Merhabalar. 7 Aydır NETGSM Firmasından VDSL internet hizmeti alıyorum. 19 Mart tarihinden itibaren modeme tanımlı hızı 32 Mbps'e kadar olacak şekilde düşürdüler. 3 kez destek kaydı açtım. Her destek kaydına alabileceğiniz maksimum hızları almaktasınız cevabını veriyorlar. Müşteri temsilcisi her aradığımda internet hizmetinizde bir sorun bulunmamaktadır vb. geçiştirme tarzında konuşuyor. Bu konuda hiçbir şekilde kendilerinden destek göremedim. Ne yapabilirim bilmiyorum. Sizlere tavsiyem bu firmadan uzak durmanız yönünde olacaktır. İnternet hizmetimi başka servis sağlayıcı firmalardan birine taşımayı düşünüyorum. Sistemsel arıza ve hız kısıtlanması gibi konularda sıkıntı oluşturmayacak, gönül rahatlığıyla ISS taşıması yapılabilecek firma önerilerinizi bekliyorum. Teşekkürler. (TurkNet, Netspeed, Millenicom, GıbırNet, Oris Telekom gibi firmalar hariç) |
NetGSM İnternet Hız Kısıtlaması Uyguluyor



-
-
Snr düşük; hız profili yanlış tanımlanmış. İdeal profil 70-80 arası olmalı. 75-80 gibi. Haydi o da olmadı, en temiz 50.
Yanlış anlamayında; adrese zarf atmak gibi oldu.
Gigaspeed, Pananet, Netman, Türkiyemnet. Dörtlü geçerim; 10 üzerinden 10.
-
quote:
Orijinalden alıntı: HesaplıBilgiSnr düşük; hız profili yanlış tanımlanmış. İdeal profil 70-80 arası olmalı. 75-80 gibi. Haydi o da olmadı, en temiz 50.
Yanlış anlamayında; adrese zarf atmak gibi oldu.
Gigaspeed, Pananet, Netman, Türkiyemnet. Dörtlü geçerim; 10 üzerinden 10.
Teşekkürler. Pazartesi gününe kadar bir karar verip geçiş işlemini başlatacağım. Gigaspeed firmasını çok tavsiye eden var. Onu da düşüneceğim.
-
Aynısı tarafıma yapıldı ve müşteri hizmetleri gram sorunu düzeltmek için ilgilenmiyor, copy paste yazıları atıyor sadece.
-
Durumu adem öcal a linkedin den yazdım böyle durumlar mevcut ilgilenin tarzına, guruna dokundu heralde hemen engellemiş. Neyse, bu tür adamları neden turkcell şöyle etti diye kamu denetçiliği kurumuna başvurup savunduysam. Batabilirler hiç üzülmem. Üç firma sıkıntılı ama buda gelseydi böyle olacaksa hiç gelmesin. Akşama kadar linkedinde şöyle yapılsa iyi olur vs. atıp tutsun istediği kadar dediği doğru olsun. siyaset yapsın kendince, aynı bakanın yaptığı gibi bende onu kaale almayacam, kendisine cevap verilmeyi ve muhatap bulunmayı haketmiyor. Madem insanları kendisine tavsiye vermesini hakaret tarzı bişi algılayıp engelliyor. Piyasada sadece kendisi yok kimse ona muhtaçda değil, aynı vazifeyi yapacak elbet başkası olacak. @Netgsm
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cat174 -- 23 Mart 2025; 5:26:31 > -
Merhaba,
Sizi aramızda görmekten mutluluk duyarız. E-Devlet üzerinden geçişlerinizi ücretsiz bir şekilde tamamlayabilirsiniz. 31 Mart'a kadar geçiş yaptığınız takdirde, ilk 3 ay 30TL indirim sağlıyoruz. Detaylı bilgi için:gigaspeed.com.tr
Başvuru Yap | Gigaspeed Fiber İnternet | Sınırsız Kotasız Taahhütsüz İnternethttps://gigaspeed.com.tr/basvuru-yap
Saygılarımızla
-
Hız profili ile ilgili sorunları mutlaka çağrı merkezini arayarak çözmeye çalışın. İşi bilen bir müşteri hizmetleri çalışanına denk gelirseniz 2 dkda sorununuz çözülür.
Altyapı sorgusunda alabileceğiniz hız kaç mbps gözüküyor? Eğer 35 mbps civarında görünüyorsa Açık kapı / Cimer üzerinden atlyapınız ile ilgili talep oluşturun adresinize bağlı sorgudaki görünen hızı güncelletebilirsiniz. Geçişlerde çoğu firma orada gösterilen değerleri dikkate alarak kısıtlamalar yapabiliyor.
-
Hocam 3 defa çağrı merkezini arayarak durumu anlatıp sorunu çözmeleri için bekledim ama sonuç hep aynı olduğu için artık uğraşmak istemiyorum. Bence bu tür kısıtlamaların türk telekom tarafından sadece alternatif servis sağlayıcılarının kullanıcılarına yapıldığını düşünüyorum. Ben yıllardır bu tür kısıtlamalar ve ayrımcılık gibi durumlar içerisinde artık yoruldum. Starlink uydu internet hizmetinin ülkemizde kullanıma sunulacağı günü sabırsızlıkla bekliyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende deniyorum 19 undan belli, sorunu çözmek için uğraşmıyorlar bile.
-
Bende netinternet e taşıdım ama pişman oldum 50 kere kopma yavaşlık arıza kaydı açıyorum düzelttik diyolar 100mbit VDSL yım ama daha 40 mbit görmedim sürekli kayıt açıyorum ama hız sınırlaması var kesin geçmeden önce sitelerinde altyapı sorgusunda 89mbit e kadar alabileceğim goruluyordu,yeni tasima yapan taahhütsuz abone kacgun bekleme süresi var acaba yalın internet li ISS ler kesinlikle kandırmaca yapıyorlar altyapı sorgusunda hepsinde 89 mbit hız alabileceğim görülüyor ama abone olunca hayal kırıklığı bunları nereye şikayet etmeli?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Btk nın aldığı karar gereği churn, ISS değişikliklerinde 3 ay beklemen lazım.
Yerinde olsaydım hemen geçmezdim, çünkü netinternet'in ekşi sözlük başlığında yazılanların çoğu olumsuz görüş bildirmiş.
Bu zamanda altyapı sağlayıcı haricinde diğer firmaların eli mahkum onlar da hem maddi hem de diğer konularda bir yere kadar direnebilyorlar.
Şimdi bunlar nasıl oluyor da bu enflansyonist ortamda taahhüt ya da herhangi bir toplu ödeme yokken sene sonuna kadar fiyatımız sabit diyebiliyor, bence abone toplamak için söylüyorlar, öyle 1 yıllık fiyat garantisi vermek kolay değil, yakın zamanda onlarda dayanamayıp zam yapacaklar, bu işin kaçarı yok.
Şu anda piyasada en çok altyapıya sahip olan firma Türk Telekom, Türk Telekom port kiralama ücretlerine zam yaparsa, mecbur altyapısını kiralayıp kendi kârlarını üstüne ekleyip satan firmalar nasıl zam yapmadan duracak, zararına mı iş yapacaklar. Öyle olursa piyasadan çok kelle gider.
Btk'nun bu firmaların abonelerini her türlü mağdur etmeleri konusunda pek yardımı olmuyor maalesef.
Abone sayıları 200 binin altında olan bu tür firmaları maalesef btk'ya da şikayet edemiyoruz.
Memlekette milletin mağduriyeti asla bitmiyor.
Şikayet etsen de karar alıp uygulayan yok.
Ben şimdilik Netgsm internetten memnunum altyapım VDSL 116 megabit hıza kadar kaldırıyor, yarın öbür gün altyapıya bir şey olsa ya da başka bir şey olsa kimi kime şikayet edecem.
Yıl olmuş 2025 biz hala nenemizden kalan bakır kablolarla internet hizmeti alıyoruz.
Superonline, zamanında metronet firmasının döşediği fiber optik kablo ağlarını, firmadan satınalarak altyapısına ekledi, fiber optik kablolar genelde 10-12 yıl önceden büyük nüfuslu toplu konut veya sitelere döşendi.
Kablonet, Türk Telekom, Turkcell Superonline Türknet Vodafone birkaç tane daha kendi yerel çapta fiber altyapı döşeyen firmalar da var ama halen maalesef ki çok yetersiz.
Fiber altyapının maliyeti yüksek bu ortamda sermayesi büyük olan firmalar yatırım yapabiliyor, gönül isterdi ki tüm Türkiye de fiber optik altyapı olsun.
Türkiye'de altyapının çoğunluğu maalesef halen bakır kablo, Avrupa'daki internet hızının ortalaması ile Türkiye'nin ortalama internet hızı arasında dağlar kadar fark var, biz hem daha fazla ödüyoruz hem daha kalitesiz hizmet alıyoruz.
Şu anda Türk Telekomdan 18 aylık taahhüt ile 100 megabit VDSL internet alsam, 6 ay 350 TL, geri kalan 12 ayda da 700 TL ödemem lazım.
Türk Telekom, altyapısını kullanan firmalara çok aşırı bir zam yaparsa, kendi fiyatlarına yakın bir zam yaparsa o zaman piyasada adaletsizlik olur.
Bana göre 6 ayda bir enflansyona göre zamlar gelecek zaten geçmiş yıllarda da buna benzer bir durum yaşandı.
Maleseef şimdilik önümüz karanlık ve belirsiz inşallah ülkece işler kısa sürede düzelir de aklımızı acaba hangi ISS ye geçsem ne yapsam yerine başka şeylerle meşgul ederiz.
Cümleten hayırlı geceler kendinize iyi bakın sağlıcakla kalın
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rockerman21 -- 24 Mart 2025; 3:45:50 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Aynı zorbalığı bana da yaptılar. Hızımı 32 ye sabitlediler. Defalarca kayıt açmama rağmen düzeltmiyorlar.. Bu tür firmalara geçerken iyice düşünün.
-
benimde aynı sorun 20sinden beri 32de, önceden de olmuştu ve profili güncelleyin dediğim de halletmişlerdi şimdi yapmıyorlar demek ki telekomdan kaynaklanan bir şey var değiştireceğim
En Beğenilen Yanıtlar

Btk nın aldığı karar gereği churn, ISS değişikliklerinde 3 ay beklemen lazım.
Yerinde olsaydım hemen geçmezdim, çünkü netinternet'in ekşi sözlük başlığında yazılanların çoğu olumsuz görüş bildirmiş. Bu zamanda altyapı sağlayıcı haricinde diğer firmaların eli mahkum onlar da hem maddi hem de diğer konularda bir yere kadar direnebilyorlar. Şimdi bunlar nasıl oluyor da bu enflansyonist ortamda taahhüt ya da herhangi bir toplu ödeme yokken sene sonuna kadar fiyatımız sabit diyebiliyor, bence abone toplamak için söylüyorlar, öyle 1 yıllık fiyat garantisi vermek kolay değil, yakın zamanda onlarda dayanamayıp zam yapacaklar, bu işin kaçarı yok. Şu anda piyasada en çok altyapıya sahip olan firma Türk Telekom, Türk Telekom port kiralama ücretlerine zam yaparsa, mecbur altyapısını kiralayıp kendi kârlarını üstüne ekleyip satan firmalar nasıl zam yapmadan duracak, zararına mı iş yapacaklar. Öyle olursa piyasadan çok kelle gider. Btk'nun bu firmaların abonelerini her türlü mağdur etmeleri konusunda pek yardımı olmuyor maalesef. Abone sayıları 200 binin altında olan bu tür firmaları maalesef btk'ya da şikayet edemiyoruz. Memlekette milletin mağduriyeti asla bitmiyor. Şikayet etsen de karar alıp uygulayan yok. Ben şimdilik Netgsm internetten memnunum altyapım VDSL 116 megabit hıza kadar kaldırıyor, yarın öbür gün altyapıya bir şey olsa ya da başka bir şey olsa kimi kime şikayet edecem. Yıl olmuş 2025 biz hala nenemizden kalan bakır kablolarla internet hizmeti alıyoruz. Superonline, zamanında metronet firmasının döşediği fiber optik kablo ağlarını, firmadan satınalarak altyapısına ekledi, fiber optik kablolar genelde 10-12 yıl önceden büyük nüfuslu toplu konut veya sitelere döşendi. Kablonet, Türk Telekom, Turkcell Superonline Türknet Vodafone birkaç tane daha kendi yerel çapta fiber altyapı döşeyen firmalar da var ama halen maalesef ki çok yetersiz. Fiber altyapının maliyeti yüksek bu ortamda sermayesi büyük olan firmalar yatırım yapabiliyor, gönül isterdi ki tüm Türkiye de fiber optik altyapı olsun. Türkiye'de altyapının çoğunluğu maalesef halen bakır kablo, Avrupa'daki internet hızının ortalaması ile Türkiye'nin ortalama internet hızı arasında dağlar kadar fark var, biz hem daha fazla ödüyoruz hem daha kalitesiz hizmet alıyoruz. Şu anda Türk Telekomdan 18 aylık taahhüt ile 100 megabit VDSL internet alsam, 6 ay 350 TL, geri kalan 12 ayda da 700 TL ödemem lazım. Türk Telekom, altyapısını kullanan firmalara çok aşırı bir zam yaparsa, kendi fiyatlarına yakın bir zam yaparsa o zaman piyasada adaletsizlik olur. Bana göre 6 ayda bir enflansyona göre zamlar gelecek zaten geçmiş yıllarda da buna benzer bir durum yaşandı. Maleseef şimdilik önümüz karanlık ve belirsiz inşallah ülkece işler kısa sürede düzelir de aklımızı acaba hangi ISS ye geçsem ne yapsam yerine başka şeylerle meşgul ederiz. Cümleten hayırlı geceler kendinize iyi bakın sağlıcakla kalın |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X