|
NETGSM [ANA KONU] (397. sayfa)
-
-
Aynen katılıyorum.Bende 5 hatla türktelekoma geçmeyi düşünüyorum.Bu kaliteye bu fiyatlar fazla.Hadi önceden uygun diye katlanıyorduk ama artık bir cazibesi kalmadı.Bu arada comnet laneti 460 günüm iceride kaldı.Netgsm internete geçtim. -
Artık çekirgeden beter olduk.Kim ucuz gibiyse oraya atla. -
Aynı durumdayız hocam. Denk geldi, comnetin battığı gün netgsmdenki hattımı pttcell e taşıdım. O gün comnet battı bu kez interneti netgsm e taşıdım. Artık müşteri bağlılığı veya müşteri sadakatine değer gibi kavramlar geçerli değil. Bu arada benim de 467 günüm var, bakalım ne olacak
-
Comneti tüketici hakem heyetine şikayet ettiniz mi ? -
Henüz etmedim hocam, forumda örnek bir metin vardı, bulabilirsem benzeri birsey yazıp başvuracağım.
-
Alın size 1 rezalet daha. 1 ay dolmadan 150 liralık hattımı taşıdım. 165 lira fatura kesmişler. hem 1ay kullanmadım hem de kullansam bile max 150 lira kesebilirler
-
Arayip sorsaydınız neymiş bu fark.
Bende yarın 5 hatla başka operatöre geçiyorum.Ses kesilmesi,Aramalarda çalma tonununun gelmemesi.Boru gibi anlaşilamayan karşı sesleri ve son olarak zamlarla bıktık artık.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serhat1971 -- 18 Aralık 2024; 17:45:15 > -
şu an almanyada olduğum için arayamıyorum da dönünce arayacağım
-
quote:
Orijinalden alıntı: romedonAlın size 1 rezalet daha. 1 ay dolmadan 150 liralık hattımı taşıdım. 165 lira fatura kesmişler. hem 1ay kullanmadım hem de kullansam bile max 150 lira kesebilirler
başından beri sim kartın kargo ücreti olmasını geçtim hatların faturalı olması bugünler içinmiş demek! olaki kepengi indirirsek müşterilerden ne kadar fazla koparırsak kardır diye düşünmüşler herhalde. bir de taahhütlü olsaydı ne kadar yansıtacaktılar kim bilir. turkcell'in yaptığını müşterilerden çıkarmak hiç iyi niyetli bir yaklaşım değil.
-
hattımı taşıdığım gün uygulama 94 tl gibi bir rakam gösteriyordu
-
Bence önce NetGsm aranıp bilgi alınmadan, soluk burada alınmamalı.. Kaç haftadır ara ara bakıyorum ve birçok mesaj gördüm bu şekilde..
Bende de geçen ay zam zamanı bir yanlışlık oldu. Zamlı fatura çıkardılar. Şikayet talebi açtım, baştan konuyu anlamadılar ama ısrar edince düzeltildi.
Bizim insanımızın genelinde ise, sürekli vurun abalıya mantığı mevcut.
Şikayet ediliyor ama sonra düzeltilenlerin kaçı gelip karaladığı yerlerden şikayetini siliyor yahut düzeltildiğini de yazıyor o da ayrı konu..
İnsan önce firma ile görüşmeli, sorun ne anlamalı, halletmek için elinden geleni yapmalı ve sonra şikayetini sosyal medyaya yansıtmalı.
Sürekli gereksiz yorum kalabalığı oluyor ve hak da geçiyor..
Firmanın başka konuda hataları olabilir ama daha ispatlatmamış ve hatta ne olduğu anlaşılamamış birşeyi her yerde afişe etmek hem ayıptır hem de haktır.
Ben bir insan olarak uyarımı yapayım. Almak isteyen alır, istemeyense, kendi yaptıklarından mesuldür. Kimse ile polemiğe girmeyeceğim. Vicdan ve muhakeme sahibi herkes, zaten söylediklerimde haklı olduğumu bilir..
-
Merhaba, oğlum için kendi üzerime hat almıştım. Oğlan telefonu kaybettiği için müşteri hizmetlerini aradım , durdurma kararı olduğu için yeni sim card gönderemediklerini söylediler. Fesih yapmam gerekiyormuş. Bu durum ne kadar sürer acaba?Hiç fesih yapmadan numarayı başka operatöre taşısam da olur sanırım?
-
Türkiyede malesef bundan sonra tekelcilik baş gösterecek 4 oparatör olarak netgsm pazara girdi ama malesef önü btk nın da yardımıyla tıkandı.3 oparatörde bu verilen güzel kampanyaları senesi dolduktan sonra bizden bir güzel cıkarır.
Bunu btk nın denetlemesi lazım hani enflasyon ıvır zıvır değip bu kadar zam yaptınız ne olduda fiyatları aşağı cektiniz diye ama sorar mı sormaz.Çünkü 3 üde 2026 bunu tüm müşterilerden fazlasıyla cıkarır.
Bizlerin malesef kişisel olarak cokta yapacağımız bir şey yok bende 2 hattımı malesef tt ye taşıdım.Ama gördüğüm ülkemizde ilerki yıllarda bu fatura muhabbeti epey canımızı sıkacak. -
Pahalı gerçek oparatörlerden kaçışta bir tek netgsm kalmıstı ,diğer bimcell ptttcell vs vs onlarında fiyatlar yüksek ,o firmanında önünü kapattılar.
Bazı arkadaşlar netgsm neden açıklama yapmıyor deniyor ama arka planda neler dönüyor ne tehtidler yemiştir bilemiyoruz.
3 oparatör kim bilir belkide arka planda anlaştılar çünkü hepsi bianda cıkardılar bu kampanyaları. -
8 aylık birlikteliğimiz burda biter.banka sms sorunu internet yavaşlığı ses kalitesi bozukluğu ve artık fiyatları yüzünden Türk telekoma tekrar dönüş oldu -
merakımı giderdiğin için teşekkür ederim -
Ben de bu şekilde olduğunu düşünüyorum, katılıyorum. Böyle firmalarla maddi, manev, siyasi yarışmak kolay değil. Bunun başka örneklerini de gördük. -
Ben son ana kadar bekledim bir süredir kullandığım 3 hattımı başka operatörlere taşımamak için hatta 4 hattımın sim kartı elimde kaldı geçemedim netgsm.
Ama bu belirsizlik çok kötü yeni hatlara izin vermeyen ve BTK kararını takmayan Türkcellin kullanımda olan hatların sinyalini kesmiyeceğinin veya kullanımını aksatmıyacağının garantisi yok o zaman ortada kalırdım ve bu aralık ayı fiyatlarını asla bulamazdım.
Ayrıca sorunlar idare edibilecek seviyedeydi ama bu çalma sesi işi tuz biber oldu üzerine arayan kişi çalma sesi gelmeyince çekmiyor herhalde deyip kapatıyordu veya ben aradığımda çalıyormu çalmıyormu belli değildi pat diye açılıyırdu telefon.
Yazık oldu sorunlarına rağmen ben piyasada tutunmasını isterdim bu üç birbirinden çakal firmaya alternatif olması iyi olurda tabii yer ettikten sonra Netgsm aynısını yapmayacağının garantisi yoktu. -
Son faturayı çekmemiş Akbank otomatik ödemeden, acaba son faturayı göremedi mi sistem..
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X