Şimdi Ara

N11 ve Samsung Türkiye Tarafından Bir Mağduriyet Hikayesi (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
380
Cevap
3
Favori
10.757
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Divdigo kullanıcısına yanıt

    sağolasın adam beyin sayfasına baktım da samsung ta genel bir arıza var böyle yapıyormuş okudukça anladım bundan sonra samsung kafamda hiç olumlu bir yargı bırakmadı, zorla para iadesi yaptırmak ne demek ya yazıklar olsun bee

  • Telefonu kargolanmayan arkadaşlar sizde bir gelişme var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Halen kargolanmadı. n11.com’daki soru cevap kısmında sorulara tedarik edilemediği için gönderilmiyor diye cevap vermeye devam ediyorlar. Hem samsung hem n11.com dün arayıp kargoya verileceğini söyledi ama değişen bir şey yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende aradım idialılardı bayağı gönderecez diyolar ama dün bana kesin bu gün gönderecez demişlerdi. Bu gün aradım gönderecez diyolar. Ürün tedarik edildi demişti ama sen tedarik felan diyicede açıkcası moralim bozuldu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 34isttt 3 kullanıcısına yanıt

    Bugün yoğun bir kargo teslimatı varmış yani şanslı isek içlerinde bizde oluruz.Çünkü bu adam ilk sipariş verenlerden sırasıyla gidelim diye bakmıyorlar.

  • 34isttt 3 kullanıcısına yanıt

    Valla hocam soru-cevapta büyük çoğunluğuna tedarik edilemedi demişler anlamadım ben de

  • Cosmopolice C kullanıcısına yanıt

    İnşallah hocam. Siz nerden haber aldınız. Bana net bişey denmedi n11 den


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 34isttt 3 kullanıcısına yanıt

    Samsung firması söyledi zaten onlar ürünü yolluyormuş .Bugün yoğun bir kargoya aktarım sağlanacak dendi.Özel sipariş ile hızla ürünler müşterilermize dağıtılacak dendi çok yoğun bir şekilde bu telefona talep varmış.

  • bekliyoruz kargolanmadı gonderilmedi n11e şikayet kaydı açtırdım bugün son kargo günüm artık gecikmiş kargoya girecek


    edit: n11'in dönüşü bize dün kargolandığı bilgisi verildi dedi cihazların arkadaşların kargolanmıştı fakat bazılarımızın anladığım kadarıyla kargolanmadı veya stok mu bitti bir sonraki sevkiyatı beklecekmişiz gibi hissediyorum tabi sipariş iptal olmaz ise, n11 sadece beklememi söyledi samsung ile iletişime dahi geçmedi pazartesi salı tekrar bize ulaşın dedi gönderilmiyorsa




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi *GameOver* -- 3 Aralık 2021; 14:16:54 >
  • Arkadaşlar dün de bahsettiğim gibi Adem beye mail atmıştım, kendisi bugün cevap verdi sağolsun. Benim ürünüm kargoya verildiği için yapabileceğim çok şey yoktu o yüzden forumdan hala mağdur olan insanlardan bahsederek forumun linkini paylaştım. Kendisi seve seve yardım edebileceğini söyledi. Mail adresinden kendilerine ulaşıp yardımcı olmalarını isteyebilirsiniz.

    Mail adresi: adem.helvaci@outlook.com
    N11 ve Samsung Türkiye Tarafından Bir Mağduriyet Hikayesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Divdigo -- 3 Aralık 2021; 13:5:47 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • *GameOver* kullanıcısına yanıt

    Benim kargolanma için kasım 30 son günümdü şuan tedirginim bu haftada böyle geçicek gibi geliyo.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 34isttt 3 kullanıcısına yanıt

    benim 29 kasımdı hocam. bügün n11 aradı; Samsung'dan sevkiyata başlandığı sırayla ürünlerin gönderileceğini öğrendiklerini söylediler. özetle oyalamaya devam.

  • kargoya verilmeyenlerin ortak noktası lacivert renk olması mı?

  • defb kullanıcısına yanıt

    Benimde lacivert hayır hocam dün arıyosun tamamı kargonuz bu gün muhakak size gönderilecek diyorsun bir gaz veriyosun ondan sonra n11 tepe yöneticeleri bunla ilgileniyor diyorsun iyice bir umutlandırıyon sonra ses çıkmıyo insan da tedirgin oluyo neticede.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ürünüm sorunsuz ulaştı ve kullanmaya başladım, umarım sizlerinde ürünleri de gönderilir ve hayırlısı ile kullanmaya başlarsınız.


    Her ne kadar ürünüm gelmiş olsa da kargosu halen verilmemiş sizler için içim buruk, o sancılı bekleyişi tahmin edebiliyorum. Bu süreçte dileyen arkadaşlar için THH için hazırladığım dilekçe örneğimi e-devletten başvuru yapabilmeniz adına isteyenler için paylaşabilirim, siz üzerinde kendinize göre düzenleme yapabilirsiniz. Ancak umarım iş o noktalara varmadan halledilir.

  • Hayırlı olsun sevdim darısı bizlerin başına. Artık bizi bırakıyorsun yani 😊


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mağzayı arattım n11 arayıp ürün ellerinde yokmuş tedarik aşamasındaymış hey allahım yarabbim dalga geçiyolar resmen. Bu arada n11 deki kişi mesafeli satış sözleşmesi gereği mağza 30 gün içün de ürünü teslim etmek zorunda dedi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 34isttt -- 3 Aralık 2021; 17:13:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • defb kullanıcısına yanıt

    ben yeşil aldım ve kargolanmadı son durum bu şekilde, samsung son cevabıda şu şekildedir daha 1 kaç saat önce yazdılar


    Mağaza:

    Değerli Müşterimiz, Ürün tedarik edilemediğinden çıkış yapılmamış olup net bir bilgi verilmemektedir. Yaşanan gecikmeden dolayı özür diler anlayışınız için teşekkür ederiz.

    03.12.2021 16:40

  • 34isttt 3 kullanıcısına yanıt

    Lacivert rengi Aralık ayının sonunda tedarik edilebilirmiş.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cosmopolice C kullanıcısına yanıt

    Kim söyledi size bu durumda ne yapacagız ya böyle şey olur mu. Ona göre pozisyon alallım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.