Vay arkadaş ya her gün aramıza 3-5 tane yeni mağdur insan katılıyor. Kaç yüz kişi var acaba daha mağdur olan çok merak ediyorum. @n11com Belki yazılanları görüp utanırsınız bu kadar insanın mağduriyetini görmezden geliyorsunuz.. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cosmopolice -- 11 Aralık 2021; 15:58:8 > |
N11 ve Samsung Türkiye Tarafından Bir Mağduriyet Hikayesi (15. sayfa)
-
-
Evet arkadaşlar mağdur arkadaşların sanırım umurunda değil ama ben @Cosmopolice @Divdigo ve @34isttt hepimiz için bir şeyler yapmaya çalışıyoruz. Dün söylediğim gibi Adem bey ile görüştüm ve bana mail atmamı söyledi bende mail attım ve sağolsun onu okuyup video çekmiş ve tepkimizi dile getirmiş. İzleyen arkadaşlar video altına yorum yaparsa çok iyi olur.. @n11com
Adem HelvacıyoutubeGün geçmiyor ki bir tüketici, KOSKOCA diye tabir ettiğimiz bir marka veya daha çok sayıda tüketiciler markalar tarafından mağdur edilmiyor olsun. Samsung Türkiye ve N11 işbirliği ile vatandaşa malı satıp satıp sonra da günlerce haftalarca nasıl da oyalıyor bekletiyor ve ürünleri teslim etmiyorlar lütfen bu videoda görün. İşte bu Pempe perşembe Çılgın Cuma gibi günlerde yapılan satışların ne denli tehlikeler içerdiğini ve KOCA KOCA dediğimiz markalara dahi güvenmemek gerektiğini bir kere daha ortaya koymuştur bu yaşanan olay. Her ne şekilde olursa olsun N11 yönetiminin bu tüketicilere özel kapsamda bir karar alması ve mağdur edilmelerinin önlerine geçilmesine dair adım atması gerekmektedir. Bu konu ilk defa yaşanmıyor, her sene Kasım ayında ve genel olarak yıl içerisinde firmalar veya markalar aslında ellerinde yeterli sayıda ürün olmamasına rağmen yüksek adetli satış yapıp insanların mağdur olmasına sebep oluyorlar.https://www.youtube.com/watch?v=SKbeqx59sOE&feature=youtu.be
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cosmopolice -- 11 Aralık 2021; 20:7:35 >
-
Merhaba @AGraza
Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.
n11.com
-
Evet arkadaşlar Adem bey az önce mail adresime yeni bir ileti göndererek eğer mağdur edilirseniz lütfen bana tekrar ulaşın bu sefer başka bir video çekip size izlemeniz gereken adımları göstereceğim ve bu işin sıkı takipçisi olacağım ayrıca bu videoda konuştuğum gibi sakin dille konuşmayacağım dedi. Sağ olsun hızır gibi yetişti ..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cosmopolice -- 11 Aralık 2021; 19:56:5 > -
Merhaba @guler60 ,
Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.
n11.com
-
Sizinle daha sabah görüştüm. Sizin yardımcı olma şekliniz aşağıda
ki gibi ne yazık ki.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet, kesinlikle güzel haber oldu en azından uğraşlarımızın biraz da olsun dikkat çektiğini gördük. Umarım bu firmalara bu yeterli olurda mağdur arkadaşları daha fazla uğraştırmazlar
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar lütfen herkse videonun altına yorum yaparak şikayetini dile getirsin. Adem beyin yapmış olduğu yorumu paylaşıyorum. En azından kendisine teşekkürlerimizi bildirelim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Özetle bana göre Samsung Türkiye, Samsung genel merkezini ;Samsung genel merkezi N11 i, ;N11 ise mağazayı işaret ediyorlar.
Bu kısır döngüde çözüm merkezlerinin çelışkili ve tutarsız bilgilendirmeleri ile bu güne kadar oyalandık.Yaşadığımız bu zorlu süreçte yukarıdaki girişimlerde emeği geçen arkadaşlara sonsuz teşekkkürler.Umarım çabalar netice verir..Dilerim Özellikle N11 ve Samsung genel merkezi aklın ve marka değerlerinin bir gereği olarak ortak bir çözüm yolu bulur..Şüphesiz ki firmalar için güven kaybı , para kaybının önünde gelmelidir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Adem bey gözünü kararttı mağdur olan müşterilere yani bizlere çözüm sunulmadığı her gün Adem bey başka yöntemler deneyecek. Koskoca firma bir kaç telefon için Prestijinden ödün verecekse hodrimeydan hepimiz Adem beyin dediği gibi ortak ve kenetlenirsek başarabiliriz. @n11com Gün geçtikçe ses büyüyecek üst makamlarına durumu iletip bütün mağdur insanların sorunlarını çözün. Sürecin bu hallere gelmesini istemezdik ama konuyu buraya siz taşıdınız..
-
Buradan masajları okuyor mu bilmiyorum ama Adem Bey'e binlerce kez teşekkürler...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar bu gün çok enteresan bir şey dikkatimi çekti biliyorsunuz ki, samsung Türkiye mağazası ile bir çok kişi sorun yaşıyordu ve puanı en son gördüğüm de %98 düşmüştü bu gün baktığım N11 şirket puanını %100 de yüz yapmış sizde biliyorsunuz ki 17 000 yorum almış bir firma böyle olumsuz bir ortamda %2 reyting artırması sanki bana mantıklı gelmiyor N11 ile samsung Türkiye'nin otak çalıştıklarını düşünüyorum. Çünkü böyle bir gecikmenin bedeli olarak N11 yetkilileri bana telefonda mağazanın puanın kırılacağını ve mağaza hakkında çeşitli işlemlerin yapılacağını söylemişlerdi, gördüğüm kadarı ile mağazanın tutumu ödüllendirilmiş bana hiç inandırıcı gelmiyor bu durum sanki ortak bir çalışmanın meyvesi. @Cosmopolice @defb
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 34isttt -- 12 Aralık 2021; 12:10:39 >
-
Firmanın Kayıtlı Elektronik Posta adresi hakkında.
Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) olarak bilinen bu sistem belge paylaşımı, ticari ve hukuki gibi yazışmaların güvenli bir şekilde korunmasına yardımcı olan ve alıcının kim olduğunu tespit edip, gönderildiği gibi kalmasını sağlayan bir sistemdir.
Size özel olan KEP adresinizi, resmi, özel ve ticari her türlü belge veya yazılarda kullanabilirsiniz. Ayrıca kamu kurumları arasında ve kurum içi yazışmalarda, kurumlar, şirketler ve şahıslar arasında ki yazışmalarda da özgürce kullanabileceğiniz ve güvenli bir şekilde yazışmalarınızı koruyan bir sistemdir.
Firmanın resmi mail adresi bu, burada yazılan şeyler kanıt niteliğinde gibi bir şeyler okudum, yazışmalarınızda ona dikkat edin karşı taraf sizi tuzağa düşürmesin.
-
Hocam dediğiniz mantıklı elbette ancak yorumlara baktığımda telefonu geç gelen bazı arkadaşlar ne yazıkki hiçbir şey olmamış gibi tam puan vermiş. Onu da göz ardı etmemek lazım. Benim tavrım net, ürünüm gelse bile ne n11com ne samsung benden iyi yorum alamayacak. Ayrıca samsung soru-cevap kısmında işine gelmeyen soruları siliyor, benim sorularım silinmiş hep.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hocam n11 puanını düşüreceğiz demişti bana bu tavır hiç hoş değil ayrıca sende biliyorusun 98 100 çıkmak öyle kolay bişi değil bu işlerde çoğu firmanın ki 17000 yorum almış bir firanın 95 puan üzeri alması çok iyi bir rakam 98 mütiş bir rakamdır. Aliexpress ten vergi çıkmadan önce sürekli alış veriş yapan bir kişi olarak söylüyorum bunu.
-
Evet yorumlara baktım da satın alan arkadaşların telefonları hep bu hafta gelmiş yani 03 aralık ve sonrası ürün satışa kapalıydı zaten yani önce verilen siparişler be kardeşim hiç düşünmüyormusun. Seni o kadar bekletmişler mağdursun gidiyorsun 5 yıldız veriyorsun. Ben şuna kanaat getirdim. Bazı arkadaşlar yanlış anlamasın ama köprüyü geçene kadar ayıya dayı hesabı ya bu arkadaşlarla o kadar konuştuk bi sorayım acaba onların telefonu geldimi ? Adamlarda kaç gündür mağdur bir el atayım destek olayım demek yok rabbena hep bana ..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cosmopolice -- 12 Aralık 2021; 13:44:58 > -
Arkadaşlar ben yaşadığımız bu olay üzerine bir reklam projesi gibi bir şey geliştirim, bunu da makale vari uzun bir yazıya dökerek. Hepsiburada firmasına attım. N11 de yaşadığımız sorunu izah ettim ve bu sorun karşılığında bir benim fikrim kapsamında, N11 in bize para iadesi yapması durumunda telefonlar hakkında bize yardımcı olmanlarını ve günlerdir n11 çözemediği işi kendilerinin 2 3 günde çözebileceğini ve yüzbinlerce dolarlık reklam yapmak yerine insanlara dokunarak müthiş bir sosyal medya etkileşimi ve reklamı yapabileceklerini uzunca bir yazı ile ifade ettim. Bu şekilde de rakiplerini zorlasınlar ve kendi kalitelerini ortaya koysunlar diye bir yazı ilettim kendilerine.
Bunu sadece şahsım için yapmadım hepimiz için istedim Forumun, twitter adresi ve youtube linklerimizide ekledim, inşallah twittera da kısa bir yazı yazıp desteklerini isteceğim etkileşim yaparak beğenirseniz daha çok yerlere ulaşırız ve firmayı daha çok zorlarız.
-
konu hakkında paylaşımlarımı twitter da yaptım arkadaşlar bilginize bu n11 ve samsung kendileri bundan daha fazlasını hak etti.
-
Evet arkadaşlar maalesef @n11com yada SamsungTürkiye henüz bir adım atmadığı için Adem bey bir gelişme olup olmadığını sordu bende mağduriyet giderme adına hiç bir gelişme olmadığını.Mağaza puanının 34istt arkadaşın dediği gibi %98'den 100 e çıkardığını ayrıca mağazanın işine gelmeyen yorumları sildiğini ve diğer yorumlarıda 48 saattir uzun süreden beri kulak arkası yapıp cevaplamadığını ilettim. Oda gayet iyi yapmışsınız bunun ile ilgi bir video daha hazırlayacağım dedi sağolsun.. Konuya destek vermeyi unutmayın bütün mağdur arkadaşlar için çalışıyoruz.. @AGraza @guler60 @defb @webmasto
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cosmopolice -- 12 Aralık 2021; 14:20:23 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X