Şimdi Ara

Nvidia eski kartlara dx12 desteği verecekmiş

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
1.479
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar burada okuduğuma göre nvidia bazı yongalara destek verecekmiş benim asus gtx 650ti boost ekran kartım var bendede olurmu
    http://www.chip.com.tr/haber/microsoft-directx-12-yi-ortaya-cikardi_46101.html



  • yanlış hatırlamıyorsam nvidia 400 serisinden vericek dx12 desteğini
  • yipman2014 Y kullanıcısına yanıt


    AMD ' de daha 2-3 yıllık kartına driver desteğini kessin.

    leblebi gibi ucuza kartları basınca yenisini alman için yapıyor tabi bunu.

    nvidia gene pişman etmiyor kullanıcısını, yahu geçen dandik bir laptopta GT130M var 5-6 yıllık karta benim masaüstünde GTX770 ile yüklediğim aynı güncel sürümü hala veriyorsa ben o kartlar arasındaki 50 100 liraya hiç bakmadan veririm al şimdi DX12 veriyormuş.

    objektif olup yorumlayın durumu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MühendisMurat -- 5 Ekim 2014; 2:05:08 >
  • haklısın
  • Destek verecek vermesine de daha DirectX12 cikacak da oyunlara entegre olacak da o oyunlar cikacak da... Bu kartlar zaten tarih olmus olur o zamana kadar.
  • GTX 400`den itibaren DX12 desteği geliyor ama Fabrika çıkışlı olması daha avantajlı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AnqelTR

    GTX 400`den itibaren DX12 desteği geliyor ama Fabrika çıkışlı olması daha avantajlı.

    fabrika çıkışlı derken hızıyla oynanmayan gibimi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yipman2014

    quote:

    Orijinalden alıntı: AnqelTR

    GTX 400`den itibaren DX12 desteği geliyor ama Fabrika çıkışlı olması daha avantajlı.

    fabrika çıkışlı derken hızıyla oynanmayan gibimi

    yok hocam, fabrika çıkışlı dx12 sürümüne sahip olan kartlar demek istemiş arkadaş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yipman2014

    quote:

    Orijinalden alıntı: AnqelTR

    GTX 400`den itibaren DX12 desteği geliyor ama Fabrika çıkışlı olması daha avantajlı.

    fabrika çıkışlı derken hızıyla oynanmayan gibimi

    Dedigi mesela bazi 7970 kullanicilari 280x biosu atarak mantle kullanmaya calisiyorlar ama verim alamiyorlar normal 280x gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bjk__murat



    AMD ' de daha 2-3 yıllık kartına driver desteğini kessin.

    leblebi gibi ucuza kartları basınca yenisini alman için yapıyor tabi bunu.

    nvidia gene pişman etmiyor kullanıcısını, yahu geçen dandik bir laptopta GT130M var 5-6 yıllık karta benim masaüstünde GTX770 ile yüklediğim aynı güncel sürümü hala veriyorsa ben o kartlar arasındaki 50 100 liraya hiç bakmadan veririm al şimdi DX12 veriyormuş.

    objektif olup yorumlayın durumu.


    Nvidia eski kartlarına destek veriyor gibi görünüyor. Ama gercekte 500 ve asagi serilerde sürüm sayısının artması dışında bi fark yok. Boyle destek verecekse hiç vermesin daha iyi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SenTiNeLz

    quote:

    Orijinalden alıntı: bjk__murat



    AMD ' de daha 2-3 yıllık kartına driver desteğini kessin.

    leblebi gibi ucuza kartları basınca yenisini alman için yapıyor tabi bunu.

    nvidia gene pişman etmiyor kullanıcısını, yahu geçen dandik bir laptopta GT130M var 5-6 yıllık karta benim masaüstünde GTX770 ile yüklediğim aynı güncel sürümü hala veriyorsa ben o kartlar arasındaki 50 100 liraya hiç bakmadan veririm al şimdi DX12 veriyormuş.

    objektif olup yorumlayın durumu.


    Nvidia eski kartlarına destek veriyor gibi görünüyor. Ama gercekte 500 ve asagi serilerde sürüm sayısının artması dışında bi fark yok. Boyle destek verecekse hiç vermesin daha iyi

    Alıntıları Göster
    Oldukça iyi bir haber.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SenTiNeLz


    quote:

    Orijinalden alıntı: bjk__murat



    AMD ' de daha 2-3 yıllık kartına driver desteğini kessin.

    leblebi gibi ucuza kartları basınca yenisini alman için yapıyor tabi bunu.

    nvidia gene pişman etmiyor kullanıcısını, yahu geçen dandik bir laptopta GT130M var 5-6 yıllık karta benim masaüstünde GTX770 ile yüklediğim aynı güncel sürümü hala veriyorsa ben o kartlar arasındaki 50 100 liraya hiç bakmadan veririm al şimdi DX12 veriyormuş.

    objektif olup yorumlayın durumu.


    Nvidia eski kartlarına destek veriyor gibi görünüyor. Ama gercekte 500 ve asagi serilerde sürüm sayısının artması dışında bi fark yok. Boyle destek verecekse hiç vermesin daha iyi

    Doğru peformans artışı sunmuyor belki;fakat en azından windows güncellemesi vb. durumlarda hiç değilse sadece çalışmasını bile sağlayan bir sürücü olması bile gayet iyi.Adam yeni işletim sistemi kurup iki saat buna uygun driver bulayım diye uğraşmasın, güncel driver ne ise onu yükleyip çalıştırsın ekran kartını.Driver denince akla ilk başta X oyununda 30 fps artış oldu gibi ibareler geliyor.Bundan seneler öncesinde ekran kartı driverı uyumsuz olduğunda masaüstü görüntüsünde bile sıkıntı yaratan driver problemleri yaşıyorduk




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bjk__murat



    AMD ' de daha 2-3 yıllık kartına driver desteğini kessin.

    leblebi gibi ucuza kartları basınca yenisini alman için yapıyor tabi bunu.

    nvidia gene pişman etmiyor kullanıcısını, yahu geçen dandik bir laptopta GT130M var 5-6 yıllık karta benim masaüstünde GTX770 ile yüklediğim aynı güncel sürümü hala veriyorsa ben o kartlar arasındaki 50 100 liraya hiç bakmadan veririm al şimdi DX12 veriyormuş.

    objektif olup yorumlayın durumu.


    yahu 2-3 yıllık hangi kartına desteği kesti bir söyleyin bakalım . 4 yıl önce aldığım hd5650m li laptopa bile 14.9 geldi daha ne olmasını bekliyorsunuz. ?

    Lafla olmuyor bu işler öyleki ;
    Hd 5000series Release date : September 10, 2009




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MagnificoVettel

    quote:

    Orijinalden alıntı: bjk__murat



    AMD ' de daha 2-3 yıllık kartına driver desteğini kessin.

    leblebi gibi ucuza kartları basınca yenisini alman için yapıyor tabi bunu.

    nvidia gene pişman etmiyor kullanıcısını, yahu geçen dandik bir laptopta GT130M var 5-6 yıllık karta benim masaüstünde GTX770 ile yüklediğim aynı güncel sürümü hala veriyorsa ben o kartlar arasındaki 50 100 liraya hiç bakmadan veririm al şimdi DX12 veriyormuş.

    objektif olup yorumlayın durumu.


    yahu 2-3 yıllık hangi kartına desteği kesti bir söyleyin bakalım . 4 yıl önce aldığım hd5650m li laptopa bile 14.9 geldi daha ne olmasını bekliyorsunuz. ?

    Lafla olmuyor bu işler öyleki ;
    Hd 5000series Release date : September 10, 2009

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bir sitede yazdığına göre kepler ve ferni mimarisine sahip kartlar bir kaç özellik dışında dx 12 desteğini alacakmış maxvell tam destekleyecekmiş


    İki şirket arasında yürütülen çok sıkı çalışma sonucunda, Nvidia’nın Maxwell grafik işlemcileri yeni gelecek olan API ile yüzde yüz uyumlu olacak şekilde hazırlanmış. Maxwell mimarisi içine yerleştirilen komut setleri, DX 12’nin tüm özelliklerini kullanabilecekmiş. Bu açıklamadan ister istemez Maxwell dışında kalan grafik işlemcilerin az da olsa eksiklerinin bulunduğu sonucu çıkıyor. DX 12 ile sorunsuz çalışacaklarına şüphe yok, ancak tüm komut setlerini eksiksiz çalıştırmayacaklar.

    https://www.technopat.net/2014/09/22/directx-12-destegi-kimde-var/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yipman2014

    Arkadaşlar bir sitede yazdığına göre kepler ve ferni mimarisine sahip kartlar bir kaç özellik dışında dx 12 desteğini alacakmış maxvell tam destekleyecekmiş


    İki şirket arasında yürütülen çok sıkı çalışma sonucunda, Nvidia’nın Maxwell grafik işlemcileri yeni gelecek olan API ile yüzde yüz uyumlu olacak şekilde hazırlanmış. Maxwell mimarisi içine yerleştirilen komut setleri, DX 12’nin tüm özelliklerini kullanabilecekmiş. Bu açıklamadan ister istemez Maxwell dışında kalan grafik işlemcilerin az da olsa eksiklerinin bulunduğu sonucu çıkıyor. DX 12 ile sorunsuz çalışacaklarına şüphe yok, ancak tüm komut setlerini eksiksiz çalıştırmayacaklar.

    https://www.technopat.net/2014/09/22/directx-12-destegi-kimde-var/

    Eski kartlar tam olarak dx12 destekleyemiyecek ise ne anlami kalirki? Çıkmasının burdaki polika aslinda nvidia nin biz destek veririz ama çalisirmi Allah bilir gibi? Sanki çalismayacagindan şüpheleri var gibi yada kullanicida aaaa destek veriyorum hissi yaratmasindan dolayi böyle birşey söylemiş olabilir. Şimdi kafam karıştı eğer böyle birşey saglikli oluyor ise neden dx10 kartlara nvidia dx11 destegi vermedi? Yani bildigim kadari ile dx yapisi mimari gibi karta entegre geliyor hocam siz ne diyorsunuz kisaca aciklarsaniz sevinirim :)




  • Nvidia'ya yamamak içn ii saydırmışlar (tehnopat yani). Muş miş gideceklerine daha fazla detay takılsınlar.

    Ms'nin AMD'den veya Mantle'dan çekindiği mekindiği de yok, endişe duyduğu da yok. Dx12 tek başına, başlı başına MS'nin eseri de değil. Dx12'ye Mantle'dan çok önce başlanılmış da olsa AMD'nin Dx12'deki değişiklik/ilavelerde katkısı büyük. Gereksiz yere Dx12'yi Nvidia'ya yamamaya çalışmanın alemi yok.

    UE4 en gelişmiş oyun motoru faln değil. Stok render motoru hiç iyi değil. UE4'ü şu an kral konumuna getiren çok çok çok ucuza herşeyine ulaşabiliyor olmamız. Buna kaynak kodlar vs. dahil. UE4, stok render yapısında eksikleri olan, istediğin şeyi öyle langır lungur yapmana müsade edemeyen yapılara sahip. Fiyatı, 1. dereceden oyun geliştirme ile uğraşmayan herkesin ama herkesin buna ulaşmasına imkan veriyor.

    UE4'ü fiyatı dışında cazip kılan şey geliştirme açısından sunudu çeşitlilik ve imkanlar, belli işleri kolaylaştırması. Ama stok olarak gelen render motoru değil. Geliştirme kiti anlamında iyi, ama render motoru olarak en harika marika diyeceğiniz şey değil.

    Ucuz olması erişilebilir olması, Epic'in bu şekildeki bi fiyatlandırma modeline geçtikten çok çok kısa bi süre içinde 3000'i geçen farklı fork'u olmasına yol açtı (birileri aldı, kendine göre aksak gördüğü veya daha iyi olabilir kısmını değiştirdi, github'da paylaştı vs.).

    Öbür taraftan hem Nvidia'dan aldıkları destekle, hemde popülerlik desteği ile, hemde iyi PR sayesinde topluluk destekli geliştirme olayına, bugfix olayına, bazı ilave şeyleri ekleme konusunda hızlı davranıyorlar.

    Ama stok render yapısı UE4'i en gelişmiş yapmaya ytemiyor. 2 sene önceki hali ile şimdiki arasında çok far var, şu an geri.

    quote:

    ancak tüm komut setlerini eksiksiz çalıştırmayacaklar

    Dx'de komut seti diye bişey yok. Özellik seti - feature set diye yapı var. Bişeyin %100 olarak Dx versiyonu ile uyumlu olmaması demek onu kötü yapmaz, işe yaramaz yapmaz. Nvidia Dx11.2'ye tamamen destek vermedi mesela, ama Dx11.2'de olan şeylerin karşılığı OpenGL driverında var. Yani GL'de desteklediği şeylerin dx11.2 'deki karşılıklarını desteklemedi. Bu bi sorun yarattı mı? Dx 11.2'yi zorunlu kılan oyun oldu mu?

    Oyunlar, artık modüler yapı halinde geliştriliyor. Baştan aşağı belli bi Dx versiyonunun bütün özellik setini destekleme zorunluluğu yok. Eğer belli bi dx özellik setini donanım olarak desteklemiyorsa driver altyapısı bunun yazılım altyapısı üstünden desteklenip desteklenmediğini sorguluyor. Yani istenilen özellik direk donanım üstünden karşılanabilir değil ise, GPU'nun driver ve yazılım altyapısı bunu varolan donanım üstünde başka türlü halledebiliryim diye bakıyor (önceden tanımlı ve hazırlanmış bu, yani oyun çalışırken bu özelliği donanım direk desteklemiyor, yazılım üstünden ayar verelim demiyorlar, Nvidia AMD önceden bu şekilde ayarlama yapıyor). Yazılımın muhattap olduğu sadece Dx arabirimi. Donanım tarafını bilmiyor yazılım tarafı. Oyun, bana bu bu özellikler lazım sende var mı destekliyor musun diye soruyor. GPU'nun bunu nasıl çalıştırdığı yaptığı ile ilgilenmiyor. Orası driver altyapısının işi.

    Dx'in üst versiyonu mesela 65 bin değişken limiti verirken alt versiyonu 1024 değişken desteği veriyorsa, GPU'nun bu üst versiyonu destekleyip desteklememesi bu 65bin değişken limitini bi şekilde GPU'nun varolan donanımına uygun şekilde uydurulup uydurulamayacağı ile alakalı. Mesela cache'ler bu kadar çok değişkeni işletmek için uygun şekilde organize edilebiliyorsa, bu Dx'in üst versiyonunu eski GPU'ya uydurabiliyorlar. Çünkü donanım altyapısı bu 65bin değişken limitini işletmek için yeterince performans verebilir konumda. Ama diyelim ki GPU kaynaklarını yeniden organize edip bu 65 bin değişken limitini performanslı şekilde işleyemiyeceğini gördüler. O zman o üst düzey dx versiyonuna destek verilmiyor.

    Oyun eğer belli bi Dx özellik setinin desteklenmediği ile ilgili cevap alırsa, o zman bi alt özellik setine düşürüyor. Oyun o düştüğü bi alt Alt özellik setini kullanıp yapmak istedikleri şeyi yapabilirse (bu da önceden programlı, realtime olan değil, bi miktar kalite kaybı, daha az efekt, daha az gölge detayı, tex detayı, AA ile ilgili herhangi bişey artık ne olursa) o şekilde yapıyor. Eğer yapamazsa yani programcı yapmak istediği şeyi bi alt özellik setine düştüğünde yapamıyorsa oyundaki o özelliği kapatıp devam etmeye çalışıyor. Yumuşatılmış gölge detayı için kullanmak istediği şeyler olmadığı ve mesela dx11.1'den dx11.0'a düşmek zorunda kaldığında (mesela UAV Atomics ile ilgili şeyler dx11.1'de var, kimilerinin uydurduğu gibi oyunla ilgili olmayan şeyler değil bunlar), istediği şey dx11.0'ın özellik seti ile yapılamıyorsa, yumuşatılmış gölge detayını oyun kapatıyor.

    Ama programcı, extradan çaba harcayıp bu yumuşatılmış gölge özelliğini elde etmenin tek yolu dx11.1'deki özellikler olduğunu düşünmesine rağmen, o düştüğü 11.0 özellik setine rağmen ilave zımbırtılar kullanıp, dx11.1'de yaptığına benzetmek için hack/trick uydurabilirse belki kalite olarak %100 benzemese bile, belki %90 oranında benzese bile o yumuşatılmış gölge özelliğini tamamen iptal etmek yerine 11.0 ile yapılmış-benzetilmiş versiyonunu sunabiliyor.

    Yani belli bi Dx özellik seti ile belli bi iş yapabiliriz. Eğer o özellik setinin desteklenmediği cevabı gelirse bi alt özellik setine düşeriz. MEsela 11.1'de UAV'ler mesela bütün render aşamasında kullanılabilir. Eğer desteklenmiyor cevabı gelirse 11.0'a düşeriz. O zman da UAV'yi sadece Pixel/Compute Shader'da kullanmak durumunda kalırız, bunun gibi şeyler.

    Programcı desteklenmeme durumuna karşı alternatif bi plan yapar, bi alt özellik seti ile istediği şeyler için farklı altyapı kurabilir, elindekini basitleştirebilir, veya motorun o özelliği kullanmasını tamamen iptal eder.

    Bunların Dx12 ile alakası, şimdiki donanımların Dx12 ile neyi nasıl yapacağı konusunda şimdilik %100 net bişeyler yok. Yada oyun yapımcılarının neyi nasıl yapmayı düşüneceklerini, hangi özellikleri nereye kadar kullanmak isteyeceklerini bilmiyoruz.

    Kepler benim bildiğm Dx12'deki convervative rasterization için donanım üstünden özelleşmiş bi yapıya sahip değil. Ama işi garibi conservative rasterization denilen şey yeni bişey değil. Yıllardır var ve bu yazılım ile implemente edilen bi yöntem. Dx12'de bunun tam olarak nasıl karşılığı var, tam olarak ne istiyor bilmiyorum, çoğu kişinin de bildiğini zannetmiyorum. Daha Dx12 için driver faln yok ortada, bunun nasıl işletileceği, GPU'dan nasıl talepde bulunacağı, programcının nasıl yaklaşacağı, GPU'nun programcının istediği şekilde desteklememesi durumunda ne yapacağını bilmiyoruz.

    Diğer taraftan, Maxwell'in de conservative rasterization'ı donanım üstünden nasıl yaptığını bunu nasıl desteklediğini de bilmiyoruz daha(yani alt seviyede ne yaptığını nasıl yaptığını bilmiyoruz). Belki Kepler de aynı şeyi yapabilir(yani kaynakları fazla sıkıntı yaşamadan yeterli olabilir). Şimdilik Nvidia, Kepler'de bu özelliği şimdi 10 birim performans ile desteklerken, ilerde 15 birim performans ile destekleyebilir. Veya şimdilik desteklemez, ama Dx12 geldiğinde hala varolan Kepler kartların desteklenmesi gerektiğini düşünüp, 10 birim performans ile destekleyebilir.

    Yani şimdilik %100 net bişey yok. Adamların destekleyeceğiz dediği şeyler var. Kepler/GCN programlanılabilirlik açısından çok esnek yapıları var ve bunların belli Dx özellik setini desteklemeyeceklerini beklemek biraz tuhaf bakmak olur. Şu var ama, yukarda mesela conservative rasterization olayının yeni olmadığını, yıllardır programcıların bu yolu kullanabildiklerini söyledim. Ne dx, ne GL'de olmayan bi özellik, yani driver ve GPU'da bunun bi karşılığı yok. Ama render yöntemi olarak programcı bunu geliştirmiş ve raster için daha az pixel kullanılmasını sağlamayı amaçlamış. Yani oyunda programda böyle bi özellik var, hesap yaparken 100 pixel yerine 80 pixel talebinde bulunuyor. Dx12 ile bu tarz özellik direk driver altyapısına, direk GPU içine gelmiş oluyor. Kepler mesela sabit fonksiyon üniteleri ile belli bi işi yaparken Maxwell'de bi miktar programlanılabilirlik eklenmiş ise bu Maxwell'e farklı avantaj sağlıyor. Kepler'in ise, o dediğim önceden render yöntemi olarak kendilerinin kurduğu altyapı yerine dx12'nin özelliğini kullanmaları için Nvidia'nın driver altyapısı üstünden bunu Kepler'e uyarlaması gerekiyor. Önceden programla yazılım ile yapılabilen bi yöntemin GPU driverına eklenmesi ve GPU'nun bunu çalıştırması hiç de garipsenecek bişey değil. Yani Kepler'in de bu yaklaşımı desteklemesi lazım.

    Soru şu : Kepler bu özellik-yaklaşımı GPU driver ve alt düzey yazılım üstünden desteklediğinde performans kaybı yaşar mı, yaşarsa ne seviyede yaşar? Sabit fonksiyon ünitelerini ve GPU'nun diğer yapılarını kullanıp, normalde dx12'nin programlanılabilir olarak talep ettiği yapıyı işletmeye çalışacaklar. Bunların şimdilik net cevapları yok.

    Nvidia'nın Kepler'de bu özellikleri uyduramaması için çok çok geçerli gerçekçi nedenleri olması lazım. GPU'ların programlanılabilirliklerinin API'lerden daha önde olduğunu düşünürsek,Dx driverında Dx11.2'de desteklenmeyen şeylerin benzer-eşdeğerlerinin GL driverında olması, bu dediğim şeylerin olabileceğini yani NVidia'nın destekleyebileceğini düşündürüyor.

    Şu an 970-770 arasında %40 fark varsa, Dx12'deki özelliği programlanılabilirlik esnekliği 970 daha iyi destekliyor ama 770 bi nevi emüle etmek zorunda kalıyor diye yavaşlarsa, aradaki fark %50 'ye %60'a çıkarsa farkı o olur. Aradaki bu performans götürüs kabul edilebilir seviyede olduğu sürece Nvidia bunu bütün GPU'lara uydurmaya çalışır. Çünkü farkın %40'dan %50-60'a çıkması kabul edilebilecek seviyede. Fark mesela , şu an ortalama %40 civarından 2-3 kat seviyesine çıkacaksa desteklemek için uğraşmanın anlamı kalmaz. Eski GPU'ların desteklenmeme nedeni bunlar ile alakalı. Dx11 özelliği Dx8 karta uydurabilirsin, ama hem çok çok çok fazla çaba gerektirir, hemde devasa performans kaybı oluşur. Dx11 donanımı ile 1kaynak ile yapabildiğin işi dx8 donanımı ile 1000 tane kaynak kullanıp, ordan alıp ona vermen gerekir. Çok çok çok uğraşırsan yapılabilir yani (sabit fonksiyon üniteleri programlanılabilir gibi kullanmak da dahil). Ama sadece çalıştırmış olursun hiçbi işe yaramaz. 0.05 fps gibi düşünün.

    Ben Kepler-MAxwell farkının, Dx12'nin talep ettiği şeyler için o kadar fazla olmayacağını düşünüyorum. Bu yüzden de Nvidia'nın bunları destekleyeceğini düşnüyorum. Nedir ne değildir %100 detayı ilerleyen zmanlarda ortaya çıkacak.




  • Rubisco kullanıcısına yanıt
    Yani hersey gene yazılıma bakıyor. Tabiki çok eski kartlara emule etmek zor edilse dahi slayt şeklinde oynanır :) burdaki amaç dx11 kartlara entegre etmek bunuda zamanla göreceğiz
  • dx12 çıkıcakta bizim ekran kartlarına gelicekte ohooo daha cok var usta ozamana kadar yeni ekran kartı alırsın zaten ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nuttyumut

    dx12 çıkıcakta bizim ekran kartlarına gelicekte ohooo daha cok var usta ozamana kadar yeni ekran kartı alırsın zaten ;)
    1 2 özellik olmayacak demek nedir yahu.
  • Dx 12 nin eski kartlarda calismasi demek aslinda programin dx11in ekstra ozellikler eklenmis versiyonu demek bana gore cunki normalde dx11 kartin 12yi calistirmasi mumkun degil slayt gosterisi gibi oluyo , buradan anliyoruzku asli da dx12dedikleri sey guncellenmis dx11
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.