Merhabalar. 21 Temmuz tarihinde N11 üzerinden farklı bir firmadan notebook satın aldım. Ancak şöyle bir durum var ki memnun kalmadım. Cihazın kronik sorunları var ama ben iade sürecinde servisle uğraşmak değil "cayma hakkı" kullanıp iade etmek istiyorum. N11 yetkilileriyle görüştüğümde ise elektronik ürünlerin hiçbirinde cayma hakkını kullanamayacağımı değiştirmek istiyorsam servise gideceğini öğrendim. Mesafeli satış sözleşmesinden bahsettiğimde konuyla alakalı kısmı sormama rağmen alakasız bir yanıt aldım ve teknosa'dan bir ürün alsanız kullanıp geri verebilecek misiniz diye bir yanıt aldım. Gel gelelim mesafeli satış sözleşmesi zaten bunun için var.
Öğrenmek istediğim, notebook kategorisinde mesafeli satış sözleşmesine göre cayma hakkımızı kullanabiliyor muyuz? Bunun için farklı durumlar söz konusu mu?