Şimdi Ara

Müşteri merkezli “Vodafone’la Oldu Bilin” dönemi başladı: 4.5G hızı 2 kat arttı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
1.081
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Müşteri merkezli “Vodafone’la Oldu Bilin” dönemi başladı: 4.5G hızı 2 kat arttı
    Dijital dönüşüm ve müşteri memnuniyeti alanında çalışmalarını genişleten Vodafone, müşterilerine daha iyi bir deneyim sunmak için başlattığı yeni dönemin detaylarını paylaştı. “Vodafone’la Oldu Bilin” mottosuyla hayata geçirilen yeni dönemde Vodafone, harcamaların kontrol altında tutulması, bol avantaj sunulması, 7/24 hizmet verilmesi ve memnuniyet konularında müşterilerinin yanında olacak.



    Vodafone'da yeni dönem



    Son dört yılda 500’den fazla iyileştirme aksiyonuyla müşteri memnuniyetinde önemli adımlar atan Vodafone, bu süreçte müşterilerinden aldığı geri bildirimlerle yüzde 32 puanlık bir artış sağladı. Tavsiye edilme oranındaki yüzde 57’lik yükseliş, şirketin müşteri odaklı stratejisinin başarısını gözler önüne seriyor.



    Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, bu dönüşümü şu sözlerle ifade etti:



    Müşteri merkezli “Vodafone’la Oldu Bilin” dönemi başladı: 4.5G hızı 2 kat arttı
    Müşteri deneyiminin, tek başına ele alınabilecek bir olgu olmadığının, müşteri-çalışan-ekosistem üçlüsünün bir bileşeni olduğunun farkındayız. Bu bilinçle, yaklaşık 4 yıl önce, müşterilerimize rastlantılarla dolu belirsiz bir deneyim yerine, onların ihtiyaç ve beklentilerini karşılayan, üzerine düşünülmüş ve hatırlanan deneyimler sunabilmek için harekete geçtik."



    "Süreç içinde şirket çapında irili ufaklı 500’den fazla iyileşme aksiyonunu hayata geçirdik... Artık, rahatlıkla, müşterilerimiz için Vodafone’da yeni bir dönem başlıyor, diyebiliriz. Tüm bu yaptıklarımızın ışığında, müşterilerimize Vodafone olarak iyi bir deneyim yaşatacağımızın, yaşatamadığımız herhangi bir senaryoda ise bunu telafi edeceğimizin sözünü veriyoruz.



    4.5G hızında iki kat artış



    Şirket, altyapı yatırımlarını da büyütüyor. İstanbul, Ankara ve Kocaeli gibi yoğun şehirlerde 4.5G hızını iki kat artıran Vodafone, internet bağlantı gecikme sürelerini yüzde 36 oranında azalttı. Bu yatırımlar sayesinde internet hızındaki yavaşlama ve kapsama alanı sorunları yaşayan müşteri sayısı yüzde 25 oranında düştü. Ayrıca konuşma kalitesinde problem yaşayan müşteri sayısında yüzde 30 iyileşme sağlanırken çağrı merkezine gelen mobil şebeke kaynaklı aylık şikâyet kaydı oranı ise geçen yıla kıyasla yüzde 65 azaldı.



    Bunların yanı sıra Vodafone, mağazalarını birer teknoloji deneyim merkezine dönüştürüyor. Şirketin "Akıllı Asistanım" adını verdiği yapay zeka çözümü, müşterilere saniyeler içinde destek sunuyor. Ayrıca, mağazalarda müşterilerle empati kurabilen ve çözüm odaklı hizmet veren ekiplerin yetkinlikleri artırıldı.



    Vodafone içi devirlerde yeni süreç



    Müşteri merkezli “Vodafone’la Oldu Bilin” dönemi başladı: 4.5G hızı 2 kat arttı
    Vodafone’lu bir müşterinin bir diğer Vodafone müşterisine hattını devretmesini kapsayan Vodafone içi devir sürecinde de yeniliğe giden Vodafone, devreden ve devralan kişilerin aynı mağazada bulunma zorunluluğunu kaldırdı. Vodafone, ek olarak bu devir işlemlerinde müşterilerinden kampanya erken çıkış bedelini de almıyor.



    Otomasyonla 731 bin saatlik süreç dijitalleşti



    Vodafone, müşteri hizmetleri deneyimini artırmak için yaklaşık 4 yıl önce başlattığı robotik süreç otomasyonu yolculuğunda 265’in üzerinde süreç tasarladı. Bu otomasyon sayesinde, 731 bin saatlik süreci yapay zeka destekli otomasyon aksiyonlarıyla dijitalleştirdi ve çözüm sürelerini kısalttı. Bu sayede, müşterilerin talep ve şikâyetleri daha hızlı çözüme kavuşturularak, müşterilere 300 bin saati aşkın zaman tasarrufu sağlandı. 



    Her ay 14 milyon müşteriye anlık bildirim gidiyor



    Vodafone, analitik tahminleme modelleri sayesinde, müşterilerine, şebeke deneyiminden yurtdışı kullanım önerilerine, aşım uyarılarından fatura hatırlatmalarına kadar ihtiyaç duyabilecekleri her konuda destek oluyor. Her ay 14 milyon müşteriye anlık bildirim ve SMS, 6 milyon müşteriye TOBi konuşma balonu ile ulaşan Vodafone, geliştirdiği dil modelleri sayesinde müşterilerin ne dediğini anlayarak onlara en uygun çözümü sunuyor.



    “Vodafone’la Oldu Bilin” dönemi başladı



    Vodafone, müşteri memnuniyetinde “Vodafone’la Oldu Bilin” mottosuyla yeni bir dönem başlattı. Müşterilerine iyi bir deneyim yaşatacağının, yaşatamadığı durumda ise bunu telafi edeceğinin sözünü veren Vodafone, harcamaların kontrol altında tutulması, bol avantaj sunulması, 7/24 hizmet verilmesi ve memnuniyet sağlanması konularında müşterilerinin yanında duruyor. Şirket, müşterilerine harcamalarını kontrol altında tutacağı çözümler ve bütçe dostu teklifler sunuyor; sağladığı avantajlarla gönüllerini kazanıyor; problemlerini ilk temasta çözüyor; vaat ettiği deneyimi yaşatamazsa bunu telafi ediyor.



    Aşım bedeli bir defaya mahsus iade ediliyor



    Vodafone, memnuniyet vaadi kapsamında, müşterilerinin aşım yapmasını önleyecek, yapsa da bunu telafi edecek aksiyonlar alıyor. Müşterinin tarifesi %80 ve %100’üne geldiğinde “ASIMUYARI” başlığıyla bilgilendirici SMS’ler gönderen Vodafone, tarifenin %100’ünün kullanıldığı durumda telefon ekranının tamamını kaplayan bir bilgilendirme mesajı iletiyor. Yanımda uygulamasının içindeki kişisel dijital asistan TOBi kalan kullanımlarla ilgili proaktif hatırlatmalar yapıyor. Ayrıca müşteriler, tarifesi %80’ine geldiği zaman otomatik olarak Aşım Uyarı Servisi’nden ücretsiz bilgilendirme araması alabiliyor. Tüm bilgilendirmelere rağmen farkında olmadan aşım yapılması durumunda ise 1.000 TL’ye kadar olan aşım ücreti bir defaya mahsus olmak üzere müşteriye tüm kanallardan iade ediliyor. Aşım iade hizmeti, sadece yurtiçi kullanımlarını kapsıyor.









  • Türk Telekom'da iken hiç spam arama gelmezdi, aynı numara ile Vodafone'a geçtiğim günden beri günde 3-5 spam arama geliyor. Ayrıca Türk Telekom'un yarısı kadar bile çekmiyor. Gerçi ülkede hem kablolu, hem kablosuz altyapının bu kadar berbat olmasının baş sorumlusudur Türk Telekom ama o baş sorumlular bile Vodafone'dan 10 kat daha iyi maalesef...
  • Cekim gücü berbat İnternet hızı düşük. Müsteri iletisimi daha da kötü. Digerlerinin bunlardan aşağı kalan yanı yok ama vodafone en kötüsü sanırım.
  • HIZ 5 MBPS den 10 Mbps ye çıktı yalan yok



    Bursa için Ping Turkcell den daha düşük Müşteri merkezli “Vodafone’la Oldu Bilin” dönemi başladı: 4.5G hızı 2 kat arttı 

    Türktelekoma yanaşamıyorlar o ayrı ping 14 Ler de geziyor .

  • Bireysel tarife yüklemelerde de fiyatlar baya artmış.
  • Bu okudugum şeyin bir reklam olduğunu belirten not nerede? Aradim bulamadim ben rica etsem bana gosterebilir mi biri?
  • Biz de yedik bilin
  • Ağzı olan konuşuyor
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Vodafone spam aramaları noldu? Bu operatöre geçtim geçeli spam ve reklam aramaları tavan yaptı, kişisel verilerimizi kimlerle paylaşıyorsunuz açıklayın
  • Her müşteri temsilcisi farklı bilgi iletiyor. Sinir bozucu.
  • Türk Telekom'da iken hiç spam arama gelmezdi, aynı numara ile Vodafone'a geçtiğim günden beri günde 3-5 spam arama geliyor. Ayrıca Türk Telekom'un yarısı kadar bile çekmiyor. Gerçi ülkede hem kablolu, hem kablosuz altyapının bu kadar berbat olmasının baş sorumlusudur Türk Telekom ama o baş sorumlular bile Vodafone'dan 10 kat daha iyi maalesef...
  • Mottosuymu?..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ssbrutality -- 7 Aralık 2024; 13:51:49 >
  • &quot;&#231;ağrı merkezine gelen mobil şebeke kaynaklı aylık şik&#226;yet kaydı oranı ise ge&#231;en yıla kıyasla y&#252;zde 65 azaldı.&quot;
    &#199;&#252;nk&#252; aramaktan bezdik. Internet &#231;ok yavaş, yolda giderken telefon ile konuşuyorsanız bir anda hat d&#252;şer. Tekrar ararsınız. Evde bir odada iyi &#231;ekerken diğer odalarda &#231;ekmez. M&#252;şteri hizmetlerine bağlanmak işkence olduğu ve aramaktan bıktığım i&#231;in arayıp arıza kaydı a&#231;mıyorum. T&#252;m bunları T&#252;rkiye'nin 4.b&#252;y&#252;k şehri olan Bursa i&#231;in ve Nil&#252;fer &#246;zelinde yazıyorum. Gelmişler Kocaeli'ne yoğun şehir demişler. Bursa'dan temiz 1milyon daha az n&#252;fusu olan şehirde sıkıntı &#231;&#246;zm&#252;şler. Neyse yine sinir oldum. Se&#231;enekte yok lanet &#252;lkede.
  • Türkiye’nin ikinci büyük havaalanı olan Sabiha Gökçen Uluslararası havaalanına da baz istasyonu koyma planları var mıymış bari? Ülkenin en yoğun yerlerinden birinde 4G 2-3 diş ancak çekiyor, çekse de oradaki binlerce insanın o şebekeye bağlanması ile internete girilmeyecek hızlarla şebekeye bağlanıyorsunuz. Sonuç olarak uçağınız rötar yaparsa ve hattınız Vodafone ise o sürede duvarı izleyebilirsiniz…

    Bu arada çok müşteri odaklıyız diyorlarsa herkese durma özelliği hediye edebilirler, yok ekranı kaplayan uyarı yok bir kere para iadesi falan çok saçma çözümler. Turkcell geçen herkese 2025 sonuna kadar durma özelliği verdi (hala da alınıyordur sanırım) o bile bu kadar reklam yapmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 55superx -- 7 Aralık 2024; 15:54:0 >
  • Aynen aynen, 4,5G iki kart artıp, oldu 9G. Uçuyor resmen. İstanbul’un göbeği sayılacak birçok noktada 3G ye düşüyor bazı konumlarda.
  • En iyisi tcell deniyor da ben tcell'den bile memnun değilim
  • Şehrin göbeğinde bırak 4,5G'yi, Google'da arama bile yapamıyorum. 3G hızında bile bağlanamıyorum yani. Dalga geçmeyin hocam insanlarla. Türk Telekom bile yatırım yaparken Vodafone yıllardır yerinde sayıyor, hiçbir yatırımı yok Türkiye'ye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulduren -- 7 Aralık 2024; 19:14:6 >
  • Tam tersi benim olduğum yerlerde düşüş var yine, ama bu sefer taşımayacağım.

    Önce den de böyle dedim ve gittim taşıyıp sınırsız tarife den oldum, şimdi yeniden aldım sınırsız tarifeyi, 5G gelene kadar ve de sınırsız tarifeler çoğalana kadar ayrılmak gibi de bir niyetim yok.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Bizim köyümüz ve etrafında VODAFONE şebekesi yok.
    Defalarca bildirdim, aradım icraat yok
    Kısaca vf'dan bana hayır yok.
    Türk Telekom ve Turkcell ile devam.
  • DeepestSea kullanıcısına yanıt

    Turkcell de kötü bence. Hiçbiri iyi değil hatta bence ama kıyas yaparsam yine en iyisi Türk Telekom gibi.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.