Şimdi Ara

octavia mı civic mi? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
133
Cevap
0
Favori
8.898
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • http://opelim.net/forums/showthread.php?t=12402

    nasıl olmaz ya al işte oluyor gorele oku bak

    doludan göçen hiç mi araç görmedin?
  • Yo boya kalkmış, göçme yok, önce kendin oku, sonra yaz...Yoksa çarpıtılmış yorum yapma, kaporta çökmemiş çünkü...

    Ama ben civiğin kaportasının çöktüğünden bahsediyorum, dikkat et, kaporta çökmesi..Doğru mu?

    Boya, kaportanın üzerindedir, unutma...

    quote:

    Orjinalden alıntı: throlll

    http://opelim.net/forums/showthread.php?t=12402

    nasıl olmaz ya al işte oluyor gorele oku bak

    doludan göçen hiç mi araç görmedin?





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 26 Haziran 2007; 14:38:11 >




  • Yani şimdi sen civiğin dolu sonrası kaportasının çöktüğünü kabul ediyor musun? Doğru mu?

    Anladığım şu...

    Nohut büyüklüğünde dolu sonrası:::

    Astra da boya kalkar, kaporta sapa sağlam kalır...

    Civicde ise kaporta çöker.
    .................. mi demek istiyorsun...

    Doğru mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 26 Haziran 2007; 14:31:35 >
  • TV pazarlama programlarından birinde bir aralar dolu nedeniyle göçen kaportaları tamir için bir vakum aletinin pazarlamasını yapıyolardı. Hatta Alman veya İngiliz malıydı galiba alet
    Dolu nedeniyle kaporta göçebilir yani.
    Ama genelde Hondaların sacı ince olur.
    Sacı kalın araba da güvenlidir anlamına gelmez tabii.
  • verdiğin ikinci link zaten eski civice ait onu ne karıştırıyosun ki...bi de size bi link veriim fabrika verisi son hız 197 denilen araba kaça çıkıyor..
    CIVIC YOUTUBE.1.6 olduğuna inanmayanlar yorumlara baksın...acaba şu civicden daha iyi olan octavianız kaçta gidebiliyor..bakalım önceden o kadar övdüğünüz arabanızla yarışmak isteyen, veya size kafa tutup kabullenilmeyecek sözler edip sizi onurunuz için yarışmak zorunda bırakanlarla (yarış pisti vb.) yarışmak zorunda kalınca yenilip, onurunuzu orada bırakıp, kuyruğunuzu sıkıştırıp gidersiniz.(ben böyle durumlarla çoook karşılaştımama civic sağolsun yüzümün akıyla onları rezil edip gittim hm de iddia parasını da aldım..).ayrıca 12.5 sn de oto vites için çok normal bi zaman bnce sn düz vitese bak öyle karşılaştır...(10.3sn) ...hakedenlere saygılarımla...
    quote:

    Orjinalden alıntı: isnilgiz

    Ya bu hızlanma testlerinin nasıl yazılacağını bilmeyen tipik bir hondacı klasiği kafa kimin çalıştığı belli allah bilir o 12.5 ta saattir
    Sen bu kafayla çok sınav kaybetmişsindir. Git araç test listelerine bak bu ifadeler nasıl yazılıyor öğren. sana biraz site linki de verirdim ama sazten bakmasını bilmiyorsun. Ya bu cahillerle uğraşmak cabası Nyese sana bir iki link vereryim de elin yorulmasın nereye bakacağını da unutabilirsin
    yalnız rica ederim şu hızlanmaları nasıl yazıyorlar bir dikkatli bak. Tipi iyi motorlu hondacı olma

    Tam aşağıda (tam göstermek lazım)
    http://otomobil.ntvmsnbc.com/inceleme-t-seatleon.asp
    Aaa bak bir tane daha var orda ne yazıyor ?
    http://arabam.e-kolay.net/testArsiv.aspx?rowid=319



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi virtue61 -- 26 Haziran 2007; 14:51:37 >




  • o linkteki alttaki stilo sahibi ne demiş okudun mu?

    ben civicin kaportasının çöktüğü 2 durum olduğunu biliyor ve kabul ediyorum ama aynı yağışta diğer araçların da kaportalarının çöktüğünü söylemişlerdi zaten

    dolu vardır dolu vardır yan sokakta bile farkeder dolu yağışı rüzgara bağlı olarak düşme açısı bile farkeder o yüzden Astra da boya kalkar, kaporta sapa sağlam kalır... Civicde ise kaporta çöker bana

    göre doğru değildir ama şu da bir gerçek kaporta daha sağlam olabilirdi
  • kkvan, güvenli olmak başka bir şey...Sonuçta olan kaportaya oluyor, dolu yağması da zaten kafana gelmedikçe tehlikeli de değil
    Dolu sonrası kaportası göçmüş bir araba gördün mü hiç?
    Ben ne gördüm, ne de bu foruma kadar duydum...


    Gerçi şansımıza istanbulda bırak doluyu yağmur bile yağmıyor...


    quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan

    TV pazarlama programlarından birinde bir aralar dolu nedeniyle göçen kaportaları tamir için bir vakum aletinin pazarlamasını yapıyolardı. Hatta Alman veya İngiliz malıydı galiba alet
    Dolu nedeniyle kaporta göçebilir yani.
    Ama genelde Hondaların sacı ince olur.
    Sacı kalın araba da güvenlidir anlamına gelmez tabii.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 26 Haziran 2007; 14:47:04 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: isnilgiz

    Arkadaşlar konu teknik açıya döndüğü için yine açıklama gönderiyorum. Eğer benim yazdığım konulara bakarsanız hondaya kötü dediğim hiçbir cümle bulamazsınız. Hatta octavia ve diğer araç kıyaslamalarına ilişkin forumdaki diğer açıklmalarıma bakarsanız Octavia kesinlikle alıncak tek araçtır dediğimi bulamazsınız. Hatta çok açık olarak "en iyi araç beğendiğin araçtır" diye sloganımı "Octavia mı scenic mi" başlığı altında bulabilirsiniz. Asıl önemli olan benim arabam senin arabanı döver mantığından kurtulmak bir arabanın artısı ve eksisiyle tüm unsurlarını ortaya koymaktır. Araç tercih kıyaslamalrında genel uygulama aynı konsepteki araçların kalite, işçilik, kullanışlılık, performans, fiyat gibi genel tüm özellikleri bir araya getirilir ve bunlara puan verilerek toplam puanlar karşılaştırılır. Yoksa senin arabanda bu var benimkinde bu var tartışması mahalle kavgasının sözlü versiyonundan öteye gidemez ve bundan kimse bu sonuç elde edemez. Bu anlamdaki Octavia civic kıyalsmasında hondanın octavianın üstüne puan alması mümkün değildir. Octavia bugün haddini aşarak passat ile kıyaslanabilir hale gelmiştir. Hondacı bir arkadaşın bu arabanın passattan iyi olduğunu iddia etmesi gülünç olur. Buradaki gülünçlük iddiadan ziyade ayrı segmnetlerdeki araçlar arasında ilişki kurulmasıdır. Ve yine bu anlamda honda ile octavia arasında segment farkı vardır. Ama illada karşılaştırmak isteniyorsa ve sabırlı bir arkadaş ta çıkarsa bir grafik oluşturulur farklı, üstün ve eksik tüm özellikler bu grafiğe yerleştirilir ortaya çıkan toplam sonuca göre bu forumu okuyan herkes yararlanır.
    Eğer bu teklife razı olan varsa gelin bu grafiği oluşturalım aynı standarttaki araçlar arasında olmak kaydıyla o zaman kimse kimsenin kalbini kırmamış seviye düşmemiş ve adam gibi tarıtşma yönetmiş oluruz.



    Sen galiba benim ilk sayfada söylediğim şu cümleyi kast ettin : ''2007 Honda CIVIC sedan NTHSA testlerinde 2007 Passattan daha yüksek puan almıştır.'' Buna göre Honda CIVIC SEDAN Passatan daha güvenli bir otomobildir. demiştim yani güvenlik açısından daha iyi dedim genel olarak demedim genel olarak söylemek için bütün değişkenlerin ortalamalarını almamız gerekir octavia ve cıvıc karşılaştırıldığındada CIVIC bir gömlek daha üstündür.

    40600 ytl ye tiptonic elegance 102hp lik Octavia alabilirsin
    41000 ytl ye tiptronic elegance 125 hp lik CIVIC alabilirsin.

    Yaklaşık aynı fiyata sahip bu otomobiller karşılaştırıldığında ilk göze çarpan Octini 8V lık 102hp lik 148 nm lik traktörümsü motoru.
    Bu araç otomatik şanzıman ve motorla birlikte 100km hıza 15.9 sn yani 16 saniyede çıkmaktadır.Önceki sayfada bir arkadaş ise bana 9.8 saniyede çıktığını idda ediyor hatta gel göstereyim diyor
    maksimum hızıda 184 kmh bu motor 8V ŞAHİN TEKNOLOJİSİ VAR BUNDA

    CIVIC ise otomatik versiyonunda 125hp ve 152 nm tork sunan i-VTEC motora sahip bu motor tartışmasız daha teknolojik ve daha ekonomik . 0-100 e otomatik versiyonda 12.5 sn de çıkıyo ki bu otomatik moddaki verisi manuel moda alınıp yani direksiyonun arkasındaki kulakçıklardan vites değişimleriylr bu değer dahada düşürülebilinir.maks jız olarakta emre000 nickli arkadaşımız 216 kmh hız yapmıştır ve çektiği video ilede bunu kanıtlamıştır isteyenler izleyebilir.

    İŞTE TEKNİK KONUŞTUK TEKNİK KONUŞUNCA OCTİ BİRAZ DAHA AŞAĞILARA İNDİ GALİBA

    AMA OLSUN O 200 KİLO DAHA AĞIR ÇEK DEMİRİ VAR BUNDA ÇEK




  • quote:

    Orjinalden alıntı: blacksea533

    quote:

    Orjinalden alıntı: AuToBaN

    @isnilgiz düzeltmelere başlıyorum

    1.SEN karşılatırma yaparken eski kasa honda yı ele almışsın bu yüzden verdiğin db bilgileri yanlış yeni kasa Honda CIVIC te AUTO SHOW da yani arabam coma göre daha güvenilir bi kaynak ! test sonuçları şöyle:

    50km:55db
    100km:63db
    130km:67db

    100-0km panik fren:39m Evet bu konuya netlik getirdik sanırım.Kaynak Auto SHOW 2006 yılı Temmuz ilk hafta sayısı 2006 CIVIC elegance auto testi merak edenler bakablilir.

    2.Sen OCtavia nın bütün fren donanımlarını saymışsın ama bilmediğin bir nokta var oda Honda CIVIC e düz ESP koymuyor elegance donanımında sunduğu fren donanımı VSA yani Vhecile Stability Asist bu sistemde ESP MSR VE Traction kontrol gibi sitemlerin birleşiminden oluşan gelişmiş üretim patenti tamamen Hondaya ait olan bir sistem.Yani SKODA gibi Bosch üretiği ESP kullanılmıyor.CIVIC te olmayanlar ise Auto Hold evet bu CIVC te yok.Bne pek gerekli olmadığınıda düşünüyorum.Brake AİSİST ve EBD ve ABS gibi sistemleri saymaya gerek yok zaten artık onlar standart.EVET BU KONUDA AÇIKLIĞA KAVUŞTU

    3.Fren mesafesinede bakılırsa 8 metre gibi bir fark olmadığı sadece 1 metre fark olduğu ve bununda doğru lastik seçimiyle düzeltilebileceği görülüyor.

    4.İç mekan genişliği görmek istiyorsan yeni CIVIC e git bir bak derim.

    5.Motor sorunsuzluğuna zaten diyecek bir şey yok Japonlar yaptımı en iyisini yapıyor.

    6.Güvenlik konusunda NTHSA testlerinde Yeni kasa PASSAT tan daha yüksek puan elde etmiştir (SEDAN VERSİYON)yani skodadan da daha güvenli oluyor bu durumda

    7.Yan aynalar tek bir tuşla elektrikli olarak katlanabiliniyor.
    8.Bana göre yeni CIVIC in tek eksiği Lastik basınç sensörüyle kararan iç dikiz aynası.


    EDİT:Ben CIVIC kullanıcıs değilim 2004 MEGANE II HB Dyanmique BVA 1.6 pak Exe kullanıcısıyım ama gerçekleride hangi marka için olursa olsun savunurum.Marka fanatikliğim yoktur.

    Seçim size kalmış Bir tarafta HONDA diğer tarafta SKODA.skodanın daha fazla değer kaybettiğide açıktır ayrıca tasarımıda sıkıcı ve eskidir.




    6.ci madde de passat tan daha yüksek puan elde etmıştır dıyosun bana acalar vw ın sahıbı octavia nın gövdesının passat tan daha kalıtelı ve saglam oldugunu söyluyor.ve araç çek arabası ve dünyanın en saglam demir çeliği çek.cumhuriyetınde üretiliyor.10 tane hava yastıgı ile nası olcak bu iş kardeş söylesene


    bu arada bnde octavia 1.6 102 hp trip. elegance var 0-100:9.4 inanmıyosan gel gösteriyim.






    İŞTE BUNA GÜLERİM arabanın 0-100 ü 16 saniye adam 9.4 saniyede çıkıyorum diyor




  • quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Bu kadar garip yorum senden geleceğini düşünerek sana sordum

    Ezilmez kardeşim , ne ezilmesi ya, olur mu öyle şey, hayatda rastlamadım hayat da duymadım...

    Sen rastladın galiba, ne dersin?


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Bu kadar yorum arasından beni mi buldun derim

    ezilebilir ne var bunda

    dolu yağarken sadece civic kaportası mı ezilmiş





    Ben sana garip bir yorum yapmadım.

    sadece civic mi ezilmiş dedim.

    doğru dürüst bir karşılaştırma yapılamaz mı şu forumda.

    dolu yağmış.kaporta ezilmiş.konu mu şimdi bu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 26 Haziran 2007; 16:02:29 >




  • tamam autoban kardeş,sen işin tekniğine inmiyorsun isnilgiz'in yazıkları karşısında...o zaman motoru bir kenera bırakalım,ödüllere ve müşteri memnuniyeti araştırmalarına gelelim...başla bakalım...
  • edit: Çol çocukla uğraşmaya değmez



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeandan -- 26 Haziran 2007; 16:07:55 >
  • son yüzyılın en güvenilir 100 arabası

    1 Honda Accord 2 Subaru Forester 3 Mazda MX-5 4 Mitsubishi Carisma 5 Toyota Yaris 6 Honda Civic 7 Nissan Almera 8 Honda CR-V 9 Toyota RAV4 10 Nissan Micra 11 Lexus IS 200 12 Mazda 626 13 Jaguar X-Type 14 Toyota Landcruiser 15 Volvo S/V40 16 MINI (BMW) 17 Suzuki Vitara 18 Mazda 323 19 Toyota Carina E 20 Saab 9-5 21 Lexus LS400 22 Ford Ka 23 Rover 45 24 Hyundai Lantra 25 Mercedes SLK 26 Citroen Xsara 27 Ford Cougar 28 Subaru Impreza 29 Skoda Octavia 30 Audi A4 31 Nissan Primera 32 Toyota Avensis 33 Volvo 850 34 Vauxhall Corsa 35 Seat Toledo 36 Volkswagen Golf 37 Daewoo Lanos 38 Fiat Brava 39 Hyundai Coupe 40 Mitsubishi Shogun 41 Rover 25 42 Mercedes CLK 43 Fiat Marea 44 Ford Focus 45 Peugeot 106 46 MG MG TF 47 BMW Z3 48 Hyundai Accent 49 Volkswagen Polo 50 Fiat Punto 51 Vauxhall Zafira 52 Mercedes C-class 53 Volvo S60 54 Toyota MR2 55 Mazda Xedos 6 56 Ford Puma 57 Vauxhall Astra 58 Vauxhall Omega 59 Chrysler Neon 60 Audi A2 61 Ford Fiesta 62 Ford Mondeo 63 Vauxhall Corsa 64 Citroen Saxo 65 BMW 3 Series 66 Vauxhall Vectra 67 Isuzu Trooper 68 Mercedes M-Class 69 Subaru Legacy 70 Rover 400 71 Fiat Ulysse 72 Mercedes E-Class 73 Renault Clio 74 Toyota Celica 75 Peugeot 306 76 Peugeot 406 77 Volvo S70 78 Rover 75 79 Daewoo Matiz 80 Peugeot 206 81 Mazda MX-3 82 Vauxhall Tigra 83 Seat Ibiza 84 Peugeot 106 85 Renault Megane 86 Peugeot 406 87 Saab 9-3 88 Audi A3 89 BMW X5 90 Mercedes S-class 91 Toyota Corolla 92 Seat Alhambra 93 BMW 5-series 94 Daewoo Nubira 95 Alfa Romeo 145 96 Saab 900 97 Mazda MX-6 98 Jaguar S-Type 99 Daewoo Leganza 100 Porsche Boxster

    gerçi octavia da 29. sırada o da iyi

    http://www.reliabilityindex.co.uk/tophundred.html

    bunun gibi daha birçok örnek bulabilirsin ama bir tanesinde bile octavia yı civicin üstünde bulamassın güvenilirlik konusunda

    ödüllere falan da girmeyelim istersen




  • Ayrıca isnigliz misin nesin? hangi şehirdesin söyle ben oradan bi hondacı bulur kapıştırırım seninle.En azından sağ koltuna oturursun da görürsün araba nası gidio
  • Bi de teknik olarak açıklama yapayım sana

    Kendisi 1.6 125HP(VTEC'dir onu da açıkla dersen açıklarım) olup 6500RPM'de 125HP'yi tam olarak vermektedir.Ayrıca 152NM torku da 4200RPM'de vermektedir.İsteğe göre 5 ileri şanzıman veya otomatik 5 ileri şanzıman ile isteklere cevap vermektedir.Grade Logic Sistem otomatik şanzımanlarda standarttır.Ha nedir grade Logic şanzıman? eğimde araba geriye kaçmaz diyelim kısaca.Ayrıca otomatik vitesin güzel de bi yönü direksiyondan kumanda butonlarıdır.



    Frenleme olarak 100'den 0'a düşmek için 39M'ye ihtiyaç duyar.Önde hava soğutmalı disk arkada ise hava soğutmalı disk bulunur.Boş ağırlığı modellere göre 1170 ile 1210 arası değişmektedir. yere 205 55 r16 lastiklerle basar.0'dan 100KM'ye çıkmak için 10.3sn'ye ihtiyaç duyar.Ancak bu otm viteslerde 12.5sndir.Yakıt olarak karışık'da 6.9(otm vites verisi) yakar.

    eğer devamına bakmak istiyorsan

    http://www.honda.com.tr/otomobil/content/modeller/civicsedan/teknik.htm




  • HİÇ DÜŞÜNME HONDANIN SON MODELLERİ ON NUMARA
    "HONDA HAYAT ONDA"
  • octavia madem bu kadar güzel bi araç niye hiçkimse almıyo kimse tercih etmiyo. araba uyumsuz. iyi büyük geniş ama eksikleri çok. honda gibi uyumlu değil. honda çoğu yönden üstün bi araç. honda almalısın. oktavia neymiş
  • quote:

    Orjinalden alıntı: AuToBaN


    quote:

    Orjinalden alıntı: blacksea533

    quote:

    Orjinalden alıntı: AuToBaN

    @isnilgiz düzeltmelere başlıyorum

    1.SEN karşılatırma yaparken eski kasa honda yı ele almışsın bu yüzden verdiğin db bilgileri yanlış yeni kasa Honda CIVIC te AUTO SHOW da yani arabam coma göre daha güvenilir bi kaynak ! test sonuçları şöyle:

    50km:55db
    100km:63db
    130km:67db

    100-0km panik fren:39m Evet bu konuya netlik getirdik sanırım.Kaynak Auto SHOW 2006 yılı Temmuz ilk hafta sayısı 2006 CIVIC elegance auto testi merak edenler bakablilir.

    2.Sen OCtavia nın bütün fren donanımlarını saymışsın ama bilmediğin bir nokta var oda Honda CIVIC e düz ESP koymuyor elegance donanımında sunduğu fren donanımı VSA yani Vhecile Stability Asist bu sistemde ESP MSR VE Traction kontrol gibi sitemlerin birleşiminden oluşan gelişmiş üretim patenti tamamen Hondaya ait olan bir sistem.Yani SKODA gibi Bosch üretiği ESP kullanılmıyor.CIVIC te olmayanlar ise Auto Hold evet bu CIVC te yok.Bne pek gerekli olmadığınıda düşünüyorum.Brake AİSİST ve EBD ve ABS gibi sistemleri saymaya gerek yok zaten artık onlar standart.EVET BU KONUDA AÇIKLIĞA KAVUŞTU

    3.Fren mesafesinede bakılırsa 8 metre gibi bir fark olmadığı sadece 1 metre fark olduğu ve bununda doğru lastik seçimiyle düzeltilebileceği görülüyor.

    4.İç mekan genişliği görmek istiyorsan yeni CIVIC e git bir bak derim.

    5.Motor sorunsuzluğuna zaten diyecek bir şey yok Japonlar yaptımı en iyisini yapıyor.

    6.Güvenlik konusunda NTHSA testlerinde Yeni kasa PASSAT tan daha yüksek puan elde etmiştir (SEDAN VERSİYON)yani skodadan da daha güvenli oluyor bu durumda

    7.Yan aynalar tek bir tuşla elektrikli olarak katlanabiliniyor.
    8.Bana göre yeni CIVIC in tek eksiği Lastik basınç sensörüyle kararan iç dikiz aynası.


    EDİT:Ben CIVIC kullanıcıs değilim 2004 MEGANE II HB Dyanmique BVA 1.6 pak Exe kullanıcısıyım ama gerçekleride hangi marka için olursa olsun savunurum.Marka fanatikliğim yoktur.

    Seçim size kalmış Bir tarafta HONDA diğer tarafta SKODA.skodanın daha fazla değer kaybettiğide açıktır ayrıca tasarımıda sıkıcı ve eskidir.




    6.ci madde de passat tan daha yüksek puan elde etmıştır dıyosun bana acalar vw ın sahıbı octavia nın gövdesının passat tan daha kalıtelı ve saglam oldugunu söyluyor.ve araç çek arabası ve dünyanın en saglam demir çeliği çek.cumhuriyetınde üretiliyor.10 tane hava yastıgı ile nası olcak bu iş kardeş söylesene


    bu arada bnde octavia 1.6 102 hp trip. elegance var 0-100:9.4 inanmıyosan gel gösteriyim.






    İŞTE BUNA GÜLERİM arabanın 0-100 ü 16 saniye adam 9.4 saniyede çıkıyorum diyor



    arkadaşım öncelikle şunu söylemek isterım neye dayanarak sen 16 sn den bahsedıyosun kafan gzl galıba octavia 102hp elegance nin hızlanması 12.2 sn dir test verilerınde inanmıyorsan aşagıdakı link e bak.ve o testtekı bütün araçları şimdiye kadar kendi klasmanında görulmemış puan farkıyla geçmiş.evet inanmıyorsan gel gösterıyım 9.4 sn yeyi gel beklerım ben kadıkoyde yım. ve son hız 190 km olarak verılmış kopru yolunda 230 a vurdum ben onada inanmıyorsan gel bigun göstereyim


    sen böyle boş konuşmalarla anca bazı bayanlara inandırırsın bu dedıklerını.


    http://www.autoshow.com.tr/karsilastirma/00762/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blacksea533 -- 26 Haziran 2007; 18:22:28 >




  • Düz bir yolda 9.4snde çıkması olanaksız.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: blacksea533

    quote:

    Orjinalden alıntı: AuToBaN


    quote:

    Orjinalden alıntı: blacksea533

    quote:

    Orjinalden alıntı: AuToBaN

    @isnilgiz düzeltmelere başlıyorum

    1.SEN karşılatırma yaparken eski kasa honda yı ele almışsın bu yüzden verdiğin db bilgileri yanlış yeni kasa Honda CIVIC te AUTO SHOW da yani arabam coma göre daha güvenilir bi kaynak ! test sonuçları şöyle:

    50km:55db
    100km:63db
    130km:67db

    100-0km panik fren:39m Evet bu konuya netlik getirdik sanırım.Kaynak Auto SHOW 2006 yılı Temmuz ilk hafta sayısı 2006 CIVIC elegance auto testi merak edenler bakablilir.

    2.Sen OCtavia nın bütün fren donanımlarını saymışsın ama bilmediğin bir nokta var oda Honda CIVIC e düz ESP koymuyor elegance donanımında sunduğu fren donanımı VSA yani Vhecile Stability Asist bu sistemde ESP MSR VE Traction kontrol gibi sitemlerin birleşiminden oluşan gelişmiş üretim patenti tamamen Hondaya ait olan bir sistem.Yani SKODA gibi Bosch üretiği ESP kullanılmıyor.CIVIC te olmayanlar ise Auto Hold evet bu CIVC te yok.Bne pek gerekli olmadığınıda düşünüyorum.Brake AİSİST ve EBD ve ABS gibi sistemleri saymaya gerek yok zaten artık onlar standart.EVET BU KONUDA AÇIKLIĞA KAVUŞTU

    3.Fren mesafesinede bakılırsa 8 metre gibi bir fark olmadığı sadece 1 metre fark olduğu ve bununda doğru lastik seçimiyle düzeltilebileceği görülüyor.

    4.İç mekan genişliği görmek istiyorsan yeni CIVIC e git bir bak derim.

    5.Motor sorunsuzluğuna zaten diyecek bir şey yok Japonlar yaptımı en iyisini yapıyor.

    6.Güvenlik konusunda NTHSA testlerinde Yeni kasa PASSAT tan daha yüksek puan elde etmiştir (SEDAN VERSİYON)yani skodadan da daha güvenli oluyor bu durumda

    7.Yan aynalar tek bir tuşla elektrikli olarak katlanabiliniyor.
    8.Bana göre yeni CIVIC in tek eksiği Lastik basınç sensörüyle kararan iç dikiz aynası.


    EDİT:Ben CIVIC kullanıcıs değilim 2004 MEGANE II HB Dyanmique BVA 1.6 pak Exe kullanıcısıyım ama gerçekleride hangi marka için olursa olsun savunurum.Marka fanatikliğim yoktur.

    Seçim size kalmış Bir tarafta HONDA diğer tarafta SKODA.skodanın daha fazla değer kaybettiğide açıktır ayrıca tasarımıda sıkıcı ve eskidir.




    6.ci madde de passat tan daha yüksek puan elde etmıştır dıyosun bana acalar vw ın sahıbı octavia nın gövdesının passat tan daha kalıtelı ve saglam oldugunu söyluyor.ve araç çek arabası ve dünyanın en saglam demir çeliği çek.cumhuriyetınde üretiliyor.10 tane hava yastıgı ile nası olcak bu iş kardeş söylesene


    bu arada bnde octavia 1.6 102 hp trip. elegance var 0-100:9.4 inanmıyosan gel gösteriyim.






    İŞTE BUNA GÜLERİM arabanın 0-100 ü 16 saniye adam 9.4 saniyede çıkıyorum diyor



    arkadaşım öncelikle şunu söylemek isterım neye dayanarak sen 16 sn den bahsedıyosun kafan gzl galıba octavia 102hp elegance nin hızlanması 12.2 sn dir test verilerınde inanmıyorsan aşagıdakı link e bak.ve o testtekı bütün araçları şimdiye kadar kendi klasmanında görulmemış puan farkıyla geçmiş.evet inanmıyorsan gel gösterıyım 9.4 sn yeyi gel beklerım ben kadıkoyde yım. ve son hız 190 km olarak verılmış kopru yolunda 230 a vurdum ben onada inanmıyorsan gel bigun göstereyim


    sen böyle boş konuşmalarla anca bazı bayanlara inandırırsın bu dedıklerını.


    http://www.autoshow.com.tr/karsilastirma/00762/



    Kardeşim şuanda elimde bizzat skoda bayinden alınmış bir skoda kitapçığı var Octavis 1.6 102hp Titronic 0-100 15.9 saniye yani 16 saniye .




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.