Anladım bizede böyle dönüş yapacaklar sanırım doğruysa iyi bir şey tabi ki görüşmeler ses kaydına alındığı için yalan yanlış bir şey söyleyemezler. Bende sizinle aynı tarihte aldım. Aşağıdaki linkte konu sahibi arkadaşımız bize destek vermekte twitter üzerinden kendi ürünü geldi ama yine sağolsun bize destek veriyor. Sende buradaki bütün yazıları fav atıp gerekli yerlere mağduriyetini bildirirsen çok güzel olur.. supertramptwitter “Evet buruk ama güzel bir güncelleme yapmam gerekiyor. Ürün bugün itibariyle kargoya verildi ama ürünün soru cevap kısmında ve forumda açtığım konunun altında hala kargosu gecikmiş insanlar mevcut. Bu yüzden tweetleri silmeyi düşünmüyorum https://t.co/wzgFzVZYfH” https://twitter.com/alpy_text/status/1466417860226523146?s=20 |
N11 ve Samsung Türkiye Tarafından Bir Mağduriyet Hikayesi (14. sayfa)
-
-
Bu konuşmadan önce 2 kere siparişin iptal olmaması için talep aldılar ve 3 gün içinde dönüş yapılacağını söylediler. Ama herhangi bir dönüş olmadı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Twitter daki tüm tweteri beğenip retweetledim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Anladım hocam görüştüğün kişi aklında mı ?
-
O kadar çok görüşme yaptım ki inanın hatırlamıyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ama ayın 8 inde görüstüm.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar facebook ve instagramda samsung Türkiye’nin gönderilerine yorum atarak mağduriyetimizi dile getirelim. Ne kadar çok dikkat çekersek o kadar şansımız artar. 15 gün sonra iptal olması olayında n11.com’a güvenmemek lazım. Bugüne kadar devamlı bizi oyaladılar, yine aynısını yapacaklardır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Anladım bende bu sabah görüşme yaptınız sandım o yüzden isim sordum. Neticede size bunu dedilerse yalan olacağını sanmıyorum bende bir kaç arkadaş da kayıt açtırdık bu konu ile ilgili eğer aksi bir şey söylenirse buradan bilgi veririz. Çünkü @*GameOver* arkadaş dün canlı destek görüşmesinde bu sürece müdahale edilememektedir demiş müşteri hizmetleri. Yani dediğim gibi herkes ayrı bi telden çalıyor bana da Perşembe günü N11 yetkilisi Özlen hanım Mağaza bizlere 24 saat içerisinde bütün mağdur insanların telefonlarına kargo takip numarasını göndereceğini İletti lütfen beklemede kalın Cuma günü yani dün sabah vakti siz ve mağdur arkadaşlarınızın kargo takipleri telefona gelecek denilmişti. :)
-
Arkadaşlar hepsiburada lacivert renk dahil bütün renkleri satışa çıkarmış bir kaç günce lacivert yoktu şimdi aktif satıyor. Nasıl oluyorsa SamsungTürkiye kendi markası olan telefonun stok sorunu olduğunu söylüyor ve bekleyin diyor @n11com ise bu duruma sessiz kalıyor müşteri hizmetlerine ezberlettiği bir kaç cümle dışında başka hiç bir şey yapmıyor. Hepsiburada sanırım Kore ile anlaşma yapıp Samsung'dan direk telefonları kendileri alıyor ki böyle bir şey olmayacağına göre geriye tek bir şey kalıyor. SamsungTürkiye ve @n11com mağdurların serzenişlerini dikkate bile almıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cosmopolice -- 11 Aralık 2021; 12:52:0 > -
Vallahi İnsanları 3 haftada maymun ettiniz maymun Mahalle bakkalı bile işini ciddiye alır bunlar bizim velinimetimiz der mağduriyet yaşatmamalıyım bana güvenip almışlar demesi gerekirken. Bana başka Ahmet'e başka Mehmet'e başka konuşur oldunuz. Birde Global çapta bir firmasınız @n11com Görün bunları görün.
-
evet evet dün yazmıştım bende konuya hbye cihazlar verilmiş adamlar satış yapıyor aynı gün kargo şeklinde hatta istanbul içi sanırım aynı gün teslimde oluyor yazıklar olsun gerçekten. hafta içi gelen cihazlar demekki oraya verilmiş bizi unuttular heralde artık 15 gündür bekliyoruz @n11com
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi *GameOver* -- 11 Aralık 2021; 14:15:28 > -
@n11com ile görüşüyorum geciken kargoda sipariş 15 gün sonra iptal olur diyor, az önce Samsung Türkiye arıyor 30 gün tedarik etme süremiz var diyor. Biri de çıkıp demiyorki bizim mevzuat birbiriyle çelişiyor. 22 kasımda sipariş vermiş biri olarak yüksek ihtimal benim sipariş iptal olacak. İnşallah halen süresi olan arkadaşlar ürünlerine kavuşur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Talepte bulunmadınmı hocam iptalini istemediğine dair.
-
Talepte bulundum tabi fakat canlı destek biz müdahale edemiyoruz dedi. Ben yine de talep oluşturun dedim. 20 gündür bi ürün yollayamadılar hocam nasıl güveneceğiz bu iki şirkete
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Adem helvacı ile görüştüm sağolsun konu ile özel ilgineceğini söyledi. Konu hakkında bilgileri aldı zaten Konu sahibi arkadaşın flood'dan bilgisi var bende ekstra bilgileri verdim. İlgileneceğini söyledi..
-
Adem Beyin geri dönüş yapmasına sevindim, umarım pazartesi n11 gerçekten çözüme kavuşturur yoksa işin sonu thh gibi gözüküyor
-
Ben de 23 kasımda sip.verdim.@ kez bu hafta içinde ürününüz gelecek denilmesine rağmen sonuç yok. Samsung firması bugün itibari ile topu N11 e ve samsung türkiye mağazasına attı.Ben bu kadar ciddiyetten uzak çözüm görmedim.Bu etik dışı ticareti kınıyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
N11 İLE Görüşüp otomatik iptal edilmesini istemediğinizi mağaza ürünü bana göndereceğini söyledi diye talep verdiniz mi . ?
-
Talebime sipariş iptali istemediğimi not olarak eklediler.Bana oyalama taktiği gibi geliyor.Bu kadar yanlış bilgilendirmeden sonra güvenim kalmadı....
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X