İnternette bulduğum örnek fotoğraf olduğunu belirtmiştim, bana ait değil zaten resimdeki 5G modeli ülkemizde satılmıyor. |
N11 ve Samsung Türkiye Tarafından Bir Mağduriyet Hikayesi (9. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Biraz önce n11 çözüm merkezinden arandım firma ile yaptığımız görüşmede " bütün siparişlerin bu hafta gönderileceğini " söylediler .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
geçen haftada aynısını demişlerdi
-
Siparişim 24.11.2021 tarihliydi, tahmin ettiğiniz üzere halen bir gelişme olmadı siparişim 01.12.2021 tarihinde geciken kargolama statüsüne düştü. Sürecin en başından beri hem n11 müşteri hizmetleri ile gerek whatsapp gerekse telefon görüşmesi aracılığıyla onlarca kez temasa geçtim 4 adet kayıt açtırdım, her seferinde oyalayıcı, telkin edici otomatik mesajlar ve "net bir bilgi verilememektedir" şeklinde samimiyetten uzak ifadeler ile cevaplandırıldım. Samsung Müşteri hizmetlerini de defalarca aradım,1 adet talep oluşturdum (geçen haftadan bu yana sonuçlanmayı beklemektedir.) bildiğiniz üzere onlardan da aynı bilindik (insanın sabır sınırlarını zorlayıcı) cevaplar aldım. Geçen haftaki görüşmelerimde ürün geçtiğimiz hafta içinde kargolanacaktı, sonrasında perşembe gün içinde kargolanacak bilgisi verildi , sonrasında cuma gün sonuna kadar beklemenizi rica ederiz şekline evrildi, hafta sonu görüşmelerimde ise pazartesi kargolanacak denmişti, şuan ise bu hafta içi kargolanacaktır şeklinde bilgi aldım. Hiç istemem ancak son çare konu hukuki bir boyuta taşınabilir düşüncesi ile tüm whatsapp ve görüşmelerimi kayıt altına aldım. Beni üzen ayrı bir konu ise, stoğu olmayan, tedariği sağlanamayan bu ürünün 03.12.2021 tarihine kadar n11 platformu üzerinde stok bilgisi gösterilerek halen aktif satışta olduğu ve satışının yapılabildiği idi. Bu durumu da ayrıca ilgili mercilere bildirdim. Bu ürünü satın aldığım gün farklı bir alışveriş sitesinde, farklı bir mağaza çok daha uygun fiyata satış yapıyordu ancak n11'e olan güvenim ve Samsung Türkiye mağazasının (DRK Aksesuar ve İletişim Hizmetleri Pazarlama Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi) itibarı, daha yüksek fiyata rağmen tercihimi bu alışverişten yana kullanmama sebep olmuştu. Bildiğiniz üzere diğer alışveriş sitesinden alışveriş yapan tüketicilerin kargolamaları gün içinde yapıldı ve en geç 2 gün içierisinde ürünleri teslim oldu. n11 ve Samsung resmi mağazasına güvenen bizler ise günlerdir (13 gün) bekliyoruz. Söylenecek çok şey var ama daha artık ne söylenebilir ki..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GHOS_T -- 6 Aralık 2021; 11:21:18 >
-
samsung global in müşteri hizmetleri için bir maili varmı arkadaşlar bulamdım da orayda mail atıcam.
-
bende elim kolum bağlı bekliyorum gerçekten rezalet ben 6000 lira para ödedim hepsiburada da bu cihaz vardı ve aksam 8den önce aldığım taktirde aynı gün kargoydu yani ertesi gün kullanabilecektim hala bekliyorum ayın 26sında sipariş ettim. adamlar bizden sonra bile büssürü cihaz sattı ve olmayan cihazı satıyor ben kupon indirim şu bu bişeyde kullanmadım normal paramla satın aldım ürünü gerçekten rezalet sadece dürüst olsalar benim için yeterli deselerki kardesim cihaz yok 30 gün bekliycen deseler bunda da okeyim ama yok yani bişeyde demiyorlar en son geçen hafta n11 bana cihazın aksam 8e kadar kargolanacağını söylemişti ve hala hiç bir işlem hareket yok
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi *GameOver* -- 6 Aralık 2021; 11:24:15 > -
ben aradım bu gün de n11 ve samsungu yine yuvarlak cevaplar verdi bir kargolanacak dese sendende sipariş numaranı alıcaktım arkadaşımla benimkini peşinen bir gönderin dicektim olmadı.
-
hocam size samsung shop gönderdi dimi, bize bilgi verilmiyorda. öncesinde kargo gönderildi diye bir haber verildi mi size yoksa şak diye kargo mu geldi
-
kesinlikle haklısınız bu gün aradım bir daha net cevap verilmedi, yerleri itü teknokent de imiş, olmazsa oraya gidip ilgili bir kişi ile görüşmek istediğimi söyledim ses çıkarmadılar.
-
Az önce kargoya teslim edildi maili geldi n11 den bakalım ne gelicek
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
buda birşey en azından gelişme var, sizin renk tercihiniz neydi.
-
satın alma tarihinizi ve cihaz renginide yazarsanız bizede fikir olur
-
24 kasım da sipariş verdim yeşil renk yalnız yurtiçi kargo takip numarası şu anda böyle bir kayıt bulunamadı diyor hayırlısı bakalım darısı başınıza
-
amin inşallah. hepmiz için hayırlısı olsun, insan artık kutudan ne çıkacak diye tereddüt le bekliyor
-
hayırlı olsun ozmn sırayla gönderiliyor diyebiliriz benimde 26 kasım yesil renkti bekliyoruz.
-
Hadi bizimkisi lacivert ürün tedarik sıkıntısı var bizi arayıp renk değişimi olacak dedilerde. Senin ilk siparişin yeşil senin ki neden kargolanmadı hâlâ onu anlamadım. ?
-
bilmiyorum fakat bu hafta gelmez ise bir avukatla görüşüp işlemleri pazartesi ilk iş başlatırım
-
hocam sen bayağı işi profösyönel yapıcan vallahi avkuat falan tutmak pahalı değil mi
-
Yasal yükümlülükleri öğrenmek lazım bunuda avukat sağlar hatta ücret bile almaz hocam. öncelikle haklarımızı bilelim ona göre de ne yapılması gerekirse yaparız bu hafta bitsin sonra konuşuruz bu konuları şimdilik kafa yormayalim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi *GameOver* -- 6 Aralık 2021; 17:38:13 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X