Şimdi Ara

n11 sahtekarlara destek veriyor (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
331
Cevap
6
Favori
25.802
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
228 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İşin garip tarafı bu kadar kötü eleştiriye ve mağduriyete rağmen kendilerine çeki düzen vermek adına hiç bir şey yapmamaları. Elin gavuru (amazon) bunların 5 günde gönderemediği ürünü 4 günde kapıya teslim ediyor; hemide okyanus ötesinden, kıtalar arası...
  • maniQueDepresif kullanıcısına yanıt
    olayın duyarlılıkla alakası yok. adam kendi iptal etseydi mağaza puanı düşecekti o yüzden senin iptal etmeni istemiş. büyük ihtimalle ürün elinde yoktu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reco. -- 14 Temmuz 2017; 10:45:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzer sorun benim başıma da geldi. memnuniyet yüzdesine dikkat etmeden sipariş verdiğim bir satıcıdan teşhir ürünü geldi. Ptt kargo ile göndermiş. Kutu geldiğinde tanınmayacak haldeydi. Ezilmiş, yırtılmış vs. İçinden çıkan üründe çizik vardı ve hafif vuruk izleri de vardı. Evde olmadığımdan bizimkiler kabul etmiş. Geri gönderdim, satıcı teslim almadı. Bana gelmedi diye yalan söyledi. Kargo ile ispatladım. Sonra kafasına göre geri göndermiş. Niye gönderdin dedim, parasını yatırın diye cevap yazdı. Kargo parasını ben verip tekrar geri gönderdim. Yine teslim almamış. Ürün bana geri geldi. Bu sefer ben de teslim almadım. Sinir, stres, verdiğim kargo parası n11 hakkındaki düşüncemi fazlasıyla değiştirdi. Tüm bunları müşteri temsilcisine yazdım. Ürün sayfasında satıcıya yorum yazdım, sahtekar yanaşmayın diye. Fakat gayet pişkin sorun ne diyor, çakacaksın azının üstüne tokadı utanmazın. En son yorumda ürünü gönderdim, bir daha geri gönderme yazdım. N11 bu olanları görüp bildiği halde satıcı halen devam ediyor. İlgileneceğiz dediler, 1 hafta filan kapalı kaldı mağazası, sonra tekrar açıldı. memnuniyet oranlarına çok dikkat edin. O gün aceleye geldi, siparişi bizimkiler seçmişti, incelemeden hemen ödeme yaptım. Sonradan geç gönderince fark ettim. Fakat iş işten geçmişti.




  • maniQueDepresif kullanıcısına yanıt
    Hocam o sizi düşündüğünden değil, ürün elinde kalmamış adamın. Muhtemelen tekrarda bulamamış sizin iptal etmenizi beklemiş. Sizde iptal etmeyince sizi arayıp bahane uydurmuşlar.

    Kendileri iptal ederse mAğaza puanı düşüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • n11 gittigidiyor hepsiburada hepsinde aynı olay mevcut zaten.
    tükeyici haklarını koruma diye birşey yok tek amaçları kar peşinde olan alışveriş yapmanızı önermediğim siteler.
  • başlık için teşekkürler, bunun adı dolandırıcılıktır. adam parasını vermiş, farklı ürün gelmiş bu satışı yapan n11 ise sesini çıkartmamış. koca firmalara güvenemedikten sonra insan türkiye'den online bir şey almaya çekiniyor.
  • hepsiburada da olumsuz yorumları yayınlamıyor artık
  • Alabildiğim her ürünü aliexpres'ten alıyorum. Evet biraz beklemek gerekiyor ama onlarca alışverişimde "SIFIR" sorun yaşadım.

    Bu arada buraya copy+paste cevap yazan N11'i fiziki bir kişi felan sanmayın sakın. Bildiğiniz otomatik cevap sistemi o, N11 yazısını görünce hemen aynı metni yapıştırıyor cevaba.

    Bir de bunların müşteri hizmetlerinin sorun çözdüğü yok, sakın kanmayın, dinliyor, dinliyor, biz size dönelim diyorlar, sonra haftalar geçiyor dönen yok.

    Satıcı puanları da yalan, girip bakın, onlarca olumsuz yorumu bulunan satıcıların bile %90 puanı var. Nasıl oluyor bu iş?
  • n11 den 4 ay önce modem almıştım gelen ürün içime sinmediği için almadım zaten paketlenmemişti bile. sonra iade talebinde bulundum mağaza reddetti gerekçe olarak ürün açılmış yazmış. halbuki kargoyu teslim almadım elimi bile sürmedim getiren elemana almıyorum diyip göndermiştim. sonra tekrar iade talebi açtım yine reddedildi. müşteri hizmetlerine dolandırıldım yazdım. mağaza hem iade kargoyu teslim almış hem paramı geri vermiyor. kadın incelenecek dedi. ben yorum yaptım ürüne ve mağazaya dolandırıldım diye sildiler yine yazdım yine sildiler yine yazdım yine sildiler yine yazdım müşteri hizmetleri aradı neden böyle yapıyorsunuz beyefendi dedi. çünkü dolandırıldım yalan bir şey yazmıyorum dedim. böyle yorum yapamazsınız silinir dedi yine yazarım dedim. bir hafta sonra para hesabıma yattı ben de bir daha asla n11 den alışveriş yapmama kararı aldım mutluyum artık başım ağrımıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • n11 le şimdiye kadar bi sıkıntım olmadı ama copy paste yaparak ne kadar samimiyetsiz olduklarını belli etmişler
  • arkadaşlar yurtdışında yasayan biri olarak Türkiye'deki güvenilir siteler arasinda bu siteyi de biliyordum , kendim icin değilde Türkiye'de ki ailem için soruyorum, peki hangi sitelerden korkmadan alışveriş yapabilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende 2 yıl önce n11 üzerinden klavye ve mouse seti almıştım. klavye aşırı tozlu gelmişti. sanırım beklemiş biryerde epeyce. üstelik üzerindeki plastiklerler yerinden çıkmıştı.kendim tekrar yapıştırdım. günde 12 13 saat çalıştığım için ilgilenemedim uğraşmadım. hala kullanıyorum hala aklıma geliyor. n11 den alışveriş yapmamaya çalışıyorum :)
  • Tam olarak aynı şey başıma geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhyildiz

    n11 gittigidiyor hepsiburada hepsinde aynı olay mevcut zaten.
    tükeyici haklarını koruma diye birşey yok tek amaçları kar peşinde olan alışveriş yapmanızı önermediğim siteler.

    Gittigidiyorun sistemi gayet tüketici yanlısı bir sistem bence, daha iyisi de zor olur ülkemizde açıkçası biraz iftira gibi geldi. Ürün kargoya verildikten sonra 4 gün parayı gittigidiyor elinde tutuyor, eğer o 4 gün içinde eline ulaşmadıysa süreyi durdurup daha da bekletebiliyorsun. Ürün eline geldiğinde eğer bir sıkıntı varsa, aynı ürün değildi & kırıktı hasarlıydı bilmemne gibi bir sebep iade edebiliyorsun gittigidiyor firmaya sormadan paranı iade ediyor sen iade kargosunu verdikten 3 gün sonra. Eğer bir sıkıntı yoksa onaylıyorsun, 24 saat sonra firmaya aktarıyor. Tabiki teknolojik aletlerde sıkıntı olabilir, örneğin alırsın dışardan sağlam görünüyordur fakat 2-3 gün kullandıktan sonra hasarını farkedersin o zaman para çoktan firmaya aktarılmış olduğundan gittigidiyor bir şey yapamaz ama genel olarak bence pek bir problem yok sistemlerinde. Hatta emin olun bazen "Siparişi verdikten sonra başka bir yerden aldım bundan vazgeçtim" gibisinden iadeleri bile kabul ediyorlar kargo satıcıya ait bir şekilde, cebimizden boş yere 20-25 lira gidiyor bizde / üründe hiç bir hata olmamasına rağmen.

    Yine gittigidiyordaki yorum sistemi de gayet tüketici yanlısı, iade yapmış & iptal etmiş kişiler bile yorum yapabilmekte. 3-4 ay önce bir şahıs bizden özel bir sipariş istedi mesela, normalde gümüş ayna kullanarak yaptığımız bir ürünün altın versiyonunu istedi. Normalde yapmadığımızı fakat illa ki öyle istiyorlarsa 1 hafta kadar bir süre sonra yapıp gönderebileceğimizi söyledim mesajla özel bir sipariş olduğundan, kabul ettiler. 3-4 gün içinde kargoya verilmezse iptal hakkı veriyor gittigidiyor alıcıya, kadın anında iptal etti beklemeden söylediğim süreyi. Neyse iptal etmesi önemli değil, üzerine bir de "Ürünüm elime ulaşmadı çok geç kargoluyorlar kesinlikle tavsiye etmem" diye yorum yapmış ve "Başarılı satıcı" rütbemi düşürmüştü. Canlı yardıma bağlandım, beklerim sıkıntı yok dediği mesajları gösterdim ama nafile yorumu silemeyiz dediler yine giren bana girmiş oldu.

    Kısacası illa ki sistemi suistimal eden satıcılarda vardır ama genel olarak bir satıcı gözüyle bence gittigidiyorun sistemi gayet tüketiciyi destekleyen bir sistem. Uzun zamandır gittigidiyor üzerinden bir çok satış yapmış bir firma olarak sistem hakkında sormak istedikleriniz varsa yanıtlayabilirim bildiklerim üzerinden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burnaldinho -- 14 Temmuz 2017; 12:43:1 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlicanNalbat


    quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba sidar2000,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com

    CTRL + V




    Merhaba AlicanNalbat,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com








  • Konu sahibinin koyduğu link uçmuş



    N11 hiç saşırtmıyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet, insanların ucuza ürün almak için çaba gösterdiği siteler...
  • Daha önce çok alışverişim oldu N11'den ama artık hem fiyatlar cazip değil, hem de müşteri desteği berbat. Kullanmıyorum uzun bir süredir. Kimseye de tavsiye etmiyorum.
  • n11-gg bunlar tamamen ,komisyonumu alayımda millet ne b... yerse yesin mantığında çalışan firmalardır..

    kesinlikle uzak durun ,her alışverişimde problem çıktı...

    bedava ürün verseler daha almam..
  • Orjinal batarya diye yan sanayi ürünü satılmıştı bana da. İade ettim. Utanmadan satıcı kalbiniz müsterih olsun diyordu, batarya lan bu patlar matlar ne şerefsiz satıcılar var. Ben de almıyorum kesinlikle internetten pahalı hiçbir ürünü.



    Spigenin kılıfını almıştı arkadaş, silikon kılıfa 55 lira vermesine rağmen kutusu çiziklerle dolu ve silikon önceden açılmış şekilde geldi. Pes. Güvenip almayın şu sahtekarlardan pahalı ürünler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.