Şimdi Ara

N11 yanlış sipariş tehlikesi ÇOK ÖNEMLİ !! (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
284
Cevap
4
Favori
60.460
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
330 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba FrozenFlame,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • AL3lMA kullanıcısına yanıt
    Hergün 50+ kargo çıkışı yaparak kargoların hepsini aralıklarla değişerek deniyorum. Hepsi sorunlu. Ama benim en az sorun gördüğüm şuanlık mng. Kendi kargolarımı mng ile gönderiyorum.

    Mng 8 Kasım’da n11 le anlaşmasını bitirdi. Zaten bizim şube n11 barkodlu kesmeyi beceremiyordu arasla yolluyordum. Arasda da çapraz gönderim olmadığında sorun yaşamıyorum.

    Mesele şu.
    Büyük firmalar(n11,trendyol,hepsiburada gibi) hangi kargo ile çalışıyorsa o kargoda işler aksamaya başlıyor. Bugün mng ile konuşuyordum. 2-3 gündür Trendyol kampanyasından dolayı mng nin kargo sayısı 3 katına çıkmış. 1 hafta şubeler kendine gelemeyecek. Normal kargoların dağıtımı da aksayabilirmiş.

    Süratin de çok farklı olacağını düşünmüyorum. N11 ler yığılacak sürate. Sürat de de sorunlar olacaktır.

    Yurtiçi eskiden hepsiburada ve n11 in kargolarının çoğunu taşıyordu. Baktı ki kaliteyi bunlardan dolayı bozuyoruz ikisinin de fiyatını yükseltti. N11 sürate kaydı. Hepsiburada arasa. Aras baktı hepsiburada yüzünden benim de kalite bozuldu. Aras da hepsiburadanın fiyatını artırdı. Hepsiburada geçti sürate. Sürat de fiyatı artırdı herhalde ki şimdilerde PTT ye geçti sanki.

    Nereye gidecek bu kargo işinin sonu bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • vexra V kullanıcısına yanıt
    Aynısı oldu ne kimlik ne imza fırlattı gitti 😀

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Patik gibi hocam cebimdeki pahalı hissi gayet sıcak tutuyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam.
    Sen merak etme.
    Karşı taraf senin dediğin gibi çirkeflik yapsa bile gönderici sana istediğin ürünü göndermekle mükellef.
    Sonuçta sen ürünü alırken mesafeli satış sözleşmesi de imzalıyorsun karşılıklı olarak.
    Firmanın senden aldığı para karşılığı sana ne göndermeyi taahhüd ettiği orada yazılı. Karşısı ister göndersin, ister göndermesin. Sen o ürünü alırsın.
    Memlekette pislikler dolu ya aklıma şu da geliyor. Sen belki de indirimden uygun fiyata aldın o ürünü. Şimdi bunlar aaaaaa hata olmuş, ürünü iptal edelim, yeni sipariş oluştur deyip de yeni ürüne 3000₺ isterlerse, sebebine de indirim günü kaçtı, şu anda fiyat bu deyip de satmaz larda da şaşırmam.
    Her türlü insan türedi ülkede. Sırf ucuz ürünü vermemek için pislik de olabilir yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çapraz kargo olayını bende Aras kargoyla yaşadım ürünü teslim alan kişi babamdı dikkat etmeden almış benim sipariş verdiğim ürün gelmedi. 2 defa aras kargoyu aradım ilgilenen bile olmadı.Bana tek verdikleri cevap bekleyin yetkili kişi gelip alacak dendi, daha sonra ne arayan oldu ne soran. Ertesi gün Aras kargoda çalışan kişiyi gördüm şans eseri dedim böyle böyle bizim çalışan arkadaş yanlış kişiye teslim etmiş dedi aradı sağı solu benim ürünümü teslim aldı ben bu ne saçma iş dikkat edin biraz dedim elemanın bana verdiği cevap pişkin pişkin bizde insanız be Abi hata yaparız dedi ya benim aldığım ürün değerli bir eşya olsaydı ne olacaktı ? hata yapmayacaksın kardeşim ürün alacağım zaman bakıyorum teslimatı yapan aras kargo anında değiştirme imkanınız varmı diyorum kargo şirketini satıcı yok erse almıyorum ürün falan ilgisiz firma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi helll_599 -- 13 Kasım 2019; 1:19:4 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FrozenFlame

    11 Kasımdan dolayı bütün siparişler büyük oranda N11'den verildi, ayrıca N11'in sisteminde de sorun varmış. Normalde böyle karışıklıklar nadirdir ama bu 11 Kasımda bu iki sebepten dolayı sık sık oluyormuş. N11'den sipariş verdiyseniz kargoyu açın, gelen ürünün doğru olup olmadığına bakın, sadece irsaliyeye bakmakla yetinmeyin.

    Alıntıları Göster
    o hata n11 den olamaz kutulayan ve alıcının bilgileri olan kağıtları karıştırmış olmalı
    ancak kargoda her türlü kaos olabilir ,mümkün olduğunca bakıp almak gerekiyor




  • Ekran kartı rx 5700 mü ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jedi_masterr -- 13 Kasım 2019; 1:58:25 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mutlu oluyorum şunları okuyunca. Hala n11 den alışveriş yapanlara müstehak. N11 dolandırıcılara çanak tutan dolandırıcı bir işletmedir. Başınıza bir şey gelirse haftalarca oyalayıp tüketici hakem heyetine gidin diye başlarından savarlar. Her koşulda satıcının tarafı tutulur. O yüzden n11deki satıcıların çoğu gittigidiyorda yoktur. Çünkü müşteri odaklı politika işlerine gelmez.

    Bu örnekte olduğu gibi. Bana ne diğer adamdan. Ekran kartının ondan geri gelip gelmemesi beni alakadar etmez. Bana hemen yeni bir tane yollayacaksın, bitti! Onların hatasının stresini çekin şimdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • incehesaptan alışveriş yapan biri olarak tedirgin bekleyişim sürüyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Başımıza geldi bizim hocam internette araştırdık oluyormuş her kargo firması yapabiliyor. Kargo firmasıyla ilgili diye biliyorum. N11 DE Birkaç siparişimiz Eskişehir'e geleceğine değişik zamanlarda hep Isparta'ya gitti. Bir de teslim edildi diyor. Yurtiçi kargoda oldu iki sefer. Adamlar malları geri göndermemiş. Iki defa oldu bu. Satıcıyı bağlar dedik. Öyle de oldu tekrar yolladılar. Başka bir seferde stokta kalmayınca beklettiler yollamadiklari da oldu. Iade yaptılar. Yani anlayacağınız n11'de bir "kargo kankamız" var. Isparta'da ve Isim de aynı gözüküyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bugia B kullanıcısına yanıt
    N11 de kupon olayı var hocam o olmadı kampanyalı üründür. Stokta yok derse (gerçek veya kurnazlığına) para iadesi yapar oturur kalırsınız valla. 11.11 de tablet aldık. Hem fiyatı ucuzladı hem kupon kullanınca Ucuza geldi. Eğer yanlış yere giderse Normalde 2650 -11.11 de 2170 e düştü -kuponla tableti 1900 liraya getirmiş olan ben için para iadesi hiç yararıma olmayacak. Yani stokta yoksa o satıcı için.. en ucuzundan aldığımız için. Para iadesi yapsa bile yine almaya kalksam fazladan 400-500 TL ye gelecek.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • N11 yanlış sipariş tehlikesi ÇOK ÖNEMLİ !!

    Bende ürün aldım ama yollamayacakşar anlaşılan. N11 klasiği. Sattığı ürünün arkasında durmayan firma

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • @bdullah kullanıcısına yanıt
    Aras mı 🤔
    En son sıraya bile koymam kendilerini..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam karisiklik n11 ile alakali degil incehesap ile alakali kendi kullandiklari entegrasyonda sorun olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11 kadar satıcıyı koruyan bir alışveriş platformu yok, 11.11 de 2 firmadan notebook alacaktım adamlar stoğa sokup çıkardı fiyatlarla oynadılar sürekli sonuç olarak alamadık, sitenin çökmediği anı mı kovalayalım satıcıların kurnazlıklarını mı ? 15.00da sürpriz indirime girecek notebook koymuşlar ama indirime girdiği anda stok yok. ne hikmetse daha indirime girmeden gece stok bitmiş Canlı desteğe yazıyorum, ilgilenen yok açık açık önümüzdeki kampanyalara bakın diyolar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nemesis kullanıcısına yanıt
    Hocam GittiGidiyor gerçekten dört dörtlük mü?
    Ben internet alışverişini çok sıklıkla kullanırım
    Hepsiburada olsun GittiGidiyor olsun n11 olsun diğerleri olsun onlarca belki yüzü aşkın ürün almışımdır.. bunların içinde buzdolabı bile var.
    Gelelim GittiGidiyor'a
    2018 Mayıs ayında GittiGidiyor'dan LG 4K bir TV siparişi verdim
    Ürün geldi ama ben işte olduğum için kargoyu amcam teslim almış o da yaşı geçkin biri öyle anlamaz almış imzayı atmış
    Akşam eve geldiğim zaman bir bakayım dedim kutunun her iki tarafında da karton delinmiş..
    Hemen satıcıya bilgi verdim GittiGidiyor'dan mesajla durumu anlattım ve sonra da telefonla
    Satıcı sorun hâlinde hallederiz gibi konuştu ben de neyse bakalım dedik
    Gelelim cihazı kurdurtmaya
    Servisi çağırdım geldiler ve malum son ekran çatlak çıktı
    Neyse tutanak tutuldu edildi
    Peki sonuç: 1.5 yıl oldu hâlâ mahkeme devam ediyor
    Neden? GittiGidiyor aynı gün satıcıya attığım mesajları sisteminde tutmamış oradan kanıtlayamadım (ve yaşadığım sorunla ilgili tek bir çözüm yolu sunmadılar) telefon görüşmesini kaydetmemiştim(nereden bilecektim) buradan da bir şey çıkmadı
    Satıcı kargodan ürünün sağlam teslim alındığını hasarı benim verdiğimi iddia ediyor o da değişim yapmıyor LG desen koskoca firma kaç kez aradım ettim bana en son mahkemeye gidin dedi..
    Velhasıl kelam 1.5 yıl oldu mahkemede uğraşıyorum bu ay yine duruşma var bakalım ne olacak?
    Dediğim gibi onlarca ürün almışımdır (hatta bu olaydan sonra yine gittim n11'den TV aldım şu an sıkıntı yok kullanıyorum) sonuç olarak yaşandı mı hepsinde yaşanıyor hocam..
    Allah sağlık afiyet versin bir şekilde hallolur.. bu dünyada olmaz ise ahirette kesin olur..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Aynı satıcıdan (incehesap) ben de tv aldım inşallah benim de başıma gelmez böyle bir şey.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TITAN

    120 GB SSD SÖYLEMİŞTİM GTX 1060 GELMİŞ SAGOL HOCAM
  • N11 de magaza sahibiyim. En yogun olduğu zaman bir müşterinin siparişini kontrol ettim. Siparişi girdim içeriye verdim. Sonra şansa bir daha bakim dedim. Sipariş değişmiş. Sistemde sıkıntı vardı. Ogün kargolama yapmadık sistem düzelene kadar bekledik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.