Şimdi Ara

N11 yanlış sipariş tehlikesi ÇOK ÖNEMLİ !! (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
284
Cevap
4
Favori
60.468
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
330 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hocam bende kasa temizlemek için el kompresörü sipariş ettim. borusu ve toz keseski yollanmamış fakat istediğimin bir üstü yollanmış. yani eldeki stoklar bitince iyi kötü yolluyorlar birşeyler bence iade talebi açtım. iptal edip eksiklerinizi de yollayalım dediler kabul ettim. ecayip altyapısız ürün satıyorlar depodaki herif 1 tane fazladan saydımı geçmiş olsun. yoğunlukda vardı.Allahtan telefon siparişim doğru geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0D5BA3914

    N11 kendi yollamiyor ki hangi.magazadan alındıysa.orasi yolluyor. Ben Samsung Türkiye den M30s aldım kargoya verildi Note10+ çıkacak hali yok kargodan.
    Samsung Türkiyeden bir mail geldi kargoya verildi diye ama takip kodunun yeri boş mailde. N11 de geciken sipariş yazıyor. Bu ürün kargoda mı şimdi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ravalond kullanıcısına yanıt
    Firma kabul etmez ise geçmiş olsun
  • iskocya İ kullanıcısına yanıt
    Merhaba iskocya,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • manjimaru kullanıcısına yanıt
    Merhaba manjimaru,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • Geçen yıl da birçok şıp vardı ben evde yokken hiç sipariş etmediğim 500-600 TL neyse gelmiş eve isim adres doğru fakat benim değil yanlış hatırlamıyorsam daha öncelerden kupon hesap verdiğim arkadaş adresi silmeyip bana gelmiş bir şekilde adresine gönderdim kargo ile konuşarak kullandığınız hesaplardan adresleri iş bitince silin buyil kimseden ne aldım ne verdim elimde ne varsa olduğu yettiği yere kadar 3_5 birşeyler aldım geçtim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Firma iade işlemini başlatın dedi. N11 de sizi mağdur etmicemize emin olabilirsiniz dedi. Yarın aricaklarmis. Firmanin kabul etmeme gibi bir durumu söz konusu olamaz hocam . Ürün resmen 2. El ne kutusu var ne garanti belgesi. İçeriğindeki ürünler bile eksik. Hala aklim almiyor nasıl boyle bir ürün gönderildi. Ben 2. El ürünü bu şekilde göndermem sattığım kisiye o derece özensiz ve kötü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Size yine yanlışta olsa 1 ürün gelmiş. 31/10/2019 da n11 sisteminde yurtdışı ürün satışı yapan firmadan telefon için ekran koruyucu siparişi vermiştim bugün geldi, paketten ürünün ambalajı çıktı ama ekran koruyucu yok. Ürün bedeli 10₺ 11.11 yoğunluğu ile alakası yok ama internetten telefon alıp da kutudan salatalık çıkmış gibi hissettim.
    11.11 için aldığım ürünler daha teslim edilmese de "Tahmini kargolama tarihi 14.11.2019" gözüken ürün için n11 13:11.2019 da mail atıp "Mağaza siparişi zamanında kargolamadı, dilerseniz iptal edebilirsiniz" diye mail attı.
  • arkadaşlar benden hesap alıp alışveriş yapan bir akdaşımızın JADE marka çok amaçlı katlı rafı bana gelmiştir.Lütfen bana ulaşınız..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • drangela61 D kullanıcısına yanıt
    Aman diyip o tarz elektronikleri bilmediğiniz satıcılardan almayın. Alacaksanızda amazondan alın. Onun müşteri hizmetleri açık ara en iyi. Tabi satıcıda amazon olursa iyice garanti olur. Belkide size öyle kırık yolladı. Kargocunun vile suçu olmayabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba manjimaru,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
    N11 şikayet konusunun altına şu tarz ilgileniyormuş gibi yapılan copy-paste robot mesajlarla güven sağlamaya çalışmak çok komik değil mi?
    Eminim foruma yazmaya gelene kadar adamlar sizinle siteden iletişime geçmeye çalışmışlardır ve ilgilenmemişsiniz ki buraya yazıyorlar. Kalkmış birde aynı oyalama mesajlarını buraya kopyalıyorsunuz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nemesis -- 14 Kasım 2019; 1:53:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarın yurtiçi kargo 5 tane paket getirecek çocuğu oturtup ben bunları açarken sen bekle mi diyeyim şimdi böyle bir şeyin mümkünatı yok :)

    Ama şaka bir yana tüketici kanunumuzda ne yazık ki kargoyla ilgili kontroller teslim alınmadan önce yapılıp tutanak tutturulmak zorunda. Kargocular da imzayı atmadan paketi teslim etmediği ya da etse bile beklemediği için ne yazık ki pratikte mümkün olmuyor. Ancak bu durum kanun önünde bir anlam ifade etmiyor. Böyle bir sorun yaşadığınızda çoğu şirket tüketici memnuniyeti adına sorununuzu gidermeye çalışsa da yapmadığı durumda tutanağınız yoksa kanun önünde bir dayanağınız da yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11 yanlış sipariş tehlikesi ÇOK ÖNEMLİ !!


    sikayetvar sürat kargo şikayeti
  • Biri ubs diğeri aras olmak üzere iki kere paket açıp kontrol etmek istedim ama ikisinde de olmaz dediler ve iade ettim. Hakşkaten şu açıp kontrol edip alma olayı efsane mi yoksa gerçek mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende sadece benim başıma geldi sandım .Bana da kahve makinesi yerine tv göndermişler.
  • Ravalond kullanıcısına yanıt
    Firma ürünü kabul etmeye bilir N11 firmaya hiç bir şekilde yaptırım uygulamıyor sizi firma ile baş başa bırakıp kendi aranızda çözmeniz istiyor.
    N11 sorumluluk almıyor yani firma isterse işi yokuşa sürebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fatih617

    Everest rgb mouse gelebilir boyutları yakın

    Alıntıları Göster
    Hahaha .Valla kovalardim adamları :D
    Neyse ürün sorunsuz geldi dun. Satıcı qp yurtiçi kargo ile yollamış . Sorun cikmadi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackLogic

    Biri ubs diğeri aras olmak üzere iki kere paket açıp kontrol etmek istedim ama ikisinde de olmaz dediler ve iade ettim. Hakşkaten şu açıp kontrol edip alma olayı efsane mi yoksa gerçek mi?
    Kişiden kişiye değişiyor. Ben de anlamadım.aynı firmadan biri geliyor tamam edin diyor diğer calisani geliyor yok imzasız yapamazsınız diyor .
    Bugün kargodan önce bu yazıyı okumuştum dedim kontrol edecem imzadan önce. İzin verdiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 08/11/2019 tarihinde 2 adet siparişim oldu. Biri Aras diğeri yurt içi ile ayın 11 ve 12 sinde teslim aldım. Bu iki kargomda sorun yok .
    11/11,2019 da da 2 adet siparişim oldu onlar daha teslim edilmedi yine yurt içi ve aras kargo bakalım inşallah karışıklık olmaz :D
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.