Şimdi Ara

N73/N73ME Problemler ve Bilgilendirme (23. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
14.357
Cevap
7
Favori
874.218
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: happyguy

    ekranna dikkat!!! ekrani inanilmaz hassas
    bende n73 vardi ekrani cebimde kirildii
    hic bir darbe izi ne kasada ne cam da var ama ekran gitti malesef
    yurtdisinda ekranina 280euro dedilerr telefon midemi bulandirdi turkiyede yaptirip satmayi dusunuyorum
    turkiyede ekrani kaca bulabilir?bi fikriniz var mi?


    Benimde elimden düştü halının uzerine ayakkabımı bağlarken.Ekranı paramparca oldu.Sigortalı da ordan yırttık

    Bu anlattıgım olay da tlfnu aldıgım ilk gun oldu.
  • ben taş zemine yaklaşık 1m'den düşürmüştüm. bir halt olmamıştı. valla çok ilginç. hem de durup dururken cepte kırılması daha da bir düşündürücü. Geçmiş olsun.
  • telefonu 12 ekimde aldım ve 1 aydır kullanıyorum şimdilik bi sorun yok umarım da olmaz network arkadaşımada sabır diliyorum artık
  • quote:

    Orjinalden alıntı: happyguy

    ekranna dikkat!!! ekrani inanilmaz hassas
    bende n73 vardi ekrani cebimde kirildii
    hic bir darbe izi ne kasada ne cam da var ama ekran gitti malesef
    yurtdisinda ekranina 280euro dedilerr telefon midemi bulandirdi turkiyede yaptirip satmayi dusunuyorum
    turkiyede ekrani kaca bulabilir?bi fikriniz var mi?




    nasıl kırılır ya!!?? plastik camının içinden mi kırıldı(bunda plastik cam yok mu?)
  • Benim N73'de sorun yok.Çok güzel bir telefon N73.Bazı telefonlarda sorun olması hepsinin sorunlu olduğunu göstermez.
  • Ben bayramdan 10 gün önce aldım telefonu ilk zamanlar çok çabuk şarz bitiriyordu. Zaman zaman kitlendiği oluyordu. 15 gün kadar önce Versiyon güncellemesi yaptım. ( v 2.028.0.0.3 ) şu an hiç sıkıntısı yok şarzı normal telefon gibi kullanınca 2.5 gün gidiyor. mp3 video vs yoğun kullanınca 24 saat dayanıyor.
  • KESİNLİKLE KATILIYORUM
    quote:

    Orjinalden alıntı: apollo34

    Benim N73'de sorun yok.Çok güzel bir telefon N73.Bazı telefonlarda sorun olması hepsinin sorunlu olduğunu göstermez.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: fsayin

    Ben bayramdan 10 gün önce aldım telefonu ilk zamanlar çok çabuk şarz bitiriyordu. Zaman zaman kitlendiği oluyordu. 15 gün kadar önce Versiyon güncellemesi yaptım. ( v 2.028.0.0.3 ) şu an hiç sıkıntısı yok şarzı normal telefon gibi kullanınca 2.5 gün gidiyor. mp3 video vs yoğun kullanınca 24 saat dayanıyor.



    ABİ ÇOK AZ GİDİYO SENİNKİ YA.BENİMKİ SADECE GÖRÜŞME İÇİN KULLANINCA 4 5 GÜN GİDİYO.MÜZİK OYUN FALAN OLURSA 3 GÜN GİDİYO..
  • telefonunu servisten alamayan arkadas, bende 2 sene once felan basarı serviste seninki gibi bi olay yasadım. araya bayram tatili bilmem ne girdi tam 2 ay bekledim telefonumu almak icin. 30 iş gunu doluncada sure doldu diye telefon actım adam parca bekliyoruz dedi ben ne yapim siz parca bekliyosanız dedim. 30 iş gunu doldu bu bu benim bekleme suremdi ve artık bekleyemem parca beklemeyin yaratın benim için beni ilgilendirmez orası yasal olarak haklıyım su anda dedim. adamın bana soyledigi yasal hakkınızı kullanabilirsiniz..
    yani git mahkemeye ver diyo adam resmen. ki ben senden cok cok daha sert konustum. bunlar boyle alırkende telefonumu kufur eder gibi adamları asagılar gibi davrandım bagırdım bi de sizin yaptıgınız işin diye. guvenlik girdi araya hıncımı ondan cıkaracaktım o bile tırstı. demek istedigim sen ne kadar sinirlenirsen sinirlen ne kadar kufur bile etsen bosa bunlar bildigi yoldan devam ediyolar genede. yapacagın tek sey git tuketici haklarına sikayet et. tum işleri onlar hallediyo




  • quote:

    Orjinalden alıntı: K@Y@23

    KESİNLİKLE KATILIYORUM
    quote:

    Orjinalden alıntı: apollo34

    Benim N73'de sorun yok.Çok güzel bir telefon N73.Bazı telefonlarda sorun olması hepsinin sorunlu olduğunu göstermez.




    fakat sorunlularınınde çok sayıda olduğuda bir gercek maalesef belki daha yeni çıknlar daha sorunsuz olacaktır




  • Arkadaşlar merhaba; benim büyük bir sorunum var yardımcı olursanız çok memnun olurum.
    Telefonumu aldıktan sonra 1,5 ay kadar hiç bir sorun olmadan kullandım. Ancak geçen salı
    gününden beri telefon 3-4 saatte bir, kendi kendine kapanmaya başladı.
    Bazen telefona baktığımda kapanmış olduğunu görüyordum ve bu durumda tekrar on/off
    düğmesinden açıyordum. Bazen de ekranda şöyle bir yazı oluyordu : "telefon açılması hatalı. Satıcınızla görüşün."
    Cumartesi günü Nokia shop a götürdüm. "Yeni versiyon yükleyelim, sorun büyük ihtimalle
    yazılım kaynaklı. Yeni versiyonla düzelebilir" dediler ve daha önce böyle bir uyarı mesajı ile hiç
    karşılaşmadıklarını da söylediler. Telefondaki tüm bilgilerim silineceğinden tel hafızasının
    yedeğini almam gerektiğini de hatırlattılar. Ben de Hafıza kartı menüsünden "tel. hafızasını yedekle" yi seçtim ve tel hafızasını yedekledim. Yeni versiyon attıktan sonra "karttan geri yükle"
    yi seçip tüm bilgilerimin geri gelmesini beklerken şöyle bir mesaj aldım: "bilgilerin tamamı
    yüklenemiyor. kalan uygulamaları uygulama yöneticisini kullanarak yükleyin" Orda da sorun yok
    uyg. yöneticisine gidip bazı uygulamaları da oradan yükledim. Ona rağmen bir kaç uygulamayı
    yöneticide de bulamadım. Ama beni asıl yıkan şey "TELEFON REHBERİM YOKTU"

    Hafıza Kartı Bilgilerinde de rehber kısmı "0 b" görünüyor. Nokia shop bana tel. hafızasını yedekle
    seçeneğinin sadece resim, müzik, video v.s gibi şeyleri karta attığını rehberi yedeklemek için
    rehbere gidip , tüm listeyi işaretleyip, "kopyala" yı seçip oradan "hafıza kartına " yı seçerek yapıldığını söyledi.
    Böyle bir şey olabilir mi ?
    Rehberim gerçekten uçtu mu ?
    Y-Browser ile baktığımda E:\Backup diye bir dizin ve altında da 3,7 MB büyüklüğünde "backup.arc" isimli bir dosya var. Acaba rehberim bu dosyada olabilir mi ?
    Eğer orada ise (ya da değilse de ) o dosyanın içeriğini nasıl görebilirim ?
    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
    Saygılarımla.




  • gorundugu gibi iz yok cam yada kasada
    o catlak gibi gorunen ekranin ta kendisi telefoncu soldan darbe almistir gitmistir dedi






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi happyguy -- 14 Kasım 2006; 0:02:56 >
  • yuh yani. ben taşa düşürdüm diyorum ya. olamaz böyle birşey. hakkını ara kardeşim. hatalı üretim o telefon.
  • arkadaslar n 73 almayı düşünüyorum o kadar sorun yazmışsınız ki şaşırdım kaldım bu kadar sorunu varsa almama gerek yok diye düşünüyorum alayımmı almayayımmı kullanan arkadasların yorumunu rica ediyorum lütfen yazarmısınız???
  • daha önceki mesajı yazdığımda bu foruun ilk ve son sayfasını okumustum geri kalan kısmını da okuduğumda iyice kararsız olmaya başladım bu ne yaa bi sürü para verecem ve bu kadar sorunla karsılasacam bu çok gereksiz bence ne yapacağimi bilmiyorum????
  • biraz önce n73 ümü firmware uptade ettim

    V3.0638.0.0.1
    30-10-2006
    RM-133
    NOKİA N73(02) telefona modem diye birşey geldi eskiden yoktu NSU ile bide arkadaşlar hani n73ün resimlerinde katoloğunda falan media klasörü vardı ya benimkinde yok sizde varmı?
  • Az önce kvk'yı aradım 16'sında 30 iş günü doluyor dedim. Adımı duyunca oradaki bayan, "şu an mailinizi okuyordum. Şikayetlerinizde çok haklısınız." dedi. Dedim ki yani serviste yoğunluk olabilir. 2 ekimde verdim ben 15'ine kadar işlem görmedi telefon. Bu servis yoğunluğundan olabilir dedim. Ama ayın 15'inden bu ayın 14'üne kadar nasıl oluyor da iki buton değiştirilemiyor dedim. "Telefonunuz bir üst serviste" dediler. Neden dedim. İki buton için ne gerek var bir üst servise. "Telefonun testlerinin yapılması için, aynı hatayı tekrar etmemesi için üst servise yollanır dedi. Bir de bizim servisi aşan hatalar için yollarız dedi" Çok sinirliydim konuşurken ama karşıda bir bayan sesi duyunca insan yumuşuyor. zaten bu nedenle de müşteri temsilcileri bayan oluyor sanırım. Her neyse dedim ki 30 gün dolacak ve ben para iadesi ya da değişim hakkına sahip olacağım. ne yapmam lazım. "Gelip bize talebinizi iletirsiniz. (değişim ya da iade) biz de bir üst servise iletiriz talebinizi. onlar da nokia ile ortak karar sonucunda talebinizi değerlendirirler." dedi. Dedim ki o da en az bir 15 gün sürer heralde. Bayan da doğruladı. Yani anlayacağınız ufak da bir hata olsa Istanbul'da servise düştünüz mü işiniz zor. 30 iş günü dolar dolmaz para iademi isteyeceğim. 15 gün sonra da paramı alır mıyım bilmiyorum yoksa o da 1-1.5 ayı bulur mu? Kararsız kaldım değişim mi istesem acaba? Bir akıl verin arkadaşlar.




  • Network KILLER

    Bence değişim iste para iade de bir sürü şey çıkarırlar..
  • ben de öyle tahmin ediyorum ama şu da var. Şimdi bir düşün diyelim ki kasası gıcırdayan bir telefonu iade eden birisi oldu. Biliyorsun 15 günde iade etme hakkın var. Koşulsuz olarak. Ürün zarar görmemiş olacak tabii ki. o iade ürünü alıp paketleyip bana verdiklerini düşün. bu olay yapılıyor. sonra bir de onunla uğraş. yani güvenemiyorum ki. gerçi orada alırken inceleme şansım da olabilir. hatası varsa kabul etmem ya olabilir aslında.

    Şunu anlayamıyorum. KVK serviste bir buton değişimini bile yapamıyorsa bütün telefonları üst servise yolluyorsa o üst servis kilit olur ya. Yani bu değişim işi çok kolay bir iş. Neden kurulmuş o koskoca servis o zaman? Acaba yedek parça bulunamadı diye mi üst servise gitti telefon? Ya deli oldum varya 1,5 aydır. işi gücü bıraktım bunun peşinde koşuyorum. Of Offf!
  • valla haklısın ya paranla rezil oluyosun
  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.