Şimdi Ara

N11 ve Samsung Türkiye Tarafından Bir Mağduriyet Hikayesi (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
380
Cevap
3
Favori
10.722
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • n11com N kullanıcısına yanıt
    Beni değil mağdur arkadaşları bilgilendirin, sorunlarını çözün

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 34isttt 3 kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • @34isttt @Cosmopolice @defb @*GameOver* yadrımcı olmanız gereken arkadaşlar günlerdir burada zaten, işinizi doğru yapsanız ya artık

  • arkadaşlar tekrar hatırlatmak istiyorum @Avrim arkadaşımız burada yasal haklarımız hakkında çok güzel bir bilgilendirme yapmıştı. olay THH taşınırsa kesinlikle bundan faydalanın. Bende bu süreçte yine buradan ve twitterdan yazmaya devam edeceğim. Kusura bakmayın elimden başka bir şey gelmiyor


    https://forum.donanimhaber.com/n11-ve-samsung-turkiye-magdurlari--151296926-2#151306350

  • twitterdan ingilizce şekilde samsungu etiketleyerek yaşattıkları mağduriyetten bahsettiğim bir tweet attım. Siz de altına samsungu etiketleyerek dikkat çekmesini sağlayabilirsiniz arkadaşlar


    supertramptwitter
    “Dear @SamsungMobile @Samsung, @SamsungTurkiye is making its customers suffer. They are acting against the law by sending their products late or not. You must urgently produce a solution for @SamsungTurkiye @SamsungDestekTR +++”
    https://twitter.com/alpy_text/status/1469362640661188612?s=20
  • Divdigo kullanıcısına yanıt

    hepsine yorum bırakıyorum sağolasın

  • arkadaşlar sizde twitter altına yorum yapın beğenin etikletleyin lütfen

  • Arkadaşlar @Divdigo arkadaşın açmış olduğu twitter flood'a destek olun birlikten kuvvet doğar o zaman dikkate alırlar twitter kullanan herkes kullanmayanda yeni hesap açıp konuya destek olsun.Sesimizi çıkarmadan olacak gibi değil çünkü

  • Tekrar yazıyorum konuya destek olmanız hepimize yarayacak bir iştir köprüden önce son çıkış gibi düşünün tamamıyla mağdur olduğunuzda kapılarında yatsanız geri dönüşü olmaz. @Divdigo arkadaşın açmış olduğu flood a favori retweet ve yorum yaparak destek olabilirsiniz.

  • Cosmopolice C kullanıcısına yanıt

    Merhaba @Cosmopolice ,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com

  • defb kullanıcısına yanıt

    Merhaba @defb ,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com

  • 34isttt 3 kullanıcısına yanıt

    Merhaba @34isttt


    Konuyla ilgili talebiniz işleme alınmış olup tarafınıza dönüş yapılacaktır.

    n11.com 

  • *GameOver* kullanıcısına yanıt

    Merhaba @*GameOver* ,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com

  • Maalesef belkide 15 kere müşteri hizmetlerinizi aradık ama mağduriyetimizi sürekli kulak arkası yaptınız.

  • Cosmopolice C kullanıcısına yanıt

    beklemeniz gerekiyor :) araştırmalarımız sürüyor. ilgileniyoruz. zannedersin uzay aracı inşa ediyor yıldızlar arası gidecek




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 34isttt -- 10 Aralık 2021; 22:38:12 >
  • n11com N kullanıcısına yanıt

    Ekibiniz bizimle değil de Samsung Türkiye ile iletişime geçse de 20 gün geciken siparişlerimizi zahmet olmayacaksa kargoya verseler. 2 gün sonra siparişlerimiz sisteminiz tarafından iptal edilecek siz hala ekibimiz sizinle iletişime geçer diyorsunuz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet samsung ile iletişime geçin kargoları göndersinler max süre geçiyor otomatik sipariş iptaline gidiyor siparişler. @n11com

  • N11 ile yaptığım görüşmede mağaza onayladığı için 15 gün gecse de siz iptal etmeden siparişniz iptal edilmez dediler. İnşallah öyledir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AGraza A kullanıcısına yanıt

    Güzel bi haber bu eminmisin peki ? Çünkü herkes ayrı bi telden çalıyor son günlerde. Sende yeni üye olmuşsun hangi gün aldın acaba telefonu ? Bizde iptal edilmesini istemediğimizi mağazanın ürünü göndereceğini söyledik ama bize kayıt açtılar çözüm ekibinden size geri dönüş sağlanacak dediler sana nasıl tek aramanda böyle cevap verdiler ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cosmopolice -- 11 Aralık 2021; 11:1:24 >
  • Ayın 22 sinde aldım. 2 müşteri temsilcisinden cevap alamadım. Sonra beni başka birisine bağladılar. Onun söylediği mağaza onayladıktan sonra siz iptal etmediğiniz sürece 15 gün gecse bile siparişiniz iptal edilmez. Ama ben yine de güvenemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.