Şimdi Ara

N11 ve Samsung Türkiye Tarafından Bir Mağduriyet Hikayesi (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
380
Cevap
3
Favori
10.763
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fizsul F kullanıcısına yanıt

    Hangi renk sipariş etmiştiniz hocam ? birde hangi tarihti acaba siparişiniz ..

  • Cosmopolice C kullanıcısına yanıt

    24 kasım yeşil

  • 22 Kasımda sipariş verdim hala teslim etmediler...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O zaman Lacivert rengini sipariş ettin ? :)

  • bu gün itibari ile ürün ne zaman tedarik edilir bilemiyoruz dendi. samsung türkiye drk ile bizim bir alakamız yok bizi ilgiendirmiyor n11 sizinle ilgilenmeli dendi. drk sizin şirketiniz değilse telefonunu verin yada adreslerine gideceğim dedim telefon ve oranın adreslerinide veremiyoruz diye bir söylemde bulundu, n11 de ilgi sıfır zaten şuanda bilgimiz yok şirket tedarik ediliyor beklemeniz lazım diyor ha bide ne diyor biliyormusunuz bu bizim hakkımız bekliceksiniz. yazık allaha havale etmekten başka bir şansımız yok. yapabileceğimizde bişey yok.

  • bu arada soru sor kısmından gördüğüm kadarı ile aynı ürün için hızlı teslimat dan dolayı teşekkür edeneler var allah allah

  • webmasto W kullanıcısına yanıt

    @Cosmopolice haftayı bitirdik dostum hala ürün yok seni kandırmışlar galiba :S




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi *GameOver* -- 9 Aralık 2021; 20:49:59 >
  • *GameOver* kullanıcısına yanıt

    Herkes Drk mağazasına ulaşmak isteyip ulaşamayınca Drk firması N11'e şöyle bir haber vermiş.Perşembe günü 24 saat içinde mağdur insanların telefonlarına kargo takip numarası gelecektir diye. En son bilgi buydu benim aldığım Soru sor kısmındada gördüğünüz gibi bu hafta tedariği sağlanacaktır diye kesin konuşuyorlar.

  • *GameOver* kullanıcısına yanıt

    hocam buraya daha çok adam çekmemiz lazım, soru cevap kısmında bunu yaşan bir çok kişi var tek çare magazın yerine gitmek gibi kalıyor topluca mağzanın oraya gideceğiz yada hata halicte samsung türkiye nin genel merkezi var oraya gideceğiz telefon kameraları ile çekip youtube atcaz hukuk çerçevesinde tepkimizi göstereceğiz


    hata toplu gidersek sayımız fazla olursa medyayıda çağırsak güzel olur.


    ha bide şu var biz aradığımızda samsung çözüm merkezine sorun gidiyor onlar daha tepeye göndermiyor bu bizim yorumları kendi arasında dönderiyor sorunları iletmiyorlar genel merkeze gidip bizati müdür kimse anlasın olayı çözsün




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 34isttt -- 10 Aralık 2021; 11:56:7 >
  • bu hafta ürünün kargolanamayacağı ürünün bu gün stoklara gireceği samsung türkiye tarafından tarafıma söylendi arkadaşlar. Haberiniz olsun

  • 34isttt 3 kullanıcısına yanıt

    ben istanbulda yaşamıyorum bunu belirtiyim, samsung türkiye derken tam olarak neresi böyle bişey söyledi satıcı mesaj yoluyla bu şekilde bilgimi verdi ? bende satıcıya çok defa yazdım aynı şeyi kopyala yapıştırdan bir nokta öteye geçemiyor tarih vs hiç bişey söylemiyor özür dileriz diyip oyalıyorlar

  • Satıcı hepsi burada tüm renkler stoklara girmiş epeydir yoktu. Ulan bunlar beni cildirtacaklar bu lanet cihazı samsung getirip dağıtımını yapmiyormu bize cihazları göndermek yerine gidip bu firmalara mi veriyorlar satsinlar diye söyleyecek çok şey var ama söyleyemiyorum yazık. Hb gidip tek başına tedarik yapamaz. Yapsa bile burada 15 gün oldu hala cihazlarimizi gondermediler saçmalık. öncelik burda bizde baska ülkede şu tablo olsa yanında büssürü hediye verip özür dilerler biz cihazı almayı bırak tarih bile vermiyorlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi *GameOver* -- 10 Aralık 2021; 16:25:10 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • *GameOver* kullanıcısına yanıt

    Samsung TR ekibinden bir arkadaş ile görüştüm bana dediği şu ürünlerin tedarik süresi bitti stoklarımızda mevcut ilk önce samsung.shop'dan olan siparişleri gönderiyoruz sonra diğer platformlara ürünleri göndereceğiz hatta bügün 4 mağdur arkadaşın ürünlerini kargoladık dedim biz de mağduruz bizde sonuçta sizin resmi firmanızın olduğu platformdan sipariş verdik. Beyfendi ürününüz size ulaşacaktır merak etmeyin dedi dedim merak etme merak etme diye diye. 3.haftaya gidiyoruz 6000 Liraya yakın parayı nakit ödemişiz dilencilik yapmıyoruz sonuçta verdiğimiz bedelin hizmetini almaya çalışıyoruz. Velhasıl kelam süreç diğer haftaya kalacak gibi arkadaşlar en azından benim fikrim o yönde ortak bir hareket yapıp gerekli yerlere müraacat yapmamız gerekiyor artık gerçekten bu memlekette düzgün konuşana ekmek yok yırtık olacaksın öyle götürürsün bu işleri.





  • benim salı günü 15 günlük süre doluyor ve sipariş otomatik iptal oluyor. n11 net bir bilgi vermedi ama arkamda durmayacakları kesin. iptal olunca para iade olacak, o vakitten sonra samsung yollayacak olsa bile neye göre yollayacak bilemiyorum. senelerdir böyle saçma bir online alışverişim olmamıştı. samsung'a da n11'e de tövbe ettim vallahi

  • GHOS_T G kullanıcısına yanıt

    Ürün geldimi hocam size ?

  • defb kullanıcısına yanıt

    n11 ile görüştünüz mü iptal için ?

  • Cosmopolice C kullanıcısına yanıt

    ne yapacağız peki şimdi ?

  • *GameOver* kullanıcısına yanıt

    Arkadaşlar iptal süreci yaklaşan varsa eğer n11 çözüm ekibine Samsung Firması ürünü tarafıma teslim edeceğini söyledi gerek soru cevap bölümünde gerek ise telefondan ben Otomatik iptal edilme istemiyorum beklemek istiyorum çünkü Samsung firması bütün mağdur insanlara ürünleri göndereceğini belirtti diye talep oluşturun yoksa n11 günü gelince iptal edebilir paranız hesabına yatar ve o fiyattan bir daha telefon almanız hayal olur. Bu adımı izlesin herkes

  • defb kullanıcısına yanıt

    malesef mağzaya yada samsung türkiye nin ofisinin önüne gitmekten başka çare kalmadı istanbulda olanları toplayıp gitmek lazım hocam , ben günlerdir kaç defa aradım neler yaptım yok hiç bir ses yok, sadece samsung genel merkeze geliceğiz topluca diyince biraz ilgilendiler göstermelik o kadar ben müdürlerine ulaştırmak için neler yazdırıdım ulaştırmıyorlar sana oyalama cümleleri kuruyolar


    Ben diyorum ki burdaki arkadaşlar hep beraber soru sor kısmına bu forumun linkini atsak acaba orda okuyanlar bu guruba gelirmi sonra da gerekirse medya yı ararız samsung genel merkezine gideriz. belki blöf yapmadığımızı anlarlar sonuçta isimleri çıkarsa rezil olacaklar

  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.