Şimdi Ara

N73 SORUNU(SONUÇLANDIIIIII) param iade edildi(güncel)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
89
Cevap
1
Favori
6.652
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bi problem yaşıyorum bilgisi olan arkdaşlardan yol göstermelerini istiyorum sorunumu şöyle anlatayım

    yaklaşık 2 yıl önce N73 aldım(garantili, faturalı)
    2008 in 11.ayının sonunda msj geldi ve msjda şöyle diyordu
    .... IMEI NUMARASI KLONLANMIŞTIR. CİHAZ 30 GÜN İÇERİSİNDE KAPATILACAKTIR. SATIN ALDIĞINIZ YERE BAŞ VURUNUZ diye msj geldi ve bende aldığım yere başvurdum. bana verilen bilgi şu yönde oldu;fatura fotokopisi ve kimlik fotokopisiyle birlikte kullandığınız numarayı verin sadece o numaraya tanımlanıp tekrar kullanıma gececek fakat sadece benim verdiğim numaraya sabit olacak başka hiç bir hat takılmayacak. ben dedikleri evrakları verip bir ay bekledim kimse bilgilendirmedi(ki kayıt olduğunda tekrar msj gelicek denildi)ve telefonum kapandı. ben aldığım yere tekrar gittim ve söyledim onlar benden evraklarda sorun olduğunu ve yine göndermemi istedi fakat telefonum hala açılmadı. Bir kaç yerden bu olayla ilgili bilgi aldım ve bana TÜKETİCİ HAKLARINA ŞİKEYAT ETMEMİ SÖYLEDİLER.


    sizce nasıl yapmalıyım yada varmıdır bi çözüm yolu ...
    teşekkürler...


    edit güncellendi

    NOT: telefonu klonlanan arkdaşlar prosedür hakkında sormak istediğikleriniz varsa elimden geldiğince yardımcı olurum.
    MAĞDUR OLMAYIN HAKKINIZI ARAYIN LÜTFEN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi calimero23 -- 25 Nisan 2009; 13:48:50 >







  • mahkemeye bile versen birşey değişmiyor ben TK kurum başkanıyla bile kontağa geçtim hiçbirşey yapamadı gerisini sen düşün

    geçmiş olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @y@zéfé

    mahkemeye bile versen birşey değişmiyor ben TK kurum başkanıyla bile kontağa geçtim hiçbirşey yapamadı gerisini sen düşün

    geçmiş olsun
    geçmiş olsun derken????
    telefonum çöp olacak değil ya elbet vardır bi cıkar yolu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: calimero23

    geçmiş olsun derken????
    telefonum çöp olacak değil ya elbet vardır bi cıkar yolu

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: calimero23

    geçmiş olsun derken????
    telefonum çöp olacak değil ya elbet vardır bi cıkar yolu


    çöp olan o kadar çok telefon varki tüketici mahkemelerinde onca dava var çıkar yolu buluyorsan bizide bilgilendirirsen sevinirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: @y@zéfé

    quote:

    Orjinalden alıntı: calimero23

    geçmiş olsun derken????
    telefonum çöp olacak değil ya elbet vardır bi cıkar yolu


    çöp olan o kadar çok telefon varki tüketici mahkemelerinde onca dava var çıkar yolu buluyorsan bizide bilgilendirirsen sevinirim

    Alıntıları Göster
    peki şöyle bi yöntem denesek yine olmazmı??

    telefonu yurt dışından geldi gibi gösterip (pasaportla kayıt yöntemi) yaptırsam olmazmı??
    yani biz demokratik yöntemlerle çözemiyorsak bizimde yapacağımız iş kaçak yolunu bulmak olacaktır???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: calimero23

    peki şöyle bi yöntem denesek yine olmazmı??

    telefonu yurt dışından geldi gibi gösterip (pasaportla kayıt yöntemi) yaptırsam olmazmı??
    yani biz demokratik yöntemlerle çözemiyorsak bizimde yapacağımız iş kaçak yolunu bulmak olacaktır???

    Alıntıları Göster
    olabilir neden olmasın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cadi_kizzz

    olabilir neden olmasın

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: cadi_kizzz

    olabilir neden olmasın



    NASIL OLACAK O ANLATSANA?TELEFON ZATEN TÜRKİYEDE KLON KAYITLI OLARAK TK KAYITLARINDA GÖRÜNÜYOR NASIL YURTDIŞINDAN GELMİŞ GİBİ GÖSTERECEKSİN?

    İSTEDİĞİN KADAR İLLEGAL YOL DENE YAPABİLEN OLSAYDI ŞİMDİYE KADAR YAPARDI İÖEİ KOPYALAMAYI YAPARIN DERSENDE BEN ŞİMDİDEN CEVAPLAYAYIM YAPMIYORLAR YAPANLARDA ÇOK FAHİŞ FİYATLAR İSTİYORLAR Kİ ONU YAPTIRMAK İÇİNDE KAYITLI, ESKİ VE AYNI MODEL TELEFON BULMAN GEREKİYOR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: @y@zéfé

    quote:

    Orjinalden alıntı: cadi_kizzz

    olabilir neden olmasın



    NASIL OLACAK O ANLATSANA?TELEFON ZATEN TÜRKİYEDE KLON KAYITLI OLARAK TK KAYITLARINDA GÖRÜNÜYOR NASIL YURTDIŞINDAN GELMİŞ GİBİ GÖSTERECEKSİN?

    İSTEDİĞİN KADAR İLLEGAL YOL DENE YAPABİLEN OLSAYDI ŞİMDİYE KADAR YAPARDI İÖEİ KOPYALAMAYI YAPARIN DERSENDE BEN ŞİMDİDEN CEVAPLAYAYIM YAPMIYORLAR YAPANLARDA ÇOK FAHİŞ FİYATLAR İSTİYORLAR Kİ ONU YAPTIRMAK İÇİNDE KAYITLI, ESKİ VE AYNI MODEL TELEFON BULMAN GEREKİYOR

    Alıntıları Göster
    geçmiş olsun dostum gerçekten çok kötü bir durum hele garantili bir cihaz için de çok ilginç...
    eğer telefon samsung falan olsaydı imei klonlama çok rahat yapılabiliyordu... fakat nokia ve se modellerde olmuyor sanırım... senin tek yapacağın tüketici haklarına şikayet etmek olacak... şu an için farklı bir çözüm gözükmüyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ŞahEser

    geçmiş olsun dostum gerçekten çok kötü bir durum hele garantili bir cihaz için de çok ilginç...
    eğer telefon samsung falan olsaydı imei klonlama çok rahat yapılabiliyordu... fakat nokia ve se modellerde olmuyor sanırım... senin tek yapacağın tüketici haklarına şikayet etmek olacak... şu an için farklı bir çözüm gözükmüyor...

    Alıntıları Göster
    arkdaşlar başvurumu yaptım tüketici haklarına
    yaklaşık bir ay sonra sonuçlanır dediler.
    tüketici haklarındaki danışman büyük ihtimalle alırsın hakkını dediler
    bekleyip görecez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: calimero23

    arkdaşlar başvurumu yaptım tüketici haklarına
    yaklaşık bir ay sonra sonuçlanır dediler.
    tüketici haklarındaki danışman büyük ihtimalle alırsın hakkını dediler
    bekleyip görecez

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: calimero23

    arkdaşlar başvurumu yaptım tüketici haklarına
    yaklaşık bir ay sonra sonuçlanır dediler.
    tüketici haklarındaki danışman büyük ihtimalle alırsın hakkını dediler
    bekleyip görecez



    arkadaşım şöyle bilgi vereyim sana.evet tüketici mahkemesi senin lehinde karar veriyor ancak firma bunu temyize götürüyor ve orda davayı kaybediyorsun büyük ihtimalle çünkü adamların cihazı ayıplı olarak alma süresi ilk 30 gün ama seninki 2 yıl olmuş bak aşağıda bu durumdan mağdur biri ne yazmış

    "benimde başıma aynı olay geldi garantili telefonum klonlandı önce aldığım bayiye gittim dedilerki yapacağımız birşey yok daha sonrada gidip gelmeler devam etti tabi ben hakkımı savunmak için elimden geleni yaptım sonrada bi form verdiler dedilerki belirli bir süre var dediler formdada sadece telefonun içinde bulunduğu hatla birlikte kullanırsam açacaklarını başka hiçbir no yada hatla kullanamayacağımı eğer bu formu imzalamaz isem telefonu hiç kullanamayacağımı söylediler son gündü bende mecbur kabul ettim.daha sonra tüketici mahkemesine dava açtım önce benim lehimeydi sonrada karşı taraf bana açtı haksız olduğum için. mahkeme günü geldi ben hakime anlattım onların avukat gelmedi ama dava ertelendi,sonrada ne haber veren oldu erteleme tarihini ne başka birşey. bigün gittim tüketici hakları mahkemesine dedimki bizim dava vardı ne oldu diye baktılarki dava düşmüş kimseye bişey olmadı işin kötüsü ben hala aynı telefonumu kullanıyorum satamıyorum çünkü kimse içindeki takılı hattımla almak istemiyor işin özü telefonu sonuna kadar kullan sonrada kaldır at arkadaşım"




  • quote:

    Orijinalden alıntı: @y@zéfé

    quote:

    Orjinalden alıntı: calimero23

    arkdaşlar başvurumu yaptım tüketici haklarına
    yaklaşık bir ay sonra sonuçlanır dediler.
    tüketici haklarındaki danışman büyük ihtimalle alırsın hakkını dediler
    bekleyip görecez



    arkadaşım şöyle bilgi vereyim sana.evet tüketici mahkemesi senin lehinde karar veriyor ancak firma bunu temyize götürüyor ve orda davayı kaybediyorsun büyük ihtimalle çünkü adamların cihazı ayıplı olarak alma süresi ilk 30 gün ama seninki 2 yıl olmuş bak aşağıda bu durumdan mağdur biri ne yazmış

    "benimde başıma aynı olay geldi garantili telefonum klonlandı önce aldığım bayiye gittim dedilerki yapacağımız birşey yok daha sonrada gidip gelmeler devam etti tabi ben hakkımı savunmak için elimden geleni yaptım sonrada bi form verdiler dedilerki belirli bir süre var dediler formdada sadece telefonun içinde bulunduğu hatla birlikte kullanırsam açacaklarını başka hiçbir no yada hatla kullanamayacağımı eğer bu formu imzalamaz isem telefonu hiç kullanamayacağımı söylediler son gündü bende mecbur kabul ettim.daha sonra tüketici mahkemesine dava açtım önce benim lehimeydi sonrada karşı taraf bana açtı haksız olduğum için. mahkeme günü geldi ben hakime anlattım onların avukat gelmedi ama dava ertelendi,sonrada ne haber veren oldu erteleme tarihini ne başka birşey. bigün gittim tüketici hakları mahkemesine dedimki bizim dava vardı ne oldu diye baktılarki dava düşmüş kimseye bişey olmadı işin kötüsü ben hala aynı telefonumu kullanıyorum satamıyorum çünkü kimse içindeki takılı hattımla almak istemiyor işin özü telefonu sonuna kadar kullan sonrada kaldır at arkadaşım"

    Alıntıları Göster
    tamam ama sorun cihazın ayıplı olması değilki yani bu sorun ayıplı olarak geçmiyo diye biliyorum
    sizin dediğiniz doğru ilk 30 günde geri iade söz konusu fakat telefonum yaklaşık iki yıl sonra klonlandı. tüketici haklarındaki danışmayla konuştum büyük ihtimalle kazanırsın ve FATURA BEDELİNİ GERİ ALIRSIN denildi yada yeni telefon
    sonra devam ettti ve dediki bunu zaten firma sana ödemeyecek sonrada icra yoluyla başvurcaz ve sen alıcan dedi yanlış anlamadıysam firma zaten buna benzer bir olayda yine kaybetmiş (tabi bu bilgim kesin değil)

    fakat benim karşıma cıkacak en büyük sorun şu ben bu olayları bilmeden önce telefonum tek hat üzerine açılsın diye fatura ve kimlik fotokopilerini satın aldığım firmaya bıraktım çıkarsa buradan bi sorun cıkar değilse 10 kişiden 9u haklısın ve alırsın paranı diyor


    örnek verdiğin arkdaş anladığım kadarıyla davasını takip etmemiş ve dava düşmüş. çünkü onlar bu işi bizden iyi biliyo ve davayı düşürmek için ellerinden geleni yapıyolar.elimden geldiğince takip edicem fakat BENDE İNANMIYORUM HAKLI ÇIKACAĞIMA VE İADE ALACAĞIMA




  • quote:

    Orijinalden alıntı: calimero23

    tamam ama sorun cihazın ayıplı olması değilki yani bu sorun ayıplı olarak geçmiyo diye biliyorum
    sizin dediğiniz doğru ilk 30 günde geri iade söz konusu fakat telefonum yaklaşık iki yıl sonra klonlandı. tüketici haklarındaki danışmayla konuştum büyük ihtimalle kazanırsın ve FATURA BEDELİNİ GERİ ALIRSIN denildi yada yeni telefon
    sonra devam ettti ve dediki bunu zaten firma sana ödemeyecek sonrada icra yoluyla başvurcaz ve sen alıcan dedi yanlış anlamadıysam firma zaten buna benzer bir olayda yine kaybetmiş (tabi bu bilgim kesin değil)

    fakat benim karşıma cıkacak en büyük sorun şu ben bu olayları bilmeden önce telefonum tek hat üzerine açılsın diye fatura ve kimlik fotokopilerini satın aldığım firmaya bıraktım çıkarsa buradan bi sorun cıkar değilse 10 kişiden 9u haklısın ve alırsın paranı diyor


    örnek verdiğin arkdaş anladığım kadarıyla davasını takip etmemiş ve dava düşmüş. çünkü onlar bu işi bizden iyi biliyo ve davayı düşürmek için ellerinden geleni yapıyolar.elimden geldiğince takip edicem fakat BENDE İNANMIYORUM HAKLI ÇIKACAĞIMA VE İADE ALACAĞIMA

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: calimero23

    tamam ama sorun cihazın ayıplı olması değilki yani bu sorun ayıplı olarak geçmiyo diye biliyorum
    sizin dediğiniz doğru ilk 30 günde geri iade söz konusu fakat telefonum yaklaşık iki yıl sonra klonlandı. tüketici haklarındaki danışmayla konuştum büyük ihtimalle kazanırsın ve FATURA BEDELİNİ GERİ ALIRSIN denildi yada yeni telefon
    sonra devam ettti ve dediki bunu zaten firma sana ödemeyecek sonrada icra yoluyla başvurcaz ve sen alıcan dedi yanlış anlamadıysam firma zaten buna benzer bir olayda yine kaybetmiş (tabi bu bilgim kesin değil)

    fakat benim karşıma cıkacak en büyük sorun şu ben bu olayları bilmeden önce telefonum tek hat üzerine açılsın diye fatura ve kimlik fotokopilerini satın aldığım firmaya bıraktım çıkarsa buradan bi sorun cıkar değilse 10 kişiden 9u haklısın ve alırsın paranı diyor


    örnek verdiğin arkdaş anladığım kadarıyla davasını takip etmemiş ve dava düşmüş. çünkü onlar bu işi bizden iyi biliyo ve davayı düşürmek için ellerinden geleni yapıyolar.elimden geldiğince takip edicem fakat BENDE İNANMIYORUM HAKLI ÇIKACAĞIMA VE İADE ALACAĞIMA


    ben olaya objektif olarak bakıyorum firma tarafını tutmuyorum yanlışa anlama.adamlar davayı kazanır bundan eminim neden dersen adam diyecekki :

    "ben bu telefonu sattım evet ama bu telefon 2 yıl sonra bu şikayet geldi bu süre içerisinde ben nerden bilebilirim ki ürünü kendi hatasını sonucunda klonlatmadığını, belki bir yere tamire verdi orda aldılar imei numarasını ve cihaz klonlandı."

    ki satıcı ilk 30 gün içerisinde sorumludur 2 yıl boyuncada ürünün arızalarından sorumludur ama senin durumunu kullanıcı hatası olarak değerlendireceklerdir mahkemedende büyük ihtimalle böyle bir karar çıkacaktır bu benim fikrim sadece


    senin herşeyin hayırlısı olması dileğiyle




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _bilge_

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    sana küçük bir tavsiye daha mahkeme ila hiç uğraşma 0212 337 17 17i ara ordan senden fatura fotokopisi dilekçe ve kimlik fotokopini faxlamanı isteyecekler sonra tek bir numaraya açılacak hattın ama bu 1-2 ayı bulabilir ne yazıkki nokia bu konuda oldukça yavaş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @y@zéfé

    sana küçük bir tavsiye daha mahkeme ila hiç uğraşma 0212 337 17 17i ara ordan senden fatura fotokopisi dilekçe ve kimlik fotokopini faxlamanı isteyecekler sonra tek bir numaraya açılacak hattın ama bu 1-2 ayı bulabilir ne yazıkki nokia bu konuda oldukça yavaş

    Alıntıları Göster
    @y@zéfé kardeş yorumlarını paylaştığın için teşekkürler :)

    yok zaten sen firmayı tutuyon demeiyorumsende beni yanlış anlama sadece aklıma gelenleri ve ve çözüm olabilecek şeyleri bulmaya çalışıyorum


    senin dediğin mevzuya gelince şöyle bi durum var
    1.si ben telefon hiç arızaya gitmedi çünkü gitse zaten garanti dışı olur.
    2.si mahkeme bana böyle bir sonuç gösterip senin hatan derse bu davayı bırakmaya niyetim yok
    bende itiraz edip
    kendim faturalı aldığım telefonu neden klonlamaya çalışayım ki????
    bu sorun evet iki yıl sonra cıktı neden çünkü devlet bunu iki yıl sonra ben kaçak telefonları kapatıcam dedi ve olayın üzerine ciddiytle yaklaşıp takip ettirdi
    sonuç olarak bir sürü telefon kapandı.

    son olarak bu sorun 5 yıl sonrada cıksa benim elimde faturam olduğu için haklıyım ki tv de de sanayi ve ticaret odası başkanımıydı millet vekilimiydi böyle bir açıklama yapıp eğer faturanız varsa hakkınızı arayın gibilerinden bir demeçte bulunmuş diye biliyorum.

    hiç bişey olmadı ankara sanayi ve ticaret odasına fax çekip mağduriyetimi bildirecem
    sonucu olumlu yada olumsuz merakla ve sabırla bekliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: calimero23

    @y@zéfé kardeş yorumlarını paylaştığın için teşekkürler :)

    yok zaten sen firmayı tutuyon demeiyorumsende beni yanlış anlama sadece aklıma gelenleri ve ve çözüm olabilecek şeyleri bulmaya çalışıyorum


    senin dediğin mevzuya gelince şöyle bi durum var
    1.si ben telefon hiç arızaya gitmedi çünkü gitse zaten garanti dışı olur.
    2.si mahkeme bana böyle bir sonuç gösterip senin hatan derse bu davayı bırakmaya niyetim yok
    bende itiraz edip
    kendim faturalı aldığım telefonu neden klonlamaya çalışayım ki????
    bu sorun evet iki yıl sonra cıktı neden çünkü devlet bunu iki yıl sonra ben kaçak telefonları kapatıcam dedi ve olayın üzerine ciddiytle yaklaşıp takip ettirdi
    sonuç olarak bir sürü telefon kapandı.

    son olarak bu sorun 5 yıl sonrada cıksa benim elimde faturam olduğu için haklıyım ki tv de de sanayi ve ticaret odası başkanımıydı millet vekilimiydi böyle bir açıklama yapıp eğer faturanız varsa hakkınızı arayın gibilerinden bir demeçte bulunmuş diye biliyorum.

    hiç bişey olmadı ankara sanayi ve ticaret odasına fax çekip mağduriyetimi bildirecem
    sonucu olumlu yada olumsuz merakla ve sabırla bekliyorum.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: calimero23

    @y@zéfé kardeş yorumlarını paylaştığın için teşekkürler :)

    yok zaten sen firmayı tutuyon demeiyorumsende beni yanlış anlama sadece aklıma gelenleri ve ve çözüm olabilecek şeyleri bulmaya çalışıyorum


    senin dediğin mevzuya gelince şöyle bi durum var
    1.si ben telefon hiç arızaya gitmedi çünkü gitse zaten garanti dışı olur.
    2.si mahkeme bana böyle bir sonuç gösterip senin hatan derse bu davayı bırakmaya niyetim yok
    bende itiraz edip
    kendim faturalı aldığım telefonu neden klonlamaya çalışayım ki????
    bu sorun evet iki yıl sonra cıktı neden çünkü devlet bunu iki yıl sonra ben kaçak telefonları kapatıcam dedi ve olayın üzerine ciddiytle yaklaşıp takip ettirdi
    sonuç olarak bir sürü telefon kapandı.

    son olarak bu sorun 5 yıl sonrada cıksa benim elimde faturam olduğu için haklıyım ki tv de de sanayi ve ticaret odası başkanımıydı millet vekilimiydi böyle bir açıklama yapıp eğer faturanız varsa hakkınızı arayın gibilerinden bir demeçte bulunmuş diye biliyorum.

    hiç bişey olmadı ankara sanayi ve ticaret odasına fax çekip mağduriyetimi bildirecem
    sonucu olumlu yada olumsuz merakla ve sabırla bekliyorum.


    umarım olumlu sonuç alırsın senin davanda bundan sonrakilere emsal teşkil eder..

    1. maddedeki yazdığına cevap verecek olursam arızaya gitmediğini mahkemede kanıtlayamıyorsun şunuda diyebilirler imei numaranı birileri alıp kopyalamış olabilir...

    bir dönem bende takip etmiştim bu konuyu hatta bir yazı bulmuştum ancak ordada satıcının iade ve değişim görevi 30 gün içerisinde diyordu sanayi bakanlığından resmi bir yazıydı ve ürünü ayıplı mal sayıyordu

    neyse sonucu bende merak ediyorum

    şimdiden davanda sabır ve sukunet diliyorum sana




  • quote:

    Orijinalden alıntı: @y@zéfé

    sana küçük bir tavsiye daha mahkeme ila hiç uğraşma 0212 337 17 17i ara ordan senden fatura fotokopisi dilekçe ve kimlik fotokopini faxlamanı isteyecekler sonra tek bir numaraya açılacak hattın ama bu 1-2 ayı bulabilir ne yazıkki nokia bu konuda oldukça yavaş

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: @y@zéfé

    sana küçük bir tavsiye daha mahkeme ila hiç uğraşma 0212 337 17 17i ara ordan senden fatura fotokopisi dilekçe ve kimlik fotokopini faxlamanı isteyecekler sonra tek bir numaraya açılacak hattın ama bu 1-2 ayı bulabilir ne yazıkki nokia bu konuda oldukça yavaş



    zaten sorun bu yani ben telefonumun tek numaraya açılmasını istemiyorum ve mağduriyetimi bu yönde olduğunu söyleyip tüketici haklarına başvurma gereği duydum. ve tüketici haklarına dedimki bu dava sürecin de telefonum tek hatta açılırsa nolur dedim. bişey olmaz haklı cıkarsın diye söyledi.

    bakalım işin pişini bırakmaya niyetim yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: calimero23

    quote:

    Orjinalden alıntı: @y@zéfé

    sana küçük bir tavsiye daha mahkeme ila hiç uğraşma 0212 337 17 17i ara ordan senden fatura fotokopisi dilekçe ve kimlik fotokopini faxlamanı isteyecekler sonra tek bir numaraya açılacak hattın ama bu 1-2 ayı bulabilir ne yazıkki nokia bu konuda oldukça yavaş



    zaten sorun bu yani ben telefonumun tek numaraya açılmasını istemiyorum ve mağduriyetimi bu yönde olduğunu söyleyip tüketici haklarına başvurma gereği duydum. ve tüketici haklarına dedimki bu dava sürecin de telefonum tek hatta açılırsa nolur dedim. bişey olmaz haklı cıkarsın diye söyledi.

    bakalım işin pişini bırakmaya niyetim yok

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: calimero23


    quote:

    Orjinalden alıntı: @y@zéfé

    sana küçük bir tavsiye daha mahkeme ila hiç uğraşma 0212 337 17 17i ara ordan senden fatura fotokopisi dilekçe ve kimlik fotokopini faxlamanı isteyecekler sonra tek bir numaraya açılacak hattın ama bu 1-2 ayı bulabilir ne yazıkki nokia bu konuda oldukça yavaş



    zaten sorun bu yani ben telefonumun tek numaraya açılmasını istemiyorum ve mağduriyetimi bu yönde olduğunu söyleyip tüketici haklarına başvurma gereği duydum. ve tüketici haklarına dedimki bu dava sürecin de telefonum tek hatta açılırsa nolur dedim. bişey olmaz haklı cıkarsın diye söyledi.

    bakalım işin pişini bırakmaya niyetim yok


    anlıyorum hocam ancak bugüne kadar sonuç alan bir kişi bile görmedim yada var ama ben duymadım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: @y@zéfé

    quote:

    Orjinalden alıntı: calimero23


    quote:

    Orjinalden alıntı: @y@zéfé

    sana küçük bir tavsiye daha mahkeme ila hiç uğraşma 0212 337 17 17i ara ordan senden fatura fotokopisi dilekçe ve kimlik fotokopini faxlamanı isteyecekler sonra tek bir numaraya açılacak hattın ama bu 1-2 ayı bulabilir ne yazıkki nokia bu konuda oldukça yavaş



    zaten sorun bu yani ben telefonumun tek numaraya açılmasını istemiyorum ve mağduriyetimi bu yönde olduğunu söyleyip tüketici haklarına başvurma gereği duydum. ve tüketici haklarına dedimki bu dava sürecin de telefonum tek hatta açılırsa nolur dedim. bişey olmaz haklı cıkarsın diye söyledi.

    bakalım işin pişini bırakmaya niyetim yok


    anlıyorum hocam ancak bugüne kadar sonuç alan bir kişi bile görmedim yada var ama ben duymadım

    Alıntıları Göster
    ilk olmak isterim işllah olurum
    HAYIRLISI OLSUN....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: calimero23

    ilk olmak isterim işllah olurum
    HAYIRLISI OLSUN....

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: calimero23

    ilk olmak isterim işllah olurum
    HAYIRLISI OLSUN....


    dostum bol sans, iyi haberlerini bekliyoruz, pesini birakma.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nejat_80

    quote:

    Orjinalden alıntı: calimero23

    ilk olmak isterim işllah olurum
    HAYIRLISI OLSUN....


    dostum bol sans, iyi haberlerini bekliyoruz, pesini birakma.

    Alıntıları Göster
    Sonuç aldığın zaman sonucunu dava ve sonuç numaran ile birlikte yazarsan aynı şekilde mağdur olan başka insanlar da senin davanı emsal gösterebilirler, unutma.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.