetvar a yazdıktan sonra sırayla elimin uzandığı heryere yollamayı düşünüyorum.. Teşekkürler okuduğunuz için.







  • Sanayi Bakanlığına da bir dilekçe yazmanı öneririm
  • Hatayı baştan yapmışsın, konuşmalarında açıkça hakkını hukuki anlamda arayacağını belirtecektin. Kısaca tehdit edecektin.


    Tüketici Hakem heyetine başvur.

    Gerekçende şu olsun. Madem bilgilerim eksikti neden hattımı açtınız.

    Tüketici Hakem Heyeti sana haklı olduğuna dair bir ilam verecek. Bu ilamla hattını açtırır üzerine birde özür diletirsin. Ha bunların üstüne o hattı kullanmak istemezsin o ayrı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SKELETER

    Hatayı baştan yapmışsın, konuşmalarında açıkça hakkını hukuki anlamda arayacağını belirtecektin. Kısaca tehdit edecektin.


    Tüketici Hakem heyetine başvur.

    Gerekçende şu olsun. Madem bilgilerim eksikti neden hattımı açtınız.

    Tüketici Hakem Heyeti sana haklı olduğuna dair bir ilam verecek. Bu ilamla hattını açtırır üzerine birde özür diletirsin. Ha bunların üstüne o hattı kullanmak istemezsin o ayrı.



    Sokakta hat satarlarsa olucağı bu!
  • Şimdi durum şu;

    Siz hattınızı ana bayi olmayan biryerden aldıysanız bu bayilerde anahtar kart dediğimiz, hattınızın seri numarası, tc kimlik numaranız girilerek hemen aktif olmasını sağlayan sim kartlar vardır. Bu simlerin takılı olduğu cep telefonu aracılığı ile alt bayi hattınızı aktif eder, siz kullanıma başlarsınız ancak nufüs cüzdan fotokopisi ve abonelik sözleşmesinin Avea Genel Merkez'e iletilmesi zorunludur.

    Aldığınız bayi bu belgeleri göndermemiş olabilir. Bayi ile alakalı bir durum olduğuna eminim.

    Şimdi şöyle bir yol izleyin.

    1- Faxı tekrar göndermeniz gerekebilir, çünkü faxın en üst tarafında telefon numaranız (Avea Abone No) olması gereklidir ki ayrıştırılarak işlem listesine girsin ve hattınıza tanımlanabilsin. Eğer yazmadıysanız faxı tekrar göndereceksiniz.

    2- Fax gönderildi ise ve telefon numaranız üzerinde yer alıyor ise, faxın telefon numaranıza ait olduğu sistemde 48 saat sonrasında görülebilmektedir(Mesai günlerinde araya hafta sonu girerse, örneğin Cuma gönderilen fax Salı günü tanımlanır genelde)..

    3- Hattın acilen açılması gerektiğini, faxı daha önce gönderdiğinizi son kez tekrar göndereceğinizi belirtin. Gönderin ve 48 saat bekleme aşamasına geçin. Bu arada yeni biri inceleme talebinde bulunun ve konu ile ilgili kayıt oluşturmalarını söyleyin. (Bu kayıtlar daha yetkili kişiler tarafından incelenmekte ve sorunlar daha kısa zamanda, daha hızlı çözümlenmektedir)

    Son kez bu şansı verin, Nufüs cüzdanı, abonelik sözleşmesi ve imzalı dilekçenizi faxlayın. İmzalı dilekçede en üstte telefon numaranız, durumu belirten dilekçe içeriği, 2 Adet ek olduğunu belirterek eklerin üzerlerine de telefon numaranızı yazarak o faxa ait olduğunu görmelerini sağlayın.

    Bu aşamayı yaparsanız faxınız %99.9 sorunsuz hattınıza tanımlanacak ve sorununuz 48 saat içerisinde çözülecektir. Dediğim gibi eğer çözülmez ise oluşturduğunuz kayıttan size mutlaka 24 saat içerisinde dönerler ve derdinizi daha bilgili biri ile paylaşırsınız.


    Tüketici heyeti ve mahkeme ile hiçbirşey iddia edemeyeceğinizi düşnüyorum boşuna süreci uzatmayın.




  • ilginiz için teşekkür ederim arkadaşlar. Beni bu kadar sinirlendiren, avea'nın gayrı ciddi işlemler yapmasıdır. Bayilerinin sorumsuzluğudur. Sorunum karşısında bir türlü muhatap bulamıyorum. Ben bu işlemi önceden yaptırmamış olsamda hattım kapansa, problem etmeyeceğim bu kadar fakat evrakların kaybolması, faxın sonuç bulmaması beni çileden çıkardı. Yenide kontor almıştım ertesi gün hattım kapandı, gerçekten başka gsm operatörüne geçmeyi düşünüyorum böyle giderse. Zaten avea çekmemesiyle, sürekli konuşma kesilmeleriyle hakkını bende doldurdu sayılır. Telefon konuşmalarımda zaten haklı olduğumu karşı taraftaki insanlara aktardım, onlar da anlıyor fakat çözüm sunamıyorlar, evrak, evrak başka birşey söyledikleri yok malesef. Kaç kere yollamam gerekiyor, bunlarla uğraşmak zorundamıyım. Bu kadar olaydan şu sonuca ulaştım, telefona nasıl bağımlı olduğumu tekrar anladım. Elektrik su gibi birşey, inşallah kimsenin başına böyle bir durum gelmez, hele hele avea abonesiyseniz hiç gelmesin. Teşekkürler..




  • en kısa yolu bulmuşsun zaten başka operatöre geç
  • quote:

    Orjinalden alıntı: çok geç

    en kısa yolu bulmuşsun zaten başka operatöre geç



    Eğer numaran senin için değerli değilse bence de başka bir operatör'e geç. Zira tiksindiğine eminim o hattan

    Şahsen ben Vodafone numaramı değiştiremiyorum. O numarayı değiştirmem benim için çok büyük problemler çıkma riski demek
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.