Şimdi Ara

n11 sahtekarlara destek veriyor (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
331
Cevap
6
Favori
25.811
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
228 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aynı sahtekar zihniyet memleketinden gelsin.com da son kullanma tarihi geçmiş ve içi kelebeklenmiş ve bir kısmınında kullanım tarihleri bandrolü sökülmüş baharatlar göndermişlerdi bana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yasalar eksikse / Uygulanmazsa / bu gibi firmalardan daha çook çıkar. Yani konu sahibinin yazdığı olay bile bir dolandırıcılık.



    Mesela konu sahibi bu olayı ekran görüntüleriyle bimere iletse, bimer gerekli bakanlıklara bu konuyu ulaştırsa ve bunun sonucunda n11 e 10 bin lira vs ceza kesilse + buna benzer her olayda ceza x1.5 kat artsa ve bunu bir yerde yayınlasa; işte bu hafta şu nedenden dolayı ceza kesilen firmalar şeklinde halka arz etse, n11 bir daha böyle bir olaya tenezzül edebilir mi? Etmez.



    Ama bunu yaptıracak yasa var mı yok mu bunu bile bilmiyoruz.



    E ticaret o kadar genişlemişken bakanlık e ticaretle ilgili bir site yapmalı, oraya kamu spotları koymalı, haklarımızı yazmalı, şikayetlerimizi almalı vs ama nerde bizim bakanlarda bu düşünce.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TinyAngel -- 14 Temmuz 2017; 1:4:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TinyAngel kullanıcısına yanıt
    Bakanlar yeni vergiler cikartmakla mesgul.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mutfak tv si için uydu alıcısı bakıyordum. n11 de bir ürün beğendim fiyatı makul geldi sonra birden jeton düştü kaşınma ümit dertsiz başına dert mi arıyorsun dedim biraz daha araştırıp aynı ürünü aynı fiyata gg den bulup oradan sipariş geçtim.

    şuana dek bir çok kez n11 i tercih ettim ve henüz hiç sorun yaşamadım ama buradaki mağduriyet konularını o kadar sık görüyorum ki resmen soğudum siteden. bir gün ben de bu mağdurlar arasına katılmamak adına çok mecbur kalmadıkça asla tercih etmiyorum n11 isimli tek amacı kar etmek olan firmayı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zetzetto

    N11'den sahte olduğundan şüphelendiğim halde merak edip lacoste polo t-shirt almıştım , alır almaz sahte olduğunu anladım ve iade ettim.
    Şimdi sorun şurada başlıyor, birincisi iade ettiğim için o ürüne yada mağazaya yorum yapamıyorum yani başkalarının da sahte mal alıp mağdur olmasını engellememe fırsat vermiyor, ikinciside; defalarca canlı yardım, e-mail ile bildirmeme rağmen hatta belki telefon ile bile görüştüm yanlış hatırlamıyorsam , mağzaya hiçbirşey yapmadılar ve yıllarca sahte lacoste ürün satmaya devam etti bu mağaza, halbuki insanlar n11'in %100 Orjinal ürün garantisi logosuna güvenerek oradan alışveriş yapıyorlar, böylece n11 doğrudan bu işten sorumlu oluyor ve sahte ürün satıcısı kadar suça ortak oluyor.

    Aynen hocam bende almıştım ve mağdur oldum elimde patladı..özellikle limon outlet ve backdoorium diye 2 mağaza var. Danışıklı dövüşen birbirini tanıyan yardımcı olan ama müşteri şikayeti olunca tanımazdan gelen 2 çakmacı firma. N11 in tek yaptığı memnun değilseniz iade sürecindeyse iade edin demesidir. N11'de nede olsa Doğuş grubunun bi parçası,şaşırtmadı yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • faruk321 kullanıcısına yanıt
    Mesele de o zaten , sorun yaşadığında , garantör n11 in seni yüzüstü bırakması :) ,robot müşteri hizmetiyle karşılaşman.
  • N11 denen siteden ne zaman alışveriş yapmaya kalksam hep aklıma yorumlar geliyor ve vazgeçiyorum.

    Bu zamana kadar sayısız alışveriş yaptım internet üzerinden ama hep bilindik sitelerden aldım ürünlerimi ve kafam ağrımadı.

    Mesela televizyon aldınız bilindik bir kurumsal x sitesinden sorun çıktığında karşınızda bir muhattap bulursunuz derdinizi anlatırsınız ama N11 de öyle bir durum yok.

    N11 de ürün satıldıysa iş bitmiştir müşteri memnuniyeti yoktur muhattap yoktur olsa bile size bir sürü copy paste yaparlar.

    Bakın siteden ürün almadan sadece buradaki yorumlarla olayı özetledim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11 zararlı haşerelerin yuvalandığı bir bataklık gibi..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba sidar2000,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com

    Merhaba n11,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmanızı istemeyiz. İrtibat bilginizi, pılınızı pırtınızı toplayarak batmanız halinde ilgili kişiler en iyi dileklerinin kabul olduğunu görmüş olacaklardır.

    Hümiyettin
  • MüdavimBey kullanıcısına yanıt


    Dediğinize %100 katılıyorum. Kupon mevzusu uzadığından beri,satıcılar tamda kupon bedeli kadar fiyatlarına ekliyorlar uyanıklar. Geçen tv aldım 3850tl ye ne hikmetse aynı ürün 4150 tl şimdi söyleyin ne önemi kaldı o kuponun...
  • Madem bu kadar çok kişi şikayetçi bu konuyu google "n11" aramasında ilk sırada çıkarmaya çalışalım.
  • N11 kadar rezalet bir site yok 10 Gün kargo evime gelmez irtibat kuruyorum ses yok sonra para iadesi olur sonuç olarak kuponlarımıda iptal edip telafi yapmadılar.

    Bir daha n11 kullanmam ve tanıdıklarım herkese bu rezaletleri anlatacağım müşteri yoksa n11'de yok satıcılarda yok sizde yoksunuz yeter!

    Bu gidişle yakında batarsınız gittigidiyor çakması bir siteden ne beklenir ki hepsiburada Cuma günü sipariş verdim 16:32'de ertesi gün Bayram arifesinde aras kargo getirdi.

    Mesela yorum yazarken N11 kelimesini kullanamıyorsunuz çünkü kendileri bir melek

    Beni mağdur eden n11'in konusu kimse alışveriş yapmasın batsınlarda kurtulalım.

    https://forum.donanimhaber.com/n11-surat-mng-rezilligi--127213263#127213263




  • Beocan B kullanıcısına yanıt
    Aliexpress veya Amazon'dan sipariş veririm tüketici odaklı siteler her zaman kazanır.

    Adamlar Çin'den , Amerika'dan , Almanya'dan ürün gönderir sorun çıkmaz veya çıkarsa iade yapılır ama bizim Türkler bir alışveriş sitesini düzgün yapamıyor ve firma odaklı oluyor.

    Anlamadıkları konu firmalara ve n11'e para kazandıran tüketicidir bunu halen anlamadılar ben sen müşteriler olmasa firma komisyon vermeyi çok mu ister hayır oda gider başka siteye N11 Bizim için artık bitmiştir.D&R bile olumsuz yorum gelmesine rağmen düzelmiş durumda siz iyice çuvalladınız bu konularda N11'den alışveriş yapacağıma giderim esnaf dükkanına 3-5 lira fazla veririm genede N11'den alışveriş yapmam!

    bkz:https://forum.donanimhaber.com/n11-surat-mng-rezilligi--127213263#127213263



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NitroNos -- 14 Temmuz 2017; 5:9:59 >




  • Kendimde w10 cd key aldım orjinal kullanmak için güya fakat ne oldu sanırsın KEY SAHTE ÇIKTI ve giden 40tl :)
  • N11 den bende ara sıra alışveriş yapıyorum



    Geçen hafta pazartesi günü xiaomi nin 20000 mAh lık portatif şarj cihazını aldım. Cuma gününe kadar bekledim bir kıpırdanma yok.



    Cuma günü bi numara aradı açtım tlfonu. Aldığınız ürünün şarj girişi bozuk o yüzden göndermiyoruz o ürünü, iptal edin dedi. Bende ettim



    Arada böyle duyarlı satıcılarda çıkıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burayı sikayetvar.com mu sandınız? n11
  • n11 müşteriye destek konusunda sıkıntılı. acil olan bi ihtiyaç için sipariş verecektim. satıcının biri 30 dakika içinde kargoda diye ibare koymuş. sipariş verdim. mesaj da attım kargolanır mı hemen diye evet dediler. akşam baktım ki çıkmamış. tekrar mesaj attım yok işte kargo sisteminde sıkıntı oldu yarın sabah mutlaka çıkacak dediler. ok dedim. sabah baktım yine ses yok. tekrar mesaj attım. neymiş efendim ürünü temin edemiyorlarmış bayramdan sonra göndereceklermiş. siparişi iptal edip başka yerden aldım tabi.
    şimdi burada n11'in suçu ne diyeceksiniz. anlatayım.
    siparişi iptal ettikten sonra n11 müşteri hizmetlerine bağlandım. böyle bi olay oldu satıcı hakkında yorum yapmak istiyorum dedim. yapamazsınız dediler. böyle bi saçmalık olabilir mi? satıcı beni mağdur etmiş elbette yorum yapma hakkım olmalı.

    bi defasında da bonus puanları ile alıp yasal iade süresi içinde iade ettiğim bi üründe bonus iadesini yapmadılar. yok kampanya bitmiş de bilmem ne olmuş diye 40 takla attılar.

    artık çok mecbur kalmadıkça alışveriş yapmıyorum buradan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi srvngrc -- 14 Temmuz 2017; 9:36:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NitroNos

    Aliexpress veya Amazon'dan sipariş veririm tüketici odaklı siteler her zaman kazanır.

    Adamlar Çin'den , Amerika'dan , Almanya'dan ürün gönderir sorun çıkmaz veya çıkarsa iade yapılır ama bizim Türkler bir alışveriş sitesini düzgün yapamıyor ve firma odaklı oluyor.

    Anlamadıkları konu firmalara ve n11'e para kazandıran tüketicidir bunu halen anlamadılar ben sen müşteriler olmasa firma komisyon vermeyi çok mu ister hayır oda gider başka siteye N11 Bizim için artık bitmiştir.D&R bile olumsuz yorum gelmesine rağmen düzelmiş durumda siz iyice çuvalladınız bu konularda N11'den alışveriş yapacağıma giderim esnaf dükkanına 3-5 lira fazla veririm genede N11'den alışveriş yapmam!

    bkz:https://forum.donanimhaber.com/n11-surat-mng-rezilligi--127213263#127213263

    Gittigidiyorda bir satıcı olarak gayet kullanıcı odaklı olduklarını söyleyebilirim, tavsiye ederim. Ama bu her zaman iyi bir şey değil tabiki, bazen tüketicilerde insanın suyunu çıkarabiliyor. En basitinden haziranın 25inde bir ürün sattım şanlıurfaya, 27sinde kargoya verdim. Kargo takipte de çıkıyor makbuzu da var elimde, benlik hiç bir problem yok yani. Ama adamlar kargo geldiği gün evde değillermiş, en azından kargo şirketi öyle söylüyor yani ürün mng kargonun şubesinde bekliyor.

    Bu adam 1 haftadır benim suyumu çıkardı 1 aydır gelmedi hala paramızı yediniz dolandırıcısınız sizi şikayet edicem bilmemne diye, telefondan arıyor mesaj atıyor bilmemne yapıyor gittigidiyora şikayet ediyor bi durmuyor. Adama anlatıyorum bakın böyle böyle şu şubede görünüyor, aha bu kargo takip sitesi aha bu da makbuzu ya gidin ordan alın ya da arayın konuşun halledin benle ne alakası var diye, yok anlamıyor. Abi paranı geri vereyim diyorum artık kargo parası falan bana girmiş olsun oda umrumda değil, yok 1 aydır bekliyoruz bize ürün lazım para iadesi istemiyoruz diyor.

    Gittigidiyor da bir yandan lütfen en kısa zamanda sorunu çözün diye dürtüp duruyor kafayı yiyeceğim harbi, elime alıp şanlıurfaya benim götürmemi mi istiyorlar nedir anlamadım ki arkadaş ne saçma bir iş bu. Gidip 2 dakikada şubeden alsa sorun kalmayacak, veya para iadesini kabul etse yine kabulüm ama yok, sadece baş ağrısı.




  • n11 den alışveriş yapmamın tek nedeni sürekli verdikleri indirim çekleri. Ucuz diyede bilinmedik dükkandan alışveriş yapmam.
  • n11 üzerinden verdiğim siparişi 30 dakika sonra yanlış olduğu için iptal ettim. satıcı beni arayıp: böyle yapınca oluyor mu? niye iptal ettin. neredeyse hakaret edecek.

    bir daha da kolay kolay alışveriş yapmam. amazon.com, aliexpress çok daha iyi.

    n11 birçok küçük esnafın kendini e-ticaret gurusu zannettiği bir yer olmuş. işini hakkıyla yapan satıcıları tenzih ederim.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.