Arkadaşlar merhaba,Octavia aracımızı "aracı p ye al terk et" hataları,servisin ilgisizliği gibi durumlardan dolayı piyasanın biraz altına sorunları bildirip sattık.Şimdi full paket navara'lara bakıyoruz.Evim şehrin 5-6km dışında full yokuş ve bozuk yollar olan bir yerde.Günlük olarak kullanılacak ve kışın 15-20cm karda da eve gitmem gerekiyor tabi ki bu durumlarda navara saçma mı olur? nasıl bir araçtır ? bilgisi olan arkadaşları konuya bekliyorum.Araç senede 15-20bin km yapacak.
Sinifinin en iyi 2 veya 3 aracindan biri.4.yok benim kanaatimce.Tuketimi gorece uygun.Galiba arka suspansiyon makassizdi,konforlu, cekisi iyi tuketimi iyi olan bir arac. Benim bakisima gore oranlari da iyi oan iyi gorunen bir arac.Ki,merc.es aracinda bu aracin alt yapisini kullaniyor.Karda da bu seviye diyorsunuz,oldukca iyi performans gosterir kanaatimce. Simdiden hayirli olsun.
Bi ara çok navara alıp almama konusunda git gel yaşadım. (Sonra hiçbirini alamadım ne yazıkki). Sonra bi gideyim Ranger lara bakayım dedim. Navara araba falan değil. Bakın bunu sürüşü şanzumanı motoru falan için demiyorum. İç mekanı ve görünüşü için. Yoksa testlerde şuan kral L200 dür heralde arazi falan performansıan bakılınca.
Ancak benim tercih rengar olurdu navaradan çok.
quote:
Orijinalden alıntı: froster2006
Sinifinin en iyi 2 veya 3 aracindan biri.4.yok benim kanaatimce.Tuketimi gorece uygun.Galiba arka suspansiyon makassizdi,konforlu, cekisi iyi tuketimi iyi olan bir arac. Benim bakisima gore oranlari da iyi oan iyi gorunen bir arac.Ki,merc.es aracinda bu aracin alt yapisini kullaniyor.Karda da bu seviye diyorsunuz,oldukca iyi performans gosterir kanaatimce. Simdiden hayirli olsun.
Teşekkür ederim görüşleriniz için.Ben de aynı kanıdayım.
quote:
Orijinalden alıntı: TahaKaradeniz
Hocam neden SUV bakmıyorsunuz?
Hocam açıkcası Giresunluyum.Tavuk kaz hindilerim felan da var ayda 1 yem taşımam da gerekiyor Bir de göz zevkime hitap eden bir suv bulamadım diyebiliriz.
Hocam hilux ve amaroka da bakın bir ara 4 çeker 184 hp lik amarok kullanma fırsatım olmuştu hoşuma gitmişti
quote:
Orijinalden alıntı: Uza -00-
Bi ara çok navara alıp almama konusunda git gel yaşadım. (Sonra hiçbirini alamadım ne yazıkki). Sonra bi gideyim Ranger lara bakayım dedim. Navara araba falan değil. Bakın bunu sürüşü şanzumanı motoru falan için demiyorum. İç mekanı ve görünüşü için. Yoksa testlerde şuan kral L200 dür heralde arazi falan performansıan bakılınca.
Ancak benim tercih rengar olurdu navaradan çok.
Hocam öyle ağır arazilere girmeyeceğim.En fazla yapacağım karda sürmek olacak.99-2006-2009 skystar sahibiydi babam o yüzden de nissana bir sempati var.pickup olarak da gözüme en çok hitap eden navara. l200 biraz filo işi gibi geliyor bana.
Hocam bu bir önceki kasa Tabi ki rezalet ama dsg kullanmış bir adama bu sorun mu ki Böyle bir durumda eminim ki nissan olayın arkasında duracaktır
quote:
Orijinalden alıntı: CaptainTeeemo
Hocam açıkcası Giresunluyum.Tavuk kaz hindilerim felan da var ayda 1 yem taşımam da gerekiyor Bir de göz zevkime hitap eden bir suv bulamadım diyebiliriz.
Alıntıları Göster
Hemşehri çıktık iyi mi?! Hemşehrim bu pick upların vergisi öldürmüyor da süründürüyor diye hatılıyorum yem taşıma olayı mecburiyet haline getiriyorsa yapacak bir şey yok. Arazi mahareti çok elzemse şu kanalı izleyin. Bizim oralardan...
Çok offroad düşünmüyormuş zaten 4x2 de gayet işini görür arkadaşın. Tabi 4*4 zevkini vermez ama 4*4 ü offroadda kullanılmayacaksa o kadar vergi verdiğnede değmez zaten. 4*2 iyidir
Geçen Aralık ayında ikinci el Platinum olanını aldım. Sıfırda da, ikinci elde de bu donanım ve motor performansını bu fiyata sunabilen başka bir araç yok. Ranger ve Hilux'un iç malzeme kalitesi daha yüksek ancak donanımları fakir ve motorları hantal (3.2 Ranger almayacaksanız, ki oda uçuk fiyatlarda ve vergi aralığında). Amarok ve X-Class'ın ise fiyatları çok yüksek. L200 ve Fullback için pek bir şey söyleyemiyorum çünkü tasarımları hiç hoşuma gitmediği için incelemedim, liste fiyatları hak etmedikleri derecede yüksek ama bayide indirebilirler.
Navara'nın iç mekanı tasarım ve kalite açısından pek iyi değil ve kabin içi saklama alanı çok az ancak deri koltuk iç mekanı bir nebze daha şık kılıyor. Ayrıca katlanır ayna, 360 derece park kamerası ve almadan önce hiç önemsemediğim anahtarsız giriş ile koltuk ısıtma gibi özellikler şu anda "ben bunlar yokken nasıl yaşıyormuşum" dedirtiyor. :) Özellikle de kameralar kocaman aracı çok rahatça park etmenizi sağlıyor.
Hilux ve Ranger test etmiş biri olarak Navara'nın 190 beygirlik çift turbo motorunun çok önemli bir fark yarattığını düşünüyorum, sollama vs. çok rahat yapılıyor, yol tutuşu da yüksekliğine rağmen çok iyi geldi bana.
Tepe gibi çok yokuş bir yerde oturuyorum, geçen kış yağan karda kış lastiği veya arazi lastiği olmadığı halde kaymayan, her yerden güvenle inip çıkan bir tek ben vardım. İniş asistanını bile kullanmadım, manuel vitese aldım sadece. Günümüzün ufak SUV'ları madara oldu hep. Hafta sonu köpeklerimle tarlalara, köy yollarına çıkıyorum, traktör yollarında yavaş ama korkusuzca gidebilmek gerçekten keyifli.
Bununla beraber vergisi son zamlarla birlikte iyice uçtu, benimki 2019'da bir alt dilime girmesine rağmen (2016 model) MTV'si 4000 TL üzerinde, sıfırları yanılmıyorsam 6000'i bile geçti.
1. köprüden geçememe, şirket üzerine alınacaksa zorunlu bazı belgeler ve daha düşük hız sınırı gibi başka dezavantajları da var. Tabi bunlar genel olarak ticari araçların hepsi için geçerli.
Kısacası pick-up almaya kararlıysanız ve çok yüksek bütçeniz yoksa Navara bana göre muhteşem bir seçenek, ancak kararlı değilseniz marka-model fark etmeksizin iyi düşünün derim. Ben çok sevdiğim için dezavantajları pek dokunmuyor ama konuştuğum çoğu insan cesaret edemiyor.
quote:
Orijinalden alıntı: TahaKaradeniz
Hemşehri çıktık iyi mi?! Hemşehrim bu pick upların vergisi öldürmüyor da süründürüyor diye hatılıyorum yem taşıma olayı mecburiyet haline getiriyorsa yapacak bir şey yok. Arazi mahareti çok elzemse şu kanalı izleyin. Bizim oralardan...
Vay sevindim hocam hemşehrim,Ben camilide oturuyorum yokuşları yolları bilirsin az çok halısaha ya geldiysen böyle arazilerle işim olmaz yaylada çayıra çıkarım en fazla.mtv den de mağdur olucam gibi ama pek de yapacak bir şey yok gibi bu konuda.Octavia alçak ve dsg patlar mı korkusuyla hiçbir yere gidemedim içimde kaldı sedan arabaya tövbe ettim diyebiliriz.
quote:
Orijinalden alıntı: Sergeant Angua
Geçen Aralık ayında ikinci el Platinum olanını aldım. Sıfırda da, ikinci elde de bu donanım ve motor performansını bu fiyata sunabilen başka bir araç yok. Ranger ve Hilux'un iç malzeme kalitesi daha yüksek ancak donanımları fakir ve motorları hantal (3.2 Ranger almayacaksanız, ki oda uçuk fiyatlarda ve vergi aralığında). Amarok ve X-Class'ın ise fiyatları çok yüksek. L200 ve Fullback için pek bir şey söyleyemiyorum çünkü tasarımları hiç hoşuma gitmediği için incelemedim, liste fiyatları hak etmedikleri derecede yüksek ama bayide indirebilirler.
Navara'nın iç mekanı tasarım ve kalite açısından pek iyi değil ve kabin içi saklama alanı çok az ancak deri koltuk iç mekanı bir nebze daha şık kılıyor. Ayrıca katlanır ayna, 360 derece park kamerası ve almadan önce hiç önemsemediğim anahtarsız giriş ile koltuk ısıtma gibi özellikler şu anda "ben bunlar yokken nasıl yaşıyormuşum" dedirtiyor. :) Özellikle de kameralar kocaman aracı çok rahatça park etmenizi sağlıyor.
Hilux ve Ranger test etmiş biri olarak Navara'nın 190 beygirlik çift turbo motorunun çok önemli bir fark yarattığını düşünüyorum, sollama vs. çok rahat yapılıyor, yol tutuşu da yüksekliğine rağmen çok iyi geldi bana.
Tepe gibi çok yokuş bir yerde oturuyorum, geçen kış yağan karda kış lastiği veya arazi lastiği olmadığı halde kaymayan, her yerden güvenle inip çıkan bir tek ben vardım. İniş asistanını bile kullanmadım, manuel vitese aldım sadece. Günümüzün ufak SUV'ları madara oldu hep. Hafta sonu köpeklerimle tarlalara, köy yollarına çıkıyorum, traktör yollarında yavaş ama korkusuzca gidebilmek gerçekten keyifli.
Bununla beraber vergisi son zamlarla birlikte iyice uçtu, benimki 2019'da bir alt dilime girmesine rağmen (2016 model) MTV'si 4000 TL üzerinde, sıfırları yanılmıyorsam 6000'i bile geçti.
1. köprüden geçememe, şirket üzerine alınacaksa zorunlu bazı belgeler ve daha düşük hız sınırı gibi başka dezavantajları da var. Tabi bunlar genel olarak ticari araçların hepsi için geçerli.
Kısacası pick-up almaya kararlıysanız ve çok yüksek bütçeniz yoksa Navara bana göre muhteşem bir seçenek, ancak kararlı değilseniz marka-model fark etmeksizin iyi düşünün derim. Ben çok sevdiğim için dezavantajları pek dokunmuyor ama konuştuğum çoğu insan cesaret edemiyor.
Hocam birkaç sorum olacak,bakımlar kaç binde? şehir içi konfor olarak nasıl ve sanırım sadece kamera var sesli uyarı yok arkaya sensör takıp ekrana entegre edebilir miyiz
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme