Şimdi Ara

N11 yanlış sipariş tehlikesi ÇOK ÖNEMLİ !! (12. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
284
Cevap
4
Favori
60.468
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
330 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Beyler ekran kartını m.2 yuvasına nasıl takarım başka boş slot yok


    N11 yanlış sipariş tehlikesi ÇOK ÖNEMLİ !!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • JoeyBane kullanıcısına yanıt
    Format at düzelir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GBrighter

    Benim de aras kargo dagitima cikarip geri subeye goturuyor ne kadar amator bi firma n11 bu firmalara ne zaman iyi bi firca atacak ve hizaya sokacak acaba aksama kadar adamlari bekliyoruz 3 defa aradim evet mutlaka gelecegiz diyolar elbette ki yalan bugun de evde kimse yok nasil ulasacak bana cocuk oyunu herhalde aras kargo ve n11 pismanliktir!!!!!!!!
    Aras kargo aynı dediğiniz gibi, üç gündür kargoları teslim etmiyor. Yeni yalanları da adres yanlış diye not düşmek. Satıcılarla ürünü almadan önce haberleşip, farklı kargo şirketleri seçmek ve bu davranışların kökünü kazımak gerekiyor.
    Örneğin Amazon Kolay Gelsin ile çalışıyor. Kargo nerede görebiliyorsun, istersen teslim gününü değiştirebiliyorsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rinots

    Aras kargo aynı dediğiniz gibi, üç gündür kargoları teslim etmiyor. Yeni yalanları da adres yanlış diye not düşmek. Satıcılarla ürünü almadan önce haberleşip, farklı kargo şirketleri seçmek ve bu davranışların kökünü kazımak gerekiyor.
    Örneğin Amazon Kolay Gelsin ile çalışıyor. Kargo nerede görebiliyorsun, istersen teslim gününü değiştirebiliyorsun.

    Alıntıları Göster
    Haklısınız hocam ben karar verdim artık n11 ne de aras kargo kullanmayacağım kullanacak kişiye de engel olacağım böyle kişiler çalışmasın iş yapmasın 2 gündür kargo dağıtıma çıkıyor geri şubeye gidiyor yani gidip kavga çıkartmam gerek anlaşılan




  • "Transfer sürecinde" yurtiçi kargo mübarek Amerika'dan gelse anlayacağım.
    İstanbul içinden teslim edilmedi 4.gün bitti.
  • kupon sattırmamasından belliydi
  • Çok geçmiş olsun, bu arada herkes goy goya vurmuş işi ama üzücü bir durum. Ben de aynı satıcıdan 11.11 indirimlerinden 2700 TL'ye telefon aldım inşallah ne benim hakkım birine nede başkası benim hakkıma girmez.
  • Adamsın adam dalga geçenler senin ayakkabılarını yesin

    “” ÇOK ÇOK TEHLİKELİ BİR DURUM HERKESİ UYARMAK İSTEDİM ! “”

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kendisine yanlış gönderim yapılan kişi bunu iade etmek zorunda. İade etmezse hukuki yollara başvurup ürünü veya bedelini alabilir. Ancak bu firmanın iç sorunudur.

    Diğer kişi ürünü iade etmese bile size aynı üründen göndermek zorunda.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle konuyu açan arkadaşa çok teşekkür ederim, n11 den bilgisayar topladım kimse parayı kolay kazanmıyor, bu konu üzerine kargo üzerine çok düştüm ve nitekim sorun yaşadım, aynı satıcı dan ekran kartı, ana kart işlemci, farklı üç satıcı dan kasa, ram ve ssd aldım, her ne hikmet ise aynı satıcı dan aldığım üç ürün adresimin olduğu yerde ki kargo firmasının şubesi değil de ikisi farklı ilçe, biri ise aynı ilçe nin farklı şubesine gitmiş, sabahtan beri ürünleri toplamaya çalışıyorum, aldığım ssd ise bulunduğum yere 25km uzak taki şubeye, kasa ise aynı ilçenin farklı şubesine gitmiş, henüz ram gelmedi, bugün ki yoğun uğraşlar sonucu ekran kartı, kasa ve ssd yi aldım yarın ise inşallah ana kart ve işlemci yi alacağım, ram den ses yok, üzücü olan bir TL bile versek karşılığını düzgün almamız gerekirken bir günde gelmesi gereken kargo en az 4 5 güne gelecek ben neden şube şube gezmek zorundayım hayırlısı ile alışveriş yapan herkesin kargo sunu sorunsuz almasını temenni ederim.

    Ayrıca konı üzerine hiç bir kargo yu açmadan almadım kara yolları taşımacı yönetmeliğinin madde 43 / 9 M ve P türü yetki belgesi sahipleri, taşıdıkları kargonun/gönderinin alıcısına tesliminde, alıcının talebi ve kargonun/gönderinin alıcı/gönderici tarafından açılmasının kabulü halinde, bu talebi yerine getirmek zorundadırlar. Bu fıkraya uymayan yetki belgesi sahiplerine 10 uyarma verilir.
    Bu maddeye göre bakılması gerektiği anladım ben

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2019daDHyekatilmak

    Format at düzelir
    makul
  • Aynı durum bende var, satıcıya yanlış adres isim verilmiş mesaj yazdım hemen satıcı aradı kargodan düzelttirdi. Ürün hala yolda. 500gb ssd aldım bende. Hakkım olmayan bir ürünü alırsan iade ederim. Prensip meselesi. Kendine yapılmasını istemediğini başkasına yapma, kalın sağlıcakla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ürün yanlış gönderildiyse ürünün yanlış geldiği hal ve şartlardan anlaşılabiliyorsa yanlışlık olduğunu göndericiye bildirirerek iade etmeye veya kabul ederse bedelini ödemeye hazır olduğunu göndericiye bildirmek zorundasınız. Yanlış ürün geldi diye üstüne yatmayın.

    200 liralık SSD sipariş edip 2000 liralık ekran kartı gelirse bilmiyordum diyemezsiniz. Gelen ürünü kullanırsanız, satıcı ürünü kullanılmış haliyle almak istemezse bedelini yasal faiziyle ödemek zorundasınız. Ödeme yapmazsanız firma cebri icra yoluyla ister. 2000 liralık kart için 2500 3000 liralık ödeme yapmanız gerekebilir. Anlattıklarımı tiye almayın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıllar önce kliksadan 2 paket çocuk bezi gelmiş eve ups kargodan kargoyu aradım aldiralim dediler gelen olmadı yanlış hatırlamıyorsam kliksaya yazdım ordanda birşey çıkmadı 2 paket Prima yeni doğan bebeğe hediye götürmüştüm .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu forum neden bu kadar saçmasapan oldu anlamadım. Konu ciddi ve sayfalarca dalga geçilmiş hala dalga geçiliyor.

    Sürat kargo benim nispeten değerli bir siparişimi kaybetmişti 800 lira civarı bir üründü kargodaki.. Şubeyi arayıp o kargonun içinde sizin dükkanın aylık kirası değerinde özel üretim bir ürün var ben teslim almadıysam sorumluluk sizde altından kalkamazsınız demiştim. 2 saat sonra bulmuşlardı kargoyu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GörünmezAdam -- 14 Kasım 2019; 23:58:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11 den aldığım ürünlerde geciken kargolama yazıyor iptal edersem parası direk mi yatıyor bana

    Kargolananlar da 3 gündür gelmiyor bana



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Redshift -- 15 Kasım 2019; 0:21:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 11 Kasım 2018 de Kendime ve Arkadaşlarına Aldığım Yazıcıdan 11 Kasım 2019 da Hesabımdan Arkadaşım Aldı. Teslimat ve Fatura Adresini Farlı Seçti ve Öylede Sistemde. Ancak Ürün Bana Yani 11 Kasım 2018 Nolu Adrese ve Benim Adıma Fatura ile Geldi. Allah'tan Teslimatçı Aynı Şehirde ve Kendi Araçlarıyla Getirmişlerdi. Aradık Geri Gelip Aldılar Doğru Yere Bıraktılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Redshift

    N11 den aldığım ürünlerde geciken kargolama yazıyor iptal edersem parası direk mi yatıyor bana

    Kargolananlar da 3 gündür gelmiyor bana
    Onay verdiyse satıcı sanırsam satıcıda satışı iptal edince yatması lazım paranın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.