Şimdi Ara

Müşteri Hizmetleri Memnuniyet Durumunuz (TÜM OPERATÖRLER)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.206
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Operatörlerin müşteri hizmetlerinin hizmet kalitesiyle ilgili halkta oluşmuş genel bir kanı vardır aslında ki boşuna da oluşmamıştır. Bu konudaki genel kanıya göre Turkcell birinci, Vodafone ikinci, Avea ise üçüncüdür. Ancak burada genel kanıları değil özel kanıları paylaşalım sitiyorum. Yakın ya da uzak zamanda müşteri hizmetleriyle ilgili he türlü olumlu ya da olumsuz yaşadığınız her şeyi burada konuşalım

    Kendimden başlayayım, Şu anda aktif olarak Vodafone ve Avea kullanıyorum. Kısa süre önce Avea hattımla ilgili yaşadığım sorunu müşteri hizmetlerini dördüncü aramamda ve her aramamda ortalama 10 dakika bekleyerek ancak çözebildim. Yine Vodafone hattımdaki sorun için ilk aramamda müşteri temsilcisine 2 dakika içinde ulaşarak sorunumu çok kısa süre içinde çözdüm. Bu durum bende Vodafone için olumlu Avea için olumsuz kanı uyandırdı. Şu anda benim yaşadığım bu ve benzeri durumlar ne sıklıkta yaşanıyor, istisna mıdır yoksa değil midir sizler ne diyorsunuz neler yaşıyorsunuz?







  • Madalyonun arka yuzunden bakalım
    musterı hızmetlerı dunyanın yorucu ıslerınden bırıdır gunde 150 hatta 200 kısı ıle gorusursun halıyle kafa cok yorulur ve bundan dolayı ıse baslayan bırı cok durmaz ısten ayrılır buda sureklı yenı kan demek yenı kan kalıteyı dusurur her zaman 100 musterı temsılcısı varsa ancak 10tanesı ısını dogru yapar musterı hızmetlerınden kalıte beklemeyın yanı bıraz sansın olcak tecrubelı ıle konusacaksın gor kalıteyı o zaman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En Berbatı TURKCELL cunku musterı hızmetlerıde artık Ücretli ve çok toklar.
    Avea onlarada ulaşmak mucıze ulastın dıyelım ukala tavırlar.
    Vodafone hıc kullanmadım bende merak edıyorum
  • Turkcell kesinlikle memnun edici. Twitter üzerinden şikayet yazıp telefon numaranı verirsen onlar arıyor. Ordan yazmayıp 532'den iletişime geçersem eğer yapmak istediğim şeyi söyleyip otomatik olarak aktarması güzel bir uygulama. Profesyoneller kulübü üyesi (ücretsiz) olunca bekleme yapmadan hemen aktarıyorlar. Ayrıca müşteri hizmetleri temsilcisine bağlanmak ücretli diyorlar ama benden bu zamana kadar hiç ücret alınmadı sebebini bilmiyorum. Faturadan özellikle kontrol ediyorum. Katma değerli servisler başlığı altında hiç ücret yansıtılmadı. Ses tanıma işlemi yine güzel bir uygulama. Temsilcinin hal hatır sorması artı puan. Eğer form doldururlarsa 24-48 saat içinde mutlaka geri dönüş yapılıyor. Bence müşteri hizmetleri açısından gayet güzel uygulamaları olduğu için Turkcell iyi derim. Ama eğer profesyoneller kulübü üyesi olmasaydım bekleyeceğimi biliyorum. PROF yazıp 2222'ye göndermenizi öneririm sonuçta ücretsiz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • turkcell müşteri hizmetleri 'sizi biraz bekletebilir miyim ? ' diye sorduklarında hayır diyorum kalıyolar öyle.
    onun yerine emri vaki yapsana arkadaşım bana fırsat verme :)
  • Turkcell en iyisi.. probleminizi kesinlikle çözüyorlar.... Çözüm odaklılar.

    Avea 2 sene öncesine kadar gerçekten gerek müşteri hizmetleri olsun, gerekse çekim kalitesi olsun; berbat idi. Ama şu anda hiçbir sıkıntı yok. 2. sııraya Avea'yı koyuyorum. 2. sırada olmalarının sebebi; probleminiz ne olursa olsun muhakkak geri bildirim yapıyorlar ve kendilerine Turkcell'i örnek alıyorlar.

    Vodafone'u begenmiyorum kesinlikle.. Çevremde Vodafone kullanıp da problemi olduğunda müşteri hizmetleri ile çözen birini görmedim henüz.
  • Üç öperatörü de, bir seneden uzun süre kulandım. Defalarca tarife değişikliği, defalarca paket değişikliği yaptım. Her seferinde doğru işlem yaptılar. Hiç hatalı işlem olmadı. Sadece bir keresinde bir operatörde kurumsal hat kullanırken kasıtlı olarak yanlış faks numarası verme durumu söz konusu oldu. Müşteri hizmetleri çalışanları değerli insanlardır. Düşük ücret alıp, çok yoğun tempoda çalışırlar. Onlara saygı duyalım lütfen

    Not: Turkcell çağrı merkezini aradığınızda sizi çok pozitif karşılıyorlar. Özellikle görüşmeden sonra kendilerine puan vereceğiniz zaman. Espri yapıyorlar falan, hoş oluyor.

    YANİ BENİM MEMNUNİYET ANLAYIŞIM İŞİNİ DÜZGÜN VE HATASIZ YAPMASI, SONRADAN BAŞIMIN AĞRIMAMASIDIR.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi heathrow(+) -- 22 Nisan 2013; 19:52:23 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Demin avea mh ile gorustum.konustugum kisi o kadar
    Hizli ve kaba konusuyorki biraz yavas konusurmusunuz dedim bozuldu.haliyle bende bozuldum.tekerleme gibi konusuyordu resmen.anlamak mumkun degil.en sonunda beni ana menuye baglayin dedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeTha

    Turkcell en iyisi.. probleminizi kesinlikle çözüyorlar.... Çözüm odaklılar.

    Avea 2 sene öncesine kadar gerçekten gerek müşteri hizmetleri olsun, gerekse çekim kalitesi olsun; berbat idi. Ama şu anda hiçbir sıkıntı yok. 2. sııraya Avea'yı koyuyorum. 2. sırada olmalarının sebebi; probleminiz ne olursa olsun muhakkak geri bildirim yapıyorlar ve kendilerine Turkcell'i örnek alıyorlar.

    Vodafone'u begenmiyorum kesinlikle.. Çevremde Vodafone kullanıp da problemi olduğunda müşteri hizmetleri ile çözen birini görmedim henüz.


    Tamamına Katılıyorum
    Aynı fikirdeyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeTha

    Turkcell en iyisi.. probleminizi kesinlikle çözüyorlar.... Çözüm odaklılar.

    Avea 2 sene öncesine kadar gerçekten gerek müşteri hizmetleri olsun, gerekse çekim kalitesi olsun; berbat idi. Ama şu anda hiçbir sıkıntı yok. 2. sııraya Avea'yı koyuyorum. 2. sırada olmalarının sebebi; probleminiz ne olursa olsun muhakkak geri bildirim yapıyorlar ve kendilerine Turkcell'i örnek alıyorlar.

    Vodafone'u begenmiyorum kesinlikle.. Çevremde Vodafone kullanıp da problemi olduğunda müşteri hizmetleri ile çözen birini görmedim henüz.


    Az önce ben de vodafone ile sorunumu çözemedim ve açıkçası çok şaşırdım.
    Turkcellde çok nadir problem yaşamışımdır ve aradığımda sorun herseferinde çözülüyordu.

    Yani sistemleri hem vodafone'un yaptığı hataları yapmıyor, nadir hataları da arayınca çözüyorlar.
    Bugün anladım ki ucuz etin yahnisi yavan




  • avea kullaniyorum ve gercekten cok memnunum.

    Bende mh yi arama diye bir olay yok. Kafama en ufak bir sey takildiginda twitter uzerinden avea destek profiline direkt mesaj atiyorum en gec 1 saat icinde ariyorlar.
    Bir keresinde gece 1 de mesaj attim sabah ararlar diye dusundum teli kapatip uyudum. Sabah bi actim teli gece 2 de megersem aramislar beni
    Vodafone aktif kullanmadim tam bilemem ancak tcell kullandigimda hal hatir sormazlardi aveada oncelikle nasilsiniz diye diyaloga basliyorlar. Sordugum her soruya eksiksiz ve kibarca yanit veriyorlar. E bir musteri daha ne ister? Hizlilar, kibarlar, bilgililer ve bu hizmetide ucuz bir para karsiliginda ariyorum. Yani illa kalite icin pahali olmasi gerekmiyormus. Iyiki milletin lafina aldanip tcell de kalmamisim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün en son Turkcell müşteri hizmetlerini aradım. Temsilci ben sorunu anlattıktan sonra, tamam hemen bakalım bu arada nasılsınız dedi. Diğer operatörleri bilmyorumda Turkcell'i örnek aldığı kesin. Bakınız sesli tanıma sistemi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birkaç ay önce online işlemler aracılığıyla gece yarısı saat 01:00 civarında bir sorunumu mesajla Avea'ya ilettim, iki üç günde arayacaklarını düşünerek. Ancak daha sabah saat 08:00'de Avea'nın iletim için dönmesi epey garibime ve hoşuma gitti. Sorunumu etraflıca dinleyip kayıt altına aldılar. Yalnız sorunun çözümüyle ilgili hala dönüş yapılmadığını da eklemek isterim
  • Turkcell'de bekleme yok bişey yok.
    Vodafone'a geçtim baya bekletiyorlar.
  • Müşteri hizmetleri konusunda bana göre Turkcell açık ara önde diğerlerine göre.
    Hem sorunu çözme açısından , hemde verdikleri hizmet açısından çözüme ulaşana kadar sizinle ilgileniyorlar ve Turkcell için abonenin önemli olduğunu size her aşamada hissettiriyorlar.
  • Vodafone MH lerinden örnek:

    Bir çogunuz duymuştur.20 ay kadar önce HTC Wildfire S kampanyasından faydalandım.Tarifem 1000 Dk Kamu ve ücreti de 29 TL.ayrıca 360 TL kartla ödedim.12. aydan sonra ise ayrıca aylık 10 TL ödemem olacaktı.Yani cihaz bana 240TL+(12x10) 120 TL= 360 TL ye gelmiş olacak ve bende 24 ay sabit (29 TL ) den aylık 1000 DK her yöne konuşacaktım.
    Gel gelelim 6. aydan sonra (hiçbir extra olmadan)faturam 56 TL gelmeye başladı.İşte bu noktadan sonra MH lerinin kalitesi ortaya çıkmakta.
    İlk 2 ay benim itirazım ve MH yetkilisinin de bana itirazı ile geçti(en az 9-10 görüşma).
    Sonrasın da nasıl olduysa bir MH yetkilisi beni anladı ve ancak bir aylık 10 TL iade ve ondan sonra ki aylar içinde 31 TL + 10 TL olmak üzere 41 TL lik fatura için not aldı.Dediği gibi 1 ay 41-10 (iade edilen 10 TL) =31 TL geldi.Ancak daha sonra ki aylar eski tas eski hamam,yani 56-56 TL gelmeye başladı.Tekrar 6-7 MH yetkilisi ile görüşme ve onların çeşitli, atraksiyonları sonrasında laf anlayıp dinleyen 1 yetkili,tekrar 10 TL iade ve yine sonra ki dönemler şişkin fatura.Bu şekilde 3 parti tanımlayabilirim.Şimdi yine %& tL gelmekte ama benim de sabrım bitti,paşa paşa 15 TL haracımı ödüyorum . Napim Dr. vermekten iyidir.Ancak temmuz da özgür kalınca,bir daha mı Vodafone ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi incele -- 23 Nisan 2013; 23:01:39 >




  • Vdfn son derece berbat, kayit acmaya bile direniyorlar. Geri donus haftalari bulabiliyor ve sonuç sifir.
    Turkcelde sorun çözme gayet basarili, isi bilmeyenler tek-tuk cikabiliyor. Yalniz, twitter'daki elemani pek bi umursamaz geldi bana. Daha once iletilerime cevap verilmedi bir çok kez. Twitter'daki elemani m.h'ye sikayet ettgimde de, onlar icin bisi yapamiyoruz denmesi ayri bi acayiplik.
    Avea ile daha once gorsumelerimde vdfndan cok daha iyi olduklarini soylebilirim. Mesela konusma kesilirse temsilci kendi ariyor. Bazen sinirli olanlar denk gelse de vdfndan kat be kat iyi bence.
    Yani bana gore iyiden kötuye dogru: 1. Turkcell, 2. Avea 3. Vdfn

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turkcel musterısıne verdıgı degerı calısanlarınada verse cok ıyı olcak ama malesef yapmıyor bunu turkcelde calısan arkadasların ısı gercekten zok Allah yardımcıları olsun gercı hepsı oyle sayılır az ucret yogun ıs temposunda performans beklıyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turkcell, iyi...
  • Kendi konuma hort olacak ama, yeni konu açmaktan iyidir

    Yaklaşık bir hafta önce Vodafone'dan Turkcell'e geçtim. İlk operatörüm olan Turkcell'e 11 yıllık aradan sonra dönmüş oldum.
    Bu 11 yılın 9'unda Avea, son 2 yılında ise Vodafone kullandım

    En uzun süre kullandığım Avea müşteri hizmetlerinden genel olarak memnundum. Ufak tefek sorunları saymazsak sorunlarımı giderdiler, yaklaşımları iyiydi

    Vodafone müşteri hizmetlerinden genel olarak memnun değildim, sorunlarım çoğunlukla çözülmezdi, derdimi yeterince anlatmakta zorlanırdım. Ama haksızlık olmasın, arada iyi işler çıkartıklarını da eklemek zorundayım.

    Turkcell müşteri hizmetleriyle yıllar sonra ilk görüşmemi gerçekleştirdim, sorunum çözüldü, telefonu kapatırken "Kendinize iyi bakın efendim" demeleri hoş bir yaklaşımdı.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.