Herkese merhabalar, Herhalde 20 yıldır internet üzerinden alışveriş yaparım. Bu kadar sorunlu bir alışveriş sanırım daha önce yaşamamıştım. 08 Kasım 2024 tarihinde @n11com üzerinden, satıcısı: Mediamarkt olan firmadan, Dyson Hot&Cool Formaldehyde Hava Temizleyiciyi 26199 TL karşılığında 205575657933 nolu sipariş no.su ile satın aldım. Ürün geldiğinden beri düzgün çalışmadığı ve ben bu ürüne ofisten de hakim olduğum için servise gönderdim. Servis de ekli formu yollayarak, anakart arızası dedi ve para iadesi uygundur dedi. Cihazı da geri göndermedi ve "Mediamarkt bizim anlaşmalı satıcımız. Tüm iade işlemlerini bu şekilde yapıyoruz" dedi. Ben de N11'in talebi üzerine servis formunu 23 Kasım 2024'te yolladım email aracılığıyla N11'e ve hatta Mediamarkt Müşteri Hizmetleri'ne yolladım. Gerek n11 Müşteri Hizmetleri ile görüşmem neticesinde, gerekse "Mağazaya Soru Sor" kısmından Mediamarkt'a yazmama rağmen kesinlikle bir sonuç alamıyorum. Bana n11 tarafından tek yazılan "İncelemeler devam ediyor" gibi cümleler. Mediamarkt'a yazarsam zaten sürekli kopyala yapıştır cümleler. Mediamarkt Müşteri Hizmetleri'ni arıyorum, Pazaryerinden satılan online alışverişlere biz bakmıyoruz diyorlar. Tüketici Hakem Heyetine toplamda 3 başvuru yaptım. İlki 15 gün olmuştur, tabi ki daha onlardan dönüş yok. İşin özeti kesinlikle para iademi alamıyorum. SIFIR ürün al, arızalı çıksın, sen mağdur ol. Bir güzel ekstremde ödemesini de yapmak zorunda kaldım. İnanın artık yıldım. Dava açayım diyorum, THK kararı olumsuz verirse dava açılabiliyormuş çünkü Ticaret Mahkemelerinde bir alt limit varmış vs vs. Çok gerekmedikçe kimsenin başını şişirmemek adına foruma yazmam ama belki bir yol gösteren, yardım eden olur ümidiyle yazdım. Okuyan, soran destek olan herkese şimdiden teşekkür ederim. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
N11 ve Mediamarkt Para iademi yapmıyor
![](/static/forum/img/populer-yerinde.png)
![Daha fazla göster butonu](/static/forum/img/Layer_3.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Hocam sorma bende geçen tava aldım ucuz diye biri paylaşmıştı bi arkadaş, n11 ve mediamark
İlk yarım saat sonra siparişim iptal talebi verdim reddettiler, ürünü gönderdim iade etmediler.
Mh talepte bulunsum oyaladılar 15 günde anca aldım iadeyi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
O kadar çok kopyala-yapıştır mesaj var ki, muhatap bulamıyorum.
-
basta hatayı mediamarkt dan bir şey alarak yapmışsınız. bunlar yurtdışında bile böyle. up için yazıyorum, umarım çözülür. hiçbir şey de olmuyodur o kadar eminim ki copy paste cevap veriyor bi şey yaptıkları yok.
parayı geri kesin alırsınız da uzun sürecek gibi
amazon 30k olsun
mediamarkt 25 olsun
ekstra 5k veririm umrumda bile değil, en azından kafam rahat
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nuksws_99 -- 15 Aralık 2024; 2:45:32 > -
Amazon'u ben de çok seviyorum ama resmen 2. el sitesine döndü. Ne alsam kullanılmış geldiği çok belli oluyor.
Bir de küçük bir ürün aldım. Damacana pompası (Amazondan). Satıcı farklı idi, servis raporu istediler. Adamlarda bizde servis yok dedi. Ürün 2 ayda bozulduğu ile kaldım. Ne iade edebildim, ne ürünü kullanabildim.
Yoksa TV falan alacaksam Amazon'dan alayım diyorum ama eski tadı inanın ki yok.
Bence ben hatayı Mediamarkt ile değil de N11 üzerinden Mediamarkt ile alarak yaptım. Direk muhattabından alınca sorun daha hızlı çözülüyor.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X