Şimdi Ara

N11 yanlış sipariş tehlikesi ÇOK ÖNEMLİ !! (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
284
Cevap
4
Favori
60.477
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
330 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • N11 yanlış sipariş tehlikesi ÇOK ÖNEMLİ !!

    James Donkey 240gb SSD sipariş vermiştim ama kargodan bu çıktı arkadaşlar ne yapmam lazım.


    Şaka bir yana inşallah çözüme kavuşursunuz hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Milyonlarca insan tek bir dilek,
    ekran kartı bana gelsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizi ne ilgilendiriyor ki diğer kişinin ürünü geri gönderip göndermemesi? onu anlıyamadım kendı hatalarının faturasını baskasına mı kesmeye uğrasıyolar?
  • Tek tek firmalara ulaşdım adresleri ve içeriğini kontrol ettirdim hata yok, hatta lastik aldiğim satici sisteme giremiyorum dedi ama kargoyu bana sorarak teyit ederek yapti. 2-3 sefer teyit için aradi, ultra grip degilde, asymetric 5 istesem gonderecekdi o derece

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordgnr

    Çorap almıştım eve iphone 11 geldi bu şekilde sıcak bir fırsat yakalamış oldum teşekkürler n11
    iphone 11 mi patik mi hocam? bi inceleme yaparsınız ayağı üşütüyor mu vb. detaylı inceleme bekliyoruz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şubelere bakın adamlar can cekişiyuor resmen
  • ben aliexpressten 3cm lik pasta pedleri almıştm 1 set. 4 sonra geldi 6 ay sonrada 2. set geldi. sipariş etmediğim halde . karışıklık olabiliyor sistemsel değilde orda çalışanın hatası da olabilir. zaten internetten nereden alırsanız alın kargo görevlisini yollamadan açın kargoyu
  • Allah'tan paramız yok paramız olsa rezil olacaktık.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • E arkadaş kargocu geliyor imza artırmadan kargoyu elime verip kaçıyor bende. Nasil olacak?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vexra -- 12 Kasım 2019; 22:10:40 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben de şimdi spigen'a mağzaya soru sor kısmından özel mesaj attım. Çünkü pzt günü sipariş geçtim ödeme onaylandı, e fatura kesildi ertesi gün o da mailime geldi ama kargo konusunda bilgi gelmedi bugün de. Bir yanlışlık olmasın diye adresi teyit etmemi ister misiniz dedim. Bakalım ne cevap gelecek ya da yarın mesai sattleri içinde arayayım öyle daha iyi olacak gibi :D
  • Ben de gamepad almıştım 40 liraya. Bana 20 liralık ürün geldi. Demek ki sebebi buymuş. Mağazaya kötü puan verdim bakalım ne olacak

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • n11'in suçu ne burda onu anlamadım. n11 ürün satışı yapmıyor ki, aracılık yapan bir kuruluş ve komisyondan kâr ediyor.
    Sana ürünü satan tedarikçi sana yanlış ürün yollamıştır.
    Bu kadar yaygara koparmana gerek yok bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crawlers -- 12 Kasım 2019; 22:33:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ztalan

    İyi de evde yoksun kargoyu birine bıraktı gitti, kargocuların bin bir türlü hali var o yüzden Pazar yeri sitelerini hiç sevmiyorum şahsen. N11 in kendi deposu da yok satış yaptığı tamamen komisyonculuk. Girmeyin siteye daha iyi
    Katılıyorum. Bende N11'den birkaç şey aldım ama sonradan pişman oldum, keşke almasaydım. %10 daha pahalı alırdım kafam rahat olurdu, zamandan kıymetli birşey yok.

    Esas ekran kartı gönderilen kişi yalan söyler "bana ssd geldi" deyip ekran kartını geri vermezse nolacak? Bunu çok merak ediyorum, satın alan kişiyi mağdur mu edecekler? Büyük ihtimal aranızda halledin gibi birşey diyebilir, N11'den beklerim şaşırmam böyle derse.
  • N11'in iş ortağı paketleme anında karışıklık yapmış. Kargo geldiğinde imza atarak ürünü teslim alırsın daha sonra bir dakika istediğim ürün bu mu diye bakarsın değilse durum tespit tutanağı tutar mısınız dersin. Olay durum tespit tutanağı ile resmiyet kazanır durumu satıcıya bildirirsin yenisi istediğin ürün gelir bu kadar basit.
  • İade et. Ürün doğru olsa bile 14 gün sorgusuz Sualsiz iade etme hakkın var

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • @bdullah kullanıcısına yanıt
    Birçok siparisimden kapıya gelen en sorunsuz kargo firması sürat kargodur 3 farklı ilde ki denemelerimde tek bir defa sorun çıkarmayan kargo varsa oda sürat kargo en sorunlu olanı aras sonra mng kargo, yurtiçi kargo genel olarak iyiydi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AL3lMA -- 12 Kasım 2019; 23:24:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de başıma gelen bir şeyi anlatmak istiyorum.

    Elektronik bir cihaz aldım (ufak bir şey, değeri 400 tl falan). Hepsiburada ürünü gönderdi fakat paket bana bir türlü gelmiyor. Dağıtım şirketine kayıp mı ettiniz diyorum kem küm ediyorlar, olmaz diyorlar.

    Bunlar iş yerindeki sekretere bırakıyorlar kargoları, kızcağız da ne uzatılırsa imzalıyor (fabrikalarda, ofislerde çok yaşanan bir durum). Bunu dağıtan da sabit kişi olduğu için durumu bilip ertesi gün diğer kargolarla birlikte kıza imzayı attırıyor. Teslim ettik diyor başka bir şey demiyor.

    Tabi benim ürün kayıp, şirketin avukatıyla görüşüyorum nasıl yapacağız diye. Kamera kaydına falan bakıyoruz, benim telefon çaldı. Adamın biri aradı dükkandan, malzeme indirip bindirirken adamın kapısının önüne araçtan düşmüş. Paketi alınca ses etmedim artık iş yoğunluğunda, fakat imzalatılan şeylerin adetlerini barkod numaralarını cidden takip etmek lazım. İmzayı attığınız anda geri dönüşü çok zor.




  • Kargolarınızı açarken videoya alın ki elinizde kanıt olsun. Kaldı ki bu devirde kargoyu kapıda açmanız için hiçbir kargo elemanı sizi beklemiyor, beklemesini sağlamak için bir çoğuyla tartışmak gerekebiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.