Şimdi Ara

Nissan Micra 1.2 M/T Passion, bugün itibariyle aldım.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
13.019
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.

    Uzun zamandır otomobil araştırması yapmaktaydım. Aslında, aklımda Opel Astra Classic III 1.3 cdti vardı ancak bir yerden beklediğim bir para gelmeyince, bugün itibariyle Nissan Micra Passion 1.2 Manuel Vites versiyonunu aldım. Almak isteyen, bütçesi kısıtlı, ancak güvenlik ve ekonomiden ödün vermek istemeyen arkadaşlara tavsiye ederim.

    İzmir den almak isteyen arkadaşlar aldığım modeli, Gaziemir deki Artkıy Nissan bayiden, Ozan Bey le iletişime geçip, 27500 TL' ye park sensörü dahil alabilirler (istediğiniz rengi). Aynı zamanda, 15 ay %0 faiz li kredi seçeneği de bulunmakta. Ben ise 0.33 aylık faizden 20.000 TL 18 ay da ödemek üzere bayiden Koç Finans kredisi ile aldım. Alacak arkadaşlara tavsiyem acele etmeleri.

    Şimdiden alacaklara hayırlısı olsun. Bu mesajdaki amacım, benim gibi araştırmaktan, alamamaktan bıkmış usanmış arkadaşlara yardımcı olmaktır. Umarım aklınıza başka bir şey gelmez.

    Saygılarımla..







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Nissan Micra 1.2 M/T Passion: Kapsamlı Bir İnceleme

    Nissan Micra 1.2 M/T Passion, kompakt hatchback segmentinde dikkat çeken bir araçtır. Son derece uygun fiyatlı ve yakıt tasarruflu olmasıyla bilinir. Bu incelemede, Micra 1.2 Passion'ın temel özellikleri, performansı ve kullanıcı yorumlarına göz atacağız.

    Özellikler

    Nissan Micra 1.2 Passion, 1.2 litrelik, 4 silindirli bir benzinli motora sahiptir. Bu motor, 75 beygir gücü ve 100 Nm tork üretir. Motor, 5 ileri manuel şanzımanla eşleştirilmiştir. Micra, ortalama olarak 100 kilometrede 5,0 litre yakıt tüketir.

    Otomobilin özellikleri arasında elektrikli camlar, klima, seyir kontrolü ve Bluetooth bağlantısı bulunur. Ayrıca, 15 inç alaşım jantlar ve LED gündüz sürüş farlarına sahiptir.

    Performans

    Nissan Micra 1.2 Passion, sürüş kolaylığı ve manevra kabiliyeti ile bilinir. Motor, yeterli güç sağlar ve şehir içi sürüş için idealdir. Otomobil, özellikle dar sokaklarda park etmeyi kolaylaştıran küçük boyutları sayesinde şehir içi kullanım için uygundur.

    Kullanıcı Yorumları

    Nissan Micra 1.2 Passion, kullanıcılar tarafından genel olarak olumlu yorumlar almaktadır. Aracın yakıt verimliliği, pratikliği ve uygun fiyatı sıklıkla övülmektedir. Bazı kullanıcılar, iç mekanın biraz sıkışık olabileceğini belirtmektedir, ancak bu segmentteki çoğu rakip için tipik bir durumdur.

    Sonuç

    Nissan Micra 1.2 M/T Passion, uygun fiyatlı, yakıt tasarruflu ve şehir içi sürüş için ideal bir kompakt hatchback'tir. Temel özellikleri, performansı ve kullanıcı yorumları, onu bu segmentte dikkate alınması gereken bir seçenek haline getirmektedir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • kazasız belasız sürüşler dilerim.. arabada sandart esp olması beni hep cezbetti. iyi seçim yapmışsınız.
    izlenimlerinizi ileri ki günlerde paylaşırsanız hepimiz seviniriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: salserol

    kazasız belasız sürüşler dilerim.. arabada sandart esp olması beni hep cezbetti. iyi seçim yapmışsınız.
    izlenimlerinizi ileri ki günlerde paylaşırsanız hepimiz seviniriz.
    hayırlı olsun böyle ufak arabaları seviyorum
    devir ekonomi devri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1520extreme

    Merhaba arkadaşlar.

    Uzun zamandır otomobil araştırması yapmaktaydım. Aslında, aklımda Opel Astra Classic III 1.3 cdti vardı ancak bir yerden beklediğim bir para gelmeyince, bugün itibariyle Nissan Micra Passion 1.2 Manuel Vites versiyonunu aldım. Almak isteyen, bütçesi kısıtlı, ancak güvenlik ve ekonomiden ödün vermek istemeyen arkadaşlara tavsiye ederim.

    İzmir den almak isteyen arkadaşlar aldığım modeli, Gaziemir deki Artkıy Nissan bayiden, Ozan Bey le iletişime geçip, 27500 TL' ye park sensörü dahil alabilirler (istediğiniz rengi). Aynı zamanda, 15 ay %0 faiz li kredi seçeneği de bulunmakta. Ben ise 0.33 aylık faizden 20.000 TL 18 ay da ödemek üzere bayiden Koç Finans kredisi ile aldım. Alacak arkadaşlara tavsiyem acele etmeleri.

    Şimdiden alacaklara hayırlısı olsun. Bu mesajdaki amacım, benim gibi araştırmaktan, alamamaktan bıkmış usanmış arkadaşlara yardımcı olmaktır. Umarım aklınıza başka bir şey gelmez.

    Saygılarımla..


    hayırlı olsun, benim kız arkadaşım da micra'nın benzinli otomatik viteslisini aldı istanbul avcılardan. 34.600 gibi bir rakamdı galiba.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcroses

    hayırlı olsun böyle ufak arabaları seviyorum
    devir ekonomi devri


    bekarlar ve yeni çiftler için ideal bir araç. Ama kalabalık bir ailede sıkıntı yaratabilir. Hayırlı olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darth90

    quote:

    Orijinalden alıntı: mcroses

    hayırlı olsun böyle ufak arabaları seviyorum
    devir ekonomi devri


    bekarlar ve yeni çiftler için ideal bir araç. Ama kalabalık bir ailede sıkıntı yaratabilir. Hayırlı olsun.

    Alıntıları Göster
    Hayırlı uğurlu olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bangsuui

    Hayırlı uğurlu olsun.

    Alıntıları Göster
    Çok teşekkür ederim herkese.

    Aracı 6-9 Temmuz arasında teslim alacağım için -malum, taşıt vergisini ödememek amaçlı- daha 2 haftası var. Ancak ilk hafta aracı iyice bir denedikten sonra almayı düşünenler için burada yorumlarımı paylaşacağım.

    Saygılarımla..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1520extreme

    Çok teşekkür ederim herkese.

    Aracı 6-9 Temmuz arasında teslim alacağım için -malum, taşıt vergisini ödememek amaçlı- daha 2 haftası var. Ancak ilk hafta aracı iyice bir denedikten sonra almayı düşünenler için burada yorumlarımı paylaşacağım.

    Saygılarımla..

    Alıntıları Göster
    Hayırlı olsun. Kazasız belasız sürüşler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fifa_05

    Hayırlı olsun. Kazasız belasız sürüşler...

    Alıntıları Göster
    Gule gule kullanın ,Kazasız belasız.
    Aracın motor yonunden ekonomık olması en buyuk artısı.
    Ama bende 2 yasında cocuk olunca ,bebek koltugu ,bagaj arabası ,cantası vs. mıcra bıraz kucuk olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TAVCI

    Gule gule kullanın ,Kazasız belasız.
    Aracın motor yonunden ekonomık olması en buyuk artısı.
    Ama bende 2 yasında cocuk olunca ,bebek koltugu ,bagaj arabası ,cantası vs. mıcra bıraz kucuk olur.

    Alıntıları Göster
    Alınca detaylı bir inceleme bekliyoruz. Bir de bakım periyodu ve masrafları nedir? Gerçek hayatta şehir içi ve şehirler arası tüketimi ne? Merakla bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Alınca detaylı bir inceleme bekliyoruz. Bir de bakım periyodu ve masrafları nedir? Gerçek hayatta şehir içi ve şehirler arası tüketimi ne? Merakla bekliyorum.

    Alıntıları Göster
    @TAVCI,

    O konuda haklısınız, ben bekar olduğum için, bagaj alanından ziyade, ekonomi ve güvenlik benim için daha önemliydi. Çocuklu ailelerin mutlaka geniş bagajlı bir araca ihtiyacı sahip olması lazım.

    @kesbi,

    Aracı dener denemez, görüşlerimi yazacağım. :)

    İyi dileklerini ileten bütün arkadaşlarıma, abilerime tekrar tekrar teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1520extreme

    @TAVCI,

    O konuda haklısınız, ben bekar olduğum için, bagaj alanından ziyade, ekonomi ve güvenlik benim için daha önemliydi. Çocuklu ailelerin mutlaka geniş bagajlı bir araca ihtiyacı sahip olması lazım.

    @kesbi,

    Aracı dener denemez, görüşlerimi yazacağım. :)

    İyi dileklerini ileten bütün arkadaşlarıma, abilerime tekrar tekrar teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim

    Alıntıları Göster
    hayırlı olsun fiyat ve nissanın 0 faiz olayı çok gzl miş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1520extreme

    O konuda haklısınız, ben bekar olduğum için, bagaj alanından ziyade, ekonomi ve güvenlik benim için daha önemliydi. Çocuklu ailelerin mutlaka geniş bagajlı bir araca ihtiyacı sahip olması lazım.



    Hayırlı olsun, şu anki piyasaya göre iyi fiyata almışsınız.

    Tüketimi gerçekten çok iyi, arabanın güvenlik donanımı da çok iyi ama güvenlik önemli deyip euro ncap'ten 4 yıldızlı araç almak pek olmamış bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1520extreme

    O konuda haklısınız, ben bekar olduğum için, bagaj alanından ziyade, ekonomi ve güvenlik benim için daha önemliydi. Çocuklu ailelerin mutlaka geniş bagajlı bir araca ihtiyacı sahip olması lazım.



    Hayırlı olsun, şu anki piyasaya göre iyi fiyata almışsınız.

    Tüketimi gerçekten çok iyi, arabanın güvenlik donanımı da çok iyi ama güvenlik önemli deyip euro ncap'ten 4 yıldızlı araç almak pek olmamış bence.


    Can Bey,

    Bakın o konuda haklı gibi duruyorsunuz ama size düşüncenizin yanlış olduğunu hemen kanıtlayayım. Şimdi bu araç 4 yıldız ancak %84 ile, ayrıca bu yeni kasanın euroncap testi daha yapılmadı.

    Misal olarak, Seat İbiza, Euroncap ten 5 yıldızdı hatırlamıyorsam. Ancak aracın euroncap testindeki versiyonu 6 hava yastıklı Türkiyeye gelen Reference ve Style donanımlarının hiç birinde ön hava yastıkları dışında donanım yok. Şimdi siz Türkiye' de satılan İbiza lara 5 yıldız diyebilir misiniz?

    Bir aracın asıl güvenliği, yan darbelere karşı olan direncidir. Asıl yan darbede sakatlık ve ölüm meydana gelir. Zaten günümüz araçlarının ön ve arka darbelerde koruması yeterlidir. Yan darbelerde ise size çarpan veya çarptığınız cismin göğüs kafesinize ve kafanıza ileteceği kuvvet asıl zararı meydana getirir. Yan ve perde hava yastıkları bu darbelerde, sönümleyici konumundadır ve sizi korumaya yardımcı olur.

    Yine en tutulan modellerden Fiesta, gerçekten güzel araçlar ancak yan hava yastıkları ancak ve ancak ekstra bir paket karşılığında alınabiliyor.

    Mesela Polo, Yan hava yastığı kesinlikle yok.

    Bakın bunlar en tutulan araçlar, dikkatinizi çekmek isterim.

    ESP olayına gelince zaten, piyasadaki B sınıfı araçlarda Esp ya hiç sunulmuyor (Polo), ya da ekstra bir ücretle veya sadece otomatik vitesli versiyonlarda sunuluyor.

    Ancak bu araçların Euroncap testlerinde kullanılan modelleri ise full donanımlıdır.

    Türk tüketici olarak kazıklanıyoruz işte olan bu

    Saygılarımla..

    Not: Polo, Fiesta, İbiza gibi araçlara kesinlikle bir sözüm yoktur. Hepsi canavar gibi araçlardır. Sürücülerini üzmezler.

    Edit: Yazım hatası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1520extreme -- 25 Haziran 2011; 14:40:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1520extreme

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1520extreme

    O konuda haklısınız, ben bekar olduğum için, bagaj alanından ziyade, ekonomi ve güvenlik benim için daha önemliydi. Çocuklu ailelerin mutlaka geniş bagajlı bir araca ihtiyacı sahip olması lazım.



    Hayırlı olsun, şu anki piyasaya göre iyi fiyata almışsınız.

    Tüketimi gerçekten çok iyi, arabanın güvenlik donanımı da çok iyi ama güvenlik önemli deyip euro ncap'ten 4 yıldızlı araç almak pek olmamış bence.


    Can Bey,

    Bakın o konuda haklı gibi duruyorsunuz ama size düşüncenizin yanlış olduğunu hemen kanıtlayayım. Şimdi bu araç 4 yıldız ancak %84 ile, ayrıca bu yeni kasanın euroncap testi daha yapılmadı.

    Misal olarak, Seat İbiza, Euroncap ten 5 yıldızdı hatırlamıyorsam. Ancak aracın euroncap testindeki versiyonu 6 hava yastıklı Türkiyeye gelen Reference ve Style donanımlarının hiç birinde ön hava yastıkları dışında donanım yok. Şimdi siz Türkiye' de satılan İbiza lara 5 yıldız diyebilir misiniz?

    Bir aracın asıl güvenliği, yan darbelere karşı olan direncidir. Asıl yan darbede sakatlık ve ölüm meydana gelir. Zaten günümüz araçlarının ön ve arka darbelerde koruması yeterlidir. Yan darbelerde ise size çarpan veya çarptığınız cismin göğüs kafesinize ve kafanıza ileteceği kuvvet asıl zararı meydana getirir. Yan ve perde hava yastıkları bu darbelerde, sönümleyici konumundadır ve sizi korumaya yardımcı olur.

    Yine en tutulan modellerden Fiesta, gerçekten güzel araçlar ancak yan hava yastıkları ancak ve ancak ekstra bir paket karşılığında alınabiliyor.

    Mesela Polo, Yan hava yastığı kesinlikle yok.

    Bakın bunlar en tutulan araçlar, dikkatinizi çekmek isterim.

    ESP olayına gelince zaten, piyasadaki B sınıfı araçlarda Esp ya hiç sunulmuyor (Polo), ya da ekstra bir ücretle veya sadece otomatik vitesli versiyonlarda sunuluyor.

    Ancak bu araçların Euroncap testlerinde kullanılan modelleri ise full donanımlıdır.

    Türk tüketici olarak kazıklanıyoruz işte olan bu

    Saygılarımla..

    Not: Polo, Fiesta, İbiza gibi araçlara kesinlikle bir sözüm yoktur. Hepsi canavar gibi araçlardır. Sürücülerini üzmezler.

    Edit: Yazım hatası


    Dediklerinizde sonuna kadar haklısınız, Türkiye'de satılan yan havayastığı olmayan pololar vs o halleriyle 3 yıldız zor alırlar.

    Detaylı bakınca micra çoğu 5 yıldız araçtan daha iyi performans göstermiş, yaya güveniliği ve güvenlik asistanlarından kaybetmiş. Ama yine de ön darbe performansı biraz zayıf.

    Keşke herkes sizin kadar bilinçli tüketici olsa da firmalarda halkı böyle kandıramasa...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1520extreme

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1520extreme

    O konuda haklısınız, ben bekar olduğum için, bagaj alanından ziyade, ekonomi ve güvenlik benim için daha önemliydi. Çocuklu ailelerin mutlaka geniş bagajlı bir araca ihtiyacı sahip olması lazım.



    Hayırlı olsun, şu anki piyasaya göre iyi fiyata almışsınız.

    Tüketimi gerçekten çok iyi, arabanın güvenlik donanımı da çok iyi ama güvenlik önemli deyip euro ncap'ten 4 yıldızlı araç almak pek olmamış bence.


    Can Bey,

    Bakın o konuda haklı gibi duruyorsunuz ama size düşüncenizin yanlış olduğunu hemen kanıtlayayım. Şimdi bu araç 4 yıldız ancak %84 ile, ayrıca bu yeni kasanın euroncap testi daha yapılmadı.

    Misal olarak, Seat İbiza, Euroncap ten 5 yıldızdı hatırlamıyorsam. Ancak aracın euroncap testindeki versiyonu 6 hava yastıklı Türkiyeye gelen Reference ve Style donanımlarının hiç birinde ön hava yastıkları dışında donanım yok. Şimdi siz Türkiye' de satılan İbiza lara 5 yıldız diyebilir misiniz?

    Bir aracın asıl güvenliği, yan darbelere karşı olan direncidir. Asıl yan darbede sakatlık ve ölüm meydana gelir. Zaten günümüz araçlarının ön ve arka darbelerde koruması yeterlidir. Yan darbelerde ise size çarpan veya çarptığınız cismin göğüs kafesinize ve kafanıza ileteceği kuvvet asıl zararı meydana getirir. Yan ve perde hava yastıkları bu darbelerde, sönümleyici konumundadır ve sizi korumaya yardımcı olur.

    Yine en tutulan modellerden Fiesta, gerçekten güzel araçlar ancak yan hava yastıkları ancak ve ancak ekstra bir paket karşılığında alınabiliyor.

    Mesela Polo, Yan hava yastığı kesinlikle yok.

    Bakın bunlar en tutulan araçlar, dikkatinizi çekmek isterim.

    ESP olayına gelince zaten, piyasadaki B sınıfı araçlarda Esp ya hiç sunulmuyor (Polo), ya da ekstra bir ücretle veya sadece otomatik vitesli versiyonlarda sunuluyor.

    Ancak bu araçların Euroncap testlerinde kullanılan modelleri ise full donanımlıdır.

    Türk tüketici olarak kazıklanıyoruz işte olan bu

    Saygılarımla..

    Not: Polo, Fiesta, İbiza gibi araçlara kesinlikle bir sözüm yoktur. Hepsi canavar gibi araçlardır. Sürücülerini üzmezler.

    Edit: Yazım hatası


    Dediklerinizde sonuna kadar haklısınız, Türkiye'de satılan yan havayastığı olmayan pololar vs o halleriyle 3 yıldız zor alırlar.

    Detaylı bakınca micra çoğu 5 yıldız araçtan daha iyi performans göstermiş, yaya güveniliği ve güvenlik asistanlarından kaybetmiş. Ama yine de ön darbe performansı biraz zayıf.

    Keşke herkes sizin kadar bilinçli tüketici olsa da firmalarda halkı böyle kandıramasa...

    Alıntıları Göster
    Dün itibariyle aracımı teslim alıp ilk 100 km sürüşümü gerçekleştirdim. Normalde araç kullanım kitapçığında belirtilen 1600 km rodaj süresi için genel bazı kısıtlamaların bir kısmını dikkate alıp bir kısmını da almayarak aracın motorunu açmaya giriştim.

    Rodaj dönemi için 4000 devir/dak lık sınırlamayı geçmedim. aracı belli aralıklarla vites küçültüp büyüterek zorladım ve motorun gerçek performansı diyebileceğim değerlerine ulaştığımı tahmin ediyorum.

    Aracın bizim 2009 dizel C4 (92 hp) den neredeyse (göreceli) hiçbir farkı kalmadı. Capon yapmış arkadaş ama ilk 40 km ye göre değerlendirseydik sınıfta kalacaktı o ayrı konu!!

    Debriyaj ve direksiyon çok hafif, fren pedalı sert ama zamanla yumuşuyor. Araç dönüşlerde güven vermiyordu ilk başlarda ancak karakteristiğini çözdükten sonra o da problem olmuyor. Yokuşlarda neredeyse bir dizel gibi tırmanıyor.

    Kliması şahane çalışıyor. Telefonla bluetooth eşleştirmesi mükemmel, gerçekten olmazsa olmaz bir özellik olmuş bu devirde. Müzik sistemi gayet güzel. Ancak -Passion (stok model) olduğundan olabilir belki- yol bilgisayarı biraz sapıtık gibi geldi bana. Zamanla ona da alışırız herhalde.

    Aracı zorlayarak kullandığım için olsa gerek yol bilgisayarı hala 555 km yol gidebileceğimi söylüyor (100+555=655, agresif kullanım). Yol bilgisayarı -ilk başlarda- yokuş aşağı giderken ayağımı gazdan çekince bile benzin tükettiğini iddia ediyordu, ancak şu anda öyle saçmalıklara girişmiyor. Direksiyon ilk kullanımımda hızla beraber sertleşmiyordu ancak şu anda o konuda da sıkıntı yok. Koltukların çok rahat olduğunu söyleyemeyeceğim ancak, zamanla alışıyorsunuz. Yüksek sürüş pozisyonuna sahip bir araç. Araç kabini ise gerçekten çok geniş.

    Sonuç olarak, caponun aracını aldığımızda biraz zorlamak, motoru açmak lazım. Araç ancak öyle kendine geliyor. Ve sürücüsünü mutlu etmeyi başarıyor.

    Not: Not aşırı agresif sürüş denememe rağmen 100 km de ortalama tüketimim 8.1 lt!!!! İnsani sürüşte bu değerin çokça altında bir değeri tutturmak mümkündür.

    Saygılarımla..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1520extreme

    Dün itibariyle aracımı teslim alıp ilk 100 km sürüşümü gerçekleştirdim. Normalde araç kullanım kitapçığında belirtilen 1600 km rodaj süresi için genel bazı kısıtlamaların bir kısmını dikkate alıp bir kısmını da almayarak aracın motorunu açmaya giriştim.

    Rodaj dönemi için 4000 devir/dak lık sınırlamayı geçmedim. aracı belli aralıklarla vites küçültüp büyüterek zorladım ve motorun gerçek performansı diyebileceğim değerlerine ulaştığımı tahmin ediyorum.

    Aracın bizim 2009 dizel C4 (92 hp) den neredeyse (göreceli) hiçbir farkı kalmadı. Capon yapmış arkadaş ama ilk 40 km ye göre değerlendirseydik sınıfta kalacaktı o ayrı konu!!

    Debriyaj ve direksiyon çok hafif, fren pedalı sert ama zamanla yumuşuyor. Araç dönüşlerde güven vermiyordu ilk başlarda ancak karakteristiğini çözdükten sonra o da problem olmuyor. Yokuşlarda neredeyse bir dizel gibi tırmanıyor.

    Kliması şahane çalışıyor. Telefonla bluetooth eşleştirmesi mükemmel, gerçekten olmazsa olmaz bir özellik olmuş bu devirde. Müzik sistemi gayet güzel. Ancak -Passion (stok model) olduğundan olabilir belki- yol bilgisayarı biraz sapıtık gibi geldi bana. Zamanla ona da alışırız herhalde.

    Aracı zorlayarak kullandığım için olsa gerek yol bilgisayarı hala 555 km yol gidebileceğimi söylüyor (100+555=655, agresif kullanım). Yol bilgisayarı -ilk başlarda- yokuş aşağı giderken ayağımı gazdan çekince bile benzin tükettiğini iddia ediyordu, ancak şu anda öyle saçmalıklara girişmiyor. Direksiyon ilk kullanımımda hızla beraber sertleşmiyordu ancak şu anda o konuda da sıkıntı yok. Koltukların çok rahat olduğunu söyleyemeyeceğim ancak, zamanla alışıyorsunuz. Yüksek sürüş pozisyonuna sahip bir araç. Araç kabini ise gerçekten çok geniş.

    Sonuç olarak, caponun aracını aldığımızda biraz zorlamak, motoru açmak lazım. Araç ancak öyle kendine geliyor. Ve sürücüsünü mutlu etmeyi başarıyor.

    Not: Not aşırı agresif sürüş denememe rağmen 100 km de ortalama tüketimim 8.1 lt!!!! İnsani sürüşte bu değerin çokça altında bir değeri tutturmak mümkündür.

    Saygılarımla..

    Alıntıları Göster
    hocam aracın bagajı nasıl mesela içine bi bebek arabası sığarmı ? bana çok çok ufak geldi de




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    hocam aracın bagajı nasıl mesela içine bi bebek arabası sığarmı ? bana çok çok ufak geldi de


    Hocam bagaj sıkıntılı, bebek arabası için uygun değil. Ama belki katlanan bir modelinde sıkıntı yaşamazsın. Ayrıca araç göz yönünden de sıkıntılı. Bunun dışında araca 4 kişi rahatça sığar diz mesafesi, baş mesafesi yeterli. Kabin geniş..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1520extreme

    quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    hocam aracın bagajı nasıl mesela içine bi bebek arabası sığarmı ? bana çok çok ufak geldi de


    Hocam bagaj sıkıntılı, bebek arabası için uygun değil. Ama belki katlanan bir modelinde sıkıntı yaşamazsın. Ayrıca araç göz yönünden de sıkıntılı. Bunun dışında araca 4 kişi rahatça sığar diz mesafesi, baş mesafesi yeterli. Kabin geniş..

    Alıntıları Göster
    Hayırlı uğurlu olsun




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.