Şimdi Ara

octavia mı civic mi? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
133
Cevap
0
Favori
8.898
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Adam gibi teknik konuşan hondacı bulsam gam yemezdim. şu yazılanlara bakın bir tane ekstra bir meziyet yazamıyorsunuz. Üstünlük size oyuncak geliyor. Gerisi kuş serisi. Neyse film koptu daha fazla tartışacak ortam kalmadı. bu arada dolu yağarken de araçlarınızın üstüne bir şeyler serin iz yapmasın malum kaportası galvanizden yapılma dikkat edin arkadaşlar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: isnilgiz

    Adam gibi teknik konuşan hondacı bulsam gam yemezdim. şu yazılanlara bakın bir tane ekstra bir meziyet yazamıyorsunuz. Üstünlük size oyuncak geliyor. Gerisi kuş serisi. Neyse film koptu daha fazla tartışacak ortam kalmadı. bu arada dolu yağarken de araçlarınızın üstüne bir şeyler serin iz yapmasın malum kaportası galvanizden yapılma dikkat edin arkadaşlar.


    Senin saydığın üstünlüler mekanik üstünlüklerin yanında oyuncak kalıyorda ondan Gel motordan bahsedelim ,yalıtımdan bahsedelim,güvenlik testlerinden bahsedelim
  • Sen oyuncalarınla oynamaya devam et yanından bir CIVIC geçtiğinde yada FSI seni yarı yolda bıraktığında 100km hıza çıkana kadar geçen zamanda o oyuncaklarınla oynarsın yol bilgisayarını karıştırır durusun nasıl olsa zamanın bol 100km ye çıkana kadar
  • Sabaha gel topla tüm teknik verilerini serelim buraya teknikte konuşalım.
  • arkadaşım asıl sen teknik konuşmuyorsun donanım sayıyorsun sonra teknik konuşalım diyorsun sana soru soruyorum cevaplamaktan kaçınıyorsun ısrarla zaten o iki motoru kıyaslayabiliyorsan senle teknik ne konuşacaksak neyse hadi sana iyi geceler sende skodanın üstünü örtme kilo milo verir tam 200 kilo farkı var biliyorsun civicten sabahtan beri 200 kilo dediğine göre zaten biliyor olman gerekir
  • O değilde yeni kasa civiğin dolu tanesiyle kaportasının çökmesi doğruysa ; civic ya da bu şekilde olan başka bir marka araba .... salla gitsin...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: AuToBaN

    @isnilgiz düzeltmelere başlıyorum

    1.SEN karşılatırma yaparken eski kasa honda yı ele almışsın bu yüzden verdiğin db bilgileri yanlış yeni kasa Honda CIVIC te AUTO SHOW da yani arabam coma göre daha güvenilir bi kaynak ! test sonuçları şöyle:

    50km:55db
    100km:63db
    130km:67db

    100-0km panik fren:39m Evet bu konuya netlik getirdik sanırım.Kaynak Auto SHOW 2006 yılı Temmuz ilk hafta sayısı 2006 CIVIC elegance auto testi merak edenler bakablilir.

    2.Sen OCtavia nın bütün fren donanımlarını saymışsın ama bilmediğin bir nokta var oda Honda CIVIC e düz ESP koymuyor elegance donanımında sunduğu fren donanımı VSA yani Vhecile Stability Asist bu sistemde ESP MSR VE Traction kontrol gibi sitemlerin birleşiminden oluşan gelişmiş üretim patenti tamamen Hondaya ait olan bir sistem.Yani SKODA gibi Bosch üretiği ESP kullanılmıyor.CIVIC te olmayanlar ise Auto Hold evet bu CIVC te yok.Bne pek gerekli olmadığınıda düşünüyorum.Brake AİSİST ve EBD ve ABS gibi sistemleri saymaya gerek yok zaten artık onlar standart.EVET BU KONUDA AÇIKLIĞA KAVUŞTU

    3.Fren mesafesinede bakılırsa 8 metre gibi bir fark olmadığı sadece 1 metre fark olduğu ve bununda doğru lastik seçimiyle düzeltilebileceği görülüyor.

    4.İç mekan genişliği görmek istiyorsan yeni CIVIC e git bir bak derim.

    5.Motor sorunsuzluğuna zaten diyecek bir şey yok Japonlar yaptımı en iyisini yapıyor.

    6.Güvenlik konusunda NTHSA testlerinde Yeni kasa PASSAT tan daha yüksek puan elde etmiştir (SEDAN VERSİYON)yani skodadan da daha güvenli oluyor bu durumda

    7.Yan aynalar tek bir tuşla elektrikli olarak katlanabiliniyor.
    8.Bana göre yeni CIVIC in tek eksiği Lastik basınç sensörüyle kararan iç dikiz aynası.


    EDİT:Ben CIVIC kullanıcıs değilim 2004 MEGANE II HB Dyanmique BVA 1.6 pak Exe kullanıcısıyım ama gerçekleride hangi marka için olursa olsun savunurum.Marka fanatikliğim yoktur.

    Seçim size kalmış Bir tarafta HONDA diğer tarafta SKODA.skodanın daha fazla değer kaybettiğide açıktır ayrıca tasarımıda sıkıcı ve eskidir.




    6.ci madde de passat tan daha yüksek puan elde etmıştır dıyosun bana acalar vw ın sahıbı octavia nın gövdesının passat tan daha kalıtelı ve saglam oldugunu söyluyor.ve araç çek arabası ve dünyanın en saglam demir çeliği çek.cumhuriyetınde üretiliyor.10 tane hava yastıgı ile nası olcak bu iş kardeş söylesene


    bu arada bnde octavia 1.6 102 hp trip. elegance var 0-100:9.4 inanmıyosan gel gösteriyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blacksea533 -- 26 Haziran 2007; 4:22:39 >




  • yahu ne kadar boş konuşmayı seven insanlar varmış forumda,bu kadarını beklemezdin gerçekten...İsnilgiz teknik tartışma açmış,kendini komik sanan arkadaşın teki gitmiş çikolata resmi koymuş...

    teknik tartışmadan sonra birde ödülleri konuşalım,müşteri memnuniyeti durumlarını konuşalım olur mu_?

    öyle işkembeden sallamakla olmuyor...
  • Tipik hondacı muhabbeti öyledir işte şu saydığım özelliklerden birini bile karşılayamadılar. Bunlara geyik muhabbeti olsun benim arabam senin arabanı geçer olsun başka bir muhabbet anlamazlar. İncecik teneke kaportası ve var desen olsun onun motoru en iyi derler. Ya honda donanım fakiridir diyorsun olsun onun motoru iyi derler. Honda da şu yok bu yok dersin olsun motoru iyi derler. Başka bir şey demezler servis bile o motoruun gerçek gücü 125 değil der olsun motoru dünyanın en iyi motoru derler. Motoo, motor motor gerisi teyyare. Ama bunların anladığı dilden konuşacan aslında:
    Throll kardeeeeşşşşşş şu senin yeni honda pas yapmıştı ya. burada kaportacılar pas için hamam böceği benzetmesi yaparlar. Gözle sen bir tane görürsün ama görmediğin 200 tane daha vardır. Malum honda 6 yıl garanti diye yutturur ama paslanma garantisini en kısa veren arabadır Hatta broadway araçların bile paslanma garantisi daha uzundur. Ama olsun senin arabanın motoru iyi ya.......

    YA hondacı arkadaşlar octvaia pirinç patlağı yiye durun da şu, şu motorun içine biraz koruma yaptırın kablolar çok ortada ve de karter koruması bile yok. Malum Yargıtay kedilerin bu şekildeki araçların içine ısınmak için girdikleri takdirde motora vereceği zararların kaskosunun kabul edilemeyeceğini belirtiyor. firmaya takdırsaydın diyor.

    YA bir de aklıma gelmişken hondanın şu bagaj kapağına sanayiciler körük takıyorlarmış aklınızda bulunsun. Malum honda hala şahin ve muratlarda kullanılan profil köşebent demirlerinden kullanıyor. Ama siz farkına bile varmamışsınızdır. Aklınızda bulunsun.....
    YA hondanın şu motoru dünyanın en iyi motoru yaa 0-100 metre 10.3 yaa


    http://64.233.183.104/search?q=cache:2p6zANrZ9OYJ:otomobil.ntvmsnbc.com/inceleme-t-hondacivicsedan.asp+yeni+honda+civic+%2B+test&hl=tr&ct=clnk&cd=17&gl=tr

    Olsun aşağıdaki testte öyle demiyor ama dünyanın en iyi motoru honda olsun

    İŞte geyik muhabbeti böyle bir şey.....

    Bu şekildeki muhabbateler devam etmese bariiiiii




  • Ya 0-100 metre diyip durma, 0 km. den 100'e çıkması 10.3 saniye sürüyor. Bir şey iddia ederken dikkatli yaz.
  • benim anlamadıgım fsı 115 tork 155

    honda 125 tork 152 bu nasıl motor vw 115 den 155 tork çıkartıyor honda 125 den 152 bunu anlamış değilim
  • Funkmuster birader Yukarıdaki teste tıkla öyle konuş. Tipik hondacı olma önce oku dinle sonra konuş yukarıdaki linke bile tıklamamışsın 10,3 diyorsun. Eğitim şart
    Ama linke gözatmak istemiyrosan ben ilgili metni aşağıya koydum......

    Bak bak aşağıda tam altta:


    Civic Sedan, 125 beygir gücünde olmasına rağmen, uzun oranlı şanzımanı nedeniyle pek atak değil. Spor kullanmak isteyenler düz vitesli versiyonunu gözden geçirmeli.

    ABS kadar önemli bir güvenlik unsuru olan, stabilite programı, test aracımızda yoktu. Ancak ücreti karşılığında, Honda’nın “araç denge kontrol sistemi – VSA” olarak adlandırdığı sistem ile donatılmış modeline sahip olabilirsiniz. Tavsiyem, fiyat farkını kabul edip VSA bulunan bir araç almanız; sistem, kaygan bir yolda başınıza gelebilecek tatsız bir olaydan sizi koruyarak, kendini amorti edebilir.

    Bagaj hacmi ve arka koltukları, sedan bir otomobil olarak, kalabalık ailelere ihtiyaçlarından fazlasını sunabiliyor. Araç içinde, kullanışlı bir çok saklama gözü bulunuyor.

    Yeni Honda Civic, yerleşmiş model imajı, huzurlu sürüşü, geniş iç hacmi, orijinal tasarımı ve makul sayılabilecek yakıt sarfiyatı ile tam bir aile otomobili.

    Can Şaher

    Teknik Özellikler
    Motor Hacmi ve silindir: 1595 cm^3 sıralı 4
    Sıkıştırma Oranı: 10.5:1
    Beygir gücü/devir (ps) 125 / 6500
    Tork / devir (nm) 152 / 4200
    Çekiş Önden
    Şanzıman 5 otomatik
    Ağırlık (kg) 1205
    Uzunluk/Genişlik/Yükseklik (mm) 4545/1750/1435
    Dingil Mesafesi (mm) 2700
    depo Lt 50
    Son Hız Km/h 192
    0-100 Km/h Hızlanma (sn) 12.5
    Jant-Lastik 205/55 R 16



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isnilgiz -- 26 Haziran 2007; 9:46:52 >




  • Göz göre göre rezil oluyorsun, nerede 0-100 metre?
    Düzenleme: Lütfen okuma yeteneğimizi kullanalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi funkmaster -- 26 Haziran 2007; 9:52:01 >
  • 0-100 Km/h Hızlanma (sn) 12.5
    Okumak dikkat ister
  • quote:

    Orjinalden alıntı: isnilgiz

    0-100 Km/h Hızlanma (sn) 12.5
    Okumak dikkat ister


    metre mi o ahahahah
    0-100 metre diyorsun sonra kilometre değeri veriyorsun
    sabah sabah güldüm ahaha isnilgiz hiç kafa çalışmıyor valla
  • Octavia ve civic bence farklı tarzlarda araçlar.

    aralarındaki tercih de kişisel beklentilere kalır.

    benim beklentilerim performans ve düşük yakıt tüketimi .

    yüksek süratlerde de sessiz ancak belli devirlerden sonra kendini belli eden sportif motor sesli araçları tercih ederim

    tasarım olarak da çok sade araçlardan hoşlanmam.

    honda nın sorunsuzluğu ve 5 yıl garantisi de eklenince civic tercih ederim.
  • Akıncı bu topikde arkadaşın teki dolu yağması ile civiğin kaportasının ezildiğinden bahsediyor ve ne yazık ki kimse de red etmedi bu olayı topikde...

    Ne dersin bu konuda?

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Octavia ve civic bence farklı tarzlarda araçlar.

    aralarındaki tercih de kişisel beklentilere kalır.

    benim beklentilerim performans ve düşük yakıt tüketimi .

    yüksek süratlerde de sessiz ancak belli devirlerden sonra kendini belli eden sportif motor sesli araçları tercih ederim

    tasarım olarak da çok sade araçlardan hoşlanmam.

    honda nın sorunsuzluğu ve 5 yıl garantisi de eklenince civic tercih ederim.
  • Bu kadar yorum arasından beni mi buldun derim

    ezilebilir ne var bunda

    dolu yağarken sadece civic kaportası mı ezilmiş
  • Bu kadar garip yorum senden geleceğini düşünerek sana sordum

    Ezilmez kardeşim , ne ezilmesi ya, olur mu öyle şey, hayatda rastlamadım hayat da duymadım...

    Sen rastladın galiba, ne dersin?


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Bu kadar yorum arasından beni mi buldun derim

    ezilebilir ne var bunda

    dolu yağarken sadece civic kaportası mı ezilmiş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 26 Haziran 2007; 14:20:18 >
  • o zaman civicin de çikolata dünyasındaki adı ALBENİ olsun
    quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orjinalden alıntı: AuToBaN


    quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster

    Yine de içindeki pirinç patlağını az koymuşlar bence...



    Pirinç patlağı derken haklısın birkaç beygir eksik koymuşlar ama olsun böyle daha tatlı

    uzun lafın kısası;
    çikolata dünyasında octavia neyse, araba dünyasındaki octavia da odur.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.