Şimdi Ara

n11 sahtekarlara destek veriyor (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
331
Cevap
6
Favori
25.813
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
228 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • xd
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba despot12 ,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com

    Buna neden hala ban atılmıyor ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı mal alternatif sitelerde satılıyorsa üçe beşe bakmayın n11'i tercih etmeyin. Mal gelmiş, gelmemiş, faturası gelmiş gelmemiş sizi hiç sallamaz otomatik olarak onay verirler siparişinize. Sorun yaşadığınızda da "satıcıyla halledin biz karışmayız" diyorlar. Ulan utanmazlar siz aracı değil misiniz, komisyon almıyor musunuz, sizin sorumluluğunuz yok mu? Zamanında beni de mağdur ettiler, asla alıcının yanında durmaz, her zaman satıcıyı kollarlar.

    O yüzden ben varsa her zaman gittigidiyor ya da sahibinden'i tercih ederim. Bugüne kadar yüzlerce belki binlerce online alışverişim oldu. Gitti ya da sahibinden de 1 ya da 2 kere müşteri hizmetlerine başvurmamı gerektirecek kadar sorun yaşamışımdır, hepsinde de bana çözüm bulup hızla memnuniyet sağladılar. n11'den uzak durun. Zaten doğuş grubunun firmasından müşteri memnuniyeti anlamında ne beklenir ki, vw firmasından biliyoruz müşteri memnuniyetlerini..




  • n11 satıcıları kolluyor müşteri memnuniyeti yapmıyor

    ürünü satıcı kafasına göre bekletip bekletip REDDEDİYOR n11 mağaza puanı düşer diyor beni alakadar etmez

    n11 müşteri hizmetlerine şikayeti chat ile belirtsen de robot eleman ne gibi çözüm bulsun?
    diyecekleri aynı kalıp laflar laf güzaf

    neOnbir'den her zamanki gibi satıcıya gerekli yaptırımlar uygulanacaktır nakaratı devam devam deaaaaaameeetttt

    yaptırım uygulanan satıcı mağaza duymadım ama müşteri olarak n11'in vurdumduymazlığı had safhaya vardı
    müşteri memnun değil olamıyorrrr

    istediği kadar kampanya çek kupon veredursun n11 güven vermiyor neOnbir
  • n11 dolandırıcı olarak kullanılıyor

    gittigidiyor dolandırıcılar tarafından kullanılıyor .sahte ürün olmayan ürünler iade almayan mağazalar .sahtekar lik hep

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11 beş para etmez kesinlikle , almayın aldırmayın.

    GittiGidiyor da süper değil fakat n11 den almaktansa oradan alın derim.

    İade durumlarında GG satıcıdan çatr çatır iade ettiriyor parayı. Satıcı ne derse desin GG müşterinin yanında yer alıyor.

    Ama bu hiç sorun yaşamadığım anlamına gelmez , yer yer kötü deneyimlerimde oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İptal etmeyi düşündüğüm ürün için önce yorum yapıyorum,sonra iade ediyorum.Aynı perdeyi 3. farklı mağazadan alıyorum,rezillik diz boyu.Gelen kutu pırıl pırıl ama perdenin metal kasası yamuk!Kargoda olmuştur, diyor başka bir şey demiyor.Öyle güzel bir kutudan o mal çıkmaz kardeşim.Fizik kanununa ters.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba Assur,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com

    bekleme yapma ticari
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sarısin


    quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba despot12 ,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com

    Buna neden hala ban atılmıyor ?

    Merhaba Sarısin,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    34qc59tyq3n49vhc57
  • Çok fazla satış sayısı olan ve yüksek olumlu oy oranına sahip bir satıcıdan Kumtel vantilatör aldım kutusunu açtığında baktım adı Luxell di. Sonradan baktığımda çoğu insanın böyle sıkıntısı olduğunu öğrendim, şahsen ben beklemek istemediğimden dolayı ürünü elimde tutmayı tercih ettim. Ürün halen satılmakta bu adrestehttp://urun.n11.com/vantilator/kumtel-ktf-285-16-3-kademeli-vantilator-P116643094 yazık yani
  • Ben de aldığım bir ürüne yorumda bulundum, paketleme kötüydü filan diye. İki gün sonra, yani Salı günü, beni aradı mağaza sahibi. Bir sitemler ediyor aman allahım. Neymiş efendim ben böyle kötü yorum yapınca ürün satamıyorlarmış. Eğer beğenmediyseniz paketlemeyi geri gönderin iyi bir kutu yapar gönderirim filan dedi. Ama saçma sapan poşete değil de kutuya koyarsa fiyatı da 75'ten 100'e çıkarırmış falan filan.. Lanet olsun o yoruma dedim en sonunda.
    Mağazalara yorum için müşteriyi geri arama olanağını vermeniz hata.
  • Türm firmalarda var bu türkiyedeki Müşteri şikayetçi olana dek yardımcı olmuyorlar sorunu çözmüyorlar mahkemeye gidince yada böyle ifşa edince lütfen numaranızı verin hemen sorunu çözelim diyorlar (yukarda da gördüm) buna çok kızıyorım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rambocuk -- 14 Temmuz 2017; 15:2:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11 pismanliktir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11 sahtekardır. Hukuki olarak her türlü sorumluluk bana aittir@n11
  • yazık 2 3 tane ergen burda büyük firmayı kötülüyor. Firma size karşı dava açsa sonuna kadar haklı.

    Konu sahibine demiyorum yanlış anlaşılmasın o mağdur olmuş ayrı mesele.
  • N11'deki bir satıcıdan ayakkabı aldım. Yanlış renk geldi, geri gönderdim. Sonrasında doğru renk geldi ama defoluydu bu kez de iade ettim. Mağaza 1 kuruş kazanmadığı gibi 4 kez kargo parası ödedi ve iptale itiraz etmedi. Bu kadar sorunlu bir alışverişte (1 değişim, 1 iptal, 4 kargo) mağaza itiraz edip iadeyi kabul etmeseydi N11 kimden yana olurdu bilmiyorum.

    Yaptığım bir değişimde de N11'e hiç bildirimde bulunmadan ürünü satıcıya yolladım. Satıcı yeni ürünü yollamasa elimde hiçbir şey yok. Bu alışveriş de doğru ürünün tarafıma yollanmasıyla sorunsuz tamamlandı.

    Bunların dışında 2 adet daha değişim işlemim oldu ve sıkıntı olmadı.

    Anlatmak istediğim, satıcıyla baş başasınız. Doğru satıcı ile alışveriş yapmaya dikkat edin, büyük ihtimalle sorun yaşamazsınız. N11'den mucize beklemeyin. Müşteri hizmetleri sorun çözme konusunda maalesef başarılı değil.

    Edit: İptal ve iadeler konusunda yorum yapılamıyor olması N11'in imajını zaten kafadan zedeliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Nautilus- -- 14 Temmuz 2017; 16:1:24 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşım galaxy nexus kullanıyor (evet 5 senelik oldu nerdeyse)



    Orjinal diye batarya kapağı aldı SAHTE ÇIKTI

    Orjinal diye batarya aldı SAHTE ÇIKTI.



    N11 den gün gün uzaklaşıyorum...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • burnaldinho B kullanıcısına yanıt
    O kişi evde yoksa o onun sorunudur.Kesinlikle para iadesi yapmayın.

    Siz iade yaptığınızda gidip ürünüde alırsa ne yapacaksınız ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NitroNos -- 14 Temmuz 2017; 16:38:16 >
  • Görüyorum ki bu başlığa ilk cevap yazan yine n11'in kendisi. Bu da bot kullandıklarını göstetiyor. Zaten içerik direkt copy paste.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • silmekle alışveriş yapmamakla bir yere kadar.. şikayet edelim..olumsuz yorumu yayınlamamak ne hadlerine? amazon niye dünya devi işte bu yüzden. her yorumu yayınlıyor, alışveriş yapanların yorumlarına da onaylanış ibaresi düşüyor.. hb nin de mi vardı olumsuz yorum yayınlamama olayı? sır şuraya yorum yazanlar şikayet etse o bile yeter.. bimer mi rekabet kurulu mu nereye şikayet ediyoruz?
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.