Şimdi Ara

Nissan juke 1.5 dci arızası hk.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
648
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar;

    2012 Model 2013 senesinde satın aldığım Nissan Juke 1.5 dci aracımla yaşadığım arıza ve servisle çektiği sıkıntı aşağıdaki gibidir. Başına gelmiş olan varsa veya bi çözüm önerebilecek varsa çok sevinirim.

    21.02.2013 tarihinde aracımı satın aldım, Araç 2014 Nisan ayından itibaren, motorunda arıza meydana gelmiş(tekleme problemi) yine satıcısı olan servis tarafından test sürüşü yapılmış ve araç bilgisayara bağlanmasına rağmen hata keşfedilemedi ve geri verildi. Bu tarihten itibaren defaten çeşitli tarihlerde aynı şikayet sebebi ile başvurdum fakat herhangi bir iş emri açmadan yine aynı prosedürlerden geçirilerek herhangi bir hata olmadığı gerekçesi ile geri verildi. 19.02.2016 tarihinde(garantisinin bitmesine 2 gün kala) yine aynı şikayetten başvurdum, bu sefer tarafımca çekilen videolu ispatlar ile bir daha kontrol edildi ve bu sefer bilgisayarlı testte de hata keşfedildi. Tarafıma yakıt ve enjektör sisteminde hata olduğunu, bunun imalat hatasından olup olmadığını kontrol edecek olan test cihazının ellerinde olmadığından 3. bir şahıs olan başka bir şirkete yaptıracaklarını, yakıt kaynaklı bir hata ise test ücretinin ve işçilik ücretlerinin tarafıma yansıtılacağını eğer imalat hatası ise ücret ödemeyeceğim beyan ettiler. Aracın teslim edildiği günün ertesi günü olan 20.02.2016 tarihinde tekrar yapılan telefon görüşmesinde ise, bu raporun imalat hatası sonucu ile gelse bile tek başına yeterli olmadığı raporun NISSAN genel merkezine iletileceği ve onlarında onayından geçmesi gerektiği bilgisi ilave edildi. Ayrıca Merkezinde onay vermesi durumunda bile yine bu 3.şahısın yaptığı test ücretinin her halükarda benim ödemem gerektiği bilgisi verildi. Garanti kapsamında olan bir araç için böyle bir şey söz konusu olamayacağını, yetkili servis olarak bu cihaza sahip değillerse bunun onların sorunu olduğu, bu yapılanın yanlış olduğunu ve işlemin iptal edilmesini istedim. Şimdi ise aracın motorunun ilgili kısımlarının dağıtılıp toplandığı gerekçisi ile işçilik ücreti adı altında yetkili servis tarafından benden 380tl ücret talep etmekte. Yüz yüze yapılan görüşmelerde bunun müşteriyi mağdur etmek olduğunu belirtmeme rağmen geri adım atmadıkar. Araç şuanda geri toplanmış ve teslim alınmaya hazır vaziyette 22.02.2016 tarihinden beri yetkili serviste beklemekte. Konu Nissan müşteri hizmetlerine aktardım ve sonuçlanmasını beklemekteyim.

    Bugün müşteri hizmetleri ile yaptığım görüşmede ise; kendilerinin servisle görüştüğünü servisin cevaben: benim gösterdiğim videoya istinaden işlem yaptığını ve el bilgisayarının hata vermediğini söylediğini söylediler. Müşteri hizmetlerinin yarın bir temsilci ile kendilerinin tekrar test edeceğini belirttiler. Aşağıda arıza videolarını paylaşıyorum. Araçda ne kara duman atma nede başka bir şey var. 1750-1800 devir civarı doyurucu gaz verdiğimde(10 sürüşten ortalama 4'ünde) videodaki gibi tekleme yapıyor ve ayağımı gazdan çekip tekrar gaz verince tekrar etmiyor. Diğer videodaki rölantide tekleme olayını sadece 1 kere yaptı.








  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.