Şimdi Ara

N11 yanlış sipariş tehlikesi ÇOK ÖNEMLİ !! (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
284
Cevap
4
Favori
60.468
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
330 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • herkesin tehlikesi kendine
  • tuketiciserdar T kullanıcısına yanıt
    ama olmadı şimdi insan ilişkilerinde berbat hiç öyle bir şey denir mi ? Müsait değilim canım sonra görüşelim falan der insan birazcık nazik olman gerekir.
    Cemal Abi falan değilim yirmili yaşların sonunda birisiyim ismim kübra neyse kısmet değilmiş, bu arada hesabı sana kitlemeyi düşünmüştüm.
  • zibidi gonzales kullanıcısına yanıt
    Düzelttim hocam sağolasın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • n11 mi allah korusun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TulparHAN

    ama olmadı şimdi insan ilişkilerinde berbat hiç öyle bir şey denir mi ? Müsait değilim canım sonra görüşelim falan der insan birazcık nazik olman gerekir.
    Cemal Abi falan değilim yirmili yaşların sonunda birisiyim ismim kübra neyse kısmet değilmiş, bu arada hesabı sana kitlemeyi düşünmüştüm.
    Sana da tavsiyem böyle olmandır, insanlar iyi niyetinin kibarlığının kıymetini bilmezler, bazen dümdük söylemek gerek.

    Zaten onu mesajında belli etmişsin " kahveni içerim " diyerek ama sorun gerçekten o değil, öldürecek vaktim yok.

    Selametle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samet3534

    Sürat ve yurtiçi den gelecek ürünlerim sorunsuz geldi. Problem hangi kargo şirketinde yaşanıyormuş
    Kargo firması Yurtiçi ama kargo suçu satıcıya atıyor, satıcıda suçu kargocuya atıyor. N11 ise ölü taklidi yapıyor hiçbir cevap yok.

    Şu an dedektif gibi kendim çözmeye çalışıyorum olayı, benim ekran kartı kime gitmiş onu bulmaya çalışıyorum. Sanırım Antalya'dan Ser*an Ka***eniz isimli kişiye gönderilmiş. İşin kötüsü şimdi de kabul etmeyip geri gönderdiğim kargoda teslim edilmiş gözüküyor...

    Kısaca N11'den uzak durun. Kargoyuda kargocuyla yada şubede tutanakla açın. Biraz fazla verin hepsiburada ve amazonun kendi sattığı ürünleri alın. İnanın kaybettiğiniz zamana sinir strese deymiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba FrozenFlame,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
    N11 yanlış sipariş tehlikesi ÇOK ÖNEMLİ !!


    Dün size sipariş numaramı PM'den gönderdim hiçbir geri dönüş olmadı...




  • FrozenFlame F kullanıcısına yanıt
    Haklısınız Hepsiburada her türlü daha güvenilir en azından arkasında duruyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cytcyt88

    Aynı firma yanlış kargolama yaptı büyük ihtimalle N11 ile ilgili bişey değildir
    bence de, çalıştığım firma da deri giysi gönderiyoruz paketleme yaparken yanlış barkodlu etiketi yapıştırırsan ürün yanlış kişiye gider...
  • fotografium mağazasının sitesinde 3,750 liralık bir lens beğendim, yerleri sirkecide oraya uğrayıp lensi makina üzerinde denedik ve aldım, kredi kartına taksit olayı sadece internetten alınca geçerli imiş, eleman internetten satılmış gibi işlem yaptı ve ben malı alıp çıktım, 3 gün sonra kurye bir lens daha getirdi, depodan da çıkış yapıp göndermiş başka bölümdeki eleman adamlara telefon ettim cumartesi günü geçerken bırakacağım
  • n11 dünden beri erişim yok ve hiç ses çıkmıyor ?
  • Türkiye'de belli bir pazar payına hakim olan tüm firmalar bozuyor,N11'de bunlardan birisi.
    Geçenlerde annem kettle istediği N11'den bir tane sipariş verdim.Ürün çalışıyor,herhangi bir sıkıntısı yok ancak arka arkaya 2-3 kez kullanıldığında üst tarafındaki boşlukta su buharı birikip el yakıyordu.Neyse en sonunda iade için talep oluşturdum ve verilen takip koduyla gönderdim.
    Daha sonrasında iade talebinin reddedildiğini öğrendim ve n11 tarafından aynı ürünü geri almak yada aynı ürünün yenisini almam gerektiği yönünde baskı gördüm.
    Onlara mesafeli satış sözleşmesine göre ürünü herhangi bir neden olmadan iade edebileceğimi belirtmeme rağmen ürünü kullandığım için ısrarla aynı şeyi söylediler.
    Konuşma bitti, sipariş süresince kabul ettiğim sözleşmeleri inceledim.Sonrasında canlı destekle konuşmaya başladım yeni bir talep oluşturuldu ve tekrar arandım.Ürünü kullanmış olmama rağmen herhangi bir sebep belirtmeden ürünü iade edip paramı almaya hakkım olduğunu söyledim ve üstüne basa basa ürünü gönderdiğimi ve geri gelmesi durumunda asla kabul etmeyeceğimi,paramın iadesini talep ettiğimi ve yasal süre doluncaya kadar iade edilmemesi durumunda tüketici hakem heyetine başvuracağımı ve bir daha firmalarından alışveriş yapmayacağımı söyledikten sonra iadeyi kabul edip, ücretini 2 gün içinde iade ettiler.
    Ben de GittiGidiyor'dan siparişimi verdim

    Bu arada bazı ürünleri kullanınca iade edemiyorsunuz ancak çoğu üründe kullansanız bile iade etme hakkına sahipsiniz.
    Sadece şöyle bir durum var;siz ürünü iade ettikten sonra üründe değer kaybı oluştuysa karşı taraf bunu yargı yoluyla talep edebilir.

    Anlatması çok uzun oldu ancak burada yazıldığı kadar uğraşmadım diyebilirim.Haklarınızı bilin ve yeri geldiğinde arayın.Bilinçli tüketici olursak firmaların hizmet kalitesi de artar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Survivalist kullanıcısına yanıt
    :D

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • N11'de satış yapıyorum. Ürünlerin faturasında ürün adını ve müşteri adını kontrol ettikten sonra kargo barkoduna bağlı isim ve adresi kontrol ederek gönderim yapıyoruz. Kargoya da barkod okutarak tek tek teslim ettim. Buna rağmen gönderilmemiş Siparişlerim görününce durumu araştırdım ve kendimi burada buldum. Muhtemelen alıcı adresleriyle barkodlar N11 sisteminde yanlış eşleşmiş. Bakalım ne olacak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: degobar

    fotografium mağazasının sitesinde 3,750 liralık bir lens beğendim, yerleri sirkecide oraya uğrayıp lensi makina üzerinde denedik ve aldım, kredi kartına taksit olayı sadece internetten alınca geçerli imiş, eleman internetten satılmış gibi işlem yaptı ve ben malı alıp çıktım, 3 gün sonra kurye bir lens daha getirdi, depodan da çıkış yapıp göndermiş başka bölümdeki eleman adamlara telefon ettim cumartesi günü geçerken bırakacağım
    ben olsam hemen çökerdim lense.
  • bu durum gercek babam aradi ve 2 tane ürün geldi aldığımız urun degil fakat sipariş verdigimiz urunden daha pahali urun gelmis :/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeş bir sen zararlısın galiba bu işten..iki-üç yorum okudum millet üç kuruşluk mal almış ganimet gelmiş..çay almış polo gelmiş..sende bu durumun tam tersi olmuş sanırım..ben telefon aldım telefon geldi tablet aldım tablet geldi..bir de tencere almıştım umarım tencere öldü demezler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Demekki bu aralar sipariş vermemek lazım bu siteden.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KYTECHNGAMING

    Şu ana kadar 6-7 sipariş teslim edildi. Bir tanesinin faturası hariç sıkıntı yok. O da N11 kaynaklı değil satıcı kaynaklı.
    Fatura adresimde adres doğru, girdiğim isim hatalı benim ismim olarak geldi.
    Daha önceki yorumumu düzeltiyorum.

    4 tane ürünümde fatura bilgilerim yanlış. Bu n11 kaynaklı mı yoksa mağazanın dikkatsizliği mi emin olamadım?

    Fatura ismim yanlış. (Faturadaki isim hesabımda kullandığım aynı zamanda teslimat adresimdeki isim.)
    Diğer bilgiler doğru. (Fatura adresimde kaylı olan adres-tc-telefon bilgileri doğru.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KYTECHNGAMING -- 13 Kasım 2019; 18:19:10 >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.