Şimdi Ara

N11 ve Samsung Türkiye Tarafından Bir Mağduriyet Hikayesi (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
380
Cevap
3
Favori
10.764
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 34isttt 3 kullanıcısına yanıt

    Evet gerçekten artık tek çare Bütün herkes toplanıp Samsung genel merkezinin oraya gidip üst makamda kim var ise derdimizi dökmek olacak. Hep alltan alalım dedik ürünlerini alan arkadaşlar kayıplara karıştı hiç yardım elini uzatan olmadı buda bir eksi olarak düşmeli bence en azından onlarda burada mağdur arkadşalarımız var en azından birlikten kuvvet doğar arkadaşlarımızda aldı onlara neden göndermiyorsunuz gibi yazsa idi belki çözüm yolu olabilirdi ama tabii ki mecbur değiller onlarada bir şey diyeyemiz. Sonuç olarak bir gün gerçekten toplanıp Samsung genel merkeze gitmemiz gerekiyor.

  • Cosmopolice C kullanıcısına yanıt

    görüştüm. gönderileceğine dair kayıtlarınız var bir çözüm bulunur diyorlar ama geçiştirdikleri çok belli. şuana kadar geçen süreçte gördük ki ne deseler güven vermiyor artık.

  • Vay arkadas bu nasil bi magduriyet.

    Bizim ana konuya bi kac arkadas gelince magduriyet giderildi sandim ama demek hala devam ediyormuş.


    Edit : imla




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DT28 -- 10 Aralık 2021; 17:53:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DT28 kullanıcısına yanıt

    En anlam veremediğim nokta şu Ya arkadaş bi listene bak tarih tarih bi isimleri yaz N11'in 15 gün iptal süresi var önce en baştaki arkadaşların durumu kritik diye bi düşün. Önce bu arkadaşların ürünlerini kargoya verelim ki olurda n11 tarafından sorun çıkar mağdur olmasınlar diye düşünmeleri gerekirken. Soru cevap bölümünde bakıyorum 30 kasımda 29 kasımda verilen siparişleri göndermişler.Yahu arkadaş otomatikmen 1 hafta kargolama süresi var sonra 15 gün geciken kargo süresi var e neredeyse aralık sonunu bulacak e sen zaten diyorsun ki bütün renklerin stokları aralık sonunda gelecek. Şu an sadece yeşl rengi var elimizde isterseniz bu rengi size gönderebiliriz e herkes tamam diyor gönder abicim yeter ki ürünü gönder diyor. Seçtiğim rengi istemiyorum Yeşil mi var ? yeşili gönder diyor onu bile yapmıyorsun ya yapsan bile yeni siparişleri gönderiyorsun ilk sipariş verenler salak yerine koyuluyor o zaman anladığım bu başka açıklamasıda yok zaten.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cosmopolice -- 10 Aralık 2021; 16:54:9 >




  • DT28 kullanıcısına yanıt

    magza soru sor kısmında bizim olan bir çok kişiyi de gördük, onlarada ulaşabilsek keşke topluca hareket ederdik hocam resmen dalga geçiyorlar bizle ben her gün soruyorum bu gün gönderecekler diyor akşama yarın diyor resmen maytap geçiliyoruz. ve firmaya ulaşmak mümkün değil drk nın telefonu var ne maili tek çare gitmek kalıyor.


    samsung türkiye ilgilenmiyor şeflerine söylemiyor bile telefondaki bayanlar he he tamam bekle geliyor az sonra diyor yolluyor bizi

  • Cosmopolice C kullanıcısına yanıt

    hocam ben sordum kendi kendine iptal olmaz mağaza iptal edebilir dedi acaba canlı destekteki arkadasmı bilmiyor ?

  • *GameOver* kullanıcısına yanıt

    Hocam bende telefon ile görüştüğümde prosedürleri bilmiyorum ne zaman otomatik iptal oluyor diye sordum. N11 15 gün sonra mağdur olmamanız için ürünü otomatik iptal eder dedi. Bende dedim ki firma bana ürünü göndereceğini söyledi ben iptal olmasını istemiyorum site olarak ürünü iptal etmeyin dedim. Bence sizde canlı telefon görüşmesi olarak kayıt bırakın ne olur ne olmaz bakarsınız iptal olur hesabına para yatar o zaman hiç bir söz hakkın kalmaz. @34isttt arkadaşada aynı şekilde söylendi oda iptal olmasını istemiyorum beklemek istiyorum dedi. Yani sanırım canlı destek üzerinden görüştüğünüz arkadaşın tam olarak bu konu hakkında bilgisi yok.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cosmopolice -- 10 Aralık 2021; 17:2:52 >
  • *GameOver* kullanıcısına yanıt

    hocam net bilgi ısrarla sorudum 15 gün sonra otomatik iptal dendi


    sonra magza ürünü gönderecem derse iptal etmeyiz dendi siz öyle istiyorsanız


    ben başvuru yapmıştım 1 hafta önce bu gün aradığımda hiç başvuru yapamışım gibi konuşutu dün söylemişiniz dedi şaşırdım bir birdaha başvuruda buldundum rica ettim 3 iş günü içinde döneriz dedi. eğer son günlere yaklaşırsa pat diye oldu bittiye gelmesin diye önceden müdahale etmeye çalıştım ama


    işin gerçeği şu adamlar enteresan ne yapcakları belli değil iptal ettim gitti derse de bilemiyorum ne yaparız.

  • 34isttt 3 kullanıcısına yanıt

    dogru söylüyorsunuz canlı destek yazdı


    "Siparişiniz geciken kargolama statüsünde ise 15 günün sonunda iptal olmaktadır."


    fakat hangi 15 gün tam anlayamadım son kargolama tarihinin üstüne mi 15 acaba sanırım öyledir




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi *GameOver* -- 10 Aralık 2021; 17:9:52 >
  • *GameOver* kullanıcısına yanıt

    Son kargolama tarihi ne zaman ise ondan sonra 15 gün ekleyin o zaman iptal süreci gerçekleşiyormuş.

  • *GameOver* kullanıcısına yanıt

    son kargolama tarihinden sonra hocam sen ne zaman sipariş verdin.

  • Cosmopolice C kullanıcısına yanıt

    anladım hocam son tarih 3 aralıktı 8 gün içinde kargolanmazsa sıkıntı ozmn hatta 7 diyelim bugünde bitti...

  • *GameOver* kullanıcısına yanıt

    Senin durumun yine iyiymiş @34isttt arkadaşın çarşamba @defb ile benim ki salı günü doluyor. Talep oluşturduk tabi iptal olmaması mağaza ürünü göndereceğini söyledi diye.

  • Cosmopolice C kullanıcısına yanıt

    ben telefonla aradım acıkcası bağlanamadım canlı biriyle görüşemedim bile. canlı destektende sorduğumda dediğin gibi 15 gün muhabbeti oldu neyse artık hafta içide gelmezse bir şekilde o sizin talepten yaptırmaya calısırım bende telefondan mı yapmam lazım bağlanamadım bide.

  • canlı destek ürün gönderilecek endişeniz olmasın diyorda dalga geçtiklerini düşünmeye başladım yani orada belirli bir bilgi var heralde ordan aynı seyi söyleyip duruyorlar .

  • N11 ve Samsung Türkiye Tarafından Bir Mağduriyet Hikayesi

    ..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi *GameOver* -- 10 Aralık 2021; 17:29:31 >
  • 34isttt 3 kullanıcısına yanıt

    Valla gecmiş olsun hocam.Ben 11 kasımda hbden aldım 24 saat içinde geldi.Sizlerin gunlerdir durumu ortada buyuk bi magduriyet var.Şimdi urunleriniz iptal olsa iade edilecek tutarla yeni cihazda alamazsiniz,şimdi 256gblara bi bakayim dedim en ucuzu 7700 gozukuyor o da farkli farkli magazalarda.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar selam, twitterdan tekrar güncel bir tweet attım. N11'den mağazaya olumsuz yorum yaptım. Birazdan buradan ss alıp twitterdan paylaşacağım. Tekrar duyulması için uğraşmaya devam.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Divdigo kullanıcısına yanıt

    link varmı hocam atabilirmisin

  • Divdigo kullanıcısına yanıt

    Merhaba @Divdigo,

    Ekibimiz sizi bilgilendirmiştir.

    n11.com

  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.